Latest Franchises

  • FAMOUS
  • COFIS
  • BUBBLETALE
  • ΟΛΟΝ
  • TETZERIS
  • ZHIDOU
  • OJO SUNGLASSES

Η FAMOUS αποτελεί ηγετικό brand στον κλάδο της γυναικείας νεανικής υπόδησης και αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς μέσω franchise, παρέχοντας το best value for money προϊόν, εξαιρετικής ποιότητας και αισθητικής, με περισσότερα από 45 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, δις βραβευμένη στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE και προτείνει μια μοναδική επιχειρηματική πρόταση - εγγύηση για σταθερό εισόδημα για μια ολόκληρη ζωή, με αρχικό κεφάλαιο μόνο 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα

Τα καταστήματα COFIS αντιπροσωπεύουν μια αλυσίδα στην καφεστίαση που χαρακτηρίζεται από δυναμισμό και άριστη ποιότητα προϊόντων και εξυπηρέτησης.

Περισσότερα

Με 14 καταστήματα (12 στην Ελλάδα, 2 στην Κύπρο) μέσα σε 5 χρόνια λειτουργίας, τα Bubbletale συνεχίζουν να είναι πρωτοπόροι στο χώρο της εστίασης.

Περισσότερα

H πρόταση του ΟΛΟΝΤΜ by All4Therapy περιλαμβάνει πληθώρα ολιστικών υπηρεσιών υγείας και ευεξίας. Η βραβευμένη και καινοτόμα πρόταση franchise αφορά σε υπηρεσίες ολιστικής θεραπείας σε τοπικό επίπεδο και εναλλακτικού θεραπευτικού τουρισμού.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του tetzeris αφορά σε ένα ιδιαίτερο concept Μικρής Εστίασης, που δεν προσφέρει απλά μαγειρευτό φαγητό, αλλά μεσογειακή δημιουργική κουζίνα για όλους όσους αναζητούν κάτι το διαφορετικό στην καθημερινή διατροφή τους.

Περισσότερα

H Ν. Ζυμπάς ΑΕ, που δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου πάνω από 45 χρόνια, έχει αναλάβει την αποκλειστική αντιπροσώπευση στην Ελλάδα της μάρκας Zhidou μετά από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης συνεργασίας με την Shandong Zhidou Electric Vehicle Co και αναπτύσσεται δυναμικά μέσω franchise.

Περισσότερα

Η OJO Sunglasses είναι ίσως η πιο επιτυχημένη αλυσίδα λιανικής πώλησης γυαλιών ηλίου και οπτικών στην αγορά, με τη δική της ιδιαίτερα επιτυχημένη και ανταγωνιστική μάρκα, με δέσμευση για ποιότητα, προϊόντα που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας, υπερσύγχρονα καταστήματα λιανικής πώλησης και ειδικά καταρτισμένο προσωπικό.

Περισσότερα
Masoutis

Για τον ερχόμενο Σεπτέμβριο μετατίθενται η αλλαγή των πινακίδων στο δίκτυο της «Προμηθευτικής» και η τοποθέτηση των επιγραφών με την επωνυμία «Μασούτης». Αν και η τεχνική υπηρεσία της βορειοελλαδίτικης αλυσίδας ήταν έτοιμη και είχε σκοπό να ξεκινήσει τις εργασίες ήδη από τη Δευτέρα, 2 Ιουλίου, η μη έγκριση ακόμη της σχετικής εξαγοράς από την Επιτροπή Ανταγωνισμού επιφέρει αναγκαστικές αλλαγές στο αρχικό χρονοδιάγραμμα.

Αιτία για την καθυστέρηση αυτή αποτελεί, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, η απόφαση της ανεξάρτητης αρχής να ξεκινήσει δεύτερο στάδιο έρευνας για την εν λόγω συγκέντρωση, καθώς θέλει να μελετήσει πιο διεξοδικά το επίπεδο ανταγωνισμού ειδικά στην περιοχή της Ανδρου, όπου εκ των πραγμάτων η «Μασούτης» αποκτά μονοπώλιο. Υπενθυμίζεται ότι στην Ανδρο η «Προμηθευτική» διαθέτει τρία καταστήματα (στη Χώρα, στο Γαύριο και στον Αγιο Σπυρίδωνα), τα οποία με την εξαγορά περνούν στον έλεγχο της «Μασούτης». Στο εν λόγω νησί δεν δραστηριοποιείται καμία άλλη μεγάλη αλυσίδα και δεν αποκλείεται η Επιτροπή Ανταγωνισμού να ζητήσει από τη «Μασούτης» να παραχωρήσει σε τρίτους κάποια από τα τρία καταστήματα.

Στόχος, πάντως, της διοίκησης της «Μασούτης» παραμένει η ολοκλήρωση της ενσωμάτωσης του δικτύου της «Προμηθευτικής» μέχρι το τέλος του 2018, κάτι που διευκολύνεται αφενός από την καλή συνεργασία που υπάρχει ανάμεσα στις δύο πλευρές και αφετέρου από το γεγονός ότι οι δύο εταιρείες χρησιμοποιούν παρόμοια πληροφοριακά συστήματα. Μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους φιλοδοξεί, εξάλλου, η «Μασούτης» να έχει ιδρύσει 2-3 νέα καταστήματα στην Αττική. Τα καταστήματα αυτά θα είναι στο ίδιο μοντέλο με το δίκτυο της «Προμηθευτικής», δηλαδή καταστήματα μικρού ή μεσαίου μεγέθους, στις γειτονιές της Αθήνας.

Τον Σεπτέμβριο με την έναρξη της αντικατάστασης των πινακίδων στο δίκτυο της «Προμηθευτικής» προγραμματίζεται να ξεκινήσει και η νέα διαφημιστική εκστρατεία της «Μασούτης», με κεντρικό βεβαίως μήνυμα την κάθοδο της αλυσίδας στην πρωτεύουσα.

Σε εξέλιξη την ίδια ώρα βρίσκονται οι συζητήσεις της «Μασούτης» με τους προμηθευτές της «Προμηθευτικής», πολλοί από τους οποίους αναμένεται να συνεχίσουν κανονικά τη συνεργασία τους με την αλυσίδα της Θεσσαλονίκης. Αλλωστε, η είσοδος των προμηθευτών αυτών σε ένα πολύ μεγαλύτερο δίκτυο, εκτός των ορίων της Αττικής, αναμένεται ότι θα είναι προς όφελός τους, καθώς θα ενισχύσει σημαντικά τον τζίρο τους. Μέσα από όλες αυτές τις κινήσεις η διοίκηση της «Μασούτης» θέτει ως πρωταρχικό στόχο την ενίσχυση της οικονομικής θέσης της «Προμηθευτικής» και την αύξηση, βεβαίως, του μεριδίου της «Μασούτης» σε πανελλαδικό πλέον επίπεδο. Αν και η εξαγορά και δεύτερης αλυσίδας μεσαίου μεγέθους φαίνεται να περνά σε δεύτερη μοίρα, στον μεσοπρόθεσμο σχεδιασμό της εταιρείας περιλαμβάνεται η επέκτασή της περιφερειακά της Αττικής.

Υπενθυμίζεται ότι το 2017 έκλεισε για τη «Μασούτης» με υποχώρηση του τζίρου της στα 761 εκατ. ευρώ από 800,5 εκατ. ευρώ το 2016, απόρροια των απωλειών που είχαν όλες οι περισσότερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ λόγω της επαναδραστηριοποίησης του δικτύου της «Μαρινόπουλος» υπό τον έλεγχο της «Σκλαβενίτης». Μέσω της οργανικής ανάπτυξης που επιφέρει η εξαγορά της «Προμηθευτικής» η εταιρεία αναμένεται να ενισχύσει τον τζίρο της το 2019. Η «Προμηθευτική», από την πλευρά της, είδε τον τζίρο της να αυξάνεται το 2017, καθώς από τα 110,66 εκατ. ευρώ, το 2016, αυξήθηκε πέρυσι σε 116,65 εκατ. ευρώ.

facebook_page_plugin