Latest Franchises

  • HAPPY BUDDHA
  • LELASHES
  • ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ
  • COFFEE LAB PR
  • SUGAR ANGEL
  • 20 MINUTES FITNESS
  • FAMOUS

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του HAPPY BUDDHA αλλάζει τα δεδομένα στο Asian Street Food με την υπογραφή του Βαγγέλη Δρίσκα και με κύρια συστατικά επιτυχίας την χαμηλή επένδυση και την εξαιρετικά εύκολη διαχείριση, με τα πιο χαρακτηριστικά πιάτα από τις κουζίνες της Ασίας.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise της LE-LAshes έρχεται να αλλάξει τον κλάδο της ομορφιάς. Με την υπογραφή της Lenia Lamnatou και με την εγγύηση της κορυφαίας εταιρείας Lash extend, τα LE-LAshes studios παρέχουν τα πάντα για τις βλεφαρίδες, από τοποθετήσεις και συντήρηση, μέχρι ειδικά προϊόντα περιποίησης και μαγευτικά αξεσουάρ και δώρα.

Περισσότερα

O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ λανσάρει το απόλυτο concept ελληνικού street food, με premium κρέατα από μικρές ελληνικές φάρμες, παραδοσιακές συνταγές από την Βόρεια Ελλάδα και χειροποίητες αλοιφές. Διαθέτοντας ποιότητα και πρώτες ύλες πεντάστερου εστιατορίου, σε προσιτές τιμές και με απροσποίητη εξυπηρέτηση ξεχωρίζει στον κλάδο της Μικρής Εστίασης.

Περισσότερα

Το νέο project COFFEE LAB PR αφορά σε νέο premium concept με το design να μην είναι η μοναδική διαφοροποίηση, καθώς είναι ένα “megastore” για τα ελληνικά δεδομένα, περισσότερο ένας ναός για τους λάτρεις του καφέ, παρά μία παραδοσιακή καφετέρια, o νο1 προορισμός για όλους όσους πίνουν καφέ και όχι μόνο για όσους βρίσκονται στο εμπορικό κέντρο της πρωτεύουσας.

Περισσότερα

Μετά από μια επιτυχημένη πορεία έξι ετών με ιδιαίτερες και μοναδικές δημιουργίες, το Sugar Angel καταξιώθηκε στον κόσμο της ζαχαροπλαστικής και ξεκινά την ανάπτυξή του μέσω franchise για να γνωρίσει τις διαφορετικές και ξεχωριστές δημιουργίες του σε όλη την Ελλάδα και Κύπρο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των 20 Minutes Fitness διαθέτει έντονα διαφοροποιητικά στοιχεία και καινοτόμα χαρακτηριστικά, ξεχωρίζοντας στον κλάδο του fitness. Με χαμηλή αρχική επένδυση, πολύ μεγάλα περιθώρια κέρδους, παροχή αποτελεσματικών υπηρεσιών εκγύμνασης μέσω του συστήματος EMS (ηλεκτρομυοδιέγερση) και της προπονητικής μονάδας Μiha Bodytec που αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή franchise.

Περισσότερα

Η FAMOUS αποτελεί ηγετικό brand στον κλάδο της γυναικείας νεανικής υπόδησης και αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς μέσω franchise, παρέχοντας το best value for money προϊόν, εξαιρετικής ποιότητας και αισθητικής, με περισσότερα από 45 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, δις βραβευμένη στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE και προτείνει μια μοναδική επιχειρηματική πρόταση - εγγύηση για σταθερό εισόδημα για μια ολόκληρη ζωή, με αρχικό κεφάλαιο μόνο 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα
Coffee Lab Header

Ποιά είναι τα δέκα (10) πιο σημαντικά σημεία/θέματα που θα πρέπει να διερευνήσουν οι ενδιαφερόμενοι δικαιοδόχοι κατά την επιλογή τους σε ποια αλυσίδα να ενταχθούν, όπως δυναμική κλάδου, μεικτά περιθώρια, υποδομές μητρικής εταιρείας, διαφοροποίηση concept κ.ο.κ. - Κώστας Αντωνόπουλος Coffee Lab

  1. Πρέπει να υπάρχει ένα ξεκάθαρο concept. Ακόμα κι αν δεν υπάρχει το όνομα / brand, ο καταναλωτής θα πρέπει να μπορεί να διακρίνει ένα πλήρως συγκροτημένο σύστημα.

  2. Την ποιότητα του ιδιοκτήτη / franchisor. Την φιλοσοφία του και την επαγγελματική του στάση. Ο ηγέτης της κάθε εταιρείας είναι εκείνος που χαράσσει το δρόμο προς το μέλλον.

  3. Θα πρέπει να δει το βαθμό οργάνωσης της εταιρίας με την οποία θέλει να συνεργαστεί. Μία ανοργάνωτη εταιρία θα τον ταλαιπωρήσει και έχει μεγάλο κίνδυνο να καταρρεύσει, ενώ μία δαιδαλώδης και «βαριά» εταιρία είναι πιθανόν να τον αγνοήσει ενώ μάλλον θα είναι δυσκίνητη και μη ευέλικτη.

  4. Την προϊστορία. Πρέπει ο κάθε ενδιαφερόμενος να μάθει πως έχει λειτουργήσει η διοίκηση της εταιρίας σε διάφορα θέματα. Πως αντιμετωπίζει τους συνεργάτες, franchisees, προμηθευτές και εργαζομένους.

  5. Θα πρέπει να ελέγξει με προσοχή τον ανταγωνισμό και το μέλλον του κλάδου στον οποίο θέλει να δραστηριοποιηθεί.

  6. Θα πρέπει να συγκρίνει την οικονομική πρόταση του δικτύου που τον ενδιαφέρει σε σχέση με τους άμεσους ανταγωνιστές. Π.χ. Κόστος επένδυσης, entry fees, royalties, marketing fees.

  7. Θα πρέπει να μάθει το κόστος των πρώτων υλών και να το συγκρίνει με τον ανταγωνισμό ή ακόμα και με το κόστο ςπου έχουν τα no name καταστήματα.

  8. Θα πρέπει οπωσδήποτε να δει κάποια σενάρια εσόδων τα οποία οφείλει να μελετήσει με προσοχή και τα οποία θα πρέπει να στηρίζονται στην πραγματικότητα όσον αφορά σε υφιστάμενα καταστήματα.

  9. Θα πρέπει να του δώσουν χρόνο να μελετήσει τη σύμβαση franchise, η οποία μπορεί να είναι αυστηρή αλλά θα πρέπει να είναι δίκαια με στόχο να προστατεύει όλα τα μέλη του δικτύου.
  10. Το πιο σημαντικό είναι να επισκεφθεί υφιστάμενα καταστήματα και να ρωτήσει. Εκεί θα μάθει την αλήθεια και θα διακρίνει αν εκείνοι που έκαναν πρώτοι το βήμα, είναι χαρούμενοι από τη συνεργασία.