Latest Franchises

  • TYCO
  • WATT+VOLT
  • ΑΡΕΙΜΑΝΙΟ
  • SO EASY
  • POTATO KING
  • HAPPY BUDDHA
  • LELASHES

Το TYCO αποτελεί ένα πολύ φρέσκο και καινοτόμο franchise concept στη Μικρή Εστίαση, με ζωντανό και κεφάτο χαρακτήρα, χαμηλή επένδυση και εξαιρετικά ποτά σε χαμηλές τιμές, που «εκδημοκρατίζει» την έννοια του cocktail.

Περισσότερα

Η WATT+VOLT, ο ολοκληρωμένος πάροχος ενέργειας, μετρώντας περισσότερα από 7 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην ελληνική αγορά και με ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο δίκτυο καταστημάτων, αποτελεί μία ισχυρή επιλογή συνεργασίας για όσους επιθυμούν να επενδύσουν στο επαγγελματικό τους μέλλον και στοχεύουν στην κορυφή.

Περισσότερα

Τα φροντιστήρια ΑΡΕΙΜΑΝΙΟ®, έχοντας ηγετική παρουσία 30 ετών kαι συνεχείς επιτυχίες στην εισαγωγή μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση προσφέρoυν δυναμικές ευκαιρίες επιχειρηματικής ανάπτυξης. Η φιλοσοφία τους βασίζεται στο συνδυασμό ποιότητας και καινοτομίας, πάθους για την εκπαίδευση και εμπειρίας στην πράξη.

Περισσότερα

Τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών SO EASY® , καταφέρνουν να κερδίζουν τους σπουδαστές κάθε ηλικίας και να δημιουργούν πετυχημένους συνεργάτες, συνδυάζοντας την προσωπική επαφή και ενασχόληση με τις πιο πρωτοποριακές και αποτελεσματικές μεθόδους εκπαίδευσης.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των Potato King είναι αυτό που αυτο-αποκαλούνται: Serious Potato Business, με τις πατάτες να κυριαρχούν και να λαμβάνουν τιμές βασιλιά, σε 6 διαφορετικά είδη και με 22 διαφορετικές σως και όχι μόνο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του HAPPY BUDDHA αλλάζει τα δεδομένα στο Asian Street Food με την υπογραφή του Βαγγέλη Δρίσκα και με κύρια συστατικά επιτυχίας την χαμηλή επένδυση και την εξαιρετικά εύκολη διαχείριση, με τα πιο χαρακτηριστικά πιάτα από τις κουζίνες της Ασίας.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise της LE-LAshes έρχεται να αλλάξει τον κλάδο της ομορφιάς. Με την υπογραφή της Lenia Lamnatou και με την εγγύηση της κορυφαίας εταιρείας Lash extend, τα LE-LAshes studios παρέχουν τα πάντα για τις βλεφαρίδες, από τοποθετήσεις και συντήρηση, μέχρι ειδικά προϊόντα περιποίησης και μαγευτικά αξεσουάρ και δώρα.

Περισσότερα
Cs Awards 4

Τις 11 εταιρείες που θέτουν την Εξυπηρέτηση ως προτεραιότητα ανέδειξε και επιβράβευσε ο θεσμός των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών (CS AWARDS) που διοργάνωσε για 9η χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) τη Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2018 στο Μέγαρο Μουσικής.

Το ΕΙΕΠ, επιβράβευσε για 9η συνεχόμενη χρονιά τις εταιρείες, οργανισμούς και στελέχη εξυπηρέτησης πελατών σε μία λαμπρή Τελετή που έχει γίνει πλέον κορυφαίος θεσμός στον επιχειρηματικό κλάδο, ενώ είναι πιστοποιημένος κατά ISO 9001. Διατηρώντας την ποιότητα του θεσμού σε υψηλά επίπεδα, παρείχε παράλληλη διερμηνεία της εκδήλωσης στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, από τη Νεφέλη Ράντου, Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών και Διερμηνέα ελληνικής νοηματικής γλώσσας. Επικεφαλής της Κριτικής Επιτροπής των Βραβείων ήταν ο Γιώργος Σιώμκος, Καθηγητής Μάρκετινγκ και Κοσμήτορας Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, στην οποία συμμετείχαν και άλλες επιφανείς προσωπικότητες του ακαδημαϊκού και επιχειρηματικού χώρου.

Παρουσιαστές της βραδιάς ήταν ο Νίκος Υποφάντης και ο Γρηγόρης Αρναούτογλου που διατήρησαν την αγωνία για τους μεγάλους νικητές καθ’ όλη την διάρκεια της βραδιάς.

Πριν την ανακοίνωση των μεγάλων νικητών της βραδιάς ο Πρόεδρος του ΕΙΕΠ, κ. Frank Thibaut κάλεσε στη σκηνή την κα. Αγάπη Παπαδάκη, Υπεύθυνη Προγράμματος & Ανάπτυξης Πρώιμης Παρέμβασης του οργανισμού Αμυμώνη - Πανελλήνιος Σύλλογος Γονέων, Κηδεμόνων & Φίλων Ατόμων με Προβλήματα Όρασης & Πρόσθετες Αναπηρίες για να παραλάβει το τιμητικό «Βραβείο ΕΙΕΠ» για το σχεδιασμό και την υλοποίηση της πρώτης Παιδικής Χαράς στην Ελλάδα για παιδιά με προβλήματα όρασης και πρόσθετες αναπηρίες.

Στο τέλος της βραδιάς, ο κ. Frank Thibaut, Πρόεδρος του ΕΙΕΠ και Διευθυντής Διοδίων, Εμπορικής Διαχείρισης & Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών Αττικής Οδού, μεταξύ άλλων ανέφερε «Σήμερα επιβραβεύσαμε για 9η χρονιά τις εταιρείες και τα στελέχη που δουλεύουν καθημερινά με πρώτο γνώμονα την Εξυπηρέτηση του πελάτη, αναδεικνύοντας βέλτιστες πρακτικές Εξυπηρέτησης πελατών. Θέλω να συγχαρώ όλες τις εταιρείες που τόσα χρόνια παρακολουθούν τις δραστηριότητές μας, ανταλλάσσουν πρακτικές, αναπτύσσονται και μας τιμούν με την υποψηφιότητά τους στα CS AWARDS. Καλούμε όλο τον επιχειρηματικό κόσμο να αναδείξει τη πελατοκεντρική κουλτούρα των ελληνικών επιχειρήσεων δηλώνοντας συμμετοχή στην επόμενη και επετειακή διοργάνωση των CS AWARDS το 2019.»

Οι νικητές ανά κατηγορία στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2018 είναι:

  • Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη: PRAKTIKER HELLAS A.E.

  • Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη (Μικρός Οργανισμός): BRAINCANDY GROUP

  • Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη (Μεγάλος Οργανισμός): ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΑΙΔΩΝ ΠΕΝΤΕΛΗΣ

  • Αντιμετώπιση Παραπόνων και Ειδικών Απαιτήσεων των Πελατών: VODAFONE

  • Ολοκλήρωση Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη: ΝΕΣΠΡΕΣΣΟ ΕΛΛΑΣ Α.Ε.

  • Επαγγελματίας της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών: EUROBANK ERGASIAS AE

  • Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός): ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΚΤΕΟ ΑΜΦΙΘΕΑΣ Α.Ε.

  • Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός): ALPHA BANK

  • Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός): ENARTIA

  • Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός): ΝΕΣΠΡΕΣΣΟ ΕΛΛΑΣ Α.Ε.

  • Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς (Μεγάλος Οργανισμός): COSMOTE

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, ο οποίος ιδρύθηκε το 2004 με την υποστήριξη πολυεθνικών, μεγάλων Ελληνικών εταιρειών και επιστημονικών φορέων που λειτουργούν στην Ελλάδα. Σήμερα, 119 εταιρείες είναι μέλη του Ινστιτούτου. Κοινή πεποίθηση των ιδρυτικών μελών του Ινστιτούτου ήταν η αναγνώριση της ανάγκης να αναβαθμιστεί και να υποστηριχθεί ο ρόλος όσων, άμεσα ή έμμεσα, έρχονται σε επαφή με τον πελάτη. Ακόμη, στόχος του ΕΙΕΠ είναι η δημιουργία ενός επιχειρηματικού πλαισίου που θα υποστηρίζει τις ατομικές δεξιότητες στην εξυπηρέτηση πελατών και θα αναγνωρίζει όσους τις εφαρμόζουν με επιτυχία. Το ΕΙΕΠ μέσω των μελών του, ο αριθμός των οποίων αυξάνεται ταχύτατα, απευθύνεται στον "εξυπηρετούμενο" πελάτη, πολίτη, άνθρωπο, με στόχο τη συνεχή βελτίωση της εξυπηρέτησής του.

Review Us On Google