Latest Franchises

  • ΟΛΟΝ
  • TETZERIS
  • ZHIDOU
  • OJO SUNGLASSES
  • NINE GRAMS
  • CULTIVOS COFFEE
  • CHIC ESSENCE

H πρόταση του ΟΛΟΝΤΜ by All4Therapy περιλαμβάνει πληθώρα ολιστικών υπηρεσιών υγείας και ευεξίας. Η βραβευμένη και καινοτόμα πρόταση franchise αφορά σε υπηρεσίες ολιστικής θεραπείας σε τοπικό επίπεδο και εναλλακτικού θεραπευτικού τουρισμού.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του tetzeris αφορά σε ένα ιδιαίτερο concept Μικρής Εστίασης, που δεν προσφέρει απλά μαγειρευτό φαγητό, αλλά μεσογειακή δημιουργική κουζίνα για όλους όσους αναζητούν κάτι το διαφορετικό στην καθημερινή διατροφή τους.

Περισσότερα

H Ν. Ζυμπάς ΑΕ, που δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου πάνω από 45 χρόνια, έχει αναλάβει την αποκλειστική αντιπροσώπευση στην Ελλάδα της μάρκας Zhidou μετά από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης συνεργασίας με την Shandong Zhidou Electric Vehicle Co και αναπτύσσεται δυναμικά μέσω franchise.

Περισσότερα

Η OJO Sunglasses είναι ίσως η πιο επιτυχημένη αλυσίδα λιανικής πώλησης γυαλιών ηλίου και οπτικών στην αγορά, με τη δική της ιδιαίτερα επιτυχημένη και ανταγωνιστική μάρκα, με δέσμευση για ποιότητα, προϊόντα που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας, υπερσύγχρονα καταστήματα λιανικής πώλησης και ειδικά καταρτισμένο προσωπικό.

Περισσότερα

Η NINE GRAMS δημιουργεί τομή στον κλάδο της καφεστίασης, προτείνοντας ένα δυνατό σύστημα franchise που συνδυάζει ένα πραγματικό καφεκοπτείο με ένα μοντέρνο take away coffee shop, στους ρυθμούς του 3rd wave coffee movement, με συμπιεσμένη αρχική επένδυση στα 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των Cultivos Coffee αποτελεί έμπνευση της taf, η οποία καθιέρωσε στην ελληνική αγορά τη φιλοσοφία του νέου κύματος καφέ και ανάπτυξε τις πρώτες σειρές καφέδων specialty, espresso blends και καφέδες από μεμονωμένες φάρμες (single estate coffees).

Περισσότερα

H Chic Essence αποτελεί μια νέα και ιδιαίτερα δυναμική επιχειρηματική πρόταση franchise. Δημιουργήθηκε από τον Σωτήρη Τσιαλόπουλο με χρόνια εμπειρίας στον κλάδο των αρωμάτων και της ομορφιάς, με σκοπό την ανάπτυξη καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα, τα οποία προσφέρουν υψηλής ποιότητας αρώματα και καλλυντικά σε πολύ προσιτές τιμές.

Περισσότερα
Ired Header

Ποιά είναι τα δέκα (10) πιο σημαντικά σημεία/θέματα που θα πρέπει να διερευνήσουν οι ενδιαφερόμενοι δικαιοδόχοι κατά την επιλογή τους σε ποια αλυσίδα να ενταχθούν, όπως δυναμική κλάδου, μεικτά περιθώρια, υποδομές μητρικής εταιρείας, διαφοροποίηση concept κ.ο.κ. - Αλέξανδρος Πουπαλος, iRED

Όπως σε κάθε άλλη σημαντική απόφαση θα πρέπει να λύσεις τις όποιες απορίες και να ξεκαθαρίσεις μερικά βασικές σκέψεις και συνθήκες, μερικές εκ των οποίων είναι οι εξής:

  1. Η συνεργασία με μία αλυσίδα franchise δεν είναι για όλους τους χαρακτήρες! Κάποιος ο οποίος θέλει να λειτουργεί απολύτως ανεξάρτητα, να αλλάζει χρώματα στον χώρο του, να προσφέρει επιπλέον / διαφορετικές υπηρεσίες κ.ά. δεν θα μείνει ικανοποιημένος από καμία συνεργασία franchise.

  2. Υπάρχει η διάθεση για την κατανόηση μίας εδραιωμένης επιχειρηματικής φιλοσοφίας και στρατηγικής; Υπάρχει περίπτωση κάτι να μειώσει την ικανότητα να ακολουθηθούν οδηγίες και κανόνες, που αποδεδειγμένα έχουν θετικό αποτέλεσμα;

  3. Είναι πετυχημένη η μητρική εταιρία και οι ήδη υπάρχουσες συνεργασίες franchise;

  4. Πως κινείται η αγορά; Υπάρχει ζήτηση για τις υπηρεσίες που προσφέρει το συγκεκριμένο franchise;

  5. Υπάρχουν διαθέσιμοι οι πόροι για την αρχική επένδυση, την περίοδο της προετοιμασίας αλλά και μέχρι να αρχίσει η επένδυση να επιστρέφει κέρδος;

  6. Ποιός είναι ο στόχος της επένδυσης και ποιό είναι το μέγεθος της, από τον νέο επενδυτή;

  7. Ποια είναι τα σχέδια της μητρικής εταιρίας όσο αφορά την επέκταση της;

  8. Υπάρχει καλή επικοινωνία μεταξύ των καταστημάτων; Οι ήδη υπάρχουσες γνώσεις τον ιδιοκτητών είναι διαθέσιμες στους νέους συνεργάτες;

  9. Παρέχεται κάποια εκπαίδευση για την διαχείριση και την λειτουργία του καταστήματος franchise;

  10. Είναι άνετη για τον επενδυτή η συμμετοχή στην εταιρία franchise που θέλει να επενδύσει;

facebook_page_plugin