Latest Franchises

  • TYCO
  • WATT+VOLT
  • ΑΡΕΙΜΑΝΙΟ
  • SO EASY
  • POTATO KING
  • HAPPY BUDDHA
  • LELASHES

Το TYCO αποτελεί ένα πολύ φρέσκο και καινοτόμο franchise concept στη Μικρή Εστίαση, με ζωντανό και κεφάτο χαρακτήρα, χαμηλή επένδυση και εξαιρετικά ποτά σε χαμηλές τιμές, που «εκδημοκρατίζει» την έννοια του cocktail.

Περισσότερα

Η WATT+VOLT, ο ολοκληρωμένος πάροχος ενέργειας, μετρώντας περισσότερα από 7 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην ελληνική αγορά και με ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο δίκτυο καταστημάτων, αποτελεί μία ισχυρή επιλογή συνεργασίας για όσους επιθυμούν να επενδύσουν στο επαγγελματικό τους μέλλον και στοχεύουν στην κορυφή.

Περισσότερα

Τα φροντιστήρια ΑΡΕΙΜΑΝΙΟ®, έχοντας ηγετική παρουσία 30 ετών kαι συνεχείς επιτυχίες στην εισαγωγή μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση προσφέρoυν δυναμικές ευκαιρίες επιχειρηματικής ανάπτυξης. Η φιλοσοφία τους βασίζεται στο συνδυασμό ποιότητας και καινοτομίας, πάθους για την εκπαίδευση και εμπειρίας στην πράξη.

Περισσότερα

Τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών SO EASY® , καταφέρνουν να κερδίζουν τους σπουδαστές κάθε ηλικίας και να δημιουργούν πετυχημένους συνεργάτες, συνδυάζοντας την προσωπική επαφή και ενασχόληση με τις πιο πρωτοποριακές και αποτελεσματικές μεθόδους εκπαίδευσης.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των Potato King είναι αυτό που αυτο-αποκαλούνται: Serious Potato Business, με τις πατάτες να κυριαρχούν και να λαμβάνουν τιμές βασιλιά, σε 6 διαφορετικά είδη και με 22 διαφορετικές σως και όχι μόνο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του HAPPY BUDDHA αλλάζει τα δεδομένα στο Asian Street Food με την υπογραφή του Βαγγέλη Δρίσκα και με κύρια συστατικά επιτυχίας την χαμηλή επένδυση και την εξαιρετικά εύκολη διαχείριση, με τα πιο χαρακτηριστικά πιάτα από τις κουζίνες της Ασίας.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise της LE-LAshes έρχεται να αλλάξει τον κλάδο της ομορφιάς. Με την υπογραφή της Lenia Lamnatou και με την εγγύηση της κορυφαίας εταιρείας Lash extend, τα LE-LAshes studios παρέχουν τα πάντα για τις βλεφαρίδες, από τοποθετήσεις και συντήρηση, μέχρι ειδικά προϊόντα περιποίησης και μαγευτικά αξεσουάρ και δώρα.

Περισσότερα
Inditex Fashion Logos

Ο όμιλος Inditex της Ισπανίας σκοπεύει να διαθέσει όλους τους κωδικούς των προϊόντων του μέσω Διαδικτύου σε κάθε γωνιά του κόσμου και όχι μόνον στο λιανικό δίκτυο καταστημάτων του.

Στόχος του ομίλου που κατέχει, μεταξύ άλλων, τις μάρκες ρούχων Zara, Pull and Bear, Massimo Dutti και Uterque είναι να προλάβει την επέκταση του κολοσσού Amazon στην ηλεκτρονική αγορά μόδας, τονίζει το πρακτορείο Bloomberg.

Είναι ένα μεγάλο επιχειρηματικό εγχείρημα της Inditex. Προς το παρόν, ο όμιλος διαθέτει καταστήματα σε 96 χώρες και πουλάει τα προϊόντα του –ρούχα, υποδήματα, αξεσουάρ και είδη σπιτιού– μέσω Διαδικτύου σε περίπου 48 χώρες. Ανάλογα σχέδια έχει ανακοινώσει, επίσης, ο σουηδικός όμιλος H&M. Εχει αναπτύξει παρουσία στο Διαδίκτυο σε 50 χώρες και διατηρεί καταστήματα σε περίπου 70 χώρες. Στόχος της Inditex είναι, επίσης, να εξυπηρετεί διαδικτυακά τους πελάτες της με τη δημιουργία αποθηκευτικών χώρων στις ίδιες τις χώρες όπου θα γίνονται ηλεκτρονικά οι παραγγελίες. «Θέλουμε οι σειρές ρούχων μας να είναι άμεσα διαθέσιμες σε όλους τους πελάτες μας, οπουδήποτε και εάν βρίσκονται στον κόσμο, ακόμη και στις αγορές που δεν έχουμε ανοίξει καταστήματα», δήλωσε ο πρόεδρος της Inditex, Πάμπλο Ισλα, στα εγκαίνια καταστήματος στο Μιλάνο.

Πολλοί θεωρούν πως η Inditex δεν είχε άλλη επιλογή από το να αναπτύξει μεγαλύτερη δραστηριότητα στο Διαδίκτυο για να μη συρρικνωθούν τα περιθώρια κερδοφορίας. Την περασμένη εβδομάδα, ο όμιλος ήρθε αντιμέτωπος με την επιφυλακτικότητα και τις προειδοποιήσεις εκ μέρους μεγάλων επενδυτικών τραπεζών.

Αναλυτές της Morgan Stanley προειδοποίησαν πως ο ισπανικός όμιλος ακολουθεί σήμερα μια ικανοποιητική πορεία, σε αντίθεση με τις εντυπωσιακές επιδόσεις που έχει σημειώσει από το 2001, όταν έγινε η εισαγωγή του στο χρηματιστήριο της Μαδρίτης.

Η Morgan Stanley μείωσε, παράλληλα, την τιμή-στόχο για τη μετοχή της Inditex από τα 26 στα 21 ευρώ, οδηγώντας την σε μεγάλες απώλειες. Παράλληλα, η Credit Suisse επεσήμανε ότι η Inditex δεν αποκομίζει όλα τα δυνατά οφέλη από το Διαδίκτυο. Αναθεώρησε, επίσης, προς τα κάτω την τιμή-στόχο στα 24 από τα 25 ευρώ.

Η εξωστρέφεια του προέδρου της Inditex, κ. Ισλα, είναι ένα σπάνιο φαινόμενο για την κουλτούρα του ισπανικού ομίλου. Παραδοσιακά, η Inditex αποφεύγει να ανακοινώνει μεγαλόπνοα σχέδια ή να δίνει λεπτομέρειες για τη στρατηγική της. Είναι πολύ πιθανό ο όμιλος να στόχευε στο να καθησυχάσει τους επενδυτές. Ομως οι στόχοι αυτοί συνάδουν με τις επενδύσεις που έχει πραγματοποιήσει στην τεχνολογία, συμπεριλαμβανόμενων δοκιμαστηρίων σε εικονική πραγματικότητα. Αναλυτές της αγοράς εκτιμούν πως τα κέρδη ανά μετοχή της Inditex θα ενισχυθούν κατά μόνον 4% μέσα στην επόμενη πενταετία. Προς το παρόν, όμως, θεωρείται μία από τις ακριβότερες μετοχές στον ευρωπαϊκό κλάδο του λιανικού εμπορίου.

Οι πωλήσεις μέσω Διαδικτύου της Inditex αντιπροσωπεύουν το 10% του συνόλου. Αυξάνονται, ωστόσο, εάν αναλογιστεί κανείς πως ενισχύθηκαν πάνω από 40% κατά τη διάρκεια του περυσινού έτους. Αξίζει να σημειωθεί ότι από το 2001 η Inditex έχει ανοίξει πάνω από 6.000 καταστήματα, με την τιμή της μετοχής να έχει δεκαπλασιαστεί από τότε, αναφέρει η οικονομική ειδησεογραφική ιστοσελίδα Marketwatch.

Review Us On Google