Latest Franchises

  • FAMOUS
  • COFIS
  • BUBBLETALE
  • ΟΛΟΝ
  • TETZERIS
  • ZHIDOU
  • OJO SUNGLASSES

Η FAMOUS αποτελεί ηγετικό brand στον κλάδο της γυναικείας νεανικής υπόδησης και αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς μέσω franchise, παρέχοντας το best value for money προϊόν, εξαιρετικής ποιότητας και αισθητικής, με περισσότερα από 45 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, δις βραβευμένη στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE και προτείνει μια μοναδική επιχειρηματική πρόταση - εγγύηση για σταθερό εισόδημα για μια ολόκληρη ζωή, με αρχικό κεφάλαιο μόνο 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα

Τα καταστήματα COFIS αντιπροσωπεύουν μια αλυσίδα στην καφεστίαση που χαρακτηρίζεται από δυναμισμό και άριστη ποιότητα προϊόντων και εξυπηρέτησης.

Περισσότερα

Με 14 καταστήματα (12 στην Ελλάδα, 2 στην Κύπρο) μέσα σε 5 χρόνια λειτουργίας, τα Bubbletale συνεχίζουν να είναι πρωτοπόροι στο χώρο της εστίασης.

Περισσότερα

H πρόταση του ΟΛΟΝΤΜ by All4Therapy περιλαμβάνει πληθώρα ολιστικών υπηρεσιών υγείας και ευεξίας. Η βραβευμένη και καινοτόμα πρόταση franchise αφορά σε υπηρεσίες ολιστικής θεραπείας σε τοπικό επίπεδο και εναλλακτικού θεραπευτικού τουρισμού.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του tetzeris αφορά σε ένα ιδιαίτερο concept Μικρής Εστίασης, που δεν προσφέρει απλά μαγειρευτό φαγητό, αλλά μεσογειακή δημιουργική κουζίνα για όλους όσους αναζητούν κάτι το διαφορετικό στην καθημερινή διατροφή τους.

Περισσότερα

H Ν. Ζυμπάς ΑΕ, που δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου πάνω από 45 χρόνια, έχει αναλάβει την αποκλειστική αντιπροσώπευση στην Ελλάδα της μάρκας Zhidou μετά από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης συνεργασίας με την Shandong Zhidou Electric Vehicle Co και αναπτύσσεται δυναμικά μέσω franchise.

Περισσότερα

Η OJO Sunglasses είναι ίσως η πιο επιτυχημένη αλυσίδα λιανικής πώλησης γυαλιών ηλίου και οπτικών στην αγορά, με τη δική της ιδιαίτερα επιτυχημένη και ανταγωνιστική μάρκα, με δέσμευση για ποιότητα, προϊόντα που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας, υπερσύγχρονα καταστήματα λιανικής πώλησης και ειδικά καταρτισμένο προσωπικό.

Περισσότερα
Better Franchise

Βάση της έρευνας που διεξήχθη από το ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ FRANCHISE και δημοσιεύεται στο 90ο τεύχος του περιοδικού FRANCHISE BUSINESS, με την συμμετοχή άνω των 30 αλυσίδων franchise, η Διαφοροποίηση, η Καινοτομία και η Εξειδίκευση αποτελούν το τρίπτυχο για την επιτυχημένη επιλογή franchise σε μια σειρά από παράγοντες που αναλύουν οι ενδιαφερόμενοι δικαιοδόχοι. Δείτε αναλυτικά όλα τα κριτήρια που οφείλετε να αναλύσετε πριν αποφασίσετε με ποια αλυσίδα franchise θα συνεργασθείτε:

Διαφοροποίηση, Καινοτομία, Εξειδίκευση (67%)

Το franchise concept που σας ενδιαφέρει διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό του, πόσο πολύ και σε ποια σημεία; Ποιό είναι το κύριο ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα; Υπάρχουν στοιχεία καινοτομίας; Είναι δυνατά; Ο franchisor γνωρίζει το αντικείμενό του; Διαθέτει την απαραίτητη εξειδίκευση;

Συνεχής Υποστήριξη (63%)

Παρέχει ο franchisor την απαραίτητη υποστήριξη; Τι περιλαμβάνει αυτή; Πώς υλοποιείται; Υπάρχουν οι επαρκείς πόροι, δηλ. υλικοτεχνικές και ανθρώπινες υποδομές;

Ύψος Αρχικής Επένδυσης (63%)

Ποιά είναι με ακρίβεια η αρχική επένδυση και ποιό είναι το απαιτούμενο αρχικό κεφάλαιο; Λογαριάστε αρχικό εμπόρευμα, αρχικά μισθώματα και εγγυήσεις, κόστος για άδεια υγειονονικού, ΦΠΑ. Ρωτήστε τι δεν περιλαμβάνει η αρχική επένδυση. Χρειάζεται κεφάλαιο κίνησης για την πρώτη περίοδο λειτουργίας; Ζητήστε παραδείγματα από άλλα καταστήματα.

Αξιοπιστία Franchisor & Εξέλιξη Δικτύου (60%)

Ποιό είναι το παρελθόν του επιχειρηματία; Ποιά είναι η πορεία των υφιστάμενων καταστημάτων; Τι τζίρους κάνουν; Έχουν κλείσει κάποια; Γιατί; Ρωτήστε franchisees. Απευθυνθείτε σε συμβούλους franchise.

Φήμη, Αναγνωρισιμότητα, Πιστότητα Πελατών (57%)

Πόσο γνωστό είναι το brand; Ρωτήστε γνωστούς και συγγενείς σας. Ζητήστε έρευνες και μελέτες. Ψάξτε στο facebook. Αναλύστε την ιστοσελίδα της εταιρείας.

Προοπτικές Ανάπτυξης - Δυναμική Κλάδου (53%)

Έχει προοπτικές ανάπτυξης ο κλάδος; Υπάρχουν σημεία κόπωσης; Ποιά είναι η συνολική κατανάλωση; Ποιά τα στοιχεία από το εξωτερικό; Ποιές είναι οι τάσεις στην Ελλάδα; Ποιές στο εξωτερικό; Ποιοί είναι οι παραπλήσιοι, συμπληρωματικοί κλάδοι / προϊόντα;

Συνεχής Εκπαίδευση (43%)

Πέρα από αρχική εκπαίδευση, παρέχονται συνεχή εκπαιδευτικά και ενημερωτικά σεμινάρια; Τι περιλαμβάνουν; Ποιός είναι ο προγραμματισμός; Ποιοί είναι οι εκπαιδευτές;

Υποδομές Franchisor (υλικοτεχνικές και οργανωτικές) (37%)

Αναλύστε την έδρα του franchisor, τις υποδομές του, τα γραφεία του, τις αποθήκες του, την στελέχωσή του.

Απόδοση Επένδυσης & Κερδοφορία (37%)

Πότε επιτυγχάνεται η απόσβεση; Πόσα χρήματα θα μπορείτε να «τραβάτε»; Έχουν υπολογισθεί φόρος εισοδήματος, προκαταβολή, ΕΦΚΑ; Να ξέρετε ότι το concept πρέπει να είναι βιώσιμο και κερδοφόρο ακολουθώντας νόμιμες πρακτικές και εκδίδοντας όλες τις αποδείξεις. Πόσο κοστίζει το κατάστημα; Πόσο κοστίζουν τα ανταγωνιστικά; Ποιά και πόσα είναι τα λειτουργικά έξοδα; Ποιό είναι το μεικτό περιθώριο;

Σχέση Ποιότητας προς Τιμή (30%)

Είναι τα προϊόντα ανταγωνιστικά; Είναι σε καλή τιμή; Προσφέρουν αξία στον καταναλωτή;

Ολοκληρωμένο Σύστημα Franchise (27%)

Υπάρχει ολοκληρωμένο σύστημα; Δηλ. διαδικασίες παραγγελιοδοσίας, παραλαβής, προωθητικών ενεργειών, εγκαινίων, επιθεωρήσεων, mystery shopping, εκπαιδεύσεων κ.ο.κ.

Τεχνογνωσία Franchisor (27%)

Γνωρίζει ο franchisor το προϊόν, την αγορά και τον κλάδο του καλύτερα από όλους; Διαθέτει επαρκή σε γνώση στελέχη και συνεργάτες;

Διαχρονικότητα - Σταθερή Ζήτηση (23%)

Θα πουλάτε και του χρόνου; Ποιά είναι η πίτα της αγοράς; Τι μερίδιο έχει ο franchisor; Υπάρχει εποχικότητα; Είναι η προϊοντική γκάμα επαρκής;

Όροι Συνεργασίας (23%)

Μελετήστε καλά την σύμβαση franchise, όπου αναγράφονται οι όροι συνεργασίας, οι υποχρεώσεις σας και οι υποχρεώσεις του franchisor. Απευθυνθείτε σε εξειδικευμένο και μόνο δικηγόρο.

Ποιότητα Προϊόντων (20%)

Ενθουσιάζεστε με τα προϊόντα; Είναι ποιοτικά; Τα αγαπάει ο καταναλωτής; Πώς ξεχωρίζουν; Design, ποιότητα, γεύση, φρεσκάδα, τιμή, brand, marketing;

Μεικτά Περιθώρια (20%)

Είναι ικανοποιητικά τα μεικτά περιθώρια; Είναι χαμηλότερα από αυτά που μπορείτε να συμφωνήσετε μόνοι σας αν τα αναζητήστε σε άλλες πηγές;

Εμπειρία Franchisor (20%)

Έχει εμπειρία ο franchisor; Στον κλάδο του; Σε δίκτυα; Σε franchise; Ξέρει τι κάνει; Το έχει ξανακάνει; Πόσο επιτυχημένα;

Marketing & Προωθητικές Ενέργειες (20%)

Τι είδους διαφήμιση γίνεται; Πανελλήνια; Ραδιόφωνο, τηλεόραση, κοινωνικά δίκτυα; Τι πλάνο υπάρχει; Τι είδους προωθητικές ενέργειες θα κάνετε εσείς οι ίδιοι; Χορηγούμενες, εντυποδιανομές, e-food; Τι υποστήριξη θα έχετε;

Δυνατότητα Ευρεσης Καταστημάτων (20%)

Παρέχει ο franchisor την δυνατότητα να σας βρει καταστήματα, με τις προδιαγραφές που θα συμφωνήσετε δηλ. αρχική επένδυση – κόστος κατασκευής και ύψος μισθώματος;

Ύπαρξη & Μέγεθος Royalties (17%)

Υπάρχουν περιοδικά τέλη; Πόσο επιβαρύνουν το μεικτό σας περιθώριο; Είναι το τελικό σύνολο δηλ. κόστος αγορών + περιοδικά τέλη χαμηλό; Τι παροχές έχετε βάση των περιοδικών τελών;

Αντικείμενο Εργασιών (10%)

Σας αρέσει το αντικείμενο εργασιών σας; Πιστεύετε στο προϊόν; Ενθουσιάζεστε με το design;

Ανανέωση Προϊόντων & Concept (10%)

Ανανεώνονται τα προϊόντα; Βελτιώνονται; Εισάγονται νέα; Τι είδους ανανεώσεις έχει στο πλάνο του ο franchisor; Πώς το concept θα παραμένει συνέχεια επίκαιρο και ανταγωνιστικό;

Αποκλειστικότητα Περιοχής (10%)

Σας παρέχεται ικανοποιητική αποκλειστικότητα περιοχής; Υπάρχουν στόχοι; Υπάρχει ταβάνι κερδοφορίας; Έχετε δικαίωμα προτίμησης;

Προσωπική Ενασχόληση Franchisee (7%)

Θα ασχοληθείτε ο ίδιος στη νέα σας επιχείρηση; Είναι απαραίτητο; Έχει υπολογισθεί μισθός υπεύθυνου; Ποιό είναι το ωράριο και ποιες θα είναι οι χρονικές υποχρεώσεις σας; Έχετε σκεφθεί τις οικογενειακές σας υποχρεώσεις; Με λίγα λόγια, αντέχετε;

facebook_page_plugin