Find a Franchise

Αναζητείστε με βάση τα δικά σας κριτήρια τα franchise concepts σας ενδιαφέρουν!

Search your concept!

Franchising.GR

Μελετώντας τόσο την εξέλιξη του franchising από τις αρχές του ’80 μέχρι σήμερα, όσο και τις νέες συνθήκες συνεχών αναταράξεων και αλλαγών που χαρακτηρίζουν την σημερινή κοινωνία, καταλήγουμε σε 10 αρχές που πλαισιώνουν ένα ενιαίο σύστημα αξιών, το οποίο αφενός διαμορφώνει τον χαρακτήρα κάθε αλυσίδας franchise και αφετέρου προσδιορίζει τον ίδιο το λόγο της ύπαρξής της. Η νέα εποχή του franchising διαμορφώνεται υπό το πλαίσιο τριών παραγόντων, της ταυτότητας, της αξιοπιστίας και της εικόνας. Οι ηγετικές αλυσίδες franchise καθορίζουν ξεκάθαρα την ταυτότητα που προσδιορίζει τον χαρακτήρα τους, ενισχύοντας συνέχεια την αξιοπιστία τους και οικοδομώντας ισχυρή εικόνα, υιοθετώντας ένα συγκεκριμένο πλαίσιο 10 αξιωμάτων:

Αξίωμα 1: ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΑΣ

Αναγνωρίστε την αξία και τη δύναμη των καταναλωτών. Δημιουργήστε ευνοϊκές συνθήκες για διάλογο και αποδείξτε τους την ικανότητά σας να εξελίσσεστε, μέσω της συμμετοχής τους στην εξέλιξη της αλυσίδας σας. Κερδίστε την εμπιστοσύνη τους, προσφέροντάς τους υψηλής αξίας προϊόντα που αγγίζουν το πνεύμα και τα συναισθήματά τους.

Αξίωμα 2: ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΔΟΧΟΥΣ ΣΑΣ

Ο καλύτερος τρόπος για να διασφαλίσετε ένα συμπαγές και αρμονικό δίκτυο είναι να εξασφαλίσετε την δέσμευση των δικαιοδόχων σας στην εταιρική κουλτούρα σας, κάνοντάς τους συμμέτοχους στην αποστολή, στο όραμα και στις αξίες της εταιρείας σας, με στόχο το τρίπτυχο: «Κερδοφορία» - «Αποδοτικότητα» - «Βιωσιμότητα», το οποίο επιτυγχάνεται όταν η κάθε αλυσίδα γίνεται ολοένα και καλύτερη, διαφοροποιείται και κάνει - ταυτόχρονα - αισθητή διαφορά στην αγορά.

Υιοθετείστε συνεργατική, πολιτισμική και δημιουργική κουλτούρα. Υποσχεθείτε και αποδείξτε ότι προσφέρετε συνθήκες ευημερίας στους δικαιοδόχους σας, ότι είστε σε θέση να αλλάξετε τη ζωή τους και να παρέχετε τα εφόδια να αλλάξουν και τις ζωές των άλλων, προσωπικού και πελατών. Βασισθείτε στην ακεραιότητά σας, ώστε να γίνετε πιο ανταγωνιστικοί με χαρισματικούς δικαιοδόχους, που διαθέτουν υψηλή παραγωγικότητα και παρακίνηση και που δημιουργούν σχέσεις εμπιστοσύνης και αλληλεπίδρασης με τους καταναλωτές.

Αξίωμα 3: ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΘΕΙΤΕ

Η ίδια η διαφοροποίηση του brand name σας αντικατοπτρίζει την αξιοπιστία σας και αποτελεί την απόδειξη ότι το brand μπορεί να προσφέρει αυτό που υπόσχεται, ότι είστε αξιόπιστοι και ικανοποιείτε πελάτες και δικαιοδόχους. Η τοποθέτηση του franchise concept σας θα πρέπει να είναι μοναδική και ιδιαίτερη, ώστε το brand name σας να ακουστεί και να τραβήξει την προσοχή σε μια ήδη κορεσμένη αγορά, αλλά και να ταυτιστεί με τις ανάγκες και τις προσδοκίες των δυνητικών δικαιοδόχων σας.

Αξίωμα 4: ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΘΕΙΤΕ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ

Αναγνωρίστε ότι η αγορά, καταναλωτές και δικαιοδόχοι, περιμένουν πρωτοβουλίες σας σχετικά με την κοινωνική ανάπτυξη και σας κρίνουν, συνειδητά ή όχι, βάσει του επιπέδου δέσμευσής σας απέναντι σε ζητήματα δημόσιου και κοινωνικού συμφέροντος, ενσωματώνοντας τις κοινωνικές προκλήσεις στην ίδια τη δομή του χαρακτήρα τους.

Το επιχειρηματικό σκηνικό αλλάζει διαρκώς. Παραμείνετε ευέλικτοι και αλλάξτε πριν χαρακτηρισθείτε οπισθοδρομικοί.

Αξίωμα 5: ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΤΕ ΦΗΜΗ

Τυποποιείστε το δικό σας γνήσιο εταιρικό DNA, που εκφράζει την ταυτότητα του brand στα κάθε είδους, φυσικά και ηλεκτρονικά, κοινωνικά δίκτυα. Δείξτε το αληθινό πρόσωπό σας και προσφέρετε εμπειρίες σε δικαιοδόχους και σε καταναλωτές που ανταποκρίνονται σε αυτά που ισχυρίζεστε ότι προσφέρετε. Αν χάσετε την αξιοπιστία σας, θα χάσετε ολόκληρο το δίκτυο τόσο των δικαιοδόχων σας, όσο και των δυνητικών πελατών σας. Οριοθετείστε το πλαίσιο των αξιών σας και μην το διαπραγματεύεστε. Μεταξύ δύο concepts με τις ίδιες αποδόσεις και προνόμια, οι δικαιοδόχοι επιλέγουν αυτό που έχει τη καλύτερη φήμη στην αγορά.

Αξίωμα 6: ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΤΕ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΙ

Να είστε δίκαιοι. Δεν μπορεί το concept σας να έχει υψηλή επένδυση, entry fees και royalties αν χαρακτηρίζεται από χαμηλές αποδόσεις. Η συνολική αρχική επένδυση οφείλει να ανταποκρίνεται στις αποδόσεις του συστήματος franchise. Σκεφθείτε τις δυνατότητες παρακαταθήκης ή συνεργασιών τύπου affiliation.

Μη δυσκολεύετε τους ενδιαφερόμενους δικαιοδόχους να σας βρουν. Σήμερα, η σωστή παρουσία στο διαδίκτυο είναι περισσότερο από απαραίτητη. Δημιουργήστε καλοστημένες και σύγχρονες δυναμικές ιστοσελίδες, καταχωρηθείτε στα franchise portals, διαφημισθείτε σε περιοδικά και δηλώστε συμμετοχή σε εκθέσεις franchise. Βοηθήστε τους δυνητικούς συνεργάτες σας να σας βρουν.

Αξίωμα 7: ΕΝΙΣΧΥΕΤΕ ΔΙΑΡΚΩΣ ΤΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΣΑΣ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

Βελτιώνετε καθημερινά το επιχειρηματικό σας σύστημα, με όποιον τρόπο μπορείτε. Τηρείτε τις υποσχέσεις σας και μην ισχυρίζεστε θεωρίες που δεν ισχύουν όσο αφορά στις αποδόσεις του franchising ή στις αρχικές επενδύσεις. Να σέβεστε τους ανταγωνιστές σας, καθώς ο ανταγωνισμός είναι εκείνος που εξελίσσει την αγορά. Να τον παρακολουθείτε και να μαθαίνετε τα δυνατά και αδύνατα σημεία σας.

Αξίωμα 8: ΚΡΑΤΕΙΣΤΕ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ

Δημιουργείστε καλές σχέσεις με τους δικαιοδόχους σας. Γνωρίστε τους προσωπικά ως επιχειρηματίες, έναν προς ένα, ώστε να έχετε μια πλήρη εικόνα για τις ανάγκες, τις προσδοκίες, τις δυνατότητες και τις ικανότητές τους. Οι δικαιοδόχοι σας πρέπει να είναι οι πλέον ένθερμοι υποστηρικτές σας.

Αξίωμα 9: ΔΩΣΤΕ ΒΑΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

Το πρώτο μέλημά σας είναι η υποστήριξη των δικαιοδόχων σας, ως αυτοσκοπός του franchising και όχι απλά ως ένας όρος στη σύμβαση δικαιόχρησης. Υποστηρίξετε τους με ειλικρίνεια και κατανόηση. Εκμεταλλευθείτε τις τεχνολογικές εξελίξεις και υιοθετείστε σύγχρονα συστήματα διαχείρισης.

Αξίωμα 10: ΥΙΟΘΕΤΕΙΣΤΕ ΛΙΤΕΣ ΔΟΜΕΣ

Η δομή της αλυσίδας σας πρέπει να χαρακτηρίζεται από ταχύτητα και ευελιξία. Να είστε γρήγοροι, να παραδίδετε και να ικανοποιείτε τους δικαιοδόχους σας χωρίς αναμονή και κόστος, εξαλείφοντας όλες τις διεργασίες που δεν προσθέτουν αξία. Να είστε ευέλικτοι, διότι η παραγωγικότητα έχει πλέον πολυδιάστατο χαρακτήρα. Να κάνετε ολοένα και περισσότερα με ολοένα και λιγότερα, αναγνωρίζοντας τη σπατάλη και την αξία σε κάθε διαδικασία και τμήμα.

Πλέον, το ίδιο το franchising μεταμορφώνεται ριζικά ανταποκρινόμενο σ’ ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον, εδραιώνει τη θέση του εντός μίας περιόδου χαμηλής ζήτησης και εξελίσσεται από απλή τακτική σε στρατηγική.