Latest Franchises

  • HAPPY BUDDHA
  • LELASHES
  • ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ
  • COFFEE LAB PR
  • SUGAR ANGEL
  • 20 MINUTES FITNESS
  • FAMOUS

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του HAPPY BUDDHA αλλάζει τα δεδομένα στο Asian Street Food με την υπογραφή του Βαγγέλη Δρίσκα και με κύρια συστατικά επιτυχίας την χαμηλή επένδυση και την εξαιρετικά εύκολη διαχείριση, με τα πιο χαρακτηριστικά πιάτα από τις κουζίνες της Ασίας.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise της LE-LAshes έρχεται να αλλάξει τον κλάδο της ομορφιάς. Με την υπογραφή της Lenia Lamnatou και με την εγγύηση της κορυφαίας εταιρείας Lash extend, τα LE-LAshes studios παρέχουν τα πάντα για τις βλεφαρίδες, από τοποθετήσεις και συντήρηση, μέχρι ειδικά προϊόντα περιποίησης και μαγευτικά αξεσουάρ και δώρα.

Περισσότερα

O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ λανσάρει το απόλυτο concept ελληνικού street food, με premium κρέατα από μικρές ελληνικές φάρμες, παραδοσιακές συνταγές από την Βόρεια Ελλάδα και χειροποίητες αλοιφές. Διαθέτοντας ποιότητα και πρώτες ύλες πεντάστερου εστιατορίου, σε προσιτές τιμές και με απροσποίητη εξυπηρέτηση ξεχωρίζει στον κλάδο της Μικρής Εστίασης.

Περισσότερα

Το νέο project COFFEE LAB PR αφορά σε νέο premium concept με το design να μην είναι η μοναδική διαφοροποίηση, καθώς είναι ένα “megastore” για τα ελληνικά δεδομένα, περισσότερο ένας ναός για τους λάτρεις του καφέ, παρά μία παραδοσιακή καφετέρια, o νο1 προορισμός για όλους όσους πίνουν καφέ και όχι μόνο για όσους βρίσκονται στο εμπορικό κέντρο της πρωτεύουσας.

Περισσότερα

Μετά από μια επιτυχημένη πορεία έξι ετών με ιδιαίτερες και μοναδικές δημιουργίες, το Sugar Angel καταξιώθηκε στον κόσμο της ζαχαροπλαστικής και ξεκινά την ανάπτυξή του μέσω franchise για να γνωρίσει τις διαφορετικές και ξεχωριστές δημιουργίες του σε όλη την Ελλάδα και Κύπρο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των 20 Minutes Fitness διαθέτει έντονα διαφοροποιητικά στοιχεία και καινοτόμα χαρακτηριστικά, ξεχωρίζοντας στον κλάδο του fitness. Με χαμηλή αρχική επένδυση, πολύ μεγάλα περιθώρια κέρδους, παροχή αποτελεσματικών υπηρεσιών εκγύμνασης μέσω του συστήματος EMS (ηλεκτρομυοδιέγερση) και της προπονητικής μονάδας Μiha Bodytec που αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή franchise.

Περισσότερα

Η FAMOUS αποτελεί ηγετικό brand στον κλάδο της γυναικείας νεανικής υπόδησης και αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς μέσω franchise, παρέχοντας το best value for money προϊόν, εξαιρετικής ποιότητας και αισθητικής, με περισσότερα από 45 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, δις βραβευμένη στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE και προτείνει μια μοναδική επιχειρηματική πρόταση - εγγύηση για σταθερό εισόδημα για μια ολόκληρη ζωή, με αρχικό κεφάλαιο μόνο 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα
Dodoni

Επειτα από δύο χρόνια αναζήτησης επενδυτή για την εταιρεία Παγωτά Δωδώνη από τους βασικούς μετόχους και τις πιστώτριες τράπεζες, φαίνεται πως η εταιρεία που ιδρύθηκε το 1967 και παρά τα προβλήματά της διατηρεί ένα ισχυρό brand είναι πολύ κοντά στο να αλλάξει χέρια.

Υποψήφιοι επενδυτές είναι το σχήμα των ελληνικών εταιρειών Γιώτης - Μικρογεύματα Γρηγόρης και η Switzgroup του ινδού επιχειρηματία Taizoon Khorakiwala. O τελευταίος επιδεικνύει έντονο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά τροφίμων και ήδη έχει προχωρήσει σε δύο εξαγορές εντός του 2017 αποκτώντας την Olympic Foods και την CSM Bakery Solutions.

Τα Παγωτά Δωδώνη τα τελευταία χρόνια εμφανίζουν ζημιογόνα αποτελέσματα και διατηρούν δυσανάλογα υψηλό δανεισμό που έχει «κοκκινίσει» σε σχέση με τον τζίρο τους. Ειδικότερα, η αλυσίδα εμφανίζει τζίρο 9 εκατ. ευρώ και τα δάνειά της ανέρχονται σε 32 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία εδώ και δύο περίπου χρόνια ανήκει σε private equity funds που ελέγχονται από την Goldman Sachs και την Deutsche Bank. Ωστόσο τον τελικό λόγο στην επιλογή του επενδυτή έχουν οι τράπεζες οι οποίες και θα λάβουν εξ ολοκλήρου το τίμημα και θα διαγράψουν το σύνολο των δανείων ώστε ο επενδυτής να αναλάβει την εταιρεία «καθαρή».

Η Switzgroup προσφέρει 9 εκατ. ευρώ για την πλειοψηφία των μετοχών και το ελληνικό σχήμα 8 εκατ. ευρώ. Εδώ υπάρχει μια εμπλοκή που εκτιμάται ότι θα ξεκαθαρίσει τις επόμενες ημέρες. Ο εκπρόσωπος των βασικών μετόχων προτιμά την πρόταση του ελληνικού σχήματος ενώ οι τράπεζες αυτήν του ινδού επιχειρηματία, που έστω και για 1 εκατ. είναι καλύτερη. Πρόβλημα έχει ανακύψει και με την άρνηση του βασικού μετόχου στο αίτημα της Switzgroup να έχει δικαίωμα πρώτης προτίμησης εφόσον ο πρώτος αποφασίσει να πωλήσει το 70% της Chillbox. Η Chillbox - ουσιαστικά είναι shop in shop των Παγωτών Δωδώνη - ελέγχεται σε ποσοστό 30% από τα Παγωτά Δωδώνη και σε ποσοστό 70% από τον σημερινό βασικό μέτοχο των Παγωτών Δωδώνη.

Τα Παγωτά Δωδώνη, παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, διαθέτουν ένα ισχυρό δίκτυο 80 καταστημάτων σε πολύ καλές τοποθεσίες, το οποίο βεβαίως θα χρειαστεί από τον νέο επενδυτή 3-4 εκατ. ευρώ επενδύσεις για ανακαίνιση. Επίσης έχουν ετήσια ebitda 800.000, γεγονός που σημαίνει ότι με μια άνοδο του τζίρου και δεδομένων των περιθωρίων κέρδους στην αγορά του παγωτού, εύκολα η εταιρεία μπορεί να «γυρίσει» σε καθαρά κέρδη αφού θα είναι και ελεύθερη βαρών.

Οι επιχειρηματίας Γιάννης Γιώτης της φερώνυμης βιομηχανίας και ο Βλάσης Γεωργάτος της Γρηγόρης Μικρογεύματα έχουν πολύ καλή γνώση της αγοράς τροφίμων αλλά και εμπειρία στη λειτουργία δικτύων. Η Switzgroup επιθυμεί να αποκτήσει την εταιρεία ώστε να την τοποθετήσει σε δίκτυα του εξωτερικού, ενώ θα προκύψουν και συνέργειες με την ήδη εξαγορασθείσα Olympic Foods.

Τα σχέδια του Switzgroup για την Ελλάδα

Το Switzgroup είναι ο επενδυτικός βραχίονας της οικογένειας Khorakiwala στα τρόφιμα, τομέας στον οποίο δραστηριοποιείται τα τελευταία 15 χρόνια κυρίως στις κατηγορίες του bakery, των αβγών, στις πρώτες ύλες ζαχαροπλαστικής, στα μπισκότα, στο κρουασάν, στις κατεψυγμένες ζύμες, καθώς και σε αλυσίδες retail, όπως ζαχαροπλαστεία και αρτοποιεία. Το Switzgroup εμφανίζει ετήσια ebitda της τάξης των 60 εκατ. ευρώ, έχει έδρα το Ντουμπάι και διατηρεί παρουσία σε εννέα χώρες.

Στην Ελλάδα το Switzgroup είναι διατεθειμένο να επενδύσει 100 εκατ. ευρώ την επόμενη τριετία. Tους ενδιαφέρει η πραγματική οικονομία, γι' αυτό και θα επενδύσουν σε εταιρείες τροφίμων. Θεωρούν ότι στην Ελλάδα θα ισχύσει η θεωρία του πιεσμένου ελατηρίου και πολύ σύντομα οι καλές εταιρείες θα αλλάξουν χέρια. Οπως υποστηρίζουν, «οι εταιρείες στην Ελλάδα είναι υποτιμημένες λόγω περιβάλλοντος, και το περιβάλλον αλλάζει».

Επίσης διευκρινίζουν ότι δεν είναι fund. Δεν έχουν δηλαδή σχέδιο εξόδου από μια εταιρεία που εξαγοράζουν για την καταγραφή υπεραξιών. Με εξαίρεση τη διεκδίκηση της Παγωτά Δωδώνη, που είναι σε κατάσταση distress, οι επενδύσεις του Switzgroup αφορούν υγιείς επιχειρήσεις με πετυχημένο management. Τις υποστηρίζουν με κεφάλαια, αναπτύσουν συνέργειες και τοποθετούν τα προϊόντα τους σε δίκτυα του εξωτερικού.

Αποκτούν την πλειοψηφία των εταιρειών (περίπου 70%) αλλά αφήνουν το υπόλοιπο 30% στον πρώην ιδιοκτήτη που «τρέχει» και την εταιρεία. Επίσης, αν η εταιρεία χρειάζεται κεφάλαια, δεν κάνουν αύξηση κεφαλαίου ώστε να περιοριστεί το μετοχικό ποσοστό του εταίρου, αλλά δανείζουν την εταιρεία.

Ηδη στην Ελλάδα το Switzgroup έχει κάνει δύο εξαγορές. Και οι δύο στον τομέα των πρώτων υλών ζαχαροπλαστικής. Την Olympic foods της οικογένειας Μπενάκη και την CSM Bakery Solutions, θυγατρική της αμερικανικής CSM.

Κάθε συναλλαγή που θα κάνουν στην Ελλάδα από εδώ και πέρα θα κυμαίνεται από 10 εκατ. έως 50 εκατ. ευρώ και θα αφορά μικρομεσαίες επιχειρήσεις.