Latest Franchises

  • POTATO KING
  • HAPPY BUDDHA
  • LELASHES
  • ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ
  • COFFEE LAB PR
  • SUGAR ANGEL
  • 20 MINUTES FITNESS

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των Potato King είναι αυτό που αυτο-αποκαλούνται: Serious Potato Business, με τις πατάτες να κυριαρχούν και να λαμβάνουν τιμές βασιλιά, σε 6 διαφορετικά είδη και με 22 διαφορετικές σως και όχι μόνο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του HAPPY BUDDHA αλλάζει τα δεδομένα στο Asian Street Food με την υπογραφή του Βαγγέλη Δρίσκα και με κύρια συστατικά επιτυχίας την χαμηλή επένδυση και την εξαιρετικά εύκολη διαχείριση, με τα πιο χαρακτηριστικά πιάτα από τις κουζίνες της Ασίας.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise της LE-LAshes έρχεται να αλλάξει τον κλάδο της ομορφιάς. Με την υπογραφή της Lenia Lamnatou και με την εγγύηση της κορυφαίας εταιρείας Lash extend, τα LE-LAshes studios παρέχουν τα πάντα για τις βλεφαρίδες, από τοποθετήσεις και συντήρηση, μέχρι ειδικά προϊόντα περιποίησης και μαγευτικά αξεσουάρ και δώρα.

Περισσότερα

O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ λανσάρει το απόλυτο concept ελληνικού street food, με premium κρέατα από μικρές ελληνικές φάρμες, παραδοσιακές συνταγές από την Βόρεια Ελλάδα και χειροποίητες αλοιφές. Διαθέτοντας ποιότητα και πρώτες ύλες πεντάστερου εστιατορίου, σε προσιτές τιμές και με απροσποίητη εξυπηρέτηση ξεχωρίζει στον κλάδο της Μικρής Εστίασης.

Περισσότερα

Το νέο project COFFEE LAB PR αφορά σε νέο premium concept με το design να μην είναι η μοναδική διαφοροποίηση, καθώς είναι ένα “megastore” για τα ελληνικά δεδομένα, περισσότερο ένας ναός για τους λάτρεις του καφέ, παρά μία παραδοσιακή καφετέρια, o νο1 προορισμός για όλους όσους πίνουν καφέ και όχι μόνο για όσους βρίσκονται στο εμπορικό κέντρο της πρωτεύουσας.

Περισσότερα

Μετά από μια επιτυχημένη πορεία έξι ετών με ιδιαίτερες και μοναδικές δημιουργίες, το Sugar Angel καταξιώθηκε στον κόσμο της ζαχαροπλαστικής και ξεκινά την ανάπτυξή του μέσω franchise για να γνωρίσει τις διαφορετικές και ξεχωριστές δημιουργίες του σε όλη την Ελλάδα και Κύπρο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των 20 Minutes Fitness διαθέτει έντονα διαφοροποιητικά στοιχεία και καινοτόμα χαρακτηριστικά, ξεχωρίζοντας στον κλάδο του fitness. Με χαμηλή αρχική επένδυση, πολύ μεγάλα περιθώρια κέρδους, παροχή αποτελεσματικών υπηρεσιών εκγύμνασης μέσω του συστήματος EMS (ηλεκτρομυοδιέγερση) και της προπονητικής μονάδας Μiha Bodytec που αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή franchise.

Περισσότερα
Innovation

Tην πρόθεση των ελληνικών επιχειρήσεων να αυξήσουν τις επενδυτικές τους πρωτοβουλίες, με στόχο την ενίσχυση της καινοτομίας και της χρήσης νέων τεχνολογιών, δηλώνουν 35 διευθυντικά στελέχη σημαντικών ελληνικών εταιρειών που συμμετείχαν σε έρευνα της Deloitte.

Συγκεκριμένα, το 80% των ερωτηθέντων, δηλώνει την πρόθεση της εταιρείας τους να αυξήσουν τις επενδύσεις στον τομέα της καινοτομίας και των νέων τεχνολογιών στα επόμενα 2 χρόνια.

Την ίδια στιγμή, πλέον του 40% των εταιρειών, φαίνεται να εστιάζει τις καινοτόμες πρωτοβουλίες τους στην προσπάθεια βελτίωσης των προϊόντων και των υπηρεσιών που παρέχουν, καθώς και της αλληλεπίδρασής τους με τον πελάτη.

Αξίζει να αναφερθεί, ότι μέχρι το 2020 οι επενδύσεις στην καινοτομία αναμένεται να εστιάσουν σε νέες ανερχόμενες τεχνολογικές τάσεις, όπως το blockchain, οι γνωσιακές τεχνολογίες (cognitive technologies) και η τεχνητή νοημοσύνη (artificial intelligence).

Από την άλλη, οι τεχνολογίες cloud (64%) και ανάλυσης μεγάλου όγκου δεδομένων (big data analytics) (46%), τα ψηφιακά δίκτυα (digital networks) (43%), καθώς και η αυτοματοποίηση διαδικασιών μέσω ρομποτικού λογισμικού (Robotic Process Automation)(38%), αποτελούν τους καινοτόμους τομείς στους οποίες οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν πραγματοποιήσει τις περισσότερες επενδύσεις τα τελευταία 2 χρόνια, με την αυτοματοποίηση διαδικασιών μέσω ρομποτικού λογισμικού (Robotic Process Automation) (38%) και τις λύσεις Internet of Things με τη χρήση αισθητήρων (sensors) (36%) να ακολουθούν.

Σε ό,τι αφορά τα μέχρι στιγμής οφέλη της εφαρμογής καινοτόμων τεχνολογιών στη λειτουργία των ελληνικών επιχειρήσεων, 43,5% των ερωτηθέντων δηλώνει πως η ρομποτική και ο αυτοματισμός βελτίωσαν την παραγωγικότητα της εταιρείας τους, ενώ το 38,9% τονίζει τη σημασία της τεχνολογίας 3D printing στην βελτίωση των προϊόντων και υπηρεσιών που παρέχουν στην αγορά.

Στην ερώτηση αναφορικά με τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες εντοπίζουν και αξιοποιούν εξωτερικές πηγές καινοτομίας, 63% των στελεχών που συμμετείχαν στην έρευνα αναφέρθηκε στη συνεχή ανάλυση της εμπειρίας και των τάσεων αναφορικά με τις προτιμήσεις του καταναλωτή, ενώ το 50% μίλησε για την αποτελεσματικότητα των workshops με τη συμμετοχή ειδικών από άλλους κλάδους.

Παράλληλα, όπως δηλώνουν οι συμμετέχοντες, η αύξηση των επενδύσεων στην καινοτομία δεν αρκεί για να κάνει τη διαφορά στη νέα ψηφιακή εποχή. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έρευνα, οι νέες πρωτοβουλίες των εταιρειών δεν θα πρέπει να εστιάζουν αποκλειστικά στον πειραματισμό και την ένταξη νέων τεχνολογιών, αλλά η καινοτομία θα πρέπει να ενταχθεί στο DNA και την νοοτροπία του οργανισμού.

Αναφορικά με τους ανασταλτικούς παράγοντες και τα εμπόδια που δυσκολεύουν το έργο των ελληνικών επιχειρήσεων στο να εντάξουν την καινοτομία στη λειτουργία τους, η έρευνα εστιάζει στην έλλειψη της απαραίτητης τεχνογνωσίας και του χρόνου για την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, καθώς και στην ανάγκη των εταιρειών να αφομοιώσουν μια κουλτούρα που θα τις ωθήσει στην υιοθέτηση νέων ιδεών.

Τέλος, οι συμμετέχοντες στην έρευνα θεωρούν ότι για να ενισχύσει περαιτέρω την καινοτομία, η Πολιτεία θα πρέπει να δώσει έμφαση στην εκπαίδευση σε θέματα καινοτομίας και επιχειρηματικότητας, στην παροχή κινήτρων – κυρίως φορολογικών – για την προώθηση της έρευνας και της καινοτομίας και στην βελτίωση της πρόσβασης σε χρηματοδότηση.