Latest Franchises

  • TYCO
  • WATT+VOLT
  • ΑΡΕΙΜΑΝΙΟ
  • SO EASY
  • POTATO KING
  • HAPPY BUDDHA
  • LELASHES

Το TYCO αποτελεί ένα πολύ φρέσκο και καινοτόμο franchise concept στη Μικρή Εστίαση, με ζωντανό και κεφάτο χαρακτήρα, χαμηλή επένδυση και εξαιρετικά ποτά σε χαμηλές τιμές, που «εκδημοκρατίζει» την έννοια του cocktail.

Περισσότερα

Η WATT+VOLT, ο ολοκληρωμένος πάροχος ενέργειας, μετρώντας περισσότερα από 7 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην ελληνική αγορά και με ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο δίκτυο καταστημάτων, αποτελεί μία ισχυρή επιλογή συνεργασίας για όσους επιθυμούν να επενδύσουν στο επαγγελματικό τους μέλλον και στοχεύουν στην κορυφή.

Περισσότερα

Τα φροντιστήρια ΑΡΕΙΜΑΝΙΟ®, έχοντας ηγετική παρουσία 30 ετών kαι συνεχείς επιτυχίες στην εισαγωγή μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση προσφέρoυν δυναμικές ευκαιρίες επιχειρηματικής ανάπτυξης. Η φιλοσοφία τους βασίζεται στο συνδυασμό ποιότητας και καινοτομίας, πάθους για την εκπαίδευση και εμπειρίας στην πράξη.

Περισσότερα

Τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών SO EASY® , καταφέρνουν να κερδίζουν τους σπουδαστές κάθε ηλικίας και να δημιουργούν πετυχημένους συνεργάτες, συνδυάζοντας την προσωπική επαφή και ενασχόληση με τις πιο πρωτοποριακές και αποτελεσματικές μεθόδους εκπαίδευσης.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των Potato King είναι αυτό που αυτο-αποκαλούνται: Serious Potato Business, με τις πατάτες να κυριαρχούν και να λαμβάνουν τιμές βασιλιά, σε 6 διαφορετικά είδη και με 22 διαφορετικές σως και όχι μόνο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του HAPPY BUDDHA αλλάζει τα δεδομένα στο Asian Street Food με την υπογραφή του Βαγγέλη Δρίσκα και με κύρια συστατικά επιτυχίας την χαμηλή επένδυση και την εξαιρετικά εύκολη διαχείριση, με τα πιο χαρακτηριστικά πιάτα από τις κουζίνες της Ασίας.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise της LE-LAshes έρχεται να αλλάξει τον κλάδο της ομορφιάς. Με την υπογραφή της Lenia Lamnatou και με την εγγύηση της κορυφαίας εταιρείας Lash extend, τα LE-LAshes studios παρέχουν τα πάντα για τις βλεφαρίδες, από τοποθετήσεις και συντήρηση, μέχρι ειδικά προϊόντα περιποίησης και μαγευτικά αξεσουάρ και δώρα.

Περισσότερα
Hm

H H&M ανακοίνωσε ότι τα καθαρά της κέρδη, κατά το γ’ τρίμηνο του 2018, υποχώρησαν κατά 19% σε σχέση με το περυσινό αντίστοιχο διάστημα.

Ειδικότερα η σουηδική εταιρεία λιανικής εμπορίας ρούχων ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 3,1 δισ. κορώνες Σουηδίας ($352 εκατ.) για το τρίτο τρίμηνο του 2018, σε σύγκριση με τα 3,84 δισ. έναν χρόνο νωρίτερα.

Επίσης, οι πωλήσεις, εξαιρουμένου του φόρου προστιθέμενης αξίας, ενισχύθηκαν στα 55,82 δισ. κορώνες από 51,23 δισ. που είχε ανακοινωθεί προηγουμένως.

Στη βιομηχανία της μόδας, όπου η αλλαγή των τάσεων είναι ταχύτατη και η κατανάλωση στρέφεται ολοένα και περισσότερο στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ακόμη και ένας μικρός όγκος με απούλητα ρούχα μπορεί να θορυβήσει τις εταιρείες και τους επενδυτές τους.

Τα πρώτα σημάδια της συσσώρευσης αποθεμάτων από απούλητα ρούχα άρχισαν να γίνονται αισθητά το 2017. Τότε ανακοινώθηκε απρόσμενη πτώση των πωλήσεων. Ηταν η πρώτη φορά που συνέβη κάτι τέτοιο τα τελευταία 20 χρόνια. Στην έκθεση των οικονομικών αποτελεσμάτων, η Η&Μ προβλημάτισε τους επενδυτές για το αν θα καταφέρει να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό από τους ανταγωνιστές και να προσαρμοστεί στις νέες καταναλωτικές τάσεις της αγοράς.

Η συσσώρευση απούλητων ρούχων της Η&Μ αντικατοπτρίζει την κακή διαχείριση των αποθεμάτων και την αύξηση των προσφορών σε πολύ χαμηλές τιμές, διώχνοντας τους πιστούς πελάτες της αλυσίδας. Στις αρχές του 2018, η διοίκηση δέχτηκε σκληρή κριτική, διότι κυκλοφόρησε μια φωτογραφία από διαφημιστική εκστρατεία, που έδειχνε ένα παιδί αφροαμερικανικής καταγωγής να φοράει ένα μπλουζάκι με το σύνθημα «Coolest monkey in the jungle». Η σουηδική εταιρεία μαζί με άλλες πολυεθνικές ρούχων προσπαθούν να αντεπεξέλθουν στον σκληρό ανταγωνισμό από τον κολοσσό ηλεκτρονικού εμπορίου Amazon, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ. Η Inditex, μητρική της Zara, έχει καταφέρει να προσαρμοστεί καλύτερα στην ψηφιακή εποχή.

Review Us On Google