Latest Franchises

  • TYCO
  • WATT+VOLT
  • ΑΡΕΙΜΑΝΙΟ
  • SO EASY
  • POTATO KING
  • HAPPY BUDDHA
  • LELASHES

Το TYCO αποτελεί ένα πολύ φρέσκο και καινοτόμο franchise concept στη Μικρή Εστίαση, με ζωντανό και κεφάτο χαρακτήρα, χαμηλή επένδυση και εξαιρετικά ποτά σε χαμηλές τιμές, που «εκδημοκρατίζει» την έννοια του cocktail.

Περισσότερα

Η WATT+VOLT, ο ολοκληρωμένος πάροχος ενέργειας, μετρώντας περισσότερα από 7 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην ελληνική αγορά και με ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο δίκτυο καταστημάτων, αποτελεί μία ισχυρή επιλογή συνεργασίας για όσους επιθυμούν να επενδύσουν στο επαγγελματικό τους μέλλον και στοχεύουν στην κορυφή.

Περισσότερα

Τα φροντιστήρια ΑΡΕΙΜΑΝΙΟ®, έχοντας ηγετική παρουσία 30 ετών kαι συνεχείς επιτυχίες στην εισαγωγή μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση προσφέρoυν δυναμικές ευκαιρίες επιχειρηματικής ανάπτυξης. Η φιλοσοφία τους βασίζεται στο συνδυασμό ποιότητας και καινοτομίας, πάθους για την εκπαίδευση και εμπειρίας στην πράξη.

Περισσότερα

Τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών SO EASY® , καταφέρνουν να κερδίζουν τους σπουδαστές κάθε ηλικίας και να δημιουργούν πετυχημένους συνεργάτες, συνδυάζοντας την προσωπική επαφή και ενασχόληση με τις πιο πρωτοποριακές και αποτελεσματικές μεθόδους εκπαίδευσης.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των Potato King είναι αυτό που αυτο-αποκαλούνται: Serious Potato Business, με τις πατάτες να κυριαρχούν και να λαμβάνουν τιμές βασιλιά, σε 6 διαφορετικά είδη και με 22 διαφορετικές σως και όχι μόνο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του HAPPY BUDDHA αλλάζει τα δεδομένα στο Asian Street Food με την υπογραφή του Βαγγέλη Δρίσκα και με κύρια συστατικά επιτυχίας την χαμηλή επένδυση και την εξαιρετικά εύκολη διαχείριση, με τα πιο χαρακτηριστικά πιάτα από τις κουζίνες της Ασίας.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise της LE-LAshes έρχεται να αλλάξει τον κλάδο της ομορφιάς. Με την υπογραφή της Lenia Lamnatou και με την εγγύηση της κορυφαίας εταιρείας Lash extend, τα LE-LAshes studios παρέχουν τα πάντα για τις βλεφαρίδες, από τοποθετήσεις και συντήρηση, μέχρι ειδικά προϊόντα περιποίησης και μαγευτικά αξεσουάρ και δώρα.

Περισσότερα
Bigmac 50years

Για τον εορτασμό των 50 χρόνων του Big Mac, η McDonald’s δημιούργησε το MacCoin, ένα διεθνές "νόμισμα" περιορισμένης έκδοσης, το οποίο υποστηρίζεται από το διάσημο Big Mac. Οι λάτρεις του Big Mac ανά τον κόσμο μπορούν να το αποκτήσουν από τις 2 Αυγούστου 2018.

Το Big Mac είναι τόσο διάσημο παγκοσμίως που ο Economist χρησιμοποίησε την αξία του για να δημιουργήσει τον δείκτη Big Mac Index, ένα οικονομικό εργαλείο που συγκρίνει την αγοραστική δύναμη διαφορετικών διεθνών νομισμάτων. Αυτή η παγκόσμια δυναμική του Big Mac ενέπνευσε και τη δημιουργία του MacCoin.

Από τις 2 Αυγούστου, οι πελάτες μπορούν να μοιραστούν, να συλλέξουν ή και να χρησιμοποιήσουν το MacCoin για να λάβουν ένα δωρεάν Big Mac στα συμμετέχοντα εστιατόρια McDonald’s σε περισσότερες από 50 χώρες που παίρνουν μέρος στον εορτασμό. Οι λάτρεις του Big Mac από όλο τον κόσμο θα μπορούν να αποκτούν το MacCoin με διάφορους τρόπους, ανάλογα με τις ενέργειες που πραγματοποιούνται σε κάθε χώρα που συμμετέχει.

Σε αυτά τα πρώτα 50 χρόνια, η θρυλική γεύση του Big Mac συνέβαλε στο να αποκτήσει παγκόσμια αναγνώριση και να αναδειχθεί σε διαχρονική κληρονομιά. Όπου κι αν βρίσκονται στον κόσμο, οι λάτρεις του Big Mac αναγνωρίζουν το σπέσιαλ burger (με τα δύο ζουμερά μπιφτέκια, τη σπέσιαλ σως, το μαρούλι, το τυρί, τις πίκλες και το κρεμμύδι μέσα σε ένα αφράτο σουσαμένιο ψωμάκι) ως το διάσημο burger με την ιδιαίτερη γεύση που είναι το ίδιο απολαυστική όπως την ημέρα που δημιουργήθηκε για πρώτη φορά.

«Από τη μέρα που δημιουργήθηκε σε ένα οικογενειακό εστιατόριο McDonald’s πριν από 50 χρόνια, το Big Mac έχει ταξιδέψει την υφήλιο και το απολαμβάνουν οι καταναλωτές από την Αθήνα ως το Σικάγο, γιατί προσφέρει απολαυστικές στιγμές στους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο», δηλώνει ο Πρόεδρος και CEO της McDonald’s Steve Easterbrook. «Γι’ αυτό το λόγο θέλαμε έναν παγκόσμιο εορτασμό τόσο μοναδικό ότι και το ίδιο το burger. Με το MacCoin γιορτάζουμε το διάσημο burger και δίνουμε στους καταναλωτές όλου του κόσμου την ευκαιρία να απολαύσουν ένα δωρεάν Big Mac».

Περισσότερα από 6,2 εκατομμύρια MacCoin θα διανεμηθούν παγκοσμίως σε περισσότερες από 50 χώρες για όσο διαρκούν τα αποθέματα. Αυτά τα εορταστικά νομίσματα αποτυπώνουν πέντε μοναδικά σχέδια που αντιπροσωπεύουν από μία δεκαετία του Big Mac. Το σχέδιο πάνω στο κάθε MacCoin είναι εμπνευσμένο από χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης δεκαετίας, όπως τέχνη, μουσική και ποπ κουλτούρα, ενώ στην μπροστινή πλευρά αποτυπώνεται η επέτειος των 50 χρόνων. Έτσι, το MacCoin της δεκαετίας ’70 εμπνέεται από τη δύναμη των λουλουδιών και του ’80 αναφέρεται στην pop art. Τολμηρά, αφηρημένα σχέδια χαρακτηρίζουν το MacCoin της δεκαετίας του ’90, ενώ η πρώτη δεκαετία του 2000 εστιάζει στην τεχνολογία. Το MacCoin του 2010 δίνει έμφαση στην εξέλιξη των επικοινωνιών. Περαιτέρω, χρησιμοποιούνται επτά γλώσσες πάνω στα διαφορετικά σχέδια, που εκπροσωπούν πολλές από τις χώρες του εορτασμού: αραβικά, αγγλικά, ινδονησιακά, κινέζικα, πορτογαλικά, γαλλικά και ισπανικά.

«Όταν ο προπάππος μου Jim Delligatti εμπνεύστηκε το Big Mac στο εστιατόριό του στο Uniontown, Pennsylvania, ήθελε απλά να ευχαριστήσει τους πελάτες του”, λέει ο Nick Delligatti, ιδιοκτήτης εστιατορίου McDonald’s τέταρτης γενιάς και απόγονος του Jim Delligatti του δημιουργού του Big Mac. «Στις 2 Αυγούστου θα ήταν τα 100α γενέθλια του προπάππου μου και πιστεύω ότι θα ήταν πολύ περήφανος αν ήξερε ότι το απλό σάντουιτς που έφτιαξε είχε τόσο μεγάλη απήχηση ώστε άνθρωποι από όλο τον κόσμο μπορούν να το απολαμβάνουν όπου υπάρχει McDonald’s».

Review Us On Google