Latest Franchises

  • ΣΠΙΤΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ
  • THE BIG KAHUNA
  • FRUTTI DI MARE
  • ΠΙ & ΦΙ
  • ΚΔΑΠ EXELIXIS KIDS
  • BRAINOBRAIN
  • KAFO

Η πρόταση franchise της Σπιτικής Κουζίνας αποτελεί την αδιαφιλονίκητη επιλογή για όλους όσους αναζητούν ένα δυνατό concept στη Μικρή Εστίαση, καλύπτοντας τη πλέον βασική καταναλωτική ανάγκη, με μενού στις καλύτερες τιμές της αγοράς και στην υψηλότερη και πλήρη πιστοποιημένη ποιότητα.

Περισσότερα

Τα THE BIG KAHUNA ήρθαν για να ταράξουν τα νερά της burgerικής κοινότητας... Μια ιδέα που βασίζει τις ρίζες της στην επιθυμία των εμπνευστών της να ζούν ξέγνοιαστα, σαν να είναι πάντα καλοκαίρι, και παράλληλα να δημιουργούν μοναδικές γαστρονομικές προτάσεις που πάνω απ' όλα ιντριγκάρουν τον ουρανίσκο με τις ανορθόδοξες συνθέσεις τους.

Περισσότερα

Το Frutti di Mare είναι μία πρωτοπόρα γαστρονομική πρόταση, που είχε την αφετηρία της στο Βερολίνο από τον πετυχημένο Έλληνα επιχειρηματία της εστίασης Τάσο Ιωσηφίδη, ο οποίος διέκρινε εγκαίρως τόσο την τάση για καλό και προσιτό φαγητό, όσο και αυτή προς την υγιεινή διατροφή, το ψάρι και τα θαλασσινά.

Περισσότερα

Το ΠΙ & ΦΙ είναι μια ταχύτατα αναπτυσσόμενη αλυσίδα, η μεγαλύτερη στο χώρο της στην Ελλάδα και μια από τις πιο διακεκριμένες στην Ευρώπη.

Περισσότερα

Η πρόταση franchise των Exelixis Kids αφορά στην δημιουργία ενός κέντρου δημιουργικής απασχόλησης με την δυνατότητα, ανάλογα της περιοχής και των στόχων τους, να εντάξουν και τις υπηρεσίες κέντρου μελέτης.

Περισσότερα

Το Brainobrain είναι ένα από τα πιο καινοτόμα προγράμματα για παιδιά, το οποίο διαμορφώνει τις ζωές τόσο των παιδιών όσο και των οικογενειών τους για περισσότερο από 15 χρόνια.

Περισσότερα

Τα KAFO coffee & snacks αποτελούν μια νέα επιχειρηματική πρόταση franchise στον κλάδο των street coffee shops και ξεχωρίζουν για την ανταγωνιστικότητά τους σε όλα τα επίπεδα, από το σύγχρονο, μινιμαλιστικό και νεανικό design, την κορυφαία ποιότητα καφέ, την πλήρη εκπαίδευση, μέχρι το υψηλό μεικτό κέρδος και τη συνεχή υποστήριξη που παρέχουν στους franchisees τους, με αρχική επένδυση μικρότερη από 20,000 Ευρώ.

Περισσότερα
SBC ShowPromo900X4922018 80 Copy

Εν όψει των σημαντικότερων εκθέσεων: ΕΞΠΟΤΡΟΦ, HORECA, ARTOZA, OENOTELIA, FOOD EXPO οι ΜΜ επιχειρήσεις ετοιμάζονται πυρετωδώς. Οι Εμπορικές Εκθέσεις στοχεύουν στην αύξηση των πωλήσεων και στη δημιουργία συχνών, πιστών πελατών, σε βάθος χρόνου. Δεν είναι μόνο ενέργειες Δημοσιών Σχέσεων ή προώθησης. Η συμμετοχή́ μιας ΜΜ επιχείρησης σε μια εμπορική́ έκθεση είναι, αδιαμφισβήτητα, η πιο αποτελεσματική́ ενέργεια μάρκετινγκ, αν βέβαια η συμμετοχή της είναι δομημένη σωστά.

Στο επεισόδιο αυτό o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένο στο studio του SBC TV Channel τον Μανώλη Γιαμνιαδάκη, Γενικό Διευθυντή της Ένωσης Οινοπαραγωγών του Αμπελώνα της Πελοποννήσου συζητούν για το πώς πρέπει να μεγιστοποιήσουμε την παρουσία μας σε μια εμπορική έκθεση. Ποια υλικά πρέπει να έχει ο ΜΜ επιχειρηματίας για να έχει μια σωστή παρουσία σε μια εμπορική έκθεση; Για ποιους λόγους πρέπει οι ΜΜ επιχειρηματίες να επιλέγουν να συμμετέχουν σε μια έκθεση; Πώς μπορεί ένας ΜΜ επιχειρηματίας να δικτυωθεί αποτελεσματικά σε μια έκθεση; Ποιο είναι το ποσοστό, όπου οι επαφές στην έκθεση μετατρέπονται σε πωλήσεις; Είναι μερικά από τα ερωτήματα που απαντώνται στην εκπομπή.

Ακόμα, o Γενικός Διευθυντής FORUM SA Νίκος Χουδαλάκης, μιλάει για το θέμα από την θεσμική πλευρά του διοργανωτή εκθέσεων και μας ενημερώνει για το τί θα καινούριο θα δούμε στις εκθέσεις HORECA και FOOD EXPO που ακολουθούν τις επόμενες εβδομάδες.

Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσίασε tips για την αποτελεσματικότερη αξιοποίηση των Δεδομένων Πελατών μετά την Εμπορική Έκθεση!

Η εκπομπή “Marketing in Practice”, παραγωγή του μοναδικού οικονομικού -επιχειρηματικού καναλιού της χώρας, ασχολείται με τον κλάδο του Μάρκετινγκ και αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών παραδειγμάτων και προτάσεων μάρκετινγκ ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι. Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται oι βασικές αρχές, τα εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που διανύουμε. Χρηστικές επιχειρηματικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις. Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 4 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (www.marketingconsultant.gr).

Η εκπομπή, παραγωγής του οικονομικού SBC, μεταδίδεται στην τηλεόραση από το Αττικά TV μέσω Digea κάθε Τετάρτη 23.30 και σε επανάληψη κάθε Πέμπτη 12.30 και Κυριακή 21.00. Αναμεταδίδεται από τους περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς: Αλήθεια TV (Βόρειο Αιγαίο) κάθε Σάββατο 19.30 & 23.30, DION TV (Χαλκιδική, Πιερία, Ημαθία, Πέλλα και Κιλκίς) κάθε Κυριακή στις 18:30, SYROS TV (Νησιά Κεντρικού Αιγαίου) κάθε εβδομάδα, Αιγαίo TV (Δωδεκάνησα) κάθε Σάββατο 17.40, Ionian TV (Πελοπόννησος) κάθε Παρασκευή 17:30 και κάθε Τρίτη 14:30, Vergina TV (Κεντρική Μακεδονία) κάθε Δευτέρα & Τετάρτη 17.30).

Το συγκεκριμένο επεισόδιο Νο 80 «Εμπορικές Εκθέσεις, εργαλείο πωλήσεων» εκπομπή μπορείτε να την δείτε εδώ: https://marketingconsultant.gr/emporikes-ektheseis-ergaleio-poliseon/

Review Us On Google