Latest Franchises

  • FAMOUS
  • COFIS
  • BUBBLETALE
  • ΟΛΟΝ
  • TETZERIS
  • ZHIDOU
  • OJO SUNGLASSES

Η FAMOUS αποτελεί ηγετικό brand στον κλάδο της γυναικείας νεανικής υπόδησης και αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς μέσω franchise, παρέχοντας το best value for money προϊόν, εξαιρετικής ποιότητας και αισθητικής, με περισσότερα από 45 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, δις βραβευμένη στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE και προτείνει μια μοναδική επιχειρηματική πρόταση - εγγύηση για σταθερό εισόδημα για μια ολόκληρη ζωή, με αρχικό κεφάλαιο μόνο 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα

Τα καταστήματα COFIS αντιπροσωπεύουν μια αλυσίδα στην καφεστίαση που χαρακτηρίζεται από δυναμισμό και άριστη ποιότητα προϊόντων και εξυπηρέτησης.

Περισσότερα

Με 14 καταστήματα (12 στην Ελλάδα, 2 στην Κύπρο) μέσα σε 5 χρόνια λειτουργίας, τα Bubbletale συνεχίζουν να είναι πρωτοπόροι στο χώρο της εστίασης.

Περισσότερα

H πρόταση του ΟΛΟΝΤΜ by All4Therapy περιλαμβάνει πληθώρα ολιστικών υπηρεσιών υγείας και ευεξίας. Η βραβευμένη και καινοτόμα πρόταση franchise αφορά σε υπηρεσίες ολιστικής θεραπείας σε τοπικό επίπεδο και εναλλακτικού θεραπευτικού τουρισμού.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του tetzeris αφορά σε ένα ιδιαίτερο concept Μικρής Εστίασης, που δεν προσφέρει απλά μαγειρευτό φαγητό, αλλά μεσογειακή δημιουργική κουζίνα για όλους όσους αναζητούν κάτι το διαφορετικό στην καθημερινή διατροφή τους.

Περισσότερα

H Ν. Ζυμπάς ΑΕ, που δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου πάνω από 45 χρόνια, έχει αναλάβει την αποκλειστική αντιπροσώπευση στην Ελλάδα της μάρκας Zhidou μετά από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης συνεργασίας με την Shandong Zhidou Electric Vehicle Co και αναπτύσσεται δυναμικά μέσω franchise.

Περισσότερα

Η OJO Sunglasses είναι ίσως η πιο επιτυχημένη αλυσίδα λιανικής πώλησης γυαλιών ηλίου και οπτικών στην αγορά, με τη δική της ιδιαίτερα επιτυχημένη και ανταγωνιστική μάρκα, με δέσμευση για ποιότητα, προϊόντα που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας, υπερσύγχρονα καταστήματα λιανικής πώλησης και ειδικά καταρτισμένο προσωπικό.

Περισσότερα
Starbucks Shanghai1

Σύντομα στην Κίνα οι καφέδες της Starbucks θα παραδίδονται στο σπίτι ή στο γραφείο του πελάτη με τη βοήθεια του κολοσσού ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba, ανακοίνωσαν σήμερα στη Σανγκάη οι δύο όμιλοι, την ώρα που η αμερικανική αλυσίδα κατακλύζει μια κινεζική αγορά ακόρεστη για καφεΐνη και βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν ισχυρό εγχώριο ανταγωνιστή.

Τα καφέ Starbucks και ο όμιλος Alibaba Holding Lt ανακοίνωσαν τη στρατηγικής σημασίας συνεργασία τους που θα επιτρέψει μια Εμπειρία Starbucks στην Κίνα, όπως ανέφεραν στη συνέντευξη Τύπου.

Η συνεργασία με σημαντικές εταιρίες της Alibaba, ανάμεσά τους οι Ele.me, Hema, Tmall, Taobao και Alipay, θα επιτρέψει στην Starbucks να προσφέρει από τον Σεπτέμβριο του 2018 υπηρεσίες παράδοσης των προϊόντων της από 150 καταστήματα που βρίσκονται σε ιδιαίτερα εμπορικά σημεία του Πεκίνου και της Σανγκάης.

Η εταιρία προτίθεται να επιταχύνει και να διευρύνει το πρόγραμμα delivery σε περισσότερα από 2.000 καταστήματα Starbucks σε 30 πόλεις έως τα τέλη του 2018.

Από το φθινόπωρο, οι κινέζοι καταναλωτές θα μπορούν να παραγγέλνουν τον καφέ ή το ποτό τους από τα Starbucks με ένα κλικ στην εφαρμογή Ele.me, τη μονάδα παράδοσης γευμάτων της Alibaba, η οποία θα αναλάβει την αποστολή του προϊόντος στον παραλήπτη με έναν διανομέα που θα μετακινείται με βέσπα.

Στο μεταξύ, θα καθιερώσει την υπηρεσία «Starbucks Delivery Kitchens» για την παραγγελία και αποστολή γευμάτων και θα συνενώσει πολλές πλατφόρμες ώστε να δημιουργήσει ένα εικονικό κατάστημα Starbucks για μια πιο εξατομικευμένη online εμπειρία για τους κινέζους καταναλωτές.

«Χάρη στην υψηλή ποιότητα προς τον καταναλωτή που προσφέρεται από τους 45.000 και πλέον συνεργάτες μας, η Starbucks αναπτύσσεται και καινοτομεί ταχύτερα στην Κίνα σε σχέση με οπουδήποτε αλλού στον κόσμο», δήλωσε ο Κέβιν Τζόνσον πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Starbucks Coffee Company.

H Starbucks έχει 3.400 καταστήματα καφέ σε 140 πόλεις της Κίνας και προτίθεται να τα διπλασιάσει έως το 2022. Η εταιρία δηλώνει ότι θα ανοίγει ένα νέο κατάστημα κάθε 15 ώρες στη χώρα. Ωστόσο η αλυσίδα που έχει σήμα την πράσινη σειρήνα και παρουσία σε όλες τις λεωφόρους και τα εμπορικά κέντρα των μεγάλων κινεζικών πόλεων, αντιμετωπίζει σκληρό ανταγωνισμό από την ταχέως αναπτυσσόμενη τοπική εταιρία Luckin.

H Luckin Coffee που μόλις πέρυσι άρχισε τη δραστηριότητά της γνωρίζει μεγάλη επιτυχία έχοντας ανοίξει ήδη περισσότερα από 600 καφέ μέσα σε μερικούς μήνες. Για να αριθμεί η Starbucks τόσα καταστήματα στην Κίνα χρειάστηκε να περάσει μια και πλέον δεκαετία. Η Luckin διαθέτει επίσης υπηρεσία παράδοσης του καφέ της έναντι πολύ οικονομικής τιμής, ενώ κάνει εκπτώσεις στην πελατεία. Την εβδομάδα αυτή ανακοίνωσε ότι θέλει έως το τέλος του έτους να ξεπεράσουν τις 2.000 τα καταστήματα και σημεία πώλησής του καφέ της.

Την ώρα που η κατανάλωση καφέ αυξάνεται ραγδαία στην Κίνα, η Starbucks υπολογίζει στη μεγάλη κατανάλωση του ασιατικού γίγαντα, όταν η κατανάλωση που έχουν στις ΗΠΑ τα 12.000 καταστήματά της συρρικνώνεται. Ο όμιλος που εδρεύει στο Σιάτλ ανακοίνωσε τον Μάιο την πρόθεσή του να υπερτριπλασιάσει τον κύκλο εργασιών του στην Κίνα έως το 2022. Σχεδόν το 15% των εσόδων του προέρχεται ήδη από την περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού.

facebook_page_plugin