Latest Franchises

  • FAMOUS
  • COFIS
  • BUBBLETALE
  • ΟΛΟΝ
  • TETZERIS
  • ZHIDOU
  • OJO SUNGLASSES

Η FAMOUS αποτελεί ηγετικό brand στον κλάδο της γυναικείας νεανικής υπόδησης και αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς μέσω franchise, παρέχοντας το best value for money προϊόν, εξαιρετικής ποιότητας και αισθητικής, με περισσότερα από 45 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, δις βραβευμένη στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE και προτείνει μια μοναδική επιχειρηματική πρόταση - εγγύηση για σταθερό εισόδημα για μια ολόκληρη ζωή, με αρχικό κεφάλαιο μόνο 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα

Τα καταστήματα COFIS αντιπροσωπεύουν μια αλυσίδα στην καφεστίαση που χαρακτηρίζεται από δυναμισμό και άριστη ποιότητα προϊόντων και εξυπηρέτησης.

Περισσότερα

Με 14 καταστήματα (12 στην Ελλάδα, 2 στην Κύπρο) μέσα σε 5 χρόνια λειτουργίας, τα Bubbletale συνεχίζουν να είναι πρωτοπόροι στο χώρο της εστίασης.

Περισσότερα

H πρόταση του ΟΛΟΝΤΜ by All4Therapy περιλαμβάνει πληθώρα ολιστικών υπηρεσιών υγείας και ευεξίας. Η βραβευμένη και καινοτόμα πρόταση franchise αφορά σε υπηρεσίες ολιστικής θεραπείας σε τοπικό επίπεδο και εναλλακτικού θεραπευτικού τουρισμού.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του tetzeris αφορά σε ένα ιδιαίτερο concept Μικρής Εστίασης, που δεν προσφέρει απλά μαγειρευτό φαγητό, αλλά μεσογειακή δημιουργική κουζίνα για όλους όσους αναζητούν κάτι το διαφορετικό στην καθημερινή διατροφή τους.

Περισσότερα

H Ν. Ζυμπάς ΑΕ, που δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου πάνω από 45 χρόνια, έχει αναλάβει την αποκλειστική αντιπροσώπευση στην Ελλάδα της μάρκας Zhidou μετά από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης συνεργασίας με την Shandong Zhidou Electric Vehicle Co και αναπτύσσεται δυναμικά μέσω franchise.

Περισσότερα

Η OJO Sunglasses είναι ίσως η πιο επιτυχημένη αλυσίδα λιανικής πώλησης γυαλιών ηλίου και οπτικών στην αγορά, με τη δική της ιδιαίτερα επιτυχημένη και ανταγωνιστική μάρκα, με δέσμευση για ποιότητα, προϊόντα που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας, υπερσύγχρονα καταστήματα λιανικής πώλησης και ειδικά καταρτισμένο προσωπικό.

Περισσότερα
Ired Header

Ποιά είναι τα δέκα (10) πιο σημαντικά σημεία/θέματα που θα πρέπει να διερευνήσουν οι ενδιαφερόμενοι δικαιοδόχοι κατά την επιλογή τους σε ποια αλυσίδα να ενταχθούν, όπως δυναμική κλάδου, μεικτά περιθώρια, υποδομές μητρικής εταιρείας, διαφοροποίηση concept κ.ο.κ. - Αλέξανδρος Πουπαλος, iRED

Όπως σε κάθε άλλη σημαντική απόφαση θα πρέπει να λύσεις τις όποιες απορίες και να ξεκαθαρίσεις μερικά βασικές σκέψεις και συνθήκες, μερικές εκ των οποίων είναι οι εξής:

  1. Η συνεργασία με μία αλυσίδα franchise δεν είναι για όλους τους χαρακτήρες! Κάποιος ο οποίος θέλει να λειτουργεί απολύτως ανεξάρτητα, να αλλάζει χρώματα στον χώρο του, να προσφέρει επιπλέον / διαφορετικές υπηρεσίες κ.ά. δεν θα μείνει ικανοποιημένος από καμία συνεργασία franchise.

  2. Υπάρχει η διάθεση για την κατανόηση μίας εδραιωμένης επιχειρηματικής φιλοσοφίας και στρατηγικής; Υπάρχει περίπτωση κάτι να μειώσει την ικανότητα να ακολουθηθούν οδηγίες και κανόνες, που αποδεδειγμένα έχουν θετικό αποτέλεσμα;

  3. Είναι πετυχημένη η μητρική εταιρία και οι ήδη υπάρχουσες συνεργασίες franchise;

  4. Πως κινείται η αγορά; Υπάρχει ζήτηση για τις υπηρεσίες που προσφέρει το συγκεκριμένο franchise;

  5. Υπάρχουν διαθέσιμοι οι πόροι για την αρχική επένδυση, την περίοδο της προετοιμασίας αλλά και μέχρι να αρχίσει η επένδυση να επιστρέφει κέρδος;

  6. Ποιός είναι ο στόχος της επένδυσης και ποιό είναι το μέγεθος της, από τον νέο επενδυτή;

  7. Ποια είναι τα σχέδια της μητρικής εταιρίας όσο αφορά την επέκταση της;

  8. Υπάρχει καλή επικοινωνία μεταξύ των καταστημάτων; Οι ήδη υπάρχουσες γνώσεις τον ιδιοκτητών είναι διαθέσιμες στους νέους συνεργάτες;

  9. Παρέχεται κάποια εκπαίδευση για την διαχείριση και την λειτουργία του καταστήματος franchise;

  10. Είναι άνετη για τον επενδυτή η συμμετοχή στην εταιρία franchise που θέλει να επενδύσει;

facebook_page_plugin