Latest Franchises

  • HAPPY BUDDHA
  • LELASHES
  • ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ
  • COFFEE LAB PR
  • SUGAR ANGEL
  • 20 MINUTES FITNESS
  • FAMOUS

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του HAPPY BUDDHA αλλάζει τα δεδομένα στο Asian Street Food με την υπογραφή του Βαγγέλη Δρίσκα και με κύρια συστατικά επιτυχίας την χαμηλή επένδυση και την εξαιρετικά εύκολη διαχείριση, με τα πιο χαρακτηριστικά πιάτα από τις κουζίνες της Ασίας.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise της LE-LAshes έρχεται να αλλάξει τον κλάδο της ομορφιάς. Με την υπογραφή της Lenia Lamnatou και με την εγγύηση της κορυφαίας εταιρείας Lash extend, τα LE-LAshes studios παρέχουν τα πάντα για τις βλεφαρίδες, από τοποθετήσεις και συντήρηση, μέχρι ειδικά προϊόντα περιποίησης και μαγευτικά αξεσουάρ και δώρα.

Περισσότερα

O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ λανσάρει το απόλυτο concept ελληνικού street food, με premium κρέατα από μικρές ελληνικές φάρμες, παραδοσιακές συνταγές από την Βόρεια Ελλάδα και χειροποίητες αλοιφές. Διαθέτοντας ποιότητα και πρώτες ύλες πεντάστερου εστιατορίου, σε προσιτές τιμές και με απροσποίητη εξυπηρέτηση ξεχωρίζει στον κλάδο της Μικρής Εστίασης.

Περισσότερα

Το νέο project COFFEE LAB PR αφορά σε νέο premium concept με το design να μην είναι η μοναδική διαφοροποίηση, καθώς είναι ένα “megastore” για τα ελληνικά δεδομένα, περισσότερο ένας ναός για τους λάτρεις του καφέ, παρά μία παραδοσιακή καφετέρια, o νο1 προορισμός για όλους όσους πίνουν καφέ και όχι μόνο για όσους βρίσκονται στο εμπορικό κέντρο της πρωτεύουσας.

Περισσότερα

Μετά από μια επιτυχημένη πορεία έξι ετών με ιδιαίτερες και μοναδικές δημιουργίες, το Sugar Angel καταξιώθηκε στον κόσμο της ζαχαροπλαστικής και ξεκινά την ανάπτυξή του μέσω franchise για να γνωρίσει τις διαφορετικές και ξεχωριστές δημιουργίες του σε όλη την Ελλάδα και Κύπρο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των 20 Minutes Fitness διαθέτει έντονα διαφοροποιητικά στοιχεία και καινοτόμα χαρακτηριστικά, ξεχωρίζοντας στον κλάδο του fitness. Με χαμηλή αρχική επένδυση, πολύ μεγάλα περιθώρια κέρδους, παροχή αποτελεσματικών υπηρεσιών εκγύμνασης μέσω του συστήματος EMS (ηλεκτρομυοδιέγερση) και της προπονητικής μονάδας Μiha Bodytec που αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή franchise.

Περισσότερα

Η FAMOUS αποτελεί ηγετικό brand στον κλάδο της γυναικείας νεανικής υπόδησης και αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς μέσω franchise, παρέχοντας το best value for money προϊόν, εξαιρετικής ποιότητας και αισθητικής, με περισσότερα από 45 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, δις βραβευμένη στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE και προτείνει μια μοναδική επιχειρηματική πρόταση - εγγύηση για σταθερό εισόδημα για μια ολόκληρη ζωή, με αρχικό κεφάλαιο μόνο 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα
Starbucks Italy

Η Starbucks καταφέρνει να μπει για πρώτη φορά στη χώρα που θεωρείται πατρίδα του εσπρέσσο, με το κατάστημα στο Μιλάνο που θεωρείται το ομορφότερο της Starbucks σε όλο τον κόσμο.

Η αμερικανική εταιρεία, με έδρα το Σιατλ, μέχρι στιγμής είχε καταφέρει να μπει σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές, πλην της Ιταλίας, και πλέον με το νέο της κατάστημα θα επιχειρήσει να προσφέρει στους καταναλωτές μια νέα εμπειρία καφέ. Η Ιταλία που είναι η χώρα του espresso και βαθειά κουλτούρα καφέ υποδέχεται μια αμερικάνικη πολυεθνική εταιρεία με το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων στον κόσμο. Αλλωστε ο ιδρυτής της Howard Schultz εμπνεύστηκε για την δημιουργία των Starbucks από ένα ταξίδι του στην Ιταλία πριν από 35 χρόνια.

Το κτίριο στεγάζεται στα γραφεία που παλαιότερα βρισκόταν το ταχυδρομείο, κοντά στον καθεδρικό ναό της πόλης και περιλαμβάνει έναν θερμαινόμενο πάγκο από μάρμαρο για καφέ, ένα μπαρ στο πατάρι και ένα γιγαντιαίο χάλκινο βαρέλι που χρησιμοποιείται στη διαδικασία ψησίματος. Εσωτερικά θα έχει πατώματα από vintage μάρμαρα, χειροποίητες διακοσμήσεις από ξύλο που θα συνδυάζονται με οθόνες εικονικής πραγματικότητας που θα παρουσιάζουν στοιχεία για το καβούρδισμα του καφέ. Το προσωπικό έχει εκπαιδευτεί για 6 μήνες στην τέχνη του barista.

Η Ιταλία είναι η 78η χώρα που εισέρχεται η Starbacks και το κατάστημα στο Μιλάνο ανοίγει 20 χρόνια μετά το πρώτο ευρωπαϊκό κατάστημα της αμερικανικής εταιρείας, που άνοιξε στο Λονδίνο.

Η εταιρεία χαρακτηρίζει το νέο καφέ ως το «διαμάντι του στέμματος» και προαναγγέλλει το άνοιγμα περισσότερων καταστημάτων στην πόλη.

Σύμφωνα με την ιταλική ομοσπονδία τροφίμων FIPE, 6 δισεκατομμύρια σφηνάκια εσπρέσσο καταναλώνονται κάθε χρόνο στα καφέ της Ιταλίας.

Στόχος της Starbucs αρχικά είναι το κοινό 18-34 ετών, ενώ η εταιρεία εκτιμά ότι στην Ιταλία υπάρχει χώρος τόσο για τα παραδοσιακά καφέ, όσο και για τα Starbucks, που απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό.