Find a Franchise

Αναζητείστε με βάση τα δικά σας κριτήρια τα franchise concepts σας ενδιαφέρουν!

Search your concept!

CAREFOUR

Η Carrefour κάνει δυναμική επάνοδο στην ελληνική αγορά, προσφέροντας ξανά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της στους Έλληνες καταναλωτές. Αυτή την φορά επανέρχεται «ανανεωμένη» και το στρατηγικό της πλάνο βασίζεται σε μια «Data-Centric, Digital First» προσέγγιση, η οποία θα στηριχθεί σε τέσσερις πυλώνες.

  • Επιτάχυνση του ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς στόχος της είναι οι γρήγορες παραδόσεις, λιγότερο από 3 ώρες, και το Quick Commerce σε λιγότερο

  • Ενισχυση data και retail media μέσω της πλατφόρμας Carrefour Links που επιτρέπει στους συνεργάτες της Carrefour να πραγματοποιούν εκστρατείες μάρκετινγκ και να μετρούν τον πραγματικό end-to-end αντίκτυπο ενώ παράλληλα ξεχωρίζει για τις συνεργασίες της με παγκόσμιους ηγέτες τεχνολογίας όπως η Criteo, η Google και η LiveRamp.

  • Ψηφιοποίηση των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών είναι ο τρίτος πυλώνας και η Carrefour σκοπεύει να αξιοποιήσει την ανάπτυξη των ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών σε κάθε χώρα που δραστηριοποιείται για τους ικαταναλωτές (B2C) και τους εταιρικούς πελάτες (B2B) της. Επίσης, η ψηφιοποίηση θα επιτρέψει τη βελτιστοποίηση των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών όπως οι εκστρατείες ψηφιακού μάρκετινγκ.

  • Ψηφιακός μετασχηματισμός του παραδοσιακού λιανεμπορίου, με την Carrefour να επιδιώκει να έχει μεταφέρει τις εφαρμογές της στο Cloud μέχρι το 2026 κάνοντας έτσι πιο ευέλικτα τα συστήματα της και να μπορέσει να προσφέρει εξατομικευμένες εμπειρίες και υπηρεσίες στους πελάτες της.

Η ψηφιακή στρατηγική έχει ως λογική συνέπεια την ψηφιακή εκπαίδευση των εργαζομένων της, περίπου 100.000 άτομα, σε συνεργασία με την Google.

Επιπλέον η Carrefour θα παρέχει την πλατφόρμα επικοινωνίας Workplace from Meta (Facebook) σε όλους τους υπαλλήλους. Αυτοί οι εσωτερικοί πόροι θα υποστηρίζονται από ένα ανοικτό οικοσύστημα καινοτομίας, συμπεριλαμβανομένης της συνεργασίας με νεοσύστατες επιχειρήσεις.

Σε μια εποχή που το περιβαλλοντικό αποτύπωμα παίζει σημαντικό ρόλο στη στρατηγική των εταιρειών η Carrefour δε θα μπορούσε να το παραβλέψει.

Με αίσθημα κοινωνικής και περιβαλλοντικής ευθύνης στοχεύει να καταστήσει τις δραστηριότητές της στο ηλεκτρονικό εμπόριο ουδέτερες ως προς τον άνθρακα μέχρι το 2030, 10 χρόνια νωρίτερα μάλιστα από τον γενικό της στόχο για το 2040.