Latest Franchises

  • FAMOUS
  • COFIS
  • BUBBLETALE
  • ΟΛΟΝ
  • TETZERIS
  • ZHIDOU
  • OJO SUNGLASSES

Η FAMOUS αποτελεί ηγετικό brand στον κλάδο της γυναικείας νεανικής υπόδησης και αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς μέσω franchise, παρέχοντας το best value for money προϊόν, εξαιρετικής ποιότητας και αισθητικής, με περισσότερα από 45 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, δις βραβευμένη στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE και προτείνει μια μοναδική επιχειρηματική πρόταση - εγγύηση για σταθερό εισόδημα για μια ολόκληρη ζωή, με αρχικό κεφάλαιο μόνο 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα

Τα καταστήματα COFIS αντιπροσωπεύουν μια αλυσίδα στην καφεστίαση που χαρακτηρίζεται από δυναμισμό και άριστη ποιότητα προϊόντων και εξυπηρέτησης.

Περισσότερα

Με 14 καταστήματα (12 στην Ελλάδα, 2 στην Κύπρο) μέσα σε 5 χρόνια λειτουργίας, τα Bubbletale συνεχίζουν να είναι πρωτοπόροι στο χώρο της εστίασης.

Περισσότερα

H πρόταση του ΟΛΟΝΤΜ by All4Therapy περιλαμβάνει πληθώρα ολιστικών υπηρεσιών υγείας και ευεξίας. Η βραβευμένη και καινοτόμα πρόταση franchise αφορά σε υπηρεσίες ολιστικής θεραπείας σε τοπικό επίπεδο και εναλλακτικού θεραπευτικού τουρισμού.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του tetzeris αφορά σε ένα ιδιαίτερο concept Μικρής Εστίασης, που δεν προσφέρει απλά μαγειρευτό φαγητό, αλλά μεσογειακή δημιουργική κουζίνα για όλους όσους αναζητούν κάτι το διαφορετικό στην καθημερινή διατροφή τους.

Περισσότερα

H Ν. Ζυμπάς ΑΕ, που δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου πάνω από 45 χρόνια, έχει αναλάβει την αποκλειστική αντιπροσώπευση στην Ελλάδα της μάρκας Zhidou μετά από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης συνεργασίας με την Shandong Zhidou Electric Vehicle Co και αναπτύσσεται δυναμικά μέσω franchise.

Περισσότερα

Η OJO Sunglasses είναι ίσως η πιο επιτυχημένη αλυσίδα λιανικής πώλησης γυαλιών ηλίου και οπτικών στην αγορά, με τη δική της ιδιαίτερα επιτυχημένη και ανταγωνιστική μάρκα, με δέσμευση για ποιότητα, προϊόντα που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας, υπερσύγχρονα καταστήματα λιανικής πώλησης και ειδικά καταρτισμένο προσωπικό.

Περισσότερα
Burger King Photo

Η Burger King γνωστή για τα νόστιμα burger της φαίνεται να θέλει να ανταγωνιστεί όχι μόνο τους ήδη γνωστούς της αντιπάλους, αλλά και τα KFC που φημίζονται για το κοτόπουλό τους. Έτσι, λοιπόν, αποφάσισε να δώσει 20.00 λίρες στον πελάτη που θα δοκιμάσει πρώτος το burger της με κοτόπουλο, ελπίζοντας να αποδείξει τη νοστιμιά και την ποιότητα και κατ’ επέκταση να κερδίσει νέους θαυμαστές και πελάτες.

Η Burger King, χαρακτηριστικά, ανακοίνωσε πώς δεν θα κάνει καμία άλλη προωθητική ενέργεια για το νέο της προϊόν με κοτόπουλο Crispy Chicken Burger.

Στο βίντεο, όπου ανακοινώθηκε αυτός ο «διαγωνισμός”, παρουσιάζεται ο ίδιος ο γενικός διευθυντής της Burger King στη Βρετανία, Alasdair Murdoch, καλώντας τον κόσμο να δηλώσει συμμετοχή. «Αυτό μπορεί να είναι το πιο γελοίο πράγμα που έχω κάνει ποτέ», παραδέχεται, «είμαι έτοιμος να προσφέρω σε έναν πραγματικό άνθρωπο 20.000 λίρες για να φάει μια μπουκιά από το chicken burger».

Τι χρειάζεται, λοιπόν, για να κερδίσει κανείς αυτό το έπαθλο;

Το μόνο που χρειάζεται είναι να αγοράσει το νέο προϊόν της Burger King και να κινηματογραφήσει τον εαυτό του την στιγμή που τρώει το burger. Έπειτα, πρέπει να το μοιραστεί σε Twitter, Facebook ή Instagram, με το hashtag #BK20bite, ώστε να το δουν οι κριτές και να μπορέσει να διεκδικήσει το έπαθλο των 20.000 λιρών.

facebook_page_plugin