Latest Franchises

  • TYCO
  • WATT+VOLT
  • ΑΡΕΙΜΑΝΙΟ
  • SO EASY
  • POTATO KING
  • HAPPY BUDDHA
  • LELASHES

Το TYCO αποτελεί ένα πολύ φρέσκο και καινοτόμο franchise concept στη Μικρή Εστίαση, με ζωντανό και κεφάτο χαρακτήρα, χαμηλή επένδυση και εξαιρετικά ποτά σε χαμηλές τιμές, που «εκδημοκρατίζει» την έννοια του cocktail.

Περισσότερα

Η WATT+VOLT, ο ολοκληρωμένος πάροχος ενέργειας, μετρώντας περισσότερα από 7 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην ελληνική αγορά και με ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο δίκτυο καταστημάτων, αποτελεί μία ισχυρή επιλογή συνεργασίας για όσους επιθυμούν να επενδύσουν στο επαγγελματικό τους μέλλον και στοχεύουν στην κορυφή.

Περισσότερα

Τα φροντιστήρια ΑΡΕΙΜΑΝΙΟ®, έχοντας ηγετική παρουσία 30 ετών kαι συνεχείς επιτυχίες στην εισαγωγή μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση προσφέρoυν δυναμικές ευκαιρίες επιχειρηματικής ανάπτυξης. Η φιλοσοφία τους βασίζεται στο συνδυασμό ποιότητας και καινοτομίας, πάθους για την εκπαίδευση και εμπειρίας στην πράξη.

Περισσότερα

Τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών SO EASY® , καταφέρνουν να κερδίζουν τους σπουδαστές κάθε ηλικίας και να δημιουργούν πετυχημένους συνεργάτες, συνδυάζοντας την προσωπική επαφή και ενασχόληση με τις πιο πρωτοποριακές και αποτελεσματικές μεθόδους εκπαίδευσης.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των Potato King είναι αυτό που αυτο-αποκαλούνται: Serious Potato Business, με τις πατάτες να κυριαρχούν και να λαμβάνουν τιμές βασιλιά, σε 6 διαφορετικά είδη και με 22 διαφορετικές σως και όχι μόνο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του HAPPY BUDDHA αλλάζει τα δεδομένα στο Asian Street Food με την υπογραφή του Βαγγέλη Δρίσκα και με κύρια συστατικά επιτυχίας την χαμηλή επένδυση και την εξαιρετικά εύκολη διαχείριση, με τα πιο χαρακτηριστικά πιάτα από τις κουζίνες της Ασίας.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise της LE-LAshes έρχεται να αλλάξει τον κλάδο της ομορφιάς. Με την υπογραφή της Lenia Lamnatou και με την εγγύηση της κορυφαίας εταιρείας Lash extend, τα LE-LAshes studios παρέχουν τα πάντα για τις βλεφαρίδες, από τοποθετήσεις και συντήρηση, μέχρι ειδικά προϊόντα περιποίησης και μαγευτικά αξεσουάρ και δώρα.

Περισσότερα
Coffee Lab Header

Ποιά είναι τα δέκα (10) πιο σημαντικά σημεία/θέματα που θα πρέπει να διερευνήσουν οι ενδιαφερόμενοι δικαιοδόχοι κατά την επιλογή τους σε ποια αλυσίδα να ενταχθούν, όπως δυναμική κλάδου, μεικτά περιθώρια, υποδομές μητρικής εταιρείας, διαφοροποίηση concept κ.ο.κ. - Κώστας Αντωνόπουλος Coffee Lab

  1. Πρέπει να υπάρχει ένα ξεκάθαρο concept. Ακόμα κι αν δεν υπάρχει το όνομα / brand, ο καταναλωτής θα πρέπει να μπορεί να διακρίνει ένα πλήρως συγκροτημένο σύστημα.

  2. Την ποιότητα του ιδιοκτήτη / franchisor. Την φιλοσοφία του και την επαγγελματική του στάση. Ο ηγέτης της κάθε εταιρείας είναι εκείνος που χαράσσει το δρόμο προς το μέλλον.

  3. Θα πρέπει να δει το βαθμό οργάνωσης της εταιρίας με την οποία θέλει να συνεργαστεί. Μία ανοργάνωτη εταιρία θα τον ταλαιπωρήσει και έχει μεγάλο κίνδυνο να καταρρεύσει, ενώ μία δαιδαλώδης και «βαριά» εταιρία είναι πιθανόν να τον αγνοήσει ενώ μάλλον θα είναι δυσκίνητη και μη ευέλικτη.

  4. Την προϊστορία. Πρέπει ο κάθε ενδιαφερόμενος να μάθει πως έχει λειτουργήσει η διοίκηση της εταιρίας σε διάφορα θέματα. Πως αντιμετωπίζει τους συνεργάτες, franchisees, προμηθευτές και εργαζομένους.

  5. Θα πρέπει να ελέγξει με προσοχή τον ανταγωνισμό και το μέλλον του κλάδου στον οποίο θέλει να δραστηριοποιηθεί.

  6. Θα πρέπει να συγκρίνει την οικονομική πρόταση του δικτύου που τον ενδιαφέρει σε σχέση με τους άμεσους ανταγωνιστές. Π.χ. Κόστος επένδυσης, entry fees, royalties, marketing fees.

  7. Θα πρέπει να μάθει το κόστος των πρώτων υλών και να το συγκρίνει με τον ανταγωνισμό ή ακόμα και με το κόστο ςπου έχουν τα no name καταστήματα.

  8. Θα πρέπει οπωσδήποτε να δει κάποια σενάρια εσόδων τα οποία οφείλει να μελετήσει με προσοχή και τα οποία θα πρέπει να στηρίζονται στην πραγματικότητα όσον αφορά σε υφιστάμενα καταστήματα.

  9. Θα πρέπει να του δώσουν χρόνο να μελετήσει τη σύμβαση franchise, η οποία μπορεί να είναι αυστηρή αλλά θα πρέπει να είναι δίκαια με στόχο να προστατεύει όλα τα μέλη του δικτύου.
  10. Το πιο σημαντικό είναι να επισκεφθεί υφιστάμενα καταστήματα και να ρωτήσει. Εκεί θα μάθει την αλήθεια και θα διακρίνει αν εκείνοι που έκαναν πρώτοι το βήμα, είναι χαρούμενοι από τη συνεργασία.

Review Us On Google