Latest Franchises

  • TYCO
  • WATT+VOLT
  • ΑΡΕΙΜΑΝΙΟ
  • SO EASY
  • POTATO KING
  • HAPPY BUDDHA
  • LELASHES

Το TYCO αποτελεί ένα πολύ φρέσκο και καινοτόμο franchise concept στη Μικρή Εστίαση, με ζωντανό και κεφάτο χαρακτήρα, χαμηλή επένδυση και εξαιρετικά ποτά σε χαμηλές τιμές, που «εκδημοκρατίζει» την έννοια του cocktail.

Περισσότερα

Η WATT+VOLT, ο ολοκληρωμένος πάροχος ενέργειας, μετρώντας περισσότερα από 7 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην ελληνική αγορά και με ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο δίκτυο καταστημάτων, αποτελεί μία ισχυρή επιλογή συνεργασίας για όσους επιθυμούν να επενδύσουν στο επαγγελματικό τους μέλλον και στοχεύουν στην κορυφή.

Περισσότερα

Τα φροντιστήρια ΑΡΕΙΜΑΝΙΟ®, έχοντας ηγετική παρουσία 30 ετών kαι συνεχείς επιτυχίες στην εισαγωγή μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση προσφέρoυν δυναμικές ευκαιρίες επιχειρηματικής ανάπτυξης. Η φιλοσοφία τους βασίζεται στο συνδυασμό ποιότητας και καινοτομίας, πάθους για την εκπαίδευση και εμπειρίας στην πράξη.

Περισσότερα

Τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών SO EASY® , καταφέρνουν να κερδίζουν τους σπουδαστές κάθε ηλικίας και να δημιουργούν πετυχημένους συνεργάτες, συνδυάζοντας την προσωπική επαφή και ενασχόληση με τις πιο πρωτοποριακές και αποτελεσματικές μεθόδους εκπαίδευσης.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των Potato King είναι αυτό που αυτο-αποκαλούνται: Serious Potato Business, με τις πατάτες να κυριαρχούν και να λαμβάνουν τιμές βασιλιά, σε 6 διαφορετικά είδη και με 22 διαφορετικές σως και όχι μόνο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του HAPPY BUDDHA αλλάζει τα δεδομένα στο Asian Street Food με την υπογραφή του Βαγγέλη Δρίσκα και με κύρια συστατικά επιτυχίας την χαμηλή επένδυση και την εξαιρετικά εύκολη διαχείριση, με τα πιο χαρακτηριστικά πιάτα από τις κουζίνες της Ασίας.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise της LE-LAshes έρχεται να αλλάξει τον κλάδο της ομορφιάς. Με την υπογραφή της Lenia Lamnatou και με την εγγύηση της κορυφαίας εταιρείας Lash extend, τα LE-LAshes studios παρέχουν τα πάντα για τις βλεφαρίδες, από τοποθετήσεις και συντήρηση, μέχρι ειδικά προϊόντα περιποίησης και μαγευτικά αξεσουάρ και δώρα.

Περισσότερα
Burger King Photo

Με προσεκτικά βήματα κάνει την είσοδό της στην ελληνική αγορά η Burger King μέσα από τα αεροδρόμια της Fraport Greece.

Στο πρόγραμμα της αναβάθμισης των 14 αεροδρομίων, στρατηγική προτεραιότητα της Fraport Greece αποτελεί η προσέλκυση περισσότερων ελληνικών καθώς και διεθνώς αναγνωρισμένων brands, προσφέροντας περισσότερες επιλογές στο επιβατικό κοινό.

Στο πλαίσιο αυτό, η SSP, κορυφαίος όμιλος στον κλάδο της εστίασης παγκοσμίως και η Fraport Greece, ένωσαν τις δυνάμεις τους και έφεραν τη διάσημη αλυσίδα Burger King στην ελληνική αγορά ανοίγοντας το πρώτο κατάστημα στο αεροδρόμιο «Διαγόρας» στη Ρόδο.

Σε ότι αφορά την περαιτέρω ανάπτυξη της αλυσίδας στην Ελλάδα αυτή αναμένεται να συνεχισθεί σε πρώτη φάση σε χώρους αεροδρομίων. Όπως ανέφερε, κατά την διάρκεια των εγκαινίων του Burger King στο αεροδρόμιο της Ρόδου, ο κ. Γιώργος Αντωνίου, Διευθύνων Σύμβουλος της SSP για την Ανατολική Ευρώπη και την Μέση Ανατολή, «συζητούμε με τη Fraport Greece, την πιθανότητα για περαιτέρω ανάπτυξη της δραστηριότητας των Βurger Κing και σε άλλα αεροδρόμια της Ελλάδος.»

Το τοπίο παραμένει θολό σε ότι αφορά την ανάπτυξη της αλυσίδας εκτός χώρων αεροδρομίων στην Ελλάδα. Το master franchise φέρεται να κατέχει ακόμη η Burger King South East Europe (SEE). H εταιρεία είχε αναλάβει από τον Δεκέμβριο του 2014, την επέκταση στην Ελλάδα όμως τα γεγονότα του 2015, με αποκορύφωμα τα capital controls, έβαλαν φρένο στα σχέδια της. Ήδη από πέρυσι έχει μεταπηδήσει σε ανταγωνιστική εταιρεία ο Δημήτρης Ζηδιανάκης, το μόνο στέλεχος που είχε γίνει γνωστό ότι ηγούνταν της προσπάθειας εισόδου της Burger King στην Ελλάδα.

Review Us On Google