Latest Franchises

  • HAPPY BUDDHA
  • LELASHES
  • ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ
  • COFFEE LAB PR
  • SUGAR ANGEL
  • 20 MINUTES FITNESS
  • FAMOUS

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του HAPPY BUDDHA αλλάζει τα δεδομένα στο Asian Street Food με την υπογραφή του Βαγγέλη Δρίσκα και με κύρια συστατικά επιτυχίας την χαμηλή επένδυση και την εξαιρετικά εύκολη διαχείριση, με τα πιο χαρακτηριστικά πιάτα από τις κουζίνες της Ασίας.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise της LE-LAshes έρχεται να αλλάξει τον κλάδο της ομορφιάς. Με την υπογραφή της Lenia Lamnatou και με την εγγύηση της κορυφαίας εταιρείας Lash extend, τα LE-LAshes studios παρέχουν τα πάντα για τις βλεφαρίδες, από τοποθετήσεις και συντήρηση, μέχρι ειδικά προϊόντα περιποίησης και μαγευτικά αξεσουάρ και δώρα.

Περισσότερα

O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ λανσάρει το απόλυτο concept ελληνικού street food, με premium κρέατα από μικρές ελληνικές φάρμες, παραδοσιακές συνταγές από την Βόρεια Ελλάδα και χειροποίητες αλοιφές. Διαθέτοντας ποιότητα και πρώτες ύλες πεντάστερου εστιατορίου, σε προσιτές τιμές και με απροσποίητη εξυπηρέτηση ξεχωρίζει στον κλάδο της Μικρής Εστίασης.

Περισσότερα

Το νέο project COFFEE LAB PR αφορά σε νέο premium concept με το design να μην είναι η μοναδική διαφοροποίηση, καθώς είναι ένα “megastore” για τα ελληνικά δεδομένα, περισσότερο ένας ναός για τους λάτρεις του καφέ, παρά μία παραδοσιακή καφετέρια, o νο1 προορισμός για όλους όσους πίνουν καφέ και όχι μόνο για όσους βρίσκονται στο εμπορικό κέντρο της πρωτεύουσας.

Περισσότερα

Μετά από μια επιτυχημένη πορεία έξι ετών με ιδιαίτερες και μοναδικές δημιουργίες, το Sugar Angel καταξιώθηκε στον κόσμο της ζαχαροπλαστικής και ξεκινά την ανάπτυξή του μέσω franchise για να γνωρίσει τις διαφορετικές και ξεχωριστές δημιουργίες του σε όλη την Ελλάδα και Κύπρο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των 20 Minutes Fitness διαθέτει έντονα διαφοροποιητικά στοιχεία και καινοτόμα χαρακτηριστικά, ξεχωρίζοντας στον κλάδο του fitness. Με χαμηλή αρχική επένδυση, πολύ μεγάλα περιθώρια κέρδους, παροχή αποτελεσματικών υπηρεσιών εκγύμνασης μέσω του συστήματος EMS (ηλεκτρομυοδιέγερση) και της προπονητικής μονάδας Μiha Bodytec που αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή franchise.

Περισσότερα

Η FAMOUS αποτελεί ηγετικό brand στον κλάδο της γυναικείας νεανικής υπόδησης και αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς μέσω franchise, παρέχοντας το best value for money προϊόν, εξαιρετικής ποιότητας και αισθητικής, με περισσότερα από 45 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, δις βραβευμένη στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE και προτείνει μια μοναδική επιχειρηματική πρόταση - εγγύηση για σταθερό εισόδημα για μια ολόκληρη ζωή, με αρχικό κεφάλαιο μόνο 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα
Inditex Fashion Logos

Ο όμιλος Inditex της Ισπανίας σκοπεύει να διαθέσει όλους τους κωδικούς των προϊόντων του μέσω Διαδικτύου σε κάθε γωνιά του κόσμου και όχι μόνον στο λιανικό δίκτυο καταστημάτων του.

Στόχος του ομίλου που κατέχει, μεταξύ άλλων, τις μάρκες ρούχων Zara, Pull and Bear, Massimo Dutti και Uterque είναι να προλάβει την επέκταση του κολοσσού Amazon στην ηλεκτρονική αγορά μόδας, τονίζει το πρακτορείο Bloomberg.

Είναι ένα μεγάλο επιχειρηματικό εγχείρημα της Inditex. Προς το παρόν, ο όμιλος διαθέτει καταστήματα σε 96 χώρες και πουλάει τα προϊόντα του –ρούχα, υποδήματα, αξεσουάρ και είδη σπιτιού– μέσω Διαδικτύου σε περίπου 48 χώρες. Ανάλογα σχέδια έχει ανακοινώσει, επίσης, ο σουηδικός όμιλος H&M. Εχει αναπτύξει παρουσία στο Διαδίκτυο σε 50 χώρες και διατηρεί καταστήματα σε περίπου 70 χώρες. Στόχος της Inditex είναι, επίσης, να εξυπηρετεί διαδικτυακά τους πελάτες της με τη δημιουργία αποθηκευτικών χώρων στις ίδιες τις χώρες όπου θα γίνονται ηλεκτρονικά οι παραγγελίες. «Θέλουμε οι σειρές ρούχων μας να είναι άμεσα διαθέσιμες σε όλους τους πελάτες μας, οπουδήποτε και εάν βρίσκονται στον κόσμο, ακόμη και στις αγορές που δεν έχουμε ανοίξει καταστήματα», δήλωσε ο πρόεδρος της Inditex, Πάμπλο Ισλα, στα εγκαίνια καταστήματος στο Μιλάνο.

Πολλοί θεωρούν πως η Inditex δεν είχε άλλη επιλογή από το να αναπτύξει μεγαλύτερη δραστηριότητα στο Διαδίκτυο για να μη συρρικνωθούν τα περιθώρια κερδοφορίας. Την περασμένη εβδομάδα, ο όμιλος ήρθε αντιμέτωπος με την επιφυλακτικότητα και τις προειδοποιήσεις εκ μέρους μεγάλων επενδυτικών τραπεζών.

Αναλυτές της Morgan Stanley προειδοποίησαν πως ο ισπανικός όμιλος ακολουθεί σήμερα μια ικανοποιητική πορεία, σε αντίθεση με τις εντυπωσιακές επιδόσεις που έχει σημειώσει από το 2001, όταν έγινε η εισαγωγή του στο χρηματιστήριο της Μαδρίτης.

Η Morgan Stanley μείωσε, παράλληλα, την τιμή-στόχο για τη μετοχή της Inditex από τα 26 στα 21 ευρώ, οδηγώντας την σε μεγάλες απώλειες. Παράλληλα, η Credit Suisse επεσήμανε ότι η Inditex δεν αποκομίζει όλα τα δυνατά οφέλη από το Διαδίκτυο. Αναθεώρησε, επίσης, προς τα κάτω την τιμή-στόχο στα 24 από τα 25 ευρώ.

Η εξωστρέφεια του προέδρου της Inditex, κ. Ισλα, είναι ένα σπάνιο φαινόμενο για την κουλτούρα του ισπανικού ομίλου. Παραδοσιακά, η Inditex αποφεύγει να ανακοινώνει μεγαλόπνοα σχέδια ή να δίνει λεπτομέρειες για τη στρατηγική της. Είναι πολύ πιθανό ο όμιλος να στόχευε στο να καθησυχάσει τους επενδυτές. Ομως οι στόχοι αυτοί συνάδουν με τις επενδύσεις που έχει πραγματοποιήσει στην τεχνολογία, συμπεριλαμβανόμενων δοκιμαστηρίων σε εικονική πραγματικότητα. Αναλυτές της αγοράς εκτιμούν πως τα κέρδη ανά μετοχή της Inditex θα ενισχυθούν κατά μόνον 4% μέσα στην επόμενη πενταετία. Προς το παρόν, όμως, θεωρείται μία από τις ακριβότερες μετοχές στον ευρωπαϊκό κλάδο του λιανικού εμπορίου.

Οι πωλήσεις μέσω Διαδικτύου της Inditex αντιπροσωπεύουν το 10% του συνόλου. Αυξάνονται, ωστόσο, εάν αναλογιστεί κανείς πως ενισχύθηκαν πάνω από 40% κατά τη διάρκεια του περυσινού έτους. Αξίζει να σημειωθεί ότι από το 2001 η Inditex έχει ανοίξει πάνω από 6.000 καταστήματα, με την τιμή της μετοχής να έχει δεκαπλασιαστεί από τότε, αναφέρει η οικονομική ειδησεογραφική ιστοσελίδα Marketwatch.