Latest Franchises

  • ΣΠΙΤΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ
  • THE BIG KAHUNA
  • FRUTTI DI MARE
  • ΠΙ & ΦΙ
  • ΚΔΑΠ EXELIXIS KIDS
  • BRAINOBRAIN
  • KAFO

Η πρόταση franchise της Σπιτικής Κουζίνας αποτελεί την αδιαφιλονίκητη επιλογή για όλους όσους αναζητούν ένα δυνατό concept στη Μικρή Εστίαση, καλύπτοντας τη πλέον βασική καταναλωτική ανάγκη, με μενού στις καλύτερες τιμές της αγοράς και στην υψηλότερη και πλήρη πιστοποιημένη ποιότητα.

Περισσότερα

Τα THE BIG KAHUNA ήρθαν για να ταράξουν τα νερά της burgerικής κοινότητας... Μια ιδέα που βασίζει τις ρίζες της στην επιθυμία των εμπνευστών της να ζούν ξέγνοιαστα, σαν να είναι πάντα καλοκαίρι, και παράλληλα να δημιουργούν μοναδικές γαστρονομικές προτάσεις που πάνω απ' όλα ιντριγκάρουν τον ουρανίσκο με τις ανορθόδοξες συνθέσεις τους.

Περισσότερα

Το Frutti di Mare είναι μία πρωτοπόρα γαστρονομική πρόταση, που είχε την αφετηρία της στο Βερολίνο από τον πετυχημένο Έλληνα επιχειρηματία της εστίασης Τάσο Ιωσηφίδη, ο οποίος διέκρινε εγκαίρως τόσο την τάση για καλό και προσιτό φαγητό, όσο και αυτή προς την υγιεινή διατροφή, το ψάρι και τα θαλασσινά.

Περισσότερα

Το ΠΙ & ΦΙ είναι μια ταχύτατα αναπτυσσόμενη αλυσίδα, η μεγαλύτερη στο χώρο της στην Ελλάδα και μια από τις πιο διακεκριμένες στην Ευρώπη.

Περισσότερα

Η πρόταση franchise των Exelixis Kids αφορά στην δημιουργία ενός κέντρου δημιουργικής απασχόλησης με την δυνατότητα, ανάλογα της περιοχής και των στόχων τους, να εντάξουν και τις υπηρεσίες κέντρου μελέτης.

Περισσότερα

Το Brainobrain είναι ένα από τα πιο καινοτόμα προγράμματα για παιδιά, το οποίο διαμορφώνει τις ζωές τόσο των παιδιών όσο και των οικογενειών τους για περισσότερο από 15 χρόνια.

Περισσότερα

Τα KAFO coffee & snacks αποτελούν μια νέα επιχειρηματική πρόταση franchise στον κλάδο των street coffee shops και ξεχωρίζουν για την ανταγωνιστικότητά τους σε όλα τα επίπεδα, από το σύγχρονο, μινιμαλιστικό και νεανικό design, την κορυφαία ποιότητα καφέ, την πλήρη εκπαίδευση, μέχρι το υψηλό μεικτό κέρδος και τη συνεχή υποστήριξη που παρέχουν στους franchisees τους, με αρχική επένδυση μικρότερη από 20,000 Ευρώ.

Περισσότερα
Masoutis

Με αύξηση των ενοποιημένων πωλήσεων –συμπεριλαμβανομένων δηλαδή και αυτών που έγιναν στο δίκτυο της πρώην «Προμηθευτικής»– κατά περίπου 2% εκτιμάται ότι έκλεισε το 2018 για την αλυσίδα σούπερ μάρκετ «Μασούτης».

Η βορειοελλαδίτικη εταιρεία –που την περασμένη χρονιά, πριν αποφασίσει να κάνει το αποφασιστικό βήμα καθόδου στη μεγάλη αλλά δύσκολη αγορά της Αττικής, είχε δει τον τζίρο της να μειώνεται– έκλεισε μεν θετικά το 2018, αλλά θεωρεί βεβαίως ότι έχει λαμβάνειν ακόμη μερίδιο αγοράς στην πρωτεύουσα. Για την επίτευξη αυτού του σκοπού η εταιρεία συνεχίζει και το 2019 κατ’ αρχάς την αυτόνομη οργανική της ανάπτυξη στην Αθήνα μέσω της ίδρυσης νέων καταστημάτων, ενώ ταυτόχρονα διενεργεί προωθητικές ενέργειες ειδικά για το δίκτυο σε Αττική και Ανδρο.

Στο «ραντάρ» της «Μασούτης» εξακολουθούν να βρίσκονται μικρότερες αλυσίδες, προκειμένου να ενισχύσει ακόμη περισσότερο την παρουσία της, χωρίς ωστόσο να έχουν προχωρήσει περισσότερο οι σχετικές συζητήσεις. Μάλιστα, κύκλοι της αγοράς αποδίδουν την έντονη φημολογία που αναζωπυρώθηκε το τελευταίο διάστημα, κυρίως σε ό,τι αφορά τα περί εξαγοράς της αλυσίδας Market In από τη «Μασούτης», μάλλον σε «ευσεβείς πόθους» της δεύτερης. Από την πλευρά της «Μασούτης» τονίζεται ότι η όποια εξαγορά θα γίνει αφού εξεταστεί σχολαστικά, με πολύ προσεκτικά βήματα και με την εταιρεία να προσανατολίζεται σε υγιείς οικονομικά επιχειρήσεις. Επίσης, κατά τις ίδιες πληροφορίες, δεν έχουν προχωρήσει ούτε οι συζητήσεις με τις τοπικές αλυσίδες «Γουντσίδης» στη Δράμα και «Δήμητρα Market» στην Κέρκυρα.

Σε ό,τι αφορά τα νέα καταστήματα, μέχρι τις αρχές Μαρτίου αναμένεται να ξεκινήσει η λειτουργία του νέου σημείου πώλησης που αναπτύσσει η εταιρεία στο κέντρο της Αθήνας και συγκεκριμένα επί της οδού Αμερικής 11, μεταξύ των οδών Πανεπιστημίου και Ακαδημίας. Το καινούργιο κατάστημα έρχεται να επιβεβαιώσει τη στρατηγική επιλογή της εταιρείας για ανάπτυξη καταστημάτων στο κέντρο των πόλεων. Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Δεκέμβριο εγκαινίασε νέο κατάστημα στην καρδιά της Θεσσαλονίκης και δη στο εμπορικό κέντρο «Πλατεία» επί της οδού Τσιμισκή. Τον Μάρτιο αναμένεται επίσης η ίδρυση ακόμη ενός εμβληματικού καταστήματος εντός της Αττικής.

Υπενθυμίζεται ότι στους στόχους της «Μασούτης», μετά την απόκτηση του δικτύου της «Προμηθευτικής» πέρυσι, είναι η ίδρυση φέτος 10 νέων καταστημάτων. Ωθηση στην επίτευξη του στόχου θεωρείται ότι δίνει η καλή αρχή που έγινε το 2019, καθώς –σύμφωνα με πηγές από την εταιρεία– οι πωλήσεις τον Ιανουάριο διαμορφώθηκαν σε πολύ καλά επίπεδα, ακόμη και στα καταστήματα του παλαιού δικτύου της.

Review Us On Google