Latest Franchises

  • POTATO KING
  • HAPPY BUDDHA
  • LELASHES
  • ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ
  • COFFEE LAB PR
  • SUGAR ANGEL
  • 20 MINUTES FITNESS

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των Potato King είναι αυτό που αυτο-αποκαλούνται: Serious Potato Business, με τις πατάτες να κυριαρχούν και να λαμβάνουν τιμές βασιλιά, σε 6 διαφορετικά είδη και με 22 διαφορετικές σως και όχι μόνο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του HAPPY BUDDHA αλλάζει τα δεδομένα στο Asian Street Food με την υπογραφή του Βαγγέλη Δρίσκα και με κύρια συστατικά επιτυχίας την χαμηλή επένδυση και την εξαιρετικά εύκολη διαχείριση, με τα πιο χαρακτηριστικά πιάτα από τις κουζίνες της Ασίας.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise της LE-LAshes έρχεται να αλλάξει τον κλάδο της ομορφιάς. Με την υπογραφή της Lenia Lamnatou και με την εγγύηση της κορυφαίας εταιρείας Lash extend, τα LE-LAshes studios παρέχουν τα πάντα για τις βλεφαρίδες, από τοποθετήσεις και συντήρηση, μέχρι ειδικά προϊόντα περιποίησης και μαγευτικά αξεσουάρ και δώρα.

Περισσότερα

O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ λανσάρει το απόλυτο concept ελληνικού street food, με premium κρέατα από μικρές ελληνικές φάρμες, παραδοσιακές συνταγές από την Βόρεια Ελλάδα και χειροποίητες αλοιφές. Διαθέτοντας ποιότητα και πρώτες ύλες πεντάστερου εστιατορίου, σε προσιτές τιμές και με απροσποίητη εξυπηρέτηση ξεχωρίζει στον κλάδο της Μικρής Εστίασης.

Περισσότερα

Το νέο project COFFEE LAB PR αφορά σε νέο premium concept με το design να μην είναι η μοναδική διαφοροποίηση, καθώς είναι ένα “megastore” για τα ελληνικά δεδομένα, περισσότερο ένας ναός για τους λάτρεις του καφέ, παρά μία παραδοσιακή καφετέρια, o νο1 προορισμός για όλους όσους πίνουν καφέ και όχι μόνο για όσους βρίσκονται στο εμπορικό κέντρο της πρωτεύουσας.

Περισσότερα

Μετά από μια επιτυχημένη πορεία έξι ετών με ιδιαίτερες και μοναδικές δημιουργίες, το Sugar Angel καταξιώθηκε στον κόσμο της ζαχαροπλαστικής και ξεκινά την ανάπτυξή του μέσω franchise για να γνωρίσει τις διαφορετικές και ξεχωριστές δημιουργίες του σε όλη την Ελλάδα και Κύπρο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των 20 Minutes Fitness διαθέτει έντονα διαφοροποιητικά στοιχεία και καινοτόμα χαρακτηριστικά, ξεχωρίζοντας στον κλάδο του fitness. Με χαμηλή αρχική επένδυση, πολύ μεγάλα περιθώρια κέρδους, παροχή αποτελεσματικών υπηρεσιών εκγύμνασης μέσω του συστήματος EMS (ηλεκτρομυοδιέγερση) και της προπονητικής μονάδας Μiha Bodytec που αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή franchise.

Περισσότερα
Platon Promo Article

Το franchising αποτελεί την ιδανικότερη λύση στις άμεσες και έμμεσες απειλές που αντιμετωπίζουν τα αυτόνομα καταστήματα, οπότε ολοένα και περισσότερα διερευνούν πολύ σοβαρά την ένταξή τους σε ένα δίκτυο franchise. - Πλάτων Μαλλικούρτης

Στο πλαίσιο του σημερινού ασταθούς οικονομικού περιβάλλοντος, οι αυτόνομες επιχειρήσεις αναζητούν ασφάλεια και υποστήριξη ώστε να επιβιώσουν και να ανταπεξέλθουν στις νέες συνθήκες της αγοράς. Η μετατροπή τους σε franchise, τους παρέχει μια σειρά από πλεονεκτήματα και μπορούν να ενισχύσουν τη θέση τους ως προς τον ανταγωνισμό, μέσω μιας σειράς ενεργειών, όπως:

  • Αναγνωρίσιμο brand

  • Νέοι πελάτες λόγω brand

  • Έντονη διαφημιστική παρουσία

  • Δυνατές τοπικές προωθητικές ενέργειες

  • Οργανωμένες και μελετημένες προσφορές

  • Καλύτερα περιθώρια μεικτού κέρδους

  • Έντονη διαδικτυακή παρουσία

  • Προγράμματα πιστότητας και επιβράβευσης

  • Ανανεούμενο και επίκαιρο product mix

Ταυτόχρονα πέρα από το γνωστό και οργανωμένο franchise, παρατηρείται στην αγορά και το άτυπο franchise, όπου οι συνεργαζόμενες επιχειρήσεις δημιουργούν μεγαλύτερες παραγγελίες στους προμηθευτές τους για μαζικές αγορές από ό,τι θα μπορούσαν μόνες τους και ως εκ τούτου μπορούν να εκμεταλλευτούν καλύτερα τις εκπτώσεις και να επιτύχουν καλύτερα μεικτά περιθώρια και όρους πληρωμής, όπως για παράδειγμα στον κλάδο των Σ/Μ.

Για να γίνει αυτό, πρέπει να υπάρξει συνεργασία και συμφωνίες με τις εταιρείες για τα προϊόντα που θα αγοραστούν. Όσο μεγαλύτερο είναι το άτυπο δίκτυο, τόσο μεγαλύτερη είναι η αποτελεσματικότητα στις αγορές του. Αν μη τι άλλο, πολλές φορές στο παρελθόν άτυπα δίκτυα εξελίχθηκαν σε δυνατές αλυσίδες franchise π.χ. στον κλάδο της εκπαίδευσης.

Πολλές φορές παρατηρείται και η συγκέντρωση καταστημάτων γύρω από έναν χονδρέμπορο ή μια εμπορική εταιρεία και δημιουργούνται «άτυπες» αλυσίδες, όπως συμβαίνει σε καταστήματα που πέρα από τον καφέ που αγοράζουν, λαμβάνουν και μια υποτυπώδη υποστήριξη και διαφήμιση από τον χονδρέμπορο, και δημιουργούνται κατ’ αυτόν τον τρόπο «εικονικές» αλυσίδες καφέ που καταλαμβάνουν ενίοτε σημαντικό ρόλο στην αγορά.

Οι ομάδες αυτές εξελίσσονται μερικές φορές σε επώνυμα (κοινό όνομα) καταστήματα λιανικής, με τους χονδρέμπορους που τις υποστηρίζουν να λειτουργούν κατά τον ίδιο τρόπο όπως και η μητρική εταιρεία μιας αλυσίδας franchise.

Οι κεντρικοί ρόλοι της προμήθειας, του μάρκετινγκ και της διαφήμισης, των προωθητικών ενεργειών, του εμπορικού σχεδιασμού, της κατάρτισης και της ανάπτυξης της διαδικτυακής παρουσίας συνδυάζονται για να προσφέρουν στην «άτυπη» οργανωτική δομή τα ίδια πλεονεκτήματα με εκείνα των αλυσίδων franchise, ενώ κάθε μέλος παραμένει σχετικά ανεξάρτητο.

Θεωρητικά τα άτυπα δίκτυα οργανώνονται και συμπεριφέρονται με τον ίδιο τρόπο όπως και οι αλυσίδες franchise π.χ. στην:

  • Προϊοντική γκάμα

  • Ομοιομορφία καταστημάτων

  • Κοινή χρήση σήματος

  • Κοινές αγορές

  • Private label

Ωστόσο, υπάρχουν προβλήματα, όπως η μεγάλη ευελιξία, η μη συμμόρφωση με τους βασικούς κανόνες και η έλλειψη μηχανισμών παρακολούθησης, ελέγχου και βελτίωσης, αλλά και η ανυπαρξία σχετικών συμβάσεων που να καταγράφουν υποχρεώσεις και δικαιώματα. Όλα αυτά οδηγούν σε μη σωστά μορφοποιημένες αλυσίδες και στην απογοήτευση των μελών τους.