Latest Franchises

  • POTATO KING
  • HAPPY BUDDHA
  • LELASHES
  • ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ
  • COFFEE LAB PR
  • SUGAR ANGEL
  • 20 MINUTES FITNESS

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των Potato King είναι αυτό που αυτο-αποκαλούνται: Serious Potato Business, με τις πατάτες να κυριαρχούν και να λαμβάνουν τιμές βασιλιά, σε 6 διαφορετικά είδη και με 22 διαφορετικές σως και όχι μόνο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του HAPPY BUDDHA αλλάζει τα δεδομένα στο Asian Street Food με την υπογραφή του Βαγγέλη Δρίσκα και με κύρια συστατικά επιτυχίας την χαμηλή επένδυση και την εξαιρετικά εύκολη διαχείριση, με τα πιο χαρακτηριστικά πιάτα από τις κουζίνες της Ασίας.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise της LE-LAshes έρχεται να αλλάξει τον κλάδο της ομορφιάς. Με την υπογραφή της Lenia Lamnatou και με την εγγύηση της κορυφαίας εταιρείας Lash extend, τα LE-LAshes studios παρέχουν τα πάντα για τις βλεφαρίδες, από τοποθετήσεις και συντήρηση, μέχρι ειδικά προϊόντα περιποίησης και μαγευτικά αξεσουάρ και δώρα.

Περισσότερα

O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ λανσάρει το απόλυτο concept ελληνικού street food, με premium κρέατα από μικρές ελληνικές φάρμες, παραδοσιακές συνταγές από την Βόρεια Ελλάδα και χειροποίητες αλοιφές. Διαθέτοντας ποιότητα και πρώτες ύλες πεντάστερου εστιατορίου, σε προσιτές τιμές και με απροσποίητη εξυπηρέτηση ξεχωρίζει στον κλάδο της Μικρής Εστίασης.

Περισσότερα

Το νέο project COFFEE LAB PR αφορά σε νέο premium concept με το design να μην είναι η μοναδική διαφοροποίηση, καθώς είναι ένα “megastore” για τα ελληνικά δεδομένα, περισσότερο ένας ναός για τους λάτρεις του καφέ, παρά μία παραδοσιακή καφετέρια, o νο1 προορισμός για όλους όσους πίνουν καφέ και όχι μόνο για όσους βρίσκονται στο εμπορικό κέντρο της πρωτεύουσας.

Περισσότερα

Μετά από μια επιτυχημένη πορεία έξι ετών με ιδιαίτερες και μοναδικές δημιουργίες, το Sugar Angel καταξιώθηκε στον κόσμο της ζαχαροπλαστικής και ξεκινά την ανάπτυξή του μέσω franchise για να γνωρίσει τις διαφορετικές και ξεχωριστές δημιουργίες του σε όλη την Ελλάδα και Κύπρο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των 20 Minutes Fitness διαθέτει έντονα διαφοροποιητικά στοιχεία και καινοτόμα χαρακτηριστικά, ξεχωρίζοντας στον κλάδο του fitness. Με χαμηλή αρχική επένδυση, πολύ μεγάλα περιθώρια κέρδους, παροχή αποτελεσματικών υπηρεσιών εκγύμνασης μέσω του συστήματος EMS (ηλεκτρομυοδιέγερση) και της προπονητικής μονάδας Μiha Bodytec που αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή franchise.

Περισσότερα
Mikel Usa

Συνεχίζει την διεθνή επέκτασή της η θεσσαλική αλυσίδα καφέ Mikel, που ξεκίνησε από τη Λάρισα το 2007, ανοίγοντας το πρώτο της κατάστημα στην Αμερική. Με αφορμή την συμπλήρωση δέκα χρόνων λειτουργίας έρχονται αλλαγές στα καταστήματα.

Ο "στόχος" να είναι η Mikel και στις πέντε ηπείρους πριν την συμπλήρωση 10 χρόνων λειτουργίας, τον προσεχή Νοέμβριο, φαίνεται να επιτυγχάνεται. Μετά την Ελλάδα, την Κύπρο, την Βρετανία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και την Αυστραλία, ήταν πλέον η σειρά των ΗΠΑ που η αλυσίδα "έβαλε πινέζα στον χάρτη".

Τα Mikel θα διαθέτουν παρουσία σε 8 χώρες και στις 5 ηπείρους έως το τέλος του 2018. Η πορεία τους στην Ελλάδα και τα σχέδια για επόμενες επεκτάσεις

Απομένει η επέκταση στην Αφρική η οποία αναμένεται να πραγματοποιηθεί τις επόμενες ημέρες με την έναρξη λειτουργίας του πρώτου καταστήματος στο Κάιρο. Το αργότερο μέχρι τον Οκτώβριο αναμένεται να λειτουργήσει και το πρώτο κατάστημα Mikel στην Τζέντα της Σαουδικής Αραβίας ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των χωρών που θα έχει παρουσία σε οκτώ.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες το κατάστημα που βρίσκεται στo Σαουθάμπτον στην πολιτεία της Μασαχουσέτης άνοιξε επίσημα τις πόρτες του στις 9 Σεπτεμβρίου από ομογενή επιχειρηματία που ακολούθησε τον παραδοσιακό τρόπο εγκαινίων.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες είναι περισσότερο ανεπτυγμένη η αγορά του snack. Σύμφωνα με πληροφορίες το τμήμα αυτό θα ενισχυθεί και στην Ελλάδα καθώς η διοίκηση της εταιρείας θεωρεί ότι η μέση κατανάλωση ανά απόδειξη έχει ξανά επανέλθει σε υψηλότερα επίπεδα αλλά και ότι υπάρχουν σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης πέρα από τα ροφήματα.

Δοκιμαστικά σε κάποια καταστήματα έχουν τοποθετηθεί πιάτα - όπως το club sandwitch στο κατάστημα της Κηφισίας στο Μαρούσι, ή αλμυρές και γλυκές βάφλες στα καταστήματα της Λάρισας - για να τεσταριστεί τόσο η αποδοχή από το κοινό όσο και η δυνατότητα να λειτουργήσει παρασκευαστήριο σνακ παράλληλα με αυτό των ροφημάτων.

Πρόθεση της διοίκησης είναι πέρα από την είσοδο στα σφολιατοειδή να τοποθετηθούν σε όλα τα μεγάλα καταστήματα της αλυσίδας και σάντουιτς τα οποία να παρασκευάζονται την ώρα της παραγγελίας από τον πελάτη. Σε δεύτερο χρόνο δεν αποκλείεται και η είσοδος σε πιάτα burger και σε άλλα πιάτα που προσφέρονται κυρίως σε καταστήματα bistro.

Τα Mikel είναι ένα από τα πλέον πετυχημένα "παιδιά της ύφεσης", ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2008 από την Λάρισσα και σε χρόνο ρεκόρ κατάφερε να έχει παρουσία σε όλη την χώρα. Όπως εξηγεί υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας η χειρότερη χρονιά για την αλυσίδα ήταν το 2015 καθώς είχε μειωθεί στο ελάχιστο η κατανάλωση και είχε πέσει αρκετά η μέση απόδειξη ανά κατάστημα.

Από το 2016 άρχισαν να φαίνονται τα πρώτη σημάδια ανάκαμψης ενώ η περσινή χρονιά άρχισε να ομαλοποιείται η κατάσταση και να αναβαίνει τόσο η κίνηση στα καταστήματα όσο και η κατανάλωση σε αυτά. Αποτέλεσμα των παραπάνω ήταν να προστεθούν στο μενού των Mikel περισσότερες επιλογές κυρίως στην κατηγορία των snack. Παράλληλα εντάθηκε το ενδιαφέρον για την δημιουργία νέων καταστημάτων κάτι που έχει οδηγήσει την Mikel να διαθέτει σήμερα 185 καταστήματα από 163 που ήταν το 2017.