Latest Franchises

  • FAMOUS
  • COFIS
  • BUBBLETALE
  • ΟΛΟΝ
  • TETZERIS
  • ZHIDOU
  • OJO SUNGLASSES

Η FAMOUS αποτελεί ηγετικό brand στον κλάδο της γυναικείας νεανικής υπόδησης και αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς μέσω franchise, παρέχοντας το best value for money προϊόν, εξαιρετικής ποιότητας και αισθητικής, με περισσότερα από 45 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, δις βραβευμένη στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE και προτείνει μια μοναδική επιχειρηματική πρόταση - εγγύηση για σταθερό εισόδημα για μια ολόκληρη ζωή, με αρχικό κεφάλαιο μόνο 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα

Τα καταστήματα COFIS αντιπροσωπεύουν μια αλυσίδα στην καφεστίαση που χαρακτηρίζεται από δυναμισμό και άριστη ποιότητα προϊόντων και εξυπηρέτησης.

Περισσότερα

Με 14 καταστήματα (12 στην Ελλάδα, 2 στην Κύπρο) μέσα σε 5 χρόνια λειτουργίας, τα Bubbletale συνεχίζουν να είναι πρωτοπόροι στο χώρο της εστίασης.

Περισσότερα

H πρόταση του ΟΛΟΝΤΜ by All4Therapy περιλαμβάνει πληθώρα ολιστικών υπηρεσιών υγείας και ευεξίας. Η βραβευμένη και καινοτόμα πρόταση franchise αφορά σε υπηρεσίες ολιστικής θεραπείας σε τοπικό επίπεδο και εναλλακτικού θεραπευτικού τουρισμού.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του tetzeris αφορά σε ένα ιδιαίτερο concept Μικρής Εστίασης, που δεν προσφέρει απλά μαγειρευτό φαγητό, αλλά μεσογειακή δημιουργική κουζίνα για όλους όσους αναζητούν κάτι το διαφορετικό στην καθημερινή διατροφή τους.

Περισσότερα

H Ν. Ζυμπάς ΑΕ, που δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου πάνω από 45 χρόνια, έχει αναλάβει την αποκλειστική αντιπροσώπευση στην Ελλάδα της μάρκας Zhidou μετά από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης συνεργασίας με την Shandong Zhidou Electric Vehicle Co και αναπτύσσεται δυναμικά μέσω franchise.

Περισσότερα

Η OJO Sunglasses είναι ίσως η πιο επιτυχημένη αλυσίδα λιανικής πώλησης γυαλιών ηλίου και οπτικών στην αγορά, με τη δική της ιδιαίτερα επιτυχημένη και ανταγωνιστική μάρκα, με δέσμευση για ποιότητα, προϊόντα που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας, υπερσύγχρονα καταστήματα λιανικής πώλησης και ειδικά καταρτισμένο προσωπικό.

Περισσότερα
Platon Promo Article

Το franchising αποτελεί την ιδανικότερη λύση στις άμεσες και έμμεσες απειλές που αντιμετωπίζουν τα αυτόνομα καταστήματα, οπότε ολοένα και περισσότερα διερευνούν πολύ σοβαρά την ένταξή τους σε ένα δίκτυο franchise. - Πλάτων Μαλλικούρτης

Στο πλαίσιο του σημερινού ασταθούς οικονομικού περιβάλλοντος, οι αυτόνομες επιχειρήσεις αναζητούν ασφάλεια και υποστήριξη ώστε να επιβιώσουν και να ανταπεξέλθουν στις νέες συνθήκες της αγοράς. Η μετατροπή τους σε franchise, τους παρέχει μια σειρά από πλεονεκτήματα και μπορούν να ενισχύσουν τη θέση τους ως προς τον ανταγωνισμό, μέσω μιας σειράς ενεργειών, όπως:

  • Αναγνωρίσιμο brand

  • Νέοι πελάτες λόγω brand

  • Έντονη διαφημιστική παρουσία

  • Δυνατές τοπικές προωθητικές ενέργειες

  • Οργανωμένες και μελετημένες προσφορές

  • Καλύτερα περιθώρια μεικτού κέρδους

  • Έντονη διαδικτυακή παρουσία

  • Προγράμματα πιστότητας και επιβράβευσης

  • Ανανεούμενο και επίκαιρο product mix

Ταυτόχρονα πέρα από το γνωστό και οργανωμένο franchise, παρατηρείται στην αγορά και το άτυπο franchise, όπου οι συνεργαζόμενες επιχειρήσεις δημιουργούν μεγαλύτερες παραγγελίες στους προμηθευτές τους για μαζικές αγορές από ό,τι θα μπορούσαν μόνες τους και ως εκ τούτου μπορούν να εκμεταλλευτούν καλύτερα τις εκπτώσεις και να επιτύχουν καλύτερα μεικτά περιθώρια και όρους πληρωμής, όπως για παράδειγμα στον κλάδο των Σ/Μ.

Για να γίνει αυτό, πρέπει να υπάρξει συνεργασία και συμφωνίες με τις εταιρείες για τα προϊόντα που θα αγοραστούν. Όσο μεγαλύτερο είναι το άτυπο δίκτυο, τόσο μεγαλύτερη είναι η αποτελεσματικότητα στις αγορές του. Αν μη τι άλλο, πολλές φορές στο παρελθόν άτυπα δίκτυα εξελίχθηκαν σε δυνατές αλυσίδες franchise π.χ. στον κλάδο της εκπαίδευσης.

Πολλές φορές παρατηρείται και η συγκέντρωση καταστημάτων γύρω από έναν χονδρέμπορο ή μια εμπορική εταιρεία και δημιουργούνται «άτυπες» αλυσίδες, όπως συμβαίνει σε καταστήματα που πέρα από τον καφέ που αγοράζουν, λαμβάνουν και μια υποτυπώδη υποστήριξη και διαφήμιση από τον χονδρέμπορο, και δημιουργούνται κατ’ αυτόν τον τρόπο «εικονικές» αλυσίδες καφέ που καταλαμβάνουν ενίοτε σημαντικό ρόλο στην αγορά.

Οι ομάδες αυτές εξελίσσονται μερικές φορές σε επώνυμα (κοινό όνομα) καταστήματα λιανικής, με τους χονδρέμπορους που τις υποστηρίζουν να λειτουργούν κατά τον ίδιο τρόπο όπως και η μητρική εταιρεία μιας αλυσίδας franchise.

Οι κεντρικοί ρόλοι της προμήθειας, του μάρκετινγκ και της διαφήμισης, των προωθητικών ενεργειών, του εμπορικού σχεδιασμού, της κατάρτισης και της ανάπτυξης της διαδικτυακής παρουσίας συνδυάζονται για να προσφέρουν στην «άτυπη» οργανωτική δομή τα ίδια πλεονεκτήματα με εκείνα των αλυσίδων franchise, ενώ κάθε μέλος παραμένει σχετικά ανεξάρτητο.

Θεωρητικά τα άτυπα δίκτυα οργανώνονται και συμπεριφέρονται με τον ίδιο τρόπο όπως και οι αλυσίδες franchise π.χ. στην:

  • Προϊοντική γκάμα

  • Ομοιομορφία καταστημάτων

  • Κοινή χρήση σήματος

  • Κοινές αγορές

  • Private label

Ωστόσο, υπάρχουν προβλήματα, όπως η μεγάλη ευελιξία, η μη συμμόρφωση με τους βασικούς κανόνες και η έλλειψη μηχανισμών παρακολούθησης, ελέγχου και βελτίωσης, αλλά και η ανυπαρξία σχετικών συμβάσεων που να καταγράφουν υποχρεώσεις και δικαιώματα. Όλα αυτά οδηγούν σε μη σωστά μορφοποιημένες αλυσίδες και στην απογοήτευση των μελών τους.

facebook_page_plugin