Με τη επικύρωση της συμφωνίας εξυγίανσης από τους μετόχους της να αποτελεί βασικό ορόσημο για την απεμπλοκή της από το κακό παρελθόν της, η Folli Follie παρουσιάζει το σχέδιο εξυγίανσής της, με τη δημιουργία δύο νέων εταιρειών της OpsCo και της AssetCo, με έδρα το Λουξεμβούργο, στις οποίες θα μεταβιβαστούν η εμπορική δραστηριότητα των ιδιόκτητων σημάτων Folli Follie και Links of London και τα περιουσιακά στοιχεία της εταιρείας. Η πρώτη θα είναι κατά 90% θυγατρική της δεύτερης, ο έλεγχος της οποίας θα ανήκει στους ομολογιούχους πιστωτές. Με βάση το σχέδιο αυτό η δραστηριότητα της FF αναμένεται να περάσει σε κερδοφορία το 2022.
Η εταιρεία αναζητά συνεργασίες για την ανάπτυξη του κλάδου των κοσμημάτων και στον τομέα του λιανεμπορίου είναι στην τελική φάση δύο συμφωνιών master franchise για την ανάπτυξη monobrand καταστημάτων γνωστών brands. Πρόκειται για νέα σημεία πώλησης που θα ενισχύσουν το σημερινό δίκτυο (που περιλαμβάνει 19 Folli Follie, 30 Links of London, 3 Factory Outlet, 21 Nike και 22 άλλα monobrand καταστήματα) και σύμφωνα με τη διοίκηση θα συνεισφέρουν στην κάλυψη του τζίρου της Nike με τη λήξη των συμβολαίων (σταδιακά μέχρι το 2022 που εκπνέει και η τελευταία σύμβαση).
Η εκτίμηση της διοίκησης είναι ότι οι νέες συνεργασίες θα καλύψουν το 35% με 40% του τζίρου που έκανε η Νike. Μάλιστα το γεγονός ότι η Folli Follie ανακτά την εμπιστοσύνη της αγοράς επιβεβαιώνεται και από τη στάση της Nike, η οποία σύμφωνα με τον κ. Σάμιο, έχει προσαρμοστεί και παρέχει διευκολύνσεις στις συνθήκες της πανδημίας.
Πάντως τα έσοδα αυτή την περίοδο, με κλειστά καταστήματα, έρχονται από τις ηλεκτρονικές πωλήσεις, όπου είχε δοθεί έμφαση τους προηγούμενους μήνες, γεγονός που φαίνεται να ευνόησε το τζίρο ώστε να κλείσει - με βάση τις εκτιμήσεις - κοντά στις προβλέψεις που ενσωματώνει το σχέδιο εξυγίανσης (35 εκατ. ευρώ). Η εταιρεία είχε επενδύσει στο omnichannel μοντέλο προ πανδημίας και ήταν σχετικά προετοιμασμένη, αν και χρειάστηκε να κάνει αλλαγές στην πλατφόρμα των ιδιόκτητων σημάτων της, στο πλαίσιο της μείωσης του κόστους. Σήμερα διαθέτουν online κανάλι όλες οι δραστηριότητες πλην των καλλυντικών, της μάρκας heaven on earth, η οποία θα αποκτήσει σύντομα e-shop, όπως αναφέρθηκε.
Συνολικά για το 2021 η πρόβλεψη θέτει το στόχο πωλήσεων στα 43 εκατ. ευρώ, με αύξηση σε 58 εκατ. ευρώ το 2022 και στα 61 εκατ. ευρώ το 2023 και με επιστροφή στην κερδοφορία από το 2022. Αυτές είναι οι πρόνοιες του business plan εξυγίανσης.
Η εταιρεία κάνει κάποιες κινήσεις αλλά η ώθηση στην υλοποίηση του σχεδίου εξυγίανσης θα δοθεί εφόσον λάβει τις απαραίτητες εγκρίσεις, τόσο του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, από το οποίο αναμένεται απόφαση για την επικύρωση της συμφωνίας εξυγίανσης, όσο και από την γενική συνέλευση, όπου το ενδιαφέρον εστιάζεται στην πιθανότητα καταψήφισης της συμφωνίας από τον βασικό μέτοχο (στην α’ επαναληπτική γενική συνέλευση της 22ας Μαρτίου), ενδεχόμενο που θα αντιμετωπιστεί μέσω του θεσμού του ειδικού εντολοδόχου.