Latest Franchises

  • POTATO KING
  • HAPPY BUDDHA
  • LELASHES
  • ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ
  • COFFEE LAB PR
  • SUGAR ANGEL
  • 20 MINUTES FITNESS

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των Potato King είναι αυτό που αυτο-αποκαλούνται: Serious Potato Business, με τις πατάτες να κυριαρχούν και να λαμβάνουν τιμές βασιλιά, σε 6 διαφορετικά είδη και με 22 διαφορετικές σως και όχι μόνο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του HAPPY BUDDHA αλλάζει τα δεδομένα στο Asian Street Food με την υπογραφή του Βαγγέλη Δρίσκα και με κύρια συστατικά επιτυχίας την χαμηλή επένδυση και την εξαιρετικά εύκολη διαχείριση, με τα πιο χαρακτηριστικά πιάτα από τις κουζίνες της Ασίας.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise της LE-LAshes έρχεται να αλλάξει τον κλάδο της ομορφιάς. Με την υπογραφή της Lenia Lamnatou και με την εγγύηση της κορυφαίας εταιρείας Lash extend, τα LE-LAshes studios παρέχουν τα πάντα για τις βλεφαρίδες, από τοποθετήσεις και συντήρηση, μέχρι ειδικά προϊόντα περιποίησης και μαγευτικά αξεσουάρ και δώρα.

Περισσότερα

O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ λανσάρει το απόλυτο concept ελληνικού street food, με premium κρέατα από μικρές ελληνικές φάρμες, παραδοσιακές συνταγές από την Βόρεια Ελλάδα και χειροποίητες αλοιφές. Διαθέτοντας ποιότητα και πρώτες ύλες πεντάστερου εστιατορίου, σε προσιτές τιμές και με απροσποίητη εξυπηρέτηση ξεχωρίζει στον κλάδο της Μικρής Εστίασης.

Περισσότερα

Το νέο project COFFEE LAB PR αφορά σε νέο premium concept με το design να μην είναι η μοναδική διαφοροποίηση, καθώς είναι ένα “megastore” για τα ελληνικά δεδομένα, περισσότερο ένας ναός για τους λάτρεις του καφέ, παρά μία παραδοσιακή καφετέρια, o νο1 προορισμός για όλους όσους πίνουν καφέ και όχι μόνο για όσους βρίσκονται στο εμπορικό κέντρο της πρωτεύουσας.

Περισσότερα

Μετά από μια επιτυχημένη πορεία έξι ετών με ιδιαίτερες και μοναδικές δημιουργίες, το Sugar Angel καταξιώθηκε στον κόσμο της ζαχαροπλαστικής και ξεκινά την ανάπτυξή του μέσω franchise για να γνωρίσει τις διαφορετικές και ξεχωριστές δημιουργίες του σε όλη την Ελλάδα και Κύπρο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των 20 Minutes Fitness διαθέτει έντονα διαφοροποιητικά στοιχεία και καινοτόμα χαρακτηριστικά, ξεχωρίζοντας στον κλάδο του fitness. Με χαμηλή αρχική επένδυση, πολύ μεγάλα περιθώρια κέρδους, παροχή αποτελεσματικών υπηρεσιών εκγύμνασης μέσω του συστήματος EMS (ηλεκτρομυοδιέγερση) και της προπονητικής μονάδας Μiha Bodytec που αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή franchise.

Περισσότερα
Ikea

Μπορεί όλοι να γνωρίζουν τα τεράστια καταστήματα – αποθήκες, όμως τα μικρά σημεία πώλησης ίσως κάνουν τη διαφορά. Η συνηθισμένη εμπειρία των πελατών της ΙΚΕΑ είναι η οδήγηση ως τα όρια της πόλης, η είσοδος σε ένα γιγαντιαίο κατάστημα-αποθήκη, η περιπλάνηση στους λαβυρίνθους των προϊόντων της και η κατάληξη στο εστιατόριο ή την καφετέρια. Όμως ήδη αλλάζει...

Η εταιρεία έχει ξεκινήσει από φέτος το άνοιγμα μικρότερων καταστημάτων. Το κατάστημα 5.000 τμ που βρίσκεται στη Βαρσοβία, για παράδειγμα, είναι το ένα τέταρτο ενός τυπικού ΙΚΕΑ. Οι πελάτες μπορούν να πάνε, να σχεδιάσουν στον υπολογιστή με ειδικό πρόγραμμα την κουζίνα που θέλουν ή τη νέα κρεβατοκάμαρα, να παραγγείλουν τα προϊόντα και να τα λάβουν σπίτι τους. Στο Λονδίνο ένα παρόμοιο παράδειγμα είναι το 9.700 τμ κατάστημα με διαφορές ακόμη και στους χώρους εστίασης.

Πάντως η ΙΚΕΑ δεν πρόκειται να εγκαταλείψει το μοντέλο των γιγαντιαίων καταστημάτων. Όπως έχει ήδη κάνει γνωστό, το 2020 αναμένεται να ανοίξει το μεγαλύτερό της κατάστημα στις Φιλιππίνες, μεγέθους 65.000 τμ. Η τάση της εταιρείας, πάντως, προς την online εξυπηρέτηση έναντι αυτής στα καταστήματα, φαίνεται και από την στρατηγική της απόφαση να προχωρήσει στην απόλυση διοικητικού προσωπικού περίπου 7.500 ατόμων, και να προσλάβει σταδιακά ως 11.500 εργαζόμενους που θα ασχολούνται με τις διαδικτυακές πωλήσεις και τα μικρότερα καταστήματα.

Η στροφή της ΙΚΕΑ στα πιο μικρά σημεία πώλησης φαίνεται να αποδίδει καρπούς, καθώς στη Βρετανία τα κέρδη της εκτοξεύτηκαν κατά 40% πέρσι.

Οι επενδύσεις κόστισαν

Ο όμιλος IKEA ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι οι μεγάλες επενδύσεις που πραγματοποίησε για τη βελτίωση των διαδικτυακών δραστηριοτήτων της και το λανσάρισμα νέων μικρότερων καταστημάτων οδήγησε για τα ετήσια κέρδη 26% χαμηλότερα.

Η σουηδική εταιρεία ανέφερε ότι επένδυσε συνολικά 2,8 δισ. ευρώ συνολικά σε καταστήματα, εμπορικά κέντρα, δίκτυα διανομής και δασοκομία το δημοσιονομικό έτος που ολοκληρώθηκε τον Αύγουστο.

Όπως μεταδίδει το Reuters, το μέγεθος της επένδυσης οδήγησε σε μια πτώση των λειτουργικών κερδών στα 2,25 δισ. ευρώ, παρά την αύξηση των πωλήσεων κατά 5%.

«Το περιβάλλον του λιανικού εμπορίου αλλάζει με ταχύτατο σε όλο τον πλανήτη και αυτός είναι ο λόγος που κάνουμε αυτές τις μεγάλες επενδύσεις τώρα» ανέφερε στο Reuters ο CFO της IKEA, Juvencio Maeztu. Ο ίδιος σημείωσε πως η ανάπτυξη των πωλήσεων «δεν ήταν κακή» και πρόσθεσε ότι οι επενδύσεις στο τρέχον έτος θα είναι ακόμα υψηλότερα και θα σταθεροποιηθούν την επόμενη χρονιά. Τα κέρδη τα επόμενα δύο χρόνια θα παραμείνουν αμετάβλητα, προέβλεψε, με την ανάπτυξη των πωλήσεων να αντισταθμίζει τα υψηλότερα επίπεδα επενδύσεων.