Skip to main content

THE ULTIMATE FRANCHISE GUIDE TM

Αναζητήστε με βάση τα δικά σας κριτήρια τα franchise concepts σας ενδιαφέρουν!

Ερχεται το τέλος των μεσαζόντων;

Franchise
Published
25 Απριλίου 2018
Modified
25 Απριλίου 2018
Views
10297
Tags
coffee roasting

Η αρχή έγινε αισθητή με τα δίκτυα coffee to go, όταν για παράδειγμα τα coffee island και τα coffee lab, παράγουν - δηλαδή καβουρδίζουν και συσκευάζουν τους πράσινους κόκκους σε δικές τους εγκαταστάσεις και προμηθεύουν τα καταστήματα των δικτύων τους και μόνο με καφέδες τόσο άριστης και ελεγχόμενης ποιότητας όσο και σε πολύ οικονομικότερες τιμές από τα παραδοσιακά κανάλια των εμπορικών brands.

Πλέον, η τάση / ανάγκη για συμπίεση του κόστους και όχι μόνο (καθώς διασφαλίζονται και θέματα ποιότητας, αποκλειστικότητας και ελέγχου), οδηγεί στην μείωση των "σταθμών" στα κανάλια διανομής (άλλωστε το ίδιο δεν κάνει και ο όμιλος ZARA;). Αν μη τι άλλο το ίδιο το franchising ακολουθεί τη διαδρομή (Α) Παραγωγή - (Β) Εμπορία - (Γ) Διανομή σε Franchisees, εξαλείφοντας κάθε αντιπρόσωπο μεταξύ Β και Γ και επιτυγχάνοντας καλύτερο μεικτό περιθώριο για τους franchisees.

Πολλές φορές και αυτή είναι μια σημαντική τάση να ενοποιούνται οι "σταθμοί" Α και Β, όπως στα ανωτέρω παραδείγματα των coffee island και coffee lab. Ακόμη πιο έντονη και με θαυμαστό αντίκτυπο στο μεικτό περιθώριο αποτελεί η προσέγγιση των coffee dive και koulour koulour, όπου η "παραγωγή" έχει πλέον μεταφερθεί μέσα στο κατάστημα, μια προσέγγιση γνωστή αν μη τι άλλο από τα max perry, από τους φούρνους, εργαστήρια ζαχαροπλαστικής, παγωτατζίδικα κ.ο.κ. που πλέον ανάγεται σε τάση.

Franchise

Ανακαλύψτε μια νέα ανατρεπτική στρατηγική ανάπτυξης, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα του franchising, απελευθερώστε τη δυναμική της επιχείρησής σας και κατακτείστε την αγορά!

Ενδιαφέρομαι για franchise

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και το franchise brand για το οποίο ενδιαφέρεστε και θα σας στείλουμε επιπλέον ενημερωτικό υλικό, είτε απευθείας, είτε θα προωθήσουμε το ενδιαφέρον σας στη μητρική εταιρεία.
Διαθέτουμε τη πλέον αξιόπιστη βάση για το franchising, με άξονες την διασφάλιση της αξιοπιστίας του franchising και την εξασφάλιση των ενδιαφερομένων δικαιοδόχων και προβαίνουμε στην διαγραφή franchise concepts όταν έχουν διακόψει την ανάπτυξή τους, όταν τα franchise startups δεν έχουν επιτύχει ανάπτυξη εντός δύο ετών, όπως και σε περιπτώσεις μη πλήρωσης βασικών κριτηρίων φερεγγυότητας.
Οι δυνητικοί δικαιοδόχοι - επιχειρηματίες οφείλουν να πραγματοποιούν τις δικές τους ανεξάρτητες έρευνες αγοράς και μελέτες σκοπιμότητας πριν λάβουν την τελική τους απόφαση.
Το σύνολο του περιεχομένου του Franchising.GR διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση του με οιοδήποτε τρόπο χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη.