Η αλυσίδα ρούχων LC Waikiki ετοιμάζεται να ανοίξει το πρώτο της κατάστημα στην Αθήνα, στο retail park στη συμβολή των οδών Πειραιώς και Κηφισού, που κατασκευάζεται από την εταιρεία Ten Brinke, θυγατρική του ομίλου Φουρλή-Trade Estate AEΕAΠ και αναμένεται να ολοκληρωθεί την άνοιξη του 2022.
Το εμπορικό πάρκο που βρίσκεται στη συμβολή των οδών Πειραιώς και Κηφισού είναι προγραμματισμένο να λειτουργήσει την άνοιξη του 2022. Εκεί η LC Waikiki θα δραστηριοποιηθεί δίπλα σε εταιρείες όπως είναι η AB Βασιλόπουλος, η Premier Capital (McDonald’s) αλλά και το κατάστημα παιχνιδιών Μουστάκας.
Η αλυσίδα ξεκίνησε από το Παρίσι το 1988, το 1997 πέρασε σε τουρκικά χέρια, διατηρεί περίπου 1.000 καταστήματα διεθνώς και το 2018 άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην Ξάνθη και στη συνέχεια επεκτάθηκε στην ελληνική επικράτεια με μαγαζιά στην Θεσσαλονίκη, τη Λάρισα, την Κόρινθο και την Πάτρα.
Πέρυσι, οι πωλήσεις της στην χώρα μας, με τα καταστήματα να είναι κλειστά (λόγω περιοριστικών μέτρων) και χωρίς e-shop, διαμορφώθηκαν σε 7,18 εκατ. ευρώ αυξημένες κατά 2,91% σε σχέση με το 2019. Τα μικτά κέρδη μειώθηκαν κατά 3,01%, ενώ η καθαρή θέση βελτιώθηκε κατά 13,16%. Οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις ανήλθαν σε 1,53 εκατ. ευρώ μειωμένες κατά 38,18% σε σχέση με την χρήση του 2019.
Έχοντας ξεκινήσει το 1988 από το Παρίσι, η LC Waikiki πέρασε το 1997 σε τουρκικά χέρια. Στόχος είναι μέσα στην επόμενη διετία να είναι μία από τις τρεις μεγαλύτερες φίρμες στον χώρο του ευρωπαϊκού ενδύματος, και χωρίς να τις κατονομάζει, θέλει να βρεθεί κοντά στις Inditex (Zara) και H&M. Η εμπορική παρουσία ξεκίνησε μόλις το 2000 στην Τουρκία, το 2009 άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στο εξωτερικό, στην Ρουμανία και πέρυσι είχε φτάσει αισίως τα 1000 καταστήματα. Βασικός μέτοχος είναι ο Mustafa Kucuk η περιουσία του οποίου σύμφωνα με το Forbes υπολογίζεται σήμερα σε 1,6 δισ. δολάρια.
Από τον Αύγουστο του 2020, οπότε και άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στο Περού, έχει παρουσία σε τέσσερις ηπείρους, ενώ το βάρος το 2021 έπεσε κυρίως στην αφρικανική ήπειρο όπου επεκτάθηκε σε αγορές όπως η Ακτή Ελεφαντοστού, Γκάνα, Αγκόλα, Σενεγάλη. Σήμερα διαθέτει 1120 καταστήματα σε 51 χώρες (κυρίως Ανατολική Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική) με 3.000 εργαζόμενους να απασχολούνται στα κεντρικά της γραφεία και 47.000 στα καταστήματα της.
Ακολουθώντας την τακτική της Inditex και της H&M δημιούργησε ανεξάρτητα brands, όπως το LCW Home με είδη σπιτιού, το LCW Dream (το πρώτο ευρωπαϊκό κατάστημα άνοιξε τον Ιούλιο του 2020 στο εμπορικό κέντρο Flamingo στην Ξάνθη), LCW Steps με υποδήματα, LCW Modest, LCW Baby κ.α..