Latest Franchises

  • ΣΠΙΤΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ
  • THE BIG KAHUNA
  • FRUTTI DI MARE
  • ΠΙ & ΦΙ
  • ΚΔΑΠ EXELIXIS KIDS
  • BRAINOBRAIN
  • KAFO

Η πρόταση franchise της Σπιτικής Κουζίνας αποτελεί την αδιαφιλονίκητη επιλογή για όλους όσους αναζητούν ένα δυνατό concept στη Μικρή Εστίαση, καλύπτοντας τη πλέον βασική καταναλωτική ανάγκη, με μενού στις καλύτερες τιμές της αγοράς και στην υψηλότερη και πλήρη πιστοποιημένη ποιότητα.

Περισσότερα

Τα THE BIG KAHUNA ήρθαν για να ταράξουν τα νερά της burgerικής κοινότητας... Μια ιδέα που βασίζει τις ρίζες της στην επιθυμία των εμπνευστών της να ζούν ξέγνοιαστα, σαν να είναι πάντα καλοκαίρι, και παράλληλα να δημιουργούν μοναδικές γαστρονομικές προτάσεις που πάνω απ' όλα ιντριγκάρουν τον ουρανίσκο με τις ανορθόδοξες συνθέσεις τους.

Περισσότερα

Το Frutti di Mare είναι μία πρωτοπόρα γαστρονομική πρόταση, που είχε την αφετηρία της στο Βερολίνο από τον πετυχημένο Έλληνα επιχειρηματία της εστίασης Τάσο Ιωσηφίδη, ο οποίος διέκρινε εγκαίρως τόσο την τάση για καλό και προσιτό φαγητό, όσο και αυτή προς την υγιεινή διατροφή, το ψάρι και τα θαλασσινά.

Περισσότερα

Το ΠΙ & ΦΙ είναι μια ταχύτατα αναπτυσσόμενη αλυσίδα, η μεγαλύτερη στο χώρο της στην Ελλάδα και μια από τις πιο διακεκριμένες στην Ευρώπη.

Περισσότερα

Η πρόταση franchise των Exelixis Kids αφορά στην δημιουργία ενός κέντρου δημιουργικής απασχόλησης με την δυνατότητα, ανάλογα της περιοχής και των στόχων τους, να εντάξουν και τις υπηρεσίες κέντρου μελέτης.

Περισσότερα

Το Brainobrain είναι ένα από τα πιο καινοτόμα προγράμματα για παιδιά, το οποίο διαμορφώνει τις ζωές τόσο των παιδιών όσο και των οικογενειών τους για περισσότερο από 15 χρόνια.

Περισσότερα

Τα KAFO coffee & snacks αποτελούν μια νέα επιχειρηματική πρόταση franchise στον κλάδο των street coffee shops και ξεχωρίζουν για την ανταγωνιστικότητά τους σε όλα τα επίπεδα, από το σύγχρονο, μινιμαλιστικό και νεανικό design, την κορυφαία ποιότητα καφέ, την πλήρη εκπαίδευση, μέχρι το υψηλό μεικτό κέρδος και τη συνεχή υποστήριξη που παρέχουν στους franchisees τους, με αρχική επένδυση μικρότερη από 20,000 Ευρώ.

Περισσότερα
Raxevsky

Τίτλους τέλους ρίχνει η εταιρεία «Raxevsky», που για δεκαετίες παρέδιδε μαθήματα στιλ στις Ελληνίδες, δημιουργώντας ένα όνομα συνυφασμένο με την λέξη «μόδα» στην χώρας μας.

Στο αποκορύφωμά της είχε από τις πιο λαμπερές καταχωρήσεις στα περιοδικά μόδας, έκανε φωτογραφίσεις κολεξιόν της σε εξωτικά μέρη και συνεργάστηκε με τη Ζέτα Μακρυπούλια, η οποία ήταν για χρόνια η »γυναίκα Raxevsky».

Μετά από μια διαδρομή 37 ετών, η εταιρεία που, προ κρίσης, μετρούσε δεκάδες καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, κλείνει οριστικά, με προβλήματα με τους 100 εργαζόμενούς της.

Η γνωστή φίρμα άρχισε να »αργοπεθαίνει» από το 2012 και το 2016, ο ιδιοκτήτης και διευθύνων σύμβουλός της, Γιώργος Μουρτζούχος, αναζήτησε στήριξη από τις τράπεζες, για να συνεχιστεί η λειτουργία της.

Το 2016 ο αριθμός των καταστημάτων της Raxevsky είχε ήδη περιοριστεί στα 26 καταστήματα, από τα 55 που ήταν στην αρχή της κρίσης, ενώ ο αριθμός των εργαζομένων της ανερχόταν στους 170, από 290 που εργάζονταν σε αυτά, προ κρίσης. Επιπλέον, το 2010 η Raxevsky είχε πωλήσεις 26 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ το 2014 αυτές υποχώρησαν στα 5 εκατομμύρια ευρώ.

Οι βάσεις της φίρμας είχαν μπει από το 1912, χρονιά που ο παππούς Pαξέβσκι εγκαταστάθηκε στην Ελλάδα από την Ρωσία, και δημιούργησε μια επιχείρηση, με δραστηριότητα στην παραγωγή και χονδρική πώληση ενδυμάτων πανελλαδικά, αλλά και με εξαγωγές στα Bαλκάνια και το 1953 παρέδωσε την σκυτάλη στα παιδιά του και αυτά στα εγγόνια του.

Το 1976 η Ελένη Pαξέβσκι και ο Γιώργος Μουρτζούχος, ιδρύουν την εταιρία με την εμπορική ονομασία Helen’s Club Α.Ε.

Από την ίδρυση της εταιρίας, η έμφαση είναι στις εξαγωγές σε χώρες όπως η Γαλλία, η Αυστρία, η Ολλανδία, η Ισπανία η Σουηδία, οι ΗΠΑ και ο Καναδάς.

Τα χρόνια πέρασαν και το 1982 η εταιρεία παίρνει τη στρατηγική απόφαση να επεκταθεί στον χώρο της λιανικής πώλησης με το άνοιγμα δυο καταστημάτων »Raxevsky» στην καρδιά της Αθήνας, στο Κολωνάκι και την Οδό Πατησίων. Τη δεκαετία του ’80 και του ’90 η φίρμα μεσουρανεί, η εταιρεία έχει τεράστια ανταπόκριση από τις γυναίκες και ανοίγει και άλλα επτά καταστήματα στην Αθήνα, ενώ την επόμενη δεκαετία η ανάπτυξη συνεχίζεται, με καταστήματα σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, τόσο ιδιόκτητα, όσο και με το σύστημα franchise.

Το 2006 η εταιρεία ανανεώνει την εικόνα της και συνδέει το όνομά της με τη Ζέτα Μακρυπούλια. Η ηθοποιός διαφημίζει τα ρούχα της. Γίνεται για χρόνια η »γυναίκα Raxevsky», η οποία είναι μοντέρνα, έχει προσωπικότητα, ακολουθεί τις διεθνείς τάσεις της μόδας, αλλά τις θέλει προσαρμοσμένες στο δικό της στυλ, εκτιμά την ποιότητα αλλά την θέλει σε λογική τιμή και της αρέσει να είναι καλοντυμένη όλες τις ώρες.

Ωστόσο από την κρίση και μετά η κατάσταση άρχισε να επιδεινώνεται, και δυστυχώς η εταιρεία αποφάσισε πως δεν μπορεί πλέον να συνεχίσει.

Review Us On Google