Latest Franchises

  • HAPPY BUDDHA
  • LELASHES
  • ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ
  • COFFEE LAB PR
  • SUGAR ANGEL
  • 20 MINUTES FITNESS
  • FAMOUS

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του HAPPY BUDDHA αλλάζει τα δεδομένα στο Asian Street Food με την υπογραφή του Βαγγέλη Δρίσκα και με κύρια συστατικά επιτυχίας την χαμηλή επένδυση και την εξαιρετικά εύκολη διαχείριση, με τα πιο χαρακτηριστικά πιάτα από τις κουζίνες της Ασίας.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise της LE-LAshes έρχεται να αλλάξει τον κλάδο της ομορφιάς. Με την υπογραφή της Lenia Lamnatou και με την εγγύηση της κορυφαίας εταιρείας Lash extend, τα LE-LAshes studios παρέχουν τα πάντα για τις βλεφαρίδες, από τοποθετήσεις και συντήρηση, μέχρι ειδικά προϊόντα περιποίησης και μαγευτικά αξεσουάρ και δώρα.

Περισσότερα

O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ λανσάρει το απόλυτο concept ελληνικού street food, με premium κρέατα από μικρές ελληνικές φάρμες, παραδοσιακές συνταγές από την Βόρεια Ελλάδα και χειροποίητες αλοιφές. Διαθέτοντας ποιότητα και πρώτες ύλες πεντάστερου εστιατορίου, σε προσιτές τιμές και με απροσποίητη εξυπηρέτηση ξεχωρίζει στον κλάδο της Μικρής Εστίασης.

Περισσότερα

Το νέο project COFFEE LAB PR αφορά σε νέο premium concept με το design να μην είναι η μοναδική διαφοροποίηση, καθώς είναι ένα “megastore” για τα ελληνικά δεδομένα, περισσότερο ένας ναός για τους λάτρεις του καφέ, παρά μία παραδοσιακή καφετέρια, o νο1 προορισμός για όλους όσους πίνουν καφέ και όχι μόνο για όσους βρίσκονται στο εμπορικό κέντρο της πρωτεύουσας.

Περισσότερα

Μετά από μια επιτυχημένη πορεία έξι ετών με ιδιαίτερες και μοναδικές δημιουργίες, το Sugar Angel καταξιώθηκε στον κόσμο της ζαχαροπλαστικής και ξεκινά την ανάπτυξή του μέσω franchise για να γνωρίσει τις διαφορετικές και ξεχωριστές δημιουργίες του σε όλη την Ελλάδα και Κύπρο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των 20 Minutes Fitness διαθέτει έντονα διαφοροποιητικά στοιχεία και καινοτόμα χαρακτηριστικά, ξεχωρίζοντας στον κλάδο του fitness. Με χαμηλή αρχική επένδυση, πολύ μεγάλα περιθώρια κέρδους, παροχή αποτελεσματικών υπηρεσιών εκγύμνασης μέσω του συστήματος EMS (ηλεκτρομυοδιέγερση) και της προπονητικής μονάδας Μiha Bodytec που αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή franchise.

Περισσότερα

Η FAMOUS αποτελεί ηγετικό brand στον κλάδο της γυναικείας νεανικής υπόδησης και αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς μέσω franchise, παρέχοντας το best value for money προϊόν, εξαιρετικής ποιότητας και αισθητικής, με περισσότερα από 45 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, δις βραβευμένη στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE και προτείνει μια μοναδική επιχειρηματική πρόταση - εγγύηση για σταθερό εισόδημα για μια ολόκληρη ζωή, με αρχικό κεφάλαιο μόνο 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα
Hm

H H&M ανακοίνωσε ότι τα καθαρά της κέρδη, κατά το γ’ τρίμηνο του 2018, υποχώρησαν κατά 19% σε σχέση με το περυσινό αντίστοιχο διάστημα.

Ειδικότερα η σουηδική εταιρεία λιανικής εμπορίας ρούχων ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 3,1 δισ. κορώνες Σουηδίας ($352 εκατ.) για το τρίτο τρίμηνο του 2018, σε σύγκριση με τα 3,84 δισ. έναν χρόνο νωρίτερα.

Επίσης, οι πωλήσεις, εξαιρουμένου του φόρου προστιθέμενης αξίας, ενισχύθηκαν στα 55,82 δισ. κορώνες από 51,23 δισ. που είχε ανακοινωθεί προηγουμένως.

Στη βιομηχανία της μόδας, όπου η αλλαγή των τάσεων είναι ταχύτατη και η κατανάλωση στρέφεται ολοένα και περισσότερο στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ακόμη και ένας μικρός όγκος με απούλητα ρούχα μπορεί να θορυβήσει τις εταιρείες και τους επενδυτές τους.

Τα πρώτα σημάδια της συσσώρευσης αποθεμάτων από απούλητα ρούχα άρχισαν να γίνονται αισθητά το 2017. Τότε ανακοινώθηκε απρόσμενη πτώση των πωλήσεων. Ηταν η πρώτη φορά που συνέβη κάτι τέτοιο τα τελευταία 20 χρόνια. Στην έκθεση των οικονομικών αποτελεσμάτων, η Η&Μ προβλημάτισε τους επενδυτές για το αν θα καταφέρει να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό από τους ανταγωνιστές και να προσαρμοστεί στις νέες καταναλωτικές τάσεις της αγοράς.

Η συσσώρευση απούλητων ρούχων της Η&Μ αντικατοπτρίζει την κακή διαχείριση των αποθεμάτων και την αύξηση των προσφορών σε πολύ χαμηλές τιμές, διώχνοντας τους πιστούς πελάτες της αλυσίδας. Στις αρχές του 2018, η διοίκηση δέχτηκε σκληρή κριτική, διότι κυκλοφόρησε μια φωτογραφία από διαφημιστική εκστρατεία, που έδειχνε ένα παιδί αφροαμερικανικής καταγωγής να φοράει ένα μπλουζάκι με το σύνθημα «Coolest monkey in the jungle». Η σουηδική εταιρεία μαζί με άλλες πολυεθνικές ρούχων προσπαθούν να αντεπεξέλθουν στον σκληρό ανταγωνισμό από τον κολοσσό ηλεκτρονικού εμπορίου Amazon, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ. Η Inditex, μητρική της Zara, έχει καταφέρει να προσαρμοστεί καλύτερα στην ψηφιακή εποχή.