Skip to main content

THE ULTIMATE FRANCHISE GUIDE TM

Αναζητήστε με βάση τα δικά σας κριτήρια τα franchise concepts σας ενδιαφέρουν!

Third Wave Coffee Movement

Franchise
Published
13 Φεβρουαρίου 2018
Modified
13 Φεβρουαρίου 2018
Views
8495
Tags
Franchising.GR

Η νέα τάση στον κλάδο του καφέ ξεκίνησε από τους λάτρεις του ροφήματος, με τα πρώτα καταστήματα στη Ν. Υόρκη, όπως το Blue Bottle, αλλά και τα Intelligentsia Coffee, Cafe Grumpy, The Wormhole και Toby's Estate. Τα εν λόγω καταστήματα παρασκευάζουν και σερβίρουν υψηλής ποιότητας καφέ, με προσοχή στην κάθε λεπτομέρεια, αλλά και με νέους τρόπους όπως την Pour Over και τη Syphon. Τα καταστήματα που ανήκουν στο Τρίτο Κίνημα του Καφέ, αναδεικνύουν τον ίδιο τον καφέ, σε όλους του τις διαστάσεις, από την α' ύλη, τις φάρμες, τις μεθόδους παραγωγής, την παρασκευή, το σερβίρισμα, και του «συμπεριφέρονται» ως προϊόν ανώτερης ποιότητας, εντός του τρίπτυχου «barista - roaster - farmer».

Λαμβάνοντας υπόψη μας ότι ο σχετικός κλάδος στη χώρα μας έχει φτάσει σε σημείο κορεσμού, διαφαίνεται η ανάγκη για διαφοροποίηση και ανανέωση, οι οποίες εύλογα θα υλοποιηθούν μέσω της έμπνευσης από το Τρίτο Κίνημα του Καφέ, δίνοντας, πλέον, βάρος στην ποιότητα και σταματώντας να αντιμετωπίζουμε τον καφές ως ένα κοινό προϊόν.

Το Τρίτο Κίνημα του Καφέ

Ζεστά καταστήματα, σύγχρονα και άνετα, προσφέρουν κορυφαίας ποιότητας καφέ, όπου ο barista μας προτείνει τόσο συγκεκριμένη ποικιλία, όσο και την ενδεδειγμένη μέθοδο παρασκευής όπως espresso, drip-over, aeropress, syphon. Ακόμη και το αφρόγαλα παρασκευάζεται διαφορετικά και ταιριάζει αρμονικά με τα αρώματα και τις γεύσεις του κόκκου, διακοσμημένο με περίτεχνα σχέδια latte art.

Το πρώτο κύμα θεωρείται πως ξεκίνησε στην Αμερική, τον 19ο αιώνα, όταν ο καταναλωτής άρχισε να πίνει καφέ, αντί για τσάι και καθιερώθηκε ως το καθημερινό ρόφημα πρόσληψης καφεΐνης, με στιγμιαίους και φίλτρου καφέδες, που τους έβρισκε και βρίσκει κανείς πολύ εύκολα παντού και δεν απαιτείται ειδική γνώση και εξοπλισμός για την παρασκευή τους.

Στη συνέχεια, με πρωτοδιδάξαντες του Ιταλούς, με τον espresso και τον cappuccino, αλλά και τον freddo espresso - cappuccino, latte κ.ο.κ. και κυρίως με τις μεγάλες αλυσίδες που πρωοεμφάνισαν ροφήματα με βάση των καφέ και τα espresso bars ξεκίνησε η απόλαυση του καφέ ως ρόφημα, με τον barista να συμμετέχει στην όλη διαδικασία και να αναβαθμίζεται ο ρόλος του.

Πλέον, η παρασκευή του καφέ αναδεικνύεται σε τέχνη, με πρωταγωνιστές καφέδες ανώτερης ποιότητας από συγκεκριμένες φάρμες, με ιδιαίτερες διαδικασίες συγκομιδής και επεξεργασίας και με πολύ μικρότερο χρόνο ζωής (specialty coffees), και με την συνεργασία farmer - roaster - barista ξεκινά μια νέα κουλτούρα καφέ και εμφανίζονται νέες ορολογίες όπως artisanal, micro lots, new crops, single estate coffees, single-origin bean, single origin coffees κ.λπ.

Η εποχή που ο Έλληνας προτιμά το «ιταλικό» καφέ, δηλαδή ροφήματα espresso, βασισμένα σε χαρμάνια Arabica και Robusta, συνήθως ψημένα λίγο παραπάνω από το ιδανικό, με ελαφριές και άχρωμες γεύσεις, φαίνεται να φτάνει στο τέλος της και μόλις γνωρίσει τις νέες γευστικές εμπειρίες του Third Wave, σε ατελείωτα γευστικά προφίλ, τότε η το νέο κίνημα θα καθιερωθεί και στη χώρα μας.

Franchise

Ανακαλύψτε μια νέα ανατρεπτική στρατηγική ανάπτυξης, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα του franchising, απελευθερώστε τη δυναμική της επιχείρησής σας και κατακτείστε την αγορά!

Ενδιαφέρομαι για franchise

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και το franchise brand για το οποίο ενδιαφέρεστε και θα σας στείλουμε επιπλέον ενημερωτικό υλικό, είτε απευθείας, είτε θα προωθήσουμε το ενδιαφέρον σας στη μητρική εταιρεία.
Διαθέτουμε τη πλέον αξιόπιστη βάση για το franchising, με άξονες την διασφάλιση της αξιοπιστίας του franchising και την εξασφάλιση των ενδιαφερομένων δικαιοδόχων και προβαίνουμε στην διαγραφή franchise concepts όταν έχουν διακόψει την ανάπτυξή τους, όταν τα franchise startups δεν έχουν επιτύχει ανάπτυξη εντός δύο ετών, όπως και σε περιπτώσεις μη πλήρωσης βασικών κριτηρίων φερεγγυότητας.
Οι δυνητικοί δικαιοδόχοι - επιχειρηματίες οφείλουν να πραγματοποιούν τις δικές τους ανεξάρτητες έρευνες αγοράς και μελέτες σκοπιμότητας πριν λάβουν την τελική τους απόφαση.
Το σύνολο του περιεχομένου του Franchising.GR διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση του με οιοδήποτε τρόπο χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη.