Latest Franchises

  • POTATO KING
  • HAPPY BUDDHA
  • LELASHES
  • ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ
  • COFFEE LAB PR
  • SUGAR ANGEL
  • 20 MINUTES FITNESS

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των Potato King είναι αυτό που αυτο-αποκαλούνται: Serious Potato Business, με τις πατάτες να κυριαρχούν και να λαμβάνουν τιμές βασιλιά, σε 6 διαφορετικά είδη και με 22 διαφορετικές σως και όχι μόνο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του HAPPY BUDDHA αλλάζει τα δεδομένα στο Asian Street Food με την υπογραφή του Βαγγέλη Δρίσκα και με κύρια συστατικά επιτυχίας την χαμηλή επένδυση και την εξαιρετικά εύκολη διαχείριση, με τα πιο χαρακτηριστικά πιάτα από τις κουζίνες της Ασίας.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise της LE-LAshes έρχεται να αλλάξει τον κλάδο της ομορφιάς. Με την υπογραφή της Lenia Lamnatou και με την εγγύηση της κορυφαίας εταιρείας Lash extend, τα LE-LAshes studios παρέχουν τα πάντα για τις βλεφαρίδες, από τοποθετήσεις και συντήρηση, μέχρι ειδικά προϊόντα περιποίησης και μαγευτικά αξεσουάρ και δώρα.

Περισσότερα

O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ λανσάρει το απόλυτο concept ελληνικού street food, με premium κρέατα από μικρές ελληνικές φάρμες, παραδοσιακές συνταγές από την Βόρεια Ελλάδα και χειροποίητες αλοιφές. Διαθέτοντας ποιότητα και πρώτες ύλες πεντάστερου εστιατορίου, σε προσιτές τιμές και με απροσποίητη εξυπηρέτηση ξεχωρίζει στον κλάδο της Μικρής Εστίασης.

Περισσότερα

Το νέο project COFFEE LAB PR αφορά σε νέο premium concept με το design να μην είναι η μοναδική διαφοροποίηση, καθώς είναι ένα “megastore” για τα ελληνικά δεδομένα, περισσότερο ένας ναός για τους λάτρεις του καφέ, παρά μία παραδοσιακή καφετέρια, o νο1 προορισμός για όλους όσους πίνουν καφέ και όχι μόνο για όσους βρίσκονται στο εμπορικό κέντρο της πρωτεύουσας.

Περισσότερα

Μετά από μια επιτυχημένη πορεία έξι ετών με ιδιαίτερες και μοναδικές δημιουργίες, το Sugar Angel καταξιώθηκε στον κόσμο της ζαχαροπλαστικής και ξεκινά την ανάπτυξή του μέσω franchise για να γνωρίσει τις διαφορετικές και ξεχωριστές δημιουργίες του σε όλη την Ελλάδα και Κύπρο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των 20 Minutes Fitness διαθέτει έντονα διαφοροποιητικά στοιχεία και καινοτόμα χαρακτηριστικά, ξεχωρίζοντας στον κλάδο του fitness. Με χαμηλή αρχική επένδυση, πολύ μεγάλα περιθώρια κέρδους, παροχή αποτελεσματικών υπηρεσιών εκγύμνασης μέσω του συστήματος EMS (ηλεκτρομυοδιέγερση) και της προπονητικής μονάδας Μiha Bodytec που αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή franchise.

Περισσότερα
Spar

Κοντά ένα χρόνο μετά τις πρώτες επίσημες ανακοινώσεις για την επαναφορά του brand στην ελληνική αγορά, η διοικητική ομάδα της Spar Hellas, υπό τον Φοίβο Καρακίτσο, ανακοίνωσε χθες κατά τη διάρκεια του πρώτου spar forum τους στόχους που έχουν τεθεί για την επόμενη τριετία.

Ποιοι είναι αυτοί; Τζίρος 1,1-1,2 δις. ευρώ, μερίδιο 7% στο εγχώριο λιανεμπόριο τροφίμων, και δίκτυο άνω των 400 καταστημάτων. Μαγιά για αυτή την επαναδραστηριοποίηση αποτελεί το δίκτυο, οι καταναλωτές και ο τζίρος που παράγουν σήμερα τα μέλη του ομίλου αγορών Αστέρα, (σ.σ. ο Αστέρας αποτελεί την πρώτη συνεργασία που έχει συνάψει η SPAR Hellas).

Η διοικητική ομάδα της Spar Hellas ευελπιστεί ότι θα πιάσει τους στόχους που έχει θέσει. Όπως είπε χθες ο διευθύνων σύμβουλος της Spar Hellas, Φοίβος Καρακίτσος προτεραιότητα είναι η δημιουργία μιας σύγχρονης αλυσίδας ανεξάρτητων καταστημάτων, που θα προσφέρουν ανταγωνιστικές τιμές και μεγάλη ποικιλία προϊόντων. Τη φετινή χρονιά οι πωλήσεις της Spar Hellas, ο ίδιος εκτίμησε πως θα αγγίξουν τα 127 εκατ. ευρώ ενώ το δίκτυο θα αριθμεί έως τα τέλη του έτους τα 48 σημεία. Ήδη ο τζίρος των καταστημάτων που έχουν ενταχθεί στο δίκτυο "τρέχουν" με ρυθμούς αύξησης 30%, όπως είπε ο ίδιος, ενώ από την αρχή του έτους καταστήματα Spar υπάρχουν σε πέντε περιοχές της χώρας, κυρίως νησιωτικές, δυο καταστήματα βρίσκονται στην Αθήνα ενώ το επόμενο διάστημα θα ακολουθήσει η λειτουργία νέων σημείων στην Πελοπόννησο και στα Ιόνια νησιά.

Από την πλευρά του ο κ. Γιώργος Παπαντώνης, πρόεδρος του ομίλου αγορών Αστέρας, παραδέχθηκε πως οι όμιλοι αγορών στην Ελλάδα δεν κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα ισχυρό brand. "Γιατί το ισχυρό όνομα δεν είναι μόνο ζήτημα παροχών και αριθμών είναι κάτι παραπάνω. Δεν καταφέραμε να πείσουμε προμηθευτές και καταναλωτές ότι τα μέλη μας ανήκαν σε ένα μεγαλύτερο δίκτυο”, είπε. Αυτό που δεν κατάφερε να κάνει ο Αστέρας από τη δεκαετία του ’90 οπότε και δημιουργήθηκε, επιδιώκει να το κάνει πλέον κάτω από την "ομπρέλα" της Spar. Όπως είπε ο κ. Παπαντώνης, η επιχείρηση που εντάσσεται στην "ομπρέλα" της Spar διασφαλίζει τη βιωσιμότητά της, μέσα από την παροχή τεχνογνωσίας και εκπαίδευσης και παράλληλα προσφέρει ελευθερία κινήσεων, σε αντίθεση με την ένταξη σε σύστημα franchise.

O διευθύνων σύμβουλος της Spar International, Tobias Wahmuht, ανέφερε πως παρά τα εμπόδια υπάρχουν περιθώρια ανάπτυξης για το σήμα στην Ελλάδα και τόνισε πως η εταιρεία του διαθέτει όλα τα "όπλα” και κυρίως το brand για να ανταγωνισθεί όλες τις μεγάλες αλυσίδες. Σήμερα η Spar δραστηριοποιείται σε 48 χώρες, διαθέτει 12.700 καταστήματα και έχει πωλήσεις 34,5 δισ. ευρώ.