Latest Franchises

  • FAMOUS
  • COFIS
  • BUBBLETALE
  • ΟΛΟΝ
  • TETZERIS
  • ZHIDOU
  • OJO SUNGLASSES

Η FAMOUS αποτελεί ηγετικό brand στον κλάδο της γυναικείας νεανικής υπόδησης και αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς μέσω franchise, παρέχοντας το best value for money προϊόν, εξαιρετικής ποιότητας και αισθητικής, με περισσότερα από 45 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, δις βραβευμένη στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE και προτείνει μια μοναδική επιχειρηματική πρόταση - εγγύηση για σταθερό εισόδημα για μια ολόκληρη ζωή, με αρχικό κεφάλαιο μόνο 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα

Τα καταστήματα COFIS αντιπροσωπεύουν μια αλυσίδα στην καφεστίαση που χαρακτηρίζεται από δυναμισμό και άριστη ποιότητα προϊόντων και εξυπηρέτησης.

Περισσότερα

Με 14 καταστήματα (12 στην Ελλάδα, 2 στην Κύπρο) μέσα σε 5 χρόνια λειτουργίας, τα Bubbletale συνεχίζουν να είναι πρωτοπόροι στο χώρο της εστίασης.

Περισσότερα

H πρόταση του ΟΛΟΝΤΜ by All4Therapy περιλαμβάνει πληθώρα ολιστικών υπηρεσιών υγείας και ευεξίας. Η βραβευμένη και καινοτόμα πρόταση franchise αφορά σε υπηρεσίες ολιστικής θεραπείας σε τοπικό επίπεδο και εναλλακτικού θεραπευτικού τουρισμού.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του tetzeris αφορά σε ένα ιδιαίτερο concept Μικρής Εστίασης, που δεν προσφέρει απλά μαγειρευτό φαγητό, αλλά μεσογειακή δημιουργική κουζίνα για όλους όσους αναζητούν κάτι το διαφορετικό στην καθημερινή διατροφή τους.

Περισσότερα

H Ν. Ζυμπάς ΑΕ, που δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου πάνω από 45 χρόνια, έχει αναλάβει την αποκλειστική αντιπροσώπευση στην Ελλάδα της μάρκας Zhidou μετά από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης συνεργασίας με την Shandong Zhidou Electric Vehicle Co και αναπτύσσεται δυναμικά μέσω franchise.

Περισσότερα

Η OJO Sunglasses είναι ίσως η πιο επιτυχημένη αλυσίδα λιανικής πώλησης γυαλιών ηλίου και οπτικών στην αγορά, με τη δική της ιδιαίτερα επιτυχημένη και ανταγωνιστική μάρκα, με δέσμευση για ποιότητα, προϊόντα που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας, υπερσύγχρονα καταστήματα λιανικής πώλησης και ειδικά καταρτισμένο προσωπικό.

Περισσότερα
Bigmac 50years

Για τον εορτασμό των 50 χρόνων του Big Mac, η McDonald’s δημιούργησε το MacCoin, ένα διεθνές "νόμισμα" περιορισμένης έκδοσης, το οποίο υποστηρίζεται από το διάσημο Big Mac. Οι λάτρεις του Big Mac ανά τον κόσμο μπορούν να το αποκτήσουν από τις 2 Αυγούστου 2018.

Το Big Mac είναι τόσο διάσημο παγκοσμίως που ο Economist χρησιμοποίησε την αξία του για να δημιουργήσει τον δείκτη Big Mac Index, ένα οικονομικό εργαλείο που συγκρίνει την αγοραστική δύναμη διαφορετικών διεθνών νομισμάτων. Αυτή η παγκόσμια δυναμική του Big Mac ενέπνευσε και τη δημιουργία του MacCoin.

Από τις 2 Αυγούστου, οι πελάτες μπορούν να μοιραστούν, να συλλέξουν ή και να χρησιμοποιήσουν το MacCoin για να λάβουν ένα δωρεάν Big Mac στα συμμετέχοντα εστιατόρια McDonald’s σε περισσότερες από 50 χώρες που παίρνουν μέρος στον εορτασμό. Οι λάτρεις του Big Mac από όλο τον κόσμο θα μπορούν να αποκτούν το MacCoin με διάφορους τρόπους, ανάλογα με τις ενέργειες που πραγματοποιούνται σε κάθε χώρα που συμμετέχει.

Σε αυτά τα πρώτα 50 χρόνια, η θρυλική γεύση του Big Mac συνέβαλε στο να αποκτήσει παγκόσμια αναγνώριση και να αναδειχθεί σε διαχρονική κληρονομιά. Όπου κι αν βρίσκονται στον κόσμο, οι λάτρεις του Big Mac αναγνωρίζουν το σπέσιαλ burger (με τα δύο ζουμερά μπιφτέκια, τη σπέσιαλ σως, το μαρούλι, το τυρί, τις πίκλες και το κρεμμύδι μέσα σε ένα αφράτο σουσαμένιο ψωμάκι) ως το διάσημο burger με την ιδιαίτερη γεύση που είναι το ίδιο απολαυστική όπως την ημέρα που δημιουργήθηκε για πρώτη φορά.

«Από τη μέρα που δημιουργήθηκε σε ένα οικογενειακό εστιατόριο McDonald’s πριν από 50 χρόνια, το Big Mac έχει ταξιδέψει την υφήλιο και το απολαμβάνουν οι καταναλωτές από την Αθήνα ως το Σικάγο, γιατί προσφέρει απολαυστικές στιγμές στους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο», δηλώνει ο Πρόεδρος και CEO της McDonald’s Steve Easterbrook. «Γι’ αυτό το λόγο θέλαμε έναν παγκόσμιο εορτασμό τόσο μοναδικό ότι και το ίδιο το burger. Με το MacCoin γιορτάζουμε το διάσημο burger και δίνουμε στους καταναλωτές όλου του κόσμου την ευκαιρία να απολαύσουν ένα δωρεάν Big Mac».

Περισσότερα από 6,2 εκατομμύρια MacCoin θα διανεμηθούν παγκοσμίως σε περισσότερες από 50 χώρες για όσο διαρκούν τα αποθέματα. Αυτά τα εορταστικά νομίσματα αποτυπώνουν πέντε μοναδικά σχέδια που αντιπροσωπεύουν από μία δεκαετία του Big Mac. Το σχέδιο πάνω στο κάθε MacCoin είναι εμπνευσμένο από χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης δεκαετίας, όπως τέχνη, μουσική και ποπ κουλτούρα, ενώ στην μπροστινή πλευρά αποτυπώνεται η επέτειος των 50 χρόνων. Έτσι, το MacCoin της δεκαετίας ’70 εμπνέεται από τη δύναμη των λουλουδιών και του ’80 αναφέρεται στην pop art. Τολμηρά, αφηρημένα σχέδια χαρακτηρίζουν το MacCoin της δεκαετίας του ’90, ενώ η πρώτη δεκαετία του 2000 εστιάζει στην τεχνολογία. Το MacCoin του 2010 δίνει έμφαση στην εξέλιξη των επικοινωνιών. Περαιτέρω, χρησιμοποιούνται επτά γλώσσες πάνω στα διαφορετικά σχέδια, που εκπροσωπούν πολλές από τις χώρες του εορτασμού: αραβικά, αγγλικά, ινδονησιακά, κινέζικα, πορτογαλικά, γαλλικά και ισπανικά.

«Όταν ο προπάππος μου Jim Delligatti εμπνεύστηκε το Big Mac στο εστιατόριό του στο Uniontown, Pennsylvania, ήθελε απλά να ευχαριστήσει τους πελάτες του”, λέει ο Nick Delligatti, ιδιοκτήτης εστιατορίου McDonald’s τέταρτης γενιάς και απόγονος του Jim Delligatti του δημιουργού του Big Mac. «Στις 2 Αυγούστου θα ήταν τα 100α γενέθλια του προπάππου μου και πιστεύω ότι θα ήταν πολύ περήφανος αν ήξερε ότι το απλό σάντουιτς που έφτιαξε είχε τόσο μεγάλη απήχηση ώστε άνθρωποι από όλο τον κόσμο μπορούν να το απολαμβάνουν όπου υπάρχει McDonald’s».

facebook_page_plugin