Latest Franchises

  • FAMOUS
  • COFIS
  • BUBBLETALE
  • ΟΛΟΝ
  • TETZERIS
  • ZHIDOU
  • OJO SUNGLASSES

Η FAMOUS αποτελεί ηγετικό brand στον κλάδο της γυναικείας νεανικής υπόδησης και αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς μέσω franchise, παρέχοντας το best value for money προϊόν, εξαιρετικής ποιότητας και αισθητικής, με περισσότερα από 45 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, δις βραβευμένη στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE και προτείνει μια μοναδική επιχειρηματική πρόταση - εγγύηση για σταθερό εισόδημα για μια ολόκληρη ζωή, με αρχικό κεφάλαιο μόνο 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα

Τα καταστήματα COFIS αντιπροσωπεύουν μια αλυσίδα στην καφεστίαση που χαρακτηρίζεται από δυναμισμό και άριστη ποιότητα προϊόντων και εξυπηρέτησης.

Περισσότερα

Με 14 καταστήματα (12 στην Ελλάδα, 2 στην Κύπρο) μέσα σε 5 χρόνια λειτουργίας, τα Bubbletale συνεχίζουν να είναι πρωτοπόροι στο χώρο της εστίασης.

Περισσότερα

H πρόταση του ΟΛΟΝΤΜ by All4Therapy περιλαμβάνει πληθώρα ολιστικών υπηρεσιών υγείας και ευεξίας. Η βραβευμένη και καινοτόμα πρόταση franchise αφορά σε υπηρεσίες ολιστικής θεραπείας σε τοπικό επίπεδο και εναλλακτικού θεραπευτικού τουρισμού.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του tetzeris αφορά σε ένα ιδιαίτερο concept Μικρής Εστίασης, που δεν προσφέρει απλά μαγειρευτό φαγητό, αλλά μεσογειακή δημιουργική κουζίνα για όλους όσους αναζητούν κάτι το διαφορετικό στην καθημερινή διατροφή τους.

Περισσότερα

H Ν. Ζυμπάς ΑΕ, που δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου πάνω από 45 χρόνια, έχει αναλάβει την αποκλειστική αντιπροσώπευση στην Ελλάδα της μάρκας Zhidou μετά από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης συνεργασίας με την Shandong Zhidou Electric Vehicle Co και αναπτύσσεται δυναμικά μέσω franchise.

Περισσότερα

Η OJO Sunglasses είναι ίσως η πιο επιτυχημένη αλυσίδα λιανικής πώλησης γυαλιών ηλίου και οπτικών στην αγορά, με τη δική της ιδιαίτερα επιτυχημένη και ανταγωνιστική μάρκα, με δέσμευση για ποιότητα, προϊόντα που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας, υπερσύγχρονα καταστήματα λιανικής πώλησης και ειδικά καταρτισμένο προσωπικό.

Περισσότερα
Starbucks Italy

Η Starbucks καταφέρνει να μπει για πρώτη φορά στη χώρα που θεωρείται πατρίδα του εσπρέσσο, με το κατάστημα στο Μιλάνο που θεωρείται το ομορφότερο της Starbucks σε όλο τον κόσμο.

Η αμερικανική εταιρεία, με έδρα το Σιατλ, μέχρι στιγμής είχε καταφέρει να μπει σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές, πλην της Ιταλίας, και πλέον με το νέο της κατάστημα θα επιχειρήσει να προσφέρει στους καταναλωτές μια νέα εμπειρία καφέ. Η Ιταλία που είναι η χώρα του espresso και βαθειά κουλτούρα καφέ υποδέχεται μια αμερικάνικη πολυεθνική εταιρεία με το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων στον κόσμο. Αλλωστε ο ιδρυτής της Howard Schultz εμπνεύστηκε για την δημιουργία των Starbucks από ένα ταξίδι του στην Ιταλία πριν από 35 χρόνια.

Το κτίριο στεγάζεται στα γραφεία που παλαιότερα βρισκόταν το ταχυδρομείο, κοντά στον καθεδρικό ναό της πόλης και περιλαμβάνει έναν θερμαινόμενο πάγκο από μάρμαρο για καφέ, ένα μπαρ στο πατάρι και ένα γιγαντιαίο χάλκινο βαρέλι που χρησιμοποιείται στη διαδικασία ψησίματος. Εσωτερικά θα έχει πατώματα από vintage μάρμαρα, χειροποίητες διακοσμήσεις από ξύλο που θα συνδυάζονται με οθόνες εικονικής πραγματικότητας που θα παρουσιάζουν στοιχεία για το καβούρδισμα του καφέ. Το προσωπικό έχει εκπαιδευτεί για 6 μήνες στην τέχνη του barista.

Η Ιταλία είναι η 78η χώρα που εισέρχεται η Starbacks και το κατάστημα στο Μιλάνο ανοίγει 20 χρόνια μετά το πρώτο ευρωπαϊκό κατάστημα της αμερικανικής εταιρείας, που άνοιξε στο Λονδίνο.

Η εταιρεία χαρακτηρίζει το νέο καφέ ως το «διαμάντι του στέμματος» και προαναγγέλλει το άνοιγμα περισσότερων καταστημάτων στην πόλη.

Σύμφωνα με την ιταλική ομοσπονδία τροφίμων FIPE, 6 δισεκατομμύρια σφηνάκια εσπρέσσο καταναλώνονται κάθε χρόνο στα καφέ της Ιταλίας.

Στόχος της Starbucs αρχικά είναι το κοινό 18-34 ετών, ενώ η εταιρεία εκτιμά ότι στην Ιταλία υπάρχει χώρος τόσο για τα παραδοσιακά καφέ, όσο και για τα Starbucks, που απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό.

facebook_page_plugin