Latest Franchises

  • ΣΠΙΤΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ
  • THE BIG KAHUNA
  • FRUTTI DI MARE
  • ΠΙ & ΦΙ
  • ΚΔΑΠ EXELIXIS KIDS
  • BRAINOBRAIN
  • KAFO

Η πρόταση franchise της Σπιτικής Κουζίνας αποτελεί την αδιαφιλονίκητη επιλογή για όλους όσους αναζητούν ένα δυνατό concept στη Μικρή Εστίαση, καλύπτοντας τη πλέον βασική καταναλωτική ανάγκη, με μενού στις καλύτερες τιμές της αγοράς και στην υψηλότερη και πλήρη πιστοποιημένη ποιότητα.

Περισσότερα

Τα THE BIG KAHUNA ήρθαν για να ταράξουν τα νερά της burgerικής κοινότητας... Μια ιδέα που βασίζει τις ρίζες της στην επιθυμία των εμπνευστών της να ζούν ξέγνοιαστα, σαν να είναι πάντα καλοκαίρι, και παράλληλα να δημιουργούν μοναδικές γαστρονομικές προτάσεις που πάνω απ' όλα ιντριγκάρουν τον ουρανίσκο με τις ανορθόδοξες συνθέσεις τους.

Περισσότερα

Το Frutti di Mare είναι μία πρωτοπόρα γαστρονομική πρόταση, που είχε την αφετηρία της στο Βερολίνο από τον πετυχημένο Έλληνα επιχειρηματία της εστίασης Τάσο Ιωσηφίδη, ο οποίος διέκρινε εγκαίρως τόσο την τάση για καλό και προσιτό φαγητό, όσο και αυτή προς την υγιεινή διατροφή, το ψάρι και τα θαλασσινά.

Περισσότερα

Το ΠΙ & ΦΙ είναι μια ταχύτατα αναπτυσσόμενη αλυσίδα, η μεγαλύτερη στο χώρο της στην Ελλάδα και μια από τις πιο διακεκριμένες στην Ευρώπη.

Περισσότερα

Η πρόταση franchise των Exelixis Kids αφορά στην δημιουργία ενός κέντρου δημιουργικής απασχόλησης με την δυνατότητα, ανάλογα της περιοχής και των στόχων τους, να εντάξουν και τις υπηρεσίες κέντρου μελέτης.

Περισσότερα

Το Brainobrain είναι ένα από τα πιο καινοτόμα προγράμματα για παιδιά, το οποίο διαμορφώνει τις ζωές τόσο των παιδιών όσο και των οικογενειών τους για περισσότερο από 15 χρόνια.

Περισσότερα

Τα KAFO coffee & snacks αποτελούν μια νέα επιχειρηματική πρόταση franchise στον κλάδο των street coffee shops και ξεχωρίζουν για την ανταγωνιστικότητά τους σε όλα τα επίπεδα, από το σύγχρονο, μινιμαλιστικό και νεανικό design, την κορυφαία ποιότητα καφέ, την πλήρη εκπαίδευση, μέχρι το υψηλό μεικτό κέρδος και τη συνεχή υποστήριξη που παρέχουν στους franchisees τους, με αρχική επένδυση μικρότερη από 20,000 Ευρώ.

Περισσότερα
Strong Customer Authentication

Οι νέοι κανόνες Strong Customer Authentication απαιτούν πρόσθετο επίπεδο επαλήθευσης για τις περισσότερες πληρωμές μέσω διαδικτύου άνω των 30 ευρώ. Το συγκεκριμένο πλαίσιο θα τεθεί σε ισχύ από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Οι κανόνες σχεδιάστηκαν για να μειώσουν τις περιπτώσεις εξαπάτησης, αλλά απαιτούν σημαντικές αλλαγές στις διαδικασίες και την τεχνολογία που χρησιμοποιούν οι λιανοπωλητές και οι τράπεζες, καθώς και τη συνεργασία δεκάδων εκατομμυρίων καταναλωτών που παραμένουν σε μεγάλο βαθμό σε άγνοια για τις επικείμενες αλλαγές.

Σύμφωνα με τους νέους κανόνες, εάν οι πελάτες δεν εγκρίνουν μια συναλλαγή - για παράδειγμα, εισάγοντας έναν κωδικό που έλαβαν σε ένα μήνυμα κειμένου από την τράπεζά τους ή μέσω του αποτυπώματος τους - ενδέχεται να μην τους επιτραπεί η ολοκλήρωση της αγοράς.

«Για όσους δεν είναι προετοιμασμένοι, θα υπάρξει τεράστιος αρνητικός αντίκτυπος» δήλωσε ο Patrick Collison, διευθύνων σύμβουλος της Stripe που εδρεύει στο Σαν Φρανσίσκο και αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου, με τον ίδιο να συμπληρώνει πως ο βαθμός ετοιμότητας βρίσκεται σε πολύ κακό επίπεδο.

Μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Stripe έδειξε ότι η ΕΕ θα μπορούσε να χάσει 57 δις ευρώ σε οικονομική δραστηριότητα κατά το πρώτο έτος από την έναρξη εφαρμογής της νέας οδηγίας.

Review Us On Google