Latest Franchises

  • FAMOUS
  • COFIS
  • BUBBLETALE
  • ΟΛΟΝ
  • TETZERIS
  • ZHIDOU
  • OJO SUNGLASSES

Η FAMOUS αποτελεί ηγετικό brand στον κλάδο της γυναικείας νεανικής υπόδησης και αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς μέσω franchise, παρέχοντας το best value for money προϊόν, εξαιρετικής ποιότητας και αισθητικής, με περισσότερα από 45 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, δις βραβευμένη στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE και προτείνει μια μοναδική επιχειρηματική πρόταση - εγγύηση για σταθερό εισόδημα για μια ολόκληρη ζωή, με αρχικό κεφάλαιο μόνο 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα

Τα καταστήματα COFIS αντιπροσωπεύουν μια αλυσίδα στην καφεστίαση που χαρακτηρίζεται από δυναμισμό και άριστη ποιότητα προϊόντων και εξυπηρέτησης.

Περισσότερα

Με 14 καταστήματα (12 στην Ελλάδα, 2 στην Κύπρο) μέσα σε 5 χρόνια λειτουργίας, τα Bubbletale συνεχίζουν να είναι πρωτοπόροι στο χώρο της εστίασης.

Περισσότερα

H πρόταση του ΟΛΟΝΤΜ by All4Therapy περιλαμβάνει πληθώρα ολιστικών υπηρεσιών υγείας και ευεξίας. Η βραβευμένη και καινοτόμα πρόταση franchise αφορά σε υπηρεσίες ολιστικής θεραπείας σε τοπικό επίπεδο και εναλλακτικού θεραπευτικού τουρισμού.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του tetzeris αφορά σε ένα ιδιαίτερο concept Μικρής Εστίασης, που δεν προσφέρει απλά μαγειρευτό φαγητό, αλλά μεσογειακή δημιουργική κουζίνα για όλους όσους αναζητούν κάτι το διαφορετικό στην καθημερινή διατροφή τους.

Περισσότερα

H Ν. Ζυμπάς ΑΕ, που δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου πάνω από 45 χρόνια, έχει αναλάβει την αποκλειστική αντιπροσώπευση στην Ελλάδα της μάρκας Zhidou μετά από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης συνεργασίας με την Shandong Zhidou Electric Vehicle Co και αναπτύσσεται δυναμικά μέσω franchise.

Περισσότερα

Η OJO Sunglasses είναι ίσως η πιο επιτυχημένη αλυσίδα λιανικής πώλησης γυαλιών ηλίου και οπτικών στην αγορά, με τη δική της ιδιαίτερα επιτυχημένη και ανταγωνιστική μάρκα, με δέσμευση για ποιότητα, προϊόντα που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας, υπερσύγχρονα καταστήματα λιανικής πώλησης και ειδικά καταρτισμένο προσωπικό.

Περισσότερα
Inditex Fashion Logos

Ο όμιλος Inditex της Ισπανίας σκοπεύει να διαθέσει όλους τους κωδικούς των προϊόντων του μέσω Διαδικτύου σε κάθε γωνιά του κόσμου και όχι μόνον στο λιανικό δίκτυο καταστημάτων του.

Στόχος του ομίλου που κατέχει, μεταξύ άλλων, τις μάρκες ρούχων Zara, Pull and Bear, Massimo Dutti και Uterque είναι να προλάβει την επέκταση του κολοσσού Amazon στην ηλεκτρονική αγορά μόδας, τονίζει το πρακτορείο Bloomberg.

Είναι ένα μεγάλο επιχειρηματικό εγχείρημα της Inditex. Προς το παρόν, ο όμιλος διαθέτει καταστήματα σε 96 χώρες και πουλάει τα προϊόντα του –ρούχα, υποδήματα, αξεσουάρ και είδη σπιτιού– μέσω Διαδικτύου σε περίπου 48 χώρες. Ανάλογα σχέδια έχει ανακοινώσει, επίσης, ο σουηδικός όμιλος H&M. Εχει αναπτύξει παρουσία στο Διαδίκτυο σε 50 χώρες και διατηρεί καταστήματα σε περίπου 70 χώρες. Στόχος της Inditex είναι, επίσης, να εξυπηρετεί διαδικτυακά τους πελάτες της με τη δημιουργία αποθηκευτικών χώρων στις ίδιες τις χώρες όπου θα γίνονται ηλεκτρονικά οι παραγγελίες. «Θέλουμε οι σειρές ρούχων μας να είναι άμεσα διαθέσιμες σε όλους τους πελάτες μας, οπουδήποτε και εάν βρίσκονται στον κόσμο, ακόμη και στις αγορές που δεν έχουμε ανοίξει καταστήματα», δήλωσε ο πρόεδρος της Inditex, Πάμπλο Ισλα, στα εγκαίνια καταστήματος στο Μιλάνο.

Πολλοί θεωρούν πως η Inditex δεν είχε άλλη επιλογή από το να αναπτύξει μεγαλύτερη δραστηριότητα στο Διαδίκτυο για να μη συρρικνωθούν τα περιθώρια κερδοφορίας. Την περασμένη εβδομάδα, ο όμιλος ήρθε αντιμέτωπος με την επιφυλακτικότητα και τις προειδοποιήσεις εκ μέρους μεγάλων επενδυτικών τραπεζών.

Αναλυτές της Morgan Stanley προειδοποίησαν πως ο ισπανικός όμιλος ακολουθεί σήμερα μια ικανοποιητική πορεία, σε αντίθεση με τις εντυπωσιακές επιδόσεις που έχει σημειώσει από το 2001, όταν έγινε η εισαγωγή του στο χρηματιστήριο της Μαδρίτης.

Η Morgan Stanley μείωσε, παράλληλα, την τιμή-στόχο για τη μετοχή της Inditex από τα 26 στα 21 ευρώ, οδηγώντας την σε μεγάλες απώλειες. Παράλληλα, η Credit Suisse επεσήμανε ότι η Inditex δεν αποκομίζει όλα τα δυνατά οφέλη από το Διαδίκτυο. Αναθεώρησε, επίσης, προς τα κάτω την τιμή-στόχο στα 24 από τα 25 ευρώ.

Η εξωστρέφεια του προέδρου της Inditex, κ. Ισλα, είναι ένα σπάνιο φαινόμενο για την κουλτούρα του ισπανικού ομίλου. Παραδοσιακά, η Inditex αποφεύγει να ανακοινώνει μεγαλόπνοα σχέδια ή να δίνει λεπτομέρειες για τη στρατηγική της. Είναι πολύ πιθανό ο όμιλος να στόχευε στο να καθησυχάσει τους επενδυτές. Ομως οι στόχοι αυτοί συνάδουν με τις επενδύσεις που έχει πραγματοποιήσει στην τεχνολογία, συμπεριλαμβανόμενων δοκιμαστηρίων σε εικονική πραγματικότητα. Αναλυτές της αγοράς εκτιμούν πως τα κέρδη ανά μετοχή της Inditex θα ενισχυθούν κατά μόνον 4% μέσα στην επόμενη πενταετία. Προς το παρόν, όμως, θεωρείται μία από τις ακριβότερες μετοχές στον ευρωπαϊκό κλάδο του λιανικού εμπορίου.

Οι πωλήσεις μέσω Διαδικτύου της Inditex αντιπροσωπεύουν το 10% του συνόλου. Αυξάνονται, ωστόσο, εάν αναλογιστεί κανείς πως ενισχύθηκαν πάνω από 40% κατά τη διάρκεια του περυσινού έτους. Αξίζει να σημειωθεί ότι από το 2001 η Inditex έχει ανοίξει πάνω από 6.000 καταστήματα, με την τιμή της μετοχής να έχει δεκαπλασιαστεί από τότε, αναφέρει η οικονομική ειδησεογραφική ιστοσελίδα Marketwatch.

facebook_page_plugin