Latest Franchises

  • ΟΛΟΝ
  • TETZERIS
  • ZHIDOU
  • OJO SUNGLASSES
  • NINE GRAMS
  • CULTIVOS COFFEE
  • CHIC ESSENCE

H πρόταση του ΟΛΟΝΤΜ by All4Therapy περιλαμβάνει πληθώρα ολιστικών υπηρεσιών υγείας και ευεξίας. Η βραβευμένη και καινοτόμα πρόταση franchise αφορά σε υπηρεσίες ολιστικής θεραπείας σε τοπικό επίπεδο και εναλλακτικού θεραπευτικού τουρισμού.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του tetzeris αφορά σε ένα ιδιαίτερο concept Μικρής Εστίασης, που δεν προσφέρει απλά μαγειρευτό φαγητό, αλλά μεσογειακή δημιουργική κουζίνα για όλους όσους αναζητούν κάτι το διαφορετικό στην καθημερινή διατροφή τους.

Περισσότερα

H Ν. Ζυμπάς ΑΕ, που δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου πάνω από 45 χρόνια, έχει αναλάβει την αποκλειστική αντιπροσώπευση στην Ελλάδα της μάρκας Zhidou μετά από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης συνεργασίας με την Shandong Zhidou Electric Vehicle Co και αναπτύσσεται δυναμικά μέσω franchise.

Περισσότερα

Η OJO Sunglasses είναι ίσως η πιο επιτυχημένη αλυσίδα λιανικής πώλησης γυαλιών ηλίου και οπτικών στην αγορά, με τη δική της ιδιαίτερα επιτυχημένη και ανταγωνιστική μάρκα, με δέσμευση για ποιότητα, προϊόντα που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας, υπερσύγχρονα καταστήματα λιανικής πώλησης και ειδικά καταρτισμένο προσωπικό.

Περισσότερα

Η NINE GRAMS δημιουργεί τομή στον κλάδο της καφεστίασης, προτείνοντας ένα δυνατό σύστημα franchise που συνδυάζει ένα πραγματικό καφεκοπτείο με ένα μοντέρνο take away coffee shop, στους ρυθμούς του 3rd wave coffee movement, με συμπιεσμένη αρχική επένδυση στα 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των Cultivos Coffee αποτελεί έμπνευση της taf, η οποία καθιέρωσε στην ελληνική αγορά τη φιλοσοφία του νέου κύματος καφέ και ανάπτυξε τις πρώτες σειρές καφέδων specialty, espresso blends και καφέδες από μεμονωμένες φάρμες (single estate coffees).

Περισσότερα

H Chic Essence αποτελεί μια νέα και ιδιαίτερα δυναμική επιχειρηματική πρόταση franchise. Δημιουργήθηκε από τον Σωτήρη Τσιαλόπουλο με χρόνια εμπειρίας στον κλάδο των αρωμάτων και της ομορφιάς, με σκοπό την ανάπτυξη καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα, τα οποία προσφέρουν υψηλής ποιότητας αρώματα και καλλυντικά σε πολύ προσιτές τιμές.

Περισσότερα
Coffee Lab Header

Ποιά είναι τα δέκα (10) πιο σημαντικά σημεία/θέματα που θα πρέπει να διερευνήσουν οι ενδιαφερόμενοι δικαιοδόχοι κατά την επιλογή τους σε ποια αλυσίδα να ενταχθούν, όπως δυναμική κλάδου, μεικτά περιθώρια, υποδομές μητρικής εταιρείας, διαφοροποίηση concept κ.ο.κ. - Κώστας Αντωνόπουλος Coffee Lab

  1. Πρέπει να υπάρχει ένα ξεκάθαρο concept. Ακόμα κι αν δεν υπάρχει το όνομα / brand, ο καταναλωτής θα πρέπει να μπορεί να διακρίνει ένα πλήρως συγκροτημένο σύστημα.

  2. Την ποιότητα του ιδιοκτήτη / franchisor. Την φιλοσοφία του και την επαγγελματική του στάση. Ο ηγέτης της κάθε εταιρείας είναι εκείνος που χαράσσει το δρόμο προς το μέλλον.

  3. Θα πρέπει να δει το βαθμό οργάνωσης της εταιρίας με την οποία θέλει να συνεργαστεί. Μία ανοργάνωτη εταιρία θα τον ταλαιπωρήσει και έχει μεγάλο κίνδυνο να καταρρεύσει, ενώ μία δαιδαλώδης και «βαριά» εταιρία είναι πιθανόν να τον αγνοήσει ενώ μάλλον θα είναι δυσκίνητη και μη ευέλικτη.

  4. Την προϊστορία. Πρέπει ο κάθε ενδιαφερόμενος να μάθει πως έχει λειτουργήσει η διοίκηση της εταιρίας σε διάφορα θέματα. Πως αντιμετωπίζει τους συνεργάτες, franchisees, προμηθευτές και εργαζομένους.

  5. Θα πρέπει να ελέγξει με προσοχή τον ανταγωνισμό και το μέλλον του κλάδου στον οποίο θέλει να δραστηριοποιηθεί.

  6. Θα πρέπει να συγκρίνει την οικονομική πρόταση του δικτύου που τον ενδιαφέρει σε σχέση με τους άμεσους ανταγωνιστές. Π.χ. Κόστος επένδυσης, entry fees, royalties, marketing fees.

  7. Θα πρέπει να μάθει το κόστος των πρώτων υλών και να το συγκρίνει με τον ανταγωνισμό ή ακόμα και με το κόστο ςπου έχουν τα no name καταστήματα.

  8. Θα πρέπει οπωσδήποτε να δει κάποια σενάρια εσόδων τα οποία οφείλει να μελετήσει με προσοχή και τα οποία θα πρέπει να στηρίζονται στην πραγματικότητα όσον αφορά σε υφιστάμενα καταστήματα.

  9. Θα πρέπει να του δώσουν χρόνο να μελετήσει τη σύμβαση franchise, η οποία μπορεί να είναι αυστηρή αλλά θα πρέπει να είναι δίκαια με στόχο να προστατεύει όλα τα μέλη του δικτύου.
  10. Το πιο σημαντικό είναι να επισκεφθεί υφιστάμενα καταστήματα και να ρωτήσει. Εκεί θα μάθει την αλήθεια και θα διακρίνει αν εκείνοι που έκαναν πρώτοι το βήμα, είναι χαρούμενοι από τη συνεργασία.
facebook_page_plugin