Latest Franchises

  • FAMOUS
  • COFIS
  • BUBBLETALE
  • ΟΛΟΝ
  • TETZERIS
  • ZHIDOU
  • OJO SUNGLASSES

Η FAMOUS αποτελεί ηγετικό brand στον κλάδο της γυναικείας νεανικής υπόδησης και αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς μέσω franchise, παρέχοντας το best value for money προϊόν, εξαιρετικής ποιότητας και αισθητικής, με περισσότερα από 45 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, δις βραβευμένη στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE και προτείνει μια μοναδική επιχειρηματική πρόταση - εγγύηση για σταθερό εισόδημα για μια ολόκληρη ζωή, με αρχικό κεφάλαιο μόνο 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα

Τα καταστήματα COFIS αντιπροσωπεύουν μια αλυσίδα στην καφεστίαση που χαρακτηρίζεται από δυναμισμό και άριστη ποιότητα προϊόντων και εξυπηρέτησης.

Περισσότερα

Με 14 καταστήματα (12 στην Ελλάδα, 2 στην Κύπρο) μέσα σε 5 χρόνια λειτουργίας, τα Bubbletale συνεχίζουν να είναι πρωτοπόροι στο χώρο της εστίασης.

Περισσότερα

H πρόταση του ΟΛΟΝΤΜ by All4Therapy περιλαμβάνει πληθώρα ολιστικών υπηρεσιών υγείας και ευεξίας. Η βραβευμένη και καινοτόμα πρόταση franchise αφορά σε υπηρεσίες ολιστικής θεραπείας σε τοπικό επίπεδο και εναλλακτικού θεραπευτικού τουρισμού.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του tetzeris αφορά σε ένα ιδιαίτερο concept Μικρής Εστίασης, που δεν προσφέρει απλά μαγειρευτό φαγητό, αλλά μεσογειακή δημιουργική κουζίνα για όλους όσους αναζητούν κάτι το διαφορετικό στην καθημερινή διατροφή τους.

Περισσότερα

H Ν. Ζυμπάς ΑΕ, που δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου πάνω από 45 χρόνια, έχει αναλάβει την αποκλειστική αντιπροσώπευση στην Ελλάδα της μάρκας Zhidou μετά από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης συνεργασίας με την Shandong Zhidou Electric Vehicle Co και αναπτύσσεται δυναμικά μέσω franchise.

Περισσότερα

Η OJO Sunglasses είναι ίσως η πιο επιτυχημένη αλυσίδα λιανικής πώλησης γυαλιών ηλίου και οπτικών στην αγορά, με τη δική της ιδιαίτερα επιτυχημένη και ανταγωνιστική μάρκα, με δέσμευση για ποιότητα, προϊόντα που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας, υπερσύγχρονα καταστήματα λιανικής πώλησης και ειδικά καταρτισμένο προσωπικό.

Περισσότερα
Masoutis

Με στόχο να διαδραματίσει ρόλο πρωταγωνιστή στο λιανικό εμπόριο (και) στην Αττική η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα σούπερ μάρκετ Διαμαντής Μασούτης έκανε χθες τα πρώτα εγκαίνια καταστήματος στην Αθήνα.

Ήταν τα πρώτα εγκαίνια και ουσιαστικά η επίσημη «πρώτη» και για τη διοίκηση του ομίλου που έδωσε το παρόν, σηματοδοτώντας την επέκταση της εταιρείας προς τα νότια, την Αττική αλλά και τις Κυκλάδες.

Το σούπερ μάρκετ που εγκαινιάστηκε βρίσκεται στο Παλαιό Φάληρο (Αχιλλέως 98) εκεί όπου πρωτύτερα βρίσκονταν κατάστημα της Μαρινόπουλος και μετέπειτα της Σκλαβενίτης, όμως εκποιήθηκε λόγω της απόφασης της Επιτροπής Ανταγωνισμού και εξαγοράστηκε από την Προμηθευτική.

Ήδη στα 53 καταστήματα της Προμηθευτικής στην Αττική έχουν αλλάξει ταμπέλες και έχουν γίνει Μασούτης, ενώ με γοργούς ρυθμούς λαμβάνει χώρα και το εσωτερικό... lifting και η αναδιάρθρωση εντός των καταστημάτων.

Η εταιρεία είχε στρατηγικό στόχο εδώ και αρκετά χρόνια να κάνει άνοιγμα στη μεγαλύτερη αγορά της χώρας, στο νομό Αττικής που εκτός από το εκτόπισμα των 5 εκατ. κατοίκων περίπου, αποτελεί και κόμβο διέλευσης πολλών εκατομμυρίων τουριστών.

Γι' αυτό άλλωστε, όπως αποκάλυψε χθες ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Γιάννης Μασούτης, η καμπάνια της επιχείρησης εδώ και μια τετραετία τουλάχιστον ήταν πανελλαδική, ώστε να «γνωριστεί» και να μπει στη συνείδηση και του Αθηναίου καταναλωτή η «φίρμα».

Η ευκαιρία εδόθη με την εξαγορά του δικτύου της Προμηθευτική, μέσω του οποίου γίνεται ένα πρώτο ισχυρό... μπάσιμο, όμως, όπως τονίζουν οι άνθρωποι της Μασούτης, υπάρχει φιλόδοξο επενδυτικό πρόγραμμα για σημαντική αύξηση καταστημάτων τα επόμενα χρόνια.

Πέρα από τα υπάρχοντα καταστήματα, υπάρχει επενδυτικό πρόγραμμα για το άνοιγμα περίπου 40 επιπλέον μέσα στα επόμενα χρόνια, με στόχο τα 100 καταστήματα μεσαίου μεγέθους, δηλαδή σούπερ μάρκετ – boutique.

Οι επενδύσεις 100 εκατ. ευρώ την 5ετία και οι νέοι στόχοι

Όπως επισήμανε ο κ. Μασούτης, «η είσοδός μας στην Αττική ήταν μία φυσιολογική εξέλιξη. Τα μερίδιά μας είναι αρκετά υψηλά στη Βόρεια Ελλάδα και εδώ και αρκετά χρόνια ήταν στόχος της εταιρείας να δραστηριοποιηθεί στην Αττική».

Ο κ. Μασούτης τόνισε πως στόχος της εταιρείας είναι να ανοίξει και άλλα καταστήματα, ενώ έως το τέλος του 2018 θα ανοίξει και στο Γαλάτσι, στην οδό Βεΐκου σε πρώην κατάστημα της Μαρινόπουλος.

Για το 2019 υπάρχει επενδυτικό πρόγραμμα για άνοιγμα 10 νέων καταστημάτων στην Αττική σε περιοχές που δεν είχε παρουσία η Προμηθευτική. Μέσα στα σχέδια – αναλόγως με τις ευκαιρίες που θα δοθούν (περιοχές, κατάλληλα ακίνητα κ.λπ.) - είναι και το άνοιγμα κάποιων Grand Μασούτης, κατά τα πρότυπα κάποιων μεγάλων που έχει στη Β. Ελλάδα, ενώ προγραμματίζεται και το άνοιγμα ενός cash and carry στην Αττική.

Από την πλευρά του, ο Marketing Manager της Μασούτης, Σταμάτης Δαυίδ τόνισε πως «μπορεί σήμερα να κάνουμε το πρώτο βήμα στην Αθήνα, αλλά η ιστορία μας δεν είναι σημερινή. Έχει 42 χρόνια πίσω της. Ξεκινήσαμε το 1976. Το πλάνο της εταιρείας είναι πολύ φιλόδοξο. Τα τελευταία πέντε χρόνια οι επενδύσεις που κάναμε στην ελληνική οικονομία ξεπερνούν τα 100 εκατ. ευρώ».

Προσφορές και προβολή

Η βορειοελλαδίτικη φίρμα το επόμενο διάστημα θα εντείνει τη διαφημιστική της προβολή σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, ενώ για περίπου ενάμιση μήνα θα γίνει «επιδότηση» προσφορών αξίας 1,5 εκατ. ευρώ, με στόχο να υπάρξει καλύτερη γνωριμία με το Αθηναϊκό κοινό.

Η εταιρεία Μασούτης εξαγόρασε το σύνολο των καταστημάτων της Προμηθευτικής, ήτοι 57 καταστήματα, βάζοντας «πόδι» εκτός από την Αττική και στις... Κυκλάδες, καθώς τρία εξ αυτών βρίσκονται στην Άνδρο, ενισχύοντας έτσι τη διείσδυση σε τουριστικές περιοχές. Έως τώρα, η Μασούτης έχει ήδη παρουσία σε νησιά όπως Θάσο, Λήμνο, Λέσβο και Χίο.

Τα αποτελέσματα και η πίεση λόγω Σκλαβενίτη

Μπορεί η απόφαση για κάθοδο στην Αττική να ήταν στρατηγική μιας και να δρομολογούνταν εδώ και χρόνια, όμως η αλήθεια είναι – όπως τα στοιχεία δείχνουν – πως ο όμιλος στις αγορές που ήδη δραστηριοποιείται είχε πιάσει... ταβάνι. Η επαναλειτουργία των καταστημάτων της Μαρινόπουλος από τη Σκλαβενίτης, πίεσε πέρυσι τα μεγέθη της Διαμαντής Μασούτης, όπως και άλλων αλυσίδων.

Το 2017 έκλεισε για τη αλυσίδα με υποχώρηση του τζίρου στα 761 εκατ. ευρώ από 800,5 εκατ. ευρώ το 2016, ενώ μειωμένα παρουσιάζονται και τα λειτουργικά αλλά και τα καθαρά κέρδη. Η πίεση συνεχίζεται και το 2018 με τη διοίκηση να εκτιμά περαιτέρω πτώση περίπου 5% στον κύκλο εργασιών. Σ' ότι αφορά το δίκτυο της (πρώην) Προμηθευτικής, υπολογίζεται ότι κάνει περί τα 130 εκατ. ευρώ, ενώ σε δώδεκα μήνες από τώρα η εκτίμηση είναι πως θα φτάσει τα 140 εκατ. ευρώ.

Η Μασούτης είναι η κορυφαία βορειοελλαδίτικη αλυσίδα λιανικού εμπορίου και μέσα στην πρώτη πεντάδα πανελλαδικά, μαζί με τις Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος, My Market (Μετρό) και Lidl.

Διαθέτει 272 καταστήματα, 250 σούπερ μάρκετ, 22 καταστήματα χονδρικής Cash & Carry, και ένα κέντρο αποθήκευσης και διανομής.

Παράλληλα, έχει ισχυρή παρουσία και καλύπτει γεωγραφικά όλες τις περιφέρειες της Μακεδονίας, της Θράκης, της Θεσσαλίας, της Ηπείρου, τη Φθιώτιδα, την Εύβοια, την Αιτωλοακαρνανία και τα νησιά Θάσο, Λήμνο, Λέσβο και Χίο. Απασχολεί περισσότερους από 7.500 εργαζόμενους, ενώ διαθέτει και 245 μικρά καταστήματα Franchise με την επωνυμία Express Market.

facebook_page_plugin