Latest Franchises

  • ΟΛΟΝ
  • TETZERIS
  • ZHIDOU
  • OJO SUNGLASSES
  • NINE GRAMS
  • CULTIVOS COFFEE
  • CHIC ESSENCE

H πρόταση του ΟΛΟΝΤΜ by All4Therapy περιλαμβάνει πληθώρα ολιστικών υπηρεσιών υγείας και ευεξίας. Η βραβευμένη και καινοτόμα πρόταση franchise αφορά σε υπηρεσίες ολιστικής θεραπείας σε τοπικό επίπεδο και εναλλακτικού θεραπευτικού τουρισμού.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του tetzeris αφορά σε ένα ιδιαίτερο concept Μικρής Εστίασης, που δεν προσφέρει απλά μαγειρευτό φαγητό, αλλά μεσογειακή δημιουργική κουζίνα για όλους όσους αναζητούν κάτι το διαφορετικό στην καθημερινή διατροφή τους.

Περισσότερα

H Ν. Ζυμπάς ΑΕ, που δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου πάνω από 45 χρόνια, έχει αναλάβει την αποκλειστική αντιπροσώπευση στην Ελλάδα της μάρκας Zhidou μετά από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης συνεργασίας με την Shandong Zhidou Electric Vehicle Co και αναπτύσσεται δυναμικά μέσω franchise.

Περισσότερα

Η OJO Sunglasses είναι ίσως η πιο επιτυχημένη αλυσίδα λιανικής πώλησης γυαλιών ηλίου και οπτικών στην αγορά, με τη δική της ιδιαίτερα επιτυχημένη και ανταγωνιστική μάρκα, με δέσμευση για ποιότητα, προϊόντα που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας, υπερσύγχρονα καταστήματα λιανικής πώλησης και ειδικά καταρτισμένο προσωπικό.

Περισσότερα

Η NINE GRAMS δημιουργεί τομή στον κλάδο της καφεστίασης, προτείνοντας ένα δυνατό σύστημα franchise που συνδυάζει ένα πραγματικό καφεκοπτείο με ένα μοντέρνο take away coffee shop, στους ρυθμούς του 3rd wave coffee movement, με συμπιεσμένη αρχική επένδυση στα 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των Cultivos Coffee αποτελεί έμπνευση της taf, η οποία καθιέρωσε στην ελληνική αγορά τη φιλοσοφία του νέου κύματος καφέ και ανάπτυξε τις πρώτες σειρές καφέδων specialty, espresso blends και καφέδες από μεμονωμένες φάρμες (single estate coffees).

Περισσότερα

H Chic Essence αποτελεί μια νέα και ιδιαίτερα δυναμική επιχειρηματική πρόταση franchise. Δημιουργήθηκε από τον Σωτήρη Τσιαλόπουλο με χρόνια εμπειρίας στον κλάδο των αρωμάτων και της ομορφιάς, με σκοπό την ανάπτυξη καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα, τα οποία προσφέρουν υψηλής ποιότητας αρώματα και καλλυντικά σε πολύ προσιτές τιμές.

Περισσότερα
Sev

Καθώς η χώρα οδεύει προς την ολοκλήρωση του 3ου Μνημονίου, ο δημόσιος διάλογος εντείνεται ως προς την κληρονομιά των προγραμμάτων προσαρμογής και το περιεχόμενο της αναπτυξιακής στρατηγικής από εδώ και πέρα. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι χάρη στα 3 προγράμματα δημοσιονομικής προσαρμογής η χώρα βρίσκεται πλέον σε μακροοικονομική και δημοσιονομική ισορροπία, έχει βελτιωθεί ο τρόπος που λειτουργούν οι φορολογικές αρχές, οι αγορές προϊόντων και εργασίας έχουν σε μεγάλο βαθμό απελευθερωθεί (βλ. διάγραμμα παρακάτω) και, τέλος, έχουν τεθεί τα θεμέλια για τον επιτυχή μετασχηματισμό του αναπτυξιακού προτύπου προς μια εξωστρεφή -κυρίως βιομηχανική- παραγωγική δομή, που στηρίζεται στις εξαγωγές και τις επενδύσεις, την εγχώρια αποταμίευση και τις διεθνείς αλυσίδες αξίας.

Από την άλλη πλευρά, οι αναπτυξιακές προοπτικές παραμένουν καθηλωμένες σε χαμηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και η οικονομία αναμένει αλλαγή του φορολογικού μίγματος και δυναμικές φιλοεπενδυτικές μεταρρυθμίσεις από την πλευρά της Κυβέρνησης που θα δώσουν το έναυσμα για σημαντικά περισσότερες νέες επενδύσεις. Η αναπτυξιακή στρατηγική της χώρας που δημοσιεύθηκε από την κυβέρνηση συνιστά μια ουσιαστική πρόοδο σε σύγκριση με το παρελθόν, καθώς είναι η πρώτη φορά που το Κράτος καταθέτει κάτι ανάλογο. Δεν έτυχε ωστόσο της απαιτούμενης διαβούλευσης με τις επιχειρηματικές οργανώσεις. Διακρίνεται από καλές προθέσεις, όμως πάσχει στο περιεχόμενο καθώς δεν διαθέτει μετρήσιμους στόχους, συνεκτικές πολιτικές που να υπηρετούν αυτούς τους στόχους και σαφή χρονοδιαγράμματα για την υλοποίησή τους. Θα ανέμενε κανείς από κυβέρνηση και θεσμούς να σταθούν πιο τολμηροί και αποφασιστικοί στη στοχευμένη μείωση της υπερφορολόγησης που πλήττει την εργασία και πολλές παραγωγικές δραστηριότητες της οικονομίας.

Αντίστοιχα, και στο κείμενο συμφωνίας μεταξύ της ελληνικής κυβέρνησης και των εταίρων/πιστωτών ενόψει της 4ης και τελευταίας αξιολόγησης του 3ου Μνημονίου, γίνεται μια βεβιασμένη προσπάθεια απ’ όλες τις πλευρές να πέσει η αυλαία σε μια τραυματική (για όλους) περίοδο, ανεξαρτήτως αναπτυξιακού αποτυπώματος στην ικανότητα της ελληνικής οικονομίας να αυξήσει την παραγωγική της δυναμικότητα. Είναι σαφές, πάντως, ότι από εδώ και πέρα, η Ελλάδα θα πρέπει να σταθεί στα πόδια της, χωρίς τη χρηματοδοτική στήριξη των Μνημονίων, και στη βάση δικών της πολιτικών. Με το χρέος να παραμένει σε απαγορευτικά για επιπολαιότητες επίπεδα, ο ΣΕΒ εύχεται το πολιτικό σύστημα να κατανοεί τις παραμέτρους του προβλήματος επιβίωσης και ευημερίας της χώρας στο μέλλον, και να πράξει ανάλογα, ώστε η χώρα να αξιοποιήσει τις δυνατότητες που της παρέχονται σήμερα και να μην χαραμίσει τις θυσίες που υπέστη ο πληθυσμός στα δύσκολα χρόνια των Μνημονίων.

Σχετικά με τις οικονομικές εξελίξεις, το ΑΕΠ αυξήθηκε κατά +2,3% το 1ο τρίμηνο του 2018, κυρίως λόγω της αύξησης των εξαγωγών αγαθών (+10,5%) και υπηρεσιών (+3,8%), ενώ η ιδιωτική κατανάλωση συνέχισε να επιβραδύνεται (-0,4%) για 3ο συνεχόμενο τρίμηνο. Παράλληλα, οι συνολικές επενδύσεις σε πάγια εμφανίζουν πτώση (-10,4%), ως αποτέλεσμα κυρίως της μείωσης των εισαγωγών πλοίων (-72,8%), η οποία αποτυπώνεται και στην υποχώρηση των επενδύσεων σε μεταφορικό εξοπλισμό (-54,8%). Αντίθετα, η εικόνα των επενδύσεων στις υπόλοιπες κατηγορίες παγίων είναι θετική, ακόμα και στις κατοικίες, όπου εμφανίζεται άνοδος (+10,7%) για πρώτη φορά από το 3ο τρίμηνο του 2011. Η ανοδική πορεία των εξαγωγών αναμένεται να διατηρηθεί, καθώς η μεταποιητική παραγωγή συνέχισε να κινείται ανοδικά τον Μάιο του 2018, με τον Δείκτη Υπευθύνων Προμηθειών (PMI) να διαμορφώνεται στις 54,2 (από 52,9 τον προηγούμενο μήνα), αποτυπώνοντας μία γενική αισιοδοξία των επιχειρήσεων για την παραγωγή και τις εξαγωγές. Ταυτόχρονα οι κρατήσεις των μεγάλων τουριστικών πρακτόρων προεξοφλούν νέο ρεκόρ αφίξεων το 2018. Αντίθετα, η ασθενής ανάκαμψη του όγκου λιανικών πωλήσεων το 1ο τρίμηνο του 2018 (+1,1%), καθώς και η παραμονή της καταναλωτικής εμπιστοσύνης σε χαμηλό επίπεδο μέχρι και τον Μάιο του 2018, δεν προμηνύουν κάποια ουσιαστική αλλαγή του ρυθμού μεταβολής της ιδιωτικής κατανάλωσης κατά το 2ο τρίμηνο του 2018, αν και η καλή πορεία τουρισμού αναμένεται να δώσει κάποια ώθηση στα εισοδήματα και την κατανάλωση το 3ο τρίμηνο του 2018.

facebook_page_plugin