Latest Franchises

  • TYCO
  • WATT+VOLT
  • ΑΡΕΙΜΑΝΙΟ
  • SO EASY
  • POTATO KING
  • HAPPY BUDDHA
  • LELASHES

Το TYCO αποτελεί ένα πολύ φρέσκο και καινοτόμο franchise concept στη Μικρή Εστίαση, με ζωντανό και κεφάτο χαρακτήρα, χαμηλή επένδυση και εξαιρετικά ποτά σε χαμηλές τιμές, που «εκδημοκρατίζει» την έννοια του cocktail.

Περισσότερα

Η WATT+VOLT, ο ολοκληρωμένος πάροχος ενέργειας, μετρώντας περισσότερα από 7 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην ελληνική αγορά και με ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο δίκτυο καταστημάτων, αποτελεί μία ισχυρή επιλογή συνεργασίας για όσους επιθυμούν να επενδύσουν στο επαγγελματικό τους μέλλον και στοχεύουν στην κορυφή.

Περισσότερα

Τα φροντιστήρια ΑΡΕΙΜΑΝΙΟ®, έχοντας ηγετική παρουσία 30 ετών kαι συνεχείς επιτυχίες στην εισαγωγή μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση προσφέρoυν δυναμικές ευκαιρίες επιχειρηματικής ανάπτυξης. Η φιλοσοφία τους βασίζεται στο συνδυασμό ποιότητας και καινοτομίας, πάθους για την εκπαίδευση και εμπειρίας στην πράξη.

Περισσότερα

Τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών SO EASY® , καταφέρνουν να κερδίζουν τους σπουδαστές κάθε ηλικίας και να δημιουργούν πετυχημένους συνεργάτες, συνδυάζοντας την προσωπική επαφή και ενασχόληση με τις πιο πρωτοποριακές και αποτελεσματικές μεθόδους εκπαίδευσης.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των Potato King είναι αυτό που αυτο-αποκαλούνται: Serious Potato Business, με τις πατάτες να κυριαρχούν και να λαμβάνουν τιμές βασιλιά, σε 6 διαφορετικά είδη και με 22 διαφορετικές σως και όχι μόνο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του HAPPY BUDDHA αλλάζει τα δεδομένα στο Asian Street Food με την υπογραφή του Βαγγέλη Δρίσκα και με κύρια συστατικά επιτυχίας την χαμηλή επένδυση και την εξαιρετικά εύκολη διαχείριση, με τα πιο χαρακτηριστικά πιάτα από τις κουζίνες της Ασίας.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise της LE-LAshes έρχεται να αλλάξει τον κλάδο της ομορφιάς. Με την υπογραφή της Lenia Lamnatou και με την εγγύηση της κορυφαίας εταιρείας Lash extend, τα LE-LAshes studios παρέχουν τα πάντα για τις βλεφαρίδες, από τοποθετήσεις και συντήρηση, μέχρι ειδικά προϊόντα περιποίησης και μαγευτικά αξεσουάρ και δώρα.

Περισσότερα
Masoutis

Για τον ερχόμενο Σεπτέμβριο μετατίθενται η αλλαγή των πινακίδων στο δίκτυο της «Προμηθευτικής» και η τοποθέτηση των επιγραφών με την επωνυμία «Μασούτης». Αν και η τεχνική υπηρεσία της βορειοελλαδίτικης αλυσίδας ήταν έτοιμη και είχε σκοπό να ξεκινήσει τις εργασίες ήδη από τη Δευτέρα, 2 Ιουλίου, η μη έγκριση ακόμη της σχετικής εξαγοράς από την Επιτροπή Ανταγωνισμού επιφέρει αναγκαστικές αλλαγές στο αρχικό χρονοδιάγραμμα.

Αιτία για την καθυστέρηση αυτή αποτελεί, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, η απόφαση της ανεξάρτητης αρχής να ξεκινήσει δεύτερο στάδιο έρευνας για την εν λόγω συγκέντρωση, καθώς θέλει να μελετήσει πιο διεξοδικά το επίπεδο ανταγωνισμού ειδικά στην περιοχή της Ανδρου, όπου εκ των πραγμάτων η «Μασούτης» αποκτά μονοπώλιο. Υπενθυμίζεται ότι στην Ανδρο η «Προμηθευτική» διαθέτει τρία καταστήματα (στη Χώρα, στο Γαύριο και στον Αγιο Σπυρίδωνα), τα οποία με την εξαγορά περνούν στον έλεγχο της «Μασούτης». Στο εν λόγω νησί δεν δραστηριοποιείται καμία άλλη μεγάλη αλυσίδα και δεν αποκλείεται η Επιτροπή Ανταγωνισμού να ζητήσει από τη «Μασούτης» να παραχωρήσει σε τρίτους κάποια από τα τρία καταστήματα.

Στόχος, πάντως, της διοίκησης της «Μασούτης» παραμένει η ολοκλήρωση της ενσωμάτωσης του δικτύου της «Προμηθευτικής» μέχρι το τέλος του 2018, κάτι που διευκολύνεται αφενός από την καλή συνεργασία που υπάρχει ανάμεσα στις δύο πλευρές και αφετέρου από το γεγονός ότι οι δύο εταιρείες χρησιμοποιούν παρόμοια πληροφοριακά συστήματα. Μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους φιλοδοξεί, εξάλλου, η «Μασούτης» να έχει ιδρύσει 2-3 νέα καταστήματα στην Αττική. Τα καταστήματα αυτά θα είναι στο ίδιο μοντέλο με το δίκτυο της «Προμηθευτικής», δηλαδή καταστήματα μικρού ή μεσαίου μεγέθους, στις γειτονιές της Αθήνας.

Τον Σεπτέμβριο με την έναρξη της αντικατάστασης των πινακίδων στο δίκτυο της «Προμηθευτικής» προγραμματίζεται να ξεκινήσει και η νέα διαφημιστική εκστρατεία της «Μασούτης», με κεντρικό βεβαίως μήνυμα την κάθοδο της αλυσίδας στην πρωτεύουσα.

Σε εξέλιξη την ίδια ώρα βρίσκονται οι συζητήσεις της «Μασούτης» με τους προμηθευτές της «Προμηθευτικής», πολλοί από τους οποίους αναμένεται να συνεχίσουν κανονικά τη συνεργασία τους με την αλυσίδα της Θεσσαλονίκης. Αλλωστε, η είσοδος των προμηθευτών αυτών σε ένα πολύ μεγαλύτερο δίκτυο, εκτός των ορίων της Αττικής, αναμένεται ότι θα είναι προς όφελός τους, καθώς θα ενισχύσει σημαντικά τον τζίρο τους. Μέσα από όλες αυτές τις κινήσεις η διοίκηση της «Μασούτης» θέτει ως πρωταρχικό στόχο την ενίσχυση της οικονομικής θέσης της «Προμηθευτικής» και την αύξηση, βεβαίως, του μεριδίου της «Μασούτης» σε πανελλαδικό πλέον επίπεδο. Αν και η εξαγορά και δεύτερης αλυσίδας μεσαίου μεγέθους φαίνεται να περνά σε δεύτερη μοίρα, στον μεσοπρόθεσμο σχεδιασμό της εταιρείας περιλαμβάνεται η επέκτασή της περιφερειακά της Αττικής.

Υπενθυμίζεται ότι το 2017 έκλεισε για τη «Μασούτης» με υποχώρηση του τζίρου της στα 761 εκατ. ευρώ από 800,5 εκατ. ευρώ το 2016, απόρροια των απωλειών που είχαν όλες οι περισσότερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ λόγω της επαναδραστηριοποίησης του δικτύου της «Μαρινόπουλος» υπό τον έλεγχο της «Σκλαβενίτης». Μέσω της οργανικής ανάπτυξης που επιφέρει η εξαγορά της «Προμηθευτικής» η εταιρεία αναμένεται να ενισχύσει τον τζίρο της το 2019. Η «Προμηθευτική», από την πλευρά της, είδε τον τζίρο της να αυξάνεται το 2017, καθώς από τα 110,66 εκατ. ευρώ, το 2016, αυξήθηκε πέρυσι σε 116,65 εκατ. ευρώ.

Review Us On Google