Latest Franchises

  • FAMOUS
  • COFIS
  • BUBBLETALE
  • ΟΛΟΝ
  • TETZERIS
  • ZHIDOU
  • OJO SUNGLASSES

Η FAMOUS αποτελεί ηγετικό brand στον κλάδο της γυναικείας νεανικής υπόδησης και αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς μέσω franchise, παρέχοντας το best value for money προϊόν, εξαιρετικής ποιότητας και αισθητικής, με περισσότερα από 45 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, δις βραβευμένη στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE και προτείνει μια μοναδική επιχειρηματική πρόταση - εγγύηση για σταθερό εισόδημα για μια ολόκληρη ζωή, με αρχικό κεφάλαιο μόνο 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα

Τα καταστήματα COFIS αντιπροσωπεύουν μια αλυσίδα στην καφεστίαση που χαρακτηρίζεται από δυναμισμό και άριστη ποιότητα προϊόντων και εξυπηρέτησης.

Περισσότερα

Με 14 καταστήματα (12 στην Ελλάδα, 2 στην Κύπρο) μέσα σε 5 χρόνια λειτουργίας, τα Bubbletale συνεχίζουν να είναι πρωτοπόροι στο χώρο της εστίασης.

Περισσότερα

H πρόταση του ΟΛΟΝΤΜ by All4Therapy περιλαμβάνει πληθώρα ολιστικών υπηρεσιών υγείας και ευεξίας. Η βραβευμένη και καινοτόμα πρόταση franchise αφορά σε υπηρεσίες ολιστικής θεραπείας σε τοπικό επίπεδο και εναλλακτικού θεραπευτικού τουρισμού.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του tetzeris αφορά σε ένα ιδιαίτερο concept Μικρής Εστίασης, που δεν προσφέρει απλά μαγειρευτό φαγητό, αλλά μεσογειακή δημιουργική κουζίνα για όλους όσους αναζητούν κάτι το διαφορετικό στην καθημερινή διατροφή τους.

Περισσότερα

H Ν. Ζυμπάς ΑΕ, που δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου πάνω από 45 χρόνια, έχει αναλάβει την αποκλειστική αντιπροσώπευση στην Ελλάδα της μάρκας Zhidou μετά από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης συνεργασίας με την Shandong Zhidou Electric Vehicle Co και αναπτύσσεται δυναμικά μέσω franchise.

Περισσότερα

Η OJO Sunglasses είναι ίσως η πιο επιτυχημένη αλυσίδα λιανικής πώλησης γυαλιών ηλίου και οπτικών στην αγορά, με τη δική της ιδιαίτερα επιτυχημένη και ανταγωνιστική μάρκα, με δέσμευση για ποιότητα, προϊόντα που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας, υπερσύγχρονα καταστήματα λιανικής πώλησης και ειδικά καταρτισμένο προσωπικό.

Περισσότερα
Ab Header

Η ΑΒ Βασιλόπουλος σχεδιάζει τη μετάβαση σε ένα διαφορετικό μοντέλο προσωποποιημένων προσφορών, καθώς η σημερινή πολιτική των «τυφλών» προσφορών που ακολουθεί η πλειονότητα του λιανεμπορίου είναι αδιέξοδη.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος διαθέτει την υποδομή να προχωρήσει σε ένα καινούριο μοντέλο προσφορών που θα είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες του κάθε καταναλωτή ξεχωριστά και με τον τρόπο αυτό η αλυσίδα θα διαφοροποιηθεί από την υπόλοιπη αγορά. Η ΑΒ θέλει να έχει μια διακριτή πολιτική προσφορών, η οποία σε μεγάλο βαθμό θα καθορίζεται από την ίδια και όχι από τις επιλογές των προμηθευτών που κάνουν τις ίδιες προσφορές σε όλους.

Η βαρύτητα και κυρίως το εύρος των προσφορών απασχολούν πλέον όλους τους παίκτες του χώρου, αλυσίδες και προμηθευτές. Πριν από μερικές μέρες μάλιστα ήταν η σειρά του νέου επικεφαλής της Ελαϊς - Unilever, Jean Francois Etienne να εκφράσει δημόσια τον προβληματισμό του, υποστηρίζοντας πως μια τέτοια κατάσταση δεν είναι βιώσιμη για κανέναν και προανήγγειλε ενέργειες από την πλευρά της εταιρείας για περιορισμό τους.

Όλα αυτά έρχονται τη στιγμή που η κατανάλωση παραμένει υπό πίεση και δεν φαίνεται από πουθενά προοπτική άμεσης βελτίωσης της κατάστασης. Σύμφωνα με παράγοντες του κλάδου, οι πωλήσεις είναι στάσιμες παρότι το ευρύτερο περιβάλλον στην οικονομία δείχνει σημάδια ανάκαμψης.

facebook_page_plugin