Latest Franchises

  • HAPPY BUDDHA
  • LELASHES
  • ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ
  • COFFEE LAB PR
  • SUGAR ANGEL
  • 20 MINUTES FITNESS
  • FAMOUS

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του HAPPY BUDDHA αλλάζει τα δεδομένα στο Asian Street Food με την υπογραφή του Βαγγέλη Δρίσκα και με κύρια συστατικά επιτυχίας την χαμηλή επένδυση και την εξαιρετικά εύκολη διαχείριση, με τα πιο χαρακτηριστικά πιάτα από τις κουζίνες της Ασίας.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise της LE-LAshes έρχεται να αλλάξει τον κλάδο της ομορφιάς. Με την υπογραφή της Lenia Lamnatou και με την εγγύηση της κορυφαίας εταιρείας Lash extend, τα LE-LAshes studios παρέχουν τα πάντα για τις βλεφαρίδες, από τοποθετήσεις και συντήρηση, μέχρι ειδικά προϊόντα περιποίησης και μαγευτικά αξεσουάρ και δώρα.

Περισσότερα

O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ λανσάρει το απόλυτο concept ελληνικού street food, με premium κρέατα από μικρές ελληνικές φάρμες, παραδοσιακές συνταγές από την Βόρεια Ελλάδα και χειροποίητες αλοιφές. Διαθέτοντας ποιότητα και πρώτες ύλες πεντάστερου εστιατορίου, σε προσιτές τιμές και με απροσποίητη εξυπηρέτηση ξεχωρίζει στον κλάδο της Μικρής Εστίασης.

Περισσότερα

Το νέο project COFFEE LAB PR αφορά σε νέο premium concept με το design να μην είναι η μοναδική διαφοροποίηση, καθώς είναι ένα “megastore” για τα ελληνικά δεδομένα, περισσότερο ένας ναός για τους λάτρεις του καφέ, παρά μία παραδοσιακή καφετέρια, o νο1 προορισμός για όλους όσους πίνουν καφέ και όχι μόνο για όσους βρίσκονται στο εμπορικό κέντρο της πρωτεύουσας.

Περισσότερα

Μετά από μια επιτυχημένη πορεία έξι ετών με ιδιαίτερες και μοναδικές δημιουργίες, το Sugar Angel καταξιώθηκε στον κόσμο της ζαχαροπλαστικής και ξεκινά την ανάπτυξή του μέσω franchise για να γνωρίσει τις διαφορετικές και ξεχωριστές δημιουργίες του σε όλη την Ελλάδα και Κύπρο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των 20 Minutes Fitness διαθέτει έντονα διαφοροποιητικά στοιχεία και καινοτόμα χαρακτηριστικά, ξεχωρίζοντας στον κλάδο του fitness. Με χαμηλή αρχική επένδυση, πολύ μεγάλα περιθώρια κέρδους, παροχή αποτελεσματικών υπηρεσιών εκγύμνασης μέσω του συστήματος EMS (ηλεκτρομυοδιέγερση) και της προπονητικής μονάδας Μiha Bodytec που αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή franchise.

Περισσότερα

Η FAMOUS αποτελεί ηγετικό brand στον κλάδο της γυναικείας νεανικής υπόδησης και αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς μέσω franchise, παρέχοντας το best value for money προϊόν, εξαιρετικής ποιότητας και αισθητικής, με περισσότερα από 45 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, δις βραβευμένη στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE και προτείνει μια μοναδική επιχειρηματική πρόταση - εγγύηση για σταθερό εισόδημα για μια ολόκληρη ζωή, με αρχικό κεφάλαιο μόνο 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα
Masoutis

Για τον ερχόμενο Σεπτέμβριο μετατίθενται η αλλαγή των πινακίδων στο δίκτυο της «Προμηθευτικής» και η τοποθέτηση των επιγραφών με την επωνυμία «Μασούτης». Αν και η τεχνική υπηρεσία της βορειοελλαδίτικης αλυσίδας ήταν έτοιμη και είχε σκοπό να ξεκινήσει τις εργασίες ήδη από τη Δευτέρα, 2 Ιουλίου, η μη έγκριση ακόμη της σχετικής εξαγοράς από την Επιτροπή Ανταγωνισμού επιφέρει αναγκαστικές αλλαγές στο αρχικό χρονοδιάγραμμα.

Αιτία για την καθυστέρηση αυτή αποτελεί, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, η απόφαση της ανεξάρτητης αρχής να ξεκινήσει δεύτερο στάδιο έρευνας για την εν λόγω συγκέντρωση, καθώς θέλει να μελετήσει πιο διεξοδικά το επίπεδο ανταγωνισμού ειδικά στην περιοχή της Ανδρου, όπου εκ των πραγμάτων η «Μασούτης» αποκτά μονοπώλιο. Υπενθυμίζεται ότι στην Ανδρο η «Προμηθευτική» διαθέτει τρία καταστήματα (στη Χώρα, στο Γαύριο και στον Αγιο Σπυρίδωνα), τα οποία με την εξαγορά περνούν στον έλεγχο της «Μασούτης». Στο εν λόγω νησί δεν δραστηριοποιείται καμία άλλη μεγάλη αλυσίδα και δεν αποκλείεται η Επιτροπή Ανταγωνισμού να ζητήσει από τη «Μασούτης» να παραχωρήσει σε τρίτους κάποια από τα τρία καταστήματα.

Στόχος, πάντως, της διοίκησης της «Μασούτης» παραμένει η ολοκλήρωση της ενσωμάτωσης του δικτύου της «Προμηθευτικής» μέχρι το τέλος του 2018, κάτι που διευκολύνεται αφενός από την καλή συνεργασία που υπάρχει ανάμεσα στις δύο πλευρές και αφετέρου από το γεγονός ότι οι δύο εταιρείες χρησιμοποιούν παρόμοια πληροφοριακά συστήματα. Μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους φιλοδοξεί, εξάλλου, η «Μασούτης» να έχει ιδρύσει 2-3 νέα καταστήματα στην Αττική. Τα καταστήματα αυτά θα είναι στο ίδιο μοντέλο με το δίκτυο της «Προμηθευτικής», δηλαδή καταστήματα μικρού ή μεσαίου μεγέθους, στις γειτονιές της Αθήνας.

Τον Σεπτέμβριο με την έναρξη της αντικατάστασης των πινακίδων στο δίκτυο της «Προμηθευτικής» προγραμματίζεται να ξεκινήσει και η νέα διαφημιστική εκστρατεία της «Μασούτης», με κεντρικό βεβαίως μήνυμα την κάθοδο της αλυσίδας στην πρωτεύουσα.

Σε εξέλιξη την ίδια ώρα βρίσκονται οι συζητήσεις της «Μασούτης» με τους προμηθευτές της «Προμηθευτικής», πολλοί από τους οποίους αναμένεται να συνεχίσουν κανονικά τη συνεργασία τους με την αλυσίδα της Θεσσαλονίκης. Αλλωστε, η είσοδος των προμηθευτών αυτών σε ένα πολύ μεγαλύτερο δίκτυο, εκτός των ορίων της Αττικής, αναμένεται ότι θα είναι προς όφελός τους, καθώς θα ενισχύσει σημαντικά τον τζίρο τους. Μέσα από όλες αυτές τις κινήσεις η διοίκηση της «Μασούτης» θέτει ως πρωταρχικό στόχο την ενίσχυση της οικονομικής θέσης της «Προμηθευτικής» και την αύξηση, βεβαίως, του μεριδίου της «Μασούτης» σε πανελλαδικό πλέον επίπεδο. Αν και η εξαγορά και δεύτερης αλυσίδας μεσαίου μεγέθους φαίνεται να περνά σε δεύτερη μοίρα, στον μεσοπρόθεσμο σχεδιασμό της εταιρείας περιλαμβάνεται η επέκτασή της περιφερειακά της Αττικής.

Υπενθυμίζεται ότι το 2017 έκλεισε για τη «Μασούτης» με υποχώρηση του τζίρου της στα 761 εκατ. ευρώ από 800,5 εκατ. ευρώ το 2016, απόρροια των απωλειών που είχαν όλες οι περισσότερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ λόγω της επαναδραστηριοποίησης του δικτύου της «Μαρινόπουλος» υπό τον έλεγχο της «Σκλαβενίτης». Μέσω της οργανικής ανάπτυξης που επιφέρει η εξαγορά της «Προμηθευτικής» η εταιρεία αναμένεται να ενισχύσει τον τζίρο της το 2019. Η «Προμηθευτική», από την πλευρά της, είδε τον τζίρο της να αυξάνεται το 2017, καθώς από τα 110,66 εκατ. ευρώ, το 2016, αυξήθηκε πέρυσι σε 116,65 εκατ. ευρώ.