Skip to main content

THE ULTIMATE FRANCHISE GUIDE TM

Αναζητήστε με βάση τα δικά σας κριτήρια τα franchise concepts σας ενδιαφέρουν!

FRANCHISE: 7 Μοτίβα franchisees

Franchise
Published
25 Ιουλίου 2025
Modified
25 Ιουλίου 2025
Views
4740
Tags
7 Μοτίβα franchisees

Παρουσιάζουμε τα βασικά μοτίβα συμπεριφοράς, ως βάση για τη διαμόρφωση του franchise recruitment funnel και των onboarding procedures των νέων franchisees.

1. Ο Ασφαλής Αναζητητής (The Security Seeker)

Κίνητρο: Να απελευθερωθεί από τη μισθωτή εργασία του, χωρίς να ρισκάρει υπερβολικά.

Ιστορικό: Συνήθως πρώην υπάλληλος σε τράπεζα, πολυεθνική ή δημόσιο.

Συμπεριφορά: Αναζητά σταθερότητα με αυτονομία. Προτιμά μοντέλα με χαμηλό ρίσκο, προφανές business plan και σταθερά έσοδα.

Ανασφάλεια: Ο φόβος να χάσει την «ασφάλεια» που του προσέφερε η προηγούμενη δουλειά του.

2. Ο Πραγματιστής Επενδυτής (The Pragmatic Capitalist)

Κίνητρο: Απόδοση κεφαλαίου, παθητικό εισόδημα.

Ιστορικό: Επιχειρηματίας, συνήθως με περισσότερα της μίας εισοδήματα.

Συμπεριφορά: Σκέφτεται με όρους ROI, EBITDA και exit strategy. Συγκρίνει μοντέλα, αριθμούς, υποδομές και υποστήριξη.

Ανασφάλεια: Να εμπλακεί σε μια αλυσίδα χωρίς διαφάνεια ή χωρίς σαφή οικονομικά μεγέθη.

3. Ο Αναγεννημένος Επαγγελματίας (The Career Shifter)

Κίνητρο: Αλλαγή καριέρας, αναζήτηση νέας ταυτότητας μετά από burnout ή επαγγελματική απογοήτευση.

Ιστορικό: Συχνά 35–55 ετών, μεσαία ή ανώτερη θέση, πλήρης αποσύνδεση από το αντικείμενο εργασίας του.

Συμπεριφορά: Διψά για κάτι πιο «αληθινό», πιο δικό του. Εστιάζει στην έννοια της αυτοπραγμάτωσης.

Ανασφάλεια: Μήπως «δεν κάνει» για επιχειρηματίας.

4. Ο Τοπικός Παίκτης (The Local Patriot)

Κίνητρο: Να χτίσει κάτι στον τόπο του, με κοινωνικό και επιχειρηματικό αντίκτυπο.

Ιστορικό: Συνήθως με επιστροφή από το εξωτερικό ή αποδοχή μιας νέας καθημερινότητας στην επαρχία.

Συμπεριφορά: Ψάχνει μοντέλα που «ταιριάζουν στην περιοχή του». Προτιμά χαμηλό κόστος εκκίνησης, προσαρμοστικότητα, δυνατότητα προσωπικής πινελιάς.

Ανασφάλεια: Αν θα δουλέψει κάτι «αστικό» ή πολυεθνικό σε μικρή κοινωνία.

5. Ο Digital Νομάς με Επιχειρηματικές Ανησυχίες (The Hybrid Free Spirit)

Κίνητρο: Να συνδυάσει την ελευθερία με επιχειρηματικότητα.

Ιστορικό: Digital freelancer, νέος επαγγελματίας ή ζευγάρι που δουλεύει remote.

Συμπεριφορά: Θέλει business χωρίς φυσική έδρα. Δεν πιστεύει στην "παλιά σχολή" του επιχειρείν.

Ανασφάλεια: Μήπως περιοριστεί από τη δομή ενός franchise.

6. Ο Οικογενειακός Σχεδιαστής (The Family Builder)

Κίνητρο: Να δημιουργήσει οικογενειακή επιχείρηση με βάση και προοπτική για τα παιδιά του.

Ιστορικό: Συχνά ζευγάρια 40+ που θέλουν να φτιάξουν κάτι «μαζί».

Συμπεριφορά: Εστιάζει στην προοπτική και τη μεταβίβαση. Ψάχνει ένα σύστημα σταθερό, καθαρό, επαναλήψιμο.

Ανασφάλεια: Αν μπορεί όντως να βιοποριστεί και να μεγαλώσει μέσα από αυτό.

7. Ο "Σκαπανέας" (The Purposeful Pioneer)

Κίνητρο: Να χτίσει κάτι δικό του, αλλά να μην το ξεκινήσει από το μηδέν.

Ιστορικό: Νέοι έως 35, με καινοτόμο τρόπο σκέψης, business mindset, αλλά χωρίς κεφάλαιο για full start-up.

Συμπεριφορά: Βλέπει το franchise σαν “accelerator”, όχι σαν περιορισμό. Θέλει όμως χώρο για δημιουργία.

Ανασφάλεια: Μήπως δεν υπάρχει χώρος για προσωπική έκφραση.



Franchise

Ανακαλύψτε μια νέα ανατρεπτική στρατηγική ανάπτυξης, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα του franchising, απελευθερώστε τη δυναμική της επιχείρησής σας και κατακτείστε την αγορά!

Ενδιαφέρομαι για franchise

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και το franchise brand για το οποίο ενδιαφέρεστε και θα σας στείλουμε επιπλέον ενημερωτικό υλικό, είτε απευθείας, είτε θα προωθήσουμε το ενδιαφέρον σας στη μητρική εταιρεία.
Διαθέτουμε τη πλέον αξιόπιστη βάση για το franchising, με άξονες την διασφάλιση της αξιοπιστίας του franchising και την εξασφάλιση των ενδιαφερομένων δικαιοδόχων και προβαίνουμε στην διαγραφή franchise concepts όταν έχουν διακόψει την ανάπτυξή τους, όταν τα franchise startups δεν έχουν επιτύχει ανάπτυξη εντός δύο ετών, όπως και σε περιπτώσεις μη πλήρωσης βασικών κριτηρίων φερεγγυότητας.
Οι δυνητικοί δικαιοδόχοι - επιχειρηματίες οφείλουν να πραγματοποιούν τις δικές τους ανεξάρτητες έρευνες αγοράς και μελέτες σκοπιμότητας πριν λάβουν την τελική τους απόφαση.
Το σύνολο του περιεχομένου του Franchising.GR διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση του με οιοδήποτε τρόπο χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη.