Roadmap Franchise

Σήμερα το franchising ενδεχομένως να βρίσκεται στα καλύτερά του, αν και συνεχίζουμε να βιώνουμε μια δύσκολη εποχή, η οποία σαφέστατα δεν αποτελεί απλά μια παροδική οικονομική συγκυρία  και παρά τις αισιόδοξες θέσεις που κατά καιρούς διατυπώνονται, το πλέον σίγουρο είναι ότι η οικονομία μας έχει εισέλθει σε μια διαφορετική, αν μη τι άλλο, εποχή. Το κύριο χαρακτηριστικό για το franchising αποτελεί το γεγονός ότι αντιμετωπίζεται ως επιλογή αυτo-απασχόλησης και κατ’ αυτόν τον τρόπο διασφαλίζεται η ενεργός συμμετοχή του εκάστοτε επιχειρηματία – franchisee και επιτυγχάνονται οι μέγιστες αποδόσεις, προς όφελος franchisees και franchisor.

Wizion New Logo 2017 350

Σήμερα, στην Ελλάδα της κρίσης, παρατηρούμε μια έντονη τάση υπέρ της επιχειρηματικότητας, με νέους που επιθυμούν, προσπαθούν και τελικά ξεκινούν τη δική τους επιχείρηση. Λίγοι εξ αυτών κατορθώνουν να μεταμορφώσουν την πρωταρχική τους ιδέα σε μια start up που κινείται στους ρυθμούς του διαδικτύου, και με επιμονή και γνώση κατορθώνουν ενίοτε αξιοσημείωτες αποδόσεις, είτε πραγματικές (δηλ. πωλήσεις προϊόντων/υπηρεσιών – συναλλαγές), είτε virtual (δηλ. εξαγορές, συμμετοχές από funds).

Wizion New Logo 2017 350

Το δυναμικό ανάπτυξης του franchising διεθνώς αυξάνεται εκθετικά. Η παγκόσμια αγορά είναι πολύ μακριά από τον κορεσμό. [Leonard Swartz, Arthur Andersen LLP]

Wizion New Logo 2017 350

ΟΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ

  1. Οι δικαιοδόχοι ως επιχειρηματίες αποτυγχάνουν πολύ λιγότερες φορές σε σχέση με τους ανεξάρτητους επιχειρηματίες.
  2. Οι δικαιοπάροχοι ζημιώνονται σπανίως.
  3. Οι δυνητικοί δικαιοδόχοι συνήθως δεν γνωρίζουν το τι πραγματικά σημαίνει να είσαι δικαιοδόχος.
  4. Οι δυνητικοί δικαιοπάροχοι δεν θέλουν να γνωρίζουν το τι πραγματικά σημαίνει να είσαι δικαιοπάροχος.
  5. Οι υφιστάμενοι δικαιοδόχοι δεν έχουν μετανιώσει για την επιλογή του franchise, μόνο όταν έχουν επιλέξει πραγματικό δικαιοπάροχο.

facebook_page_plugin