Latest Franchises

  • ΟΛΟΝ
  • TETZERIS
  • ZHIDOU
  • OJO SUNGLASSES
  • NINE GRAMS
  • CULTIVOS COFFEE
  • CHIC ESSENCE

H πρόταση του ΟΛΟΝΤΜ by All4Therapy περιλαμβάνει πληθώρα ολιστικών υπηρεσιών υγείας και ευεξίας. Η βραβευμένη και καινοτόμα πρόταση franchise αφορά σε υπηρεσίες ολιστικής θεραπείας σε τοπικό επίπεδο και εναλλακτικού θεραπευτικού τουρισμού που μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν: την διαμόρφωση χώρων wellness εν γένει και την εξέλιξη των spa ξενοδοχείων σε wellness - spa, μενού ολιστικής διατροφής με διαμόρφωση του καταλόγου των εστιατορίων και pool bar προς την κατεύθυνση της υγιεινής διατροφής και αποτοξίνωσης και οργάνωση πακέτων εναλλακτικών θεραπευτικών διακοπών.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του tetzeris αφορά σε ένα ιδιαίτερο concept Μικρής Εστίασης, που δεν προσφέρει απλά μαγειρευτό φαγητό, αλλά μεσογειακή δημιουργική κουζίνα για όλους όσους αναζητούν κάτι το διαφορετικό στην καθημερινή διατροφή τους.

Περισσότερα

H Ν. Ζυμπάς ΑΕ, που δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου πάνω από 45 χρόνια, έχει αναλάβει την αποκλειστική αντιπροσώπευση στην Ελλάδα της μάρκας Zhidou μετά από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης συνεργασίας με την Shandong Zhidou Electric Vehicle Co και αναπτύσσεται δυναμικά μέσω franchise.

Περισσότερα

Η OJO Sunglasses είναι ίσως η πιο επιτυχημένη αλυσίδα λιανικής πώλησης γυαλιών ηλίου και οπτικών στην αγορά, με τη δική της ιδιαίτερα επιτυχημένη και ανταγωνιστική μάρκα, με δέσμευση για ποιότητα, προϊόντα που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας, υπερσύγχρονα καταστήματα λιανικής πώλησης και ειδικά καταρτισμένο προσωπικό.

Περισσότερα

Η NINE GRAMS δημιουργεί τομή στον κλάδο της καφεστίασης, προτείνοντας ένα δυνατό σύστημα franchise που συνδυάζει ένα πραγματικό καφεκοπτείο με ένα μοντέρνο take away coffee shop, στους ρυθμούς του 3rd wave coffee movement, με συμπιεσμένη αρχική επένδυση στα 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των Cultivos Coffee αποτελεί έμπνευση της taf, η οποία καθιέρωσε στην ελληνική αγορά τη φιλοσοφία του νέου κύματος καφέ και ανάπτυξε τις πρώτες σειρές καφέδων specialty, espresso blends και καφέδες από μεμονωμένες φάρμες (single estate coffees). Ο στόχος των Cultivos Coffee είναι να μυήσουν το ευρύ κοινό σε καφέδες ξεχωριστής και υψηλής ποιότητας σε ανταγωνιστικές τιμές, μέσω επιτυχημένων καταστημάτων που εδραιώνονται μέσω της κορυφαίας τεχνογνωσίας και των υποδομών της taf.

Περισσότερα

H Chic Essence αποτελεί μια νέα και ιδιαίτερα δυναμική επιχειρηματική πρόταση franchise. Δημιουργήθηκε από τον Σωτήρη Τσιαλόπουλο με χρόνια εμπειρίας στον κλάδο των αρωμάτων και της ομορφιάς, με σκοπό την ανάπτυξη καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα, τα οποία προσφέρουν υψηλής ποιότητας αρώματα και καλλυντικά σε πολύ προσιτές τιμές.

Περισσότερα
Athens Ermou

Ο θεσμός των εκπτώσεων ξεχείλωσε πολύ, με αποτέλεσμα να ξεφτίσει - Βασίλης Κορκίδης, πρόεδρος της ΕΣΕΕ

 Η εμπορική κίνηση στις ενδιάμεσες εκπτώσεις, βαίνει μειούμενη σε σύγκριση με πέρυσι, στις περισσότερες περιοχές (42 από τις 67 περιοχές της χώρας). Σε ένα σημαντικό μέρος (20/67 αγορές) οι πωλήσεις κινήθηκαν στα ίδια επίπεδα με τα περυσινά, ενώ σε δυο περιοχές της Αττικής, Γαλάτσι και Μοσχάτο και στον Πόρο, στη Σαντορίνη και στις Σέρρες σημειώθηκε αύξηση της κίνησης σε σύγκριση με την περυσινή αντίστοιχη περίοδο. Αυτό σημειώνεται στο Ινστιτούτο Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ) σε ανακοίνωση με αφορμή τα συμπεράσματα της περιοδικής έρευνας για την κίνηση της αγοράς κατά την εαρινή εκπτωτική περίοδο του 2018 που πραγματοποιείται το πρώτο δεκαπενθήμερο Μαΐου.

Η έρευνα ήταν τηλεφωνική, με χρήση δομημένου ερωτηματολογίου, σε δείγμα 224 επιχειρήσεων, εφαρμόζοντας στρωματοποιημένη δειγματοληψία σε δύο στάδια, σε εμπορικές αγορές αστικών κέντρων της χώρας. Τα αποτελέσματα της έρευνας συνοψίζονται στα εξής οκτώ σημεία:

  1. H πλειονότητα των επιχειρήσεων (80%) συμμετείχε στις ενδιάμεσες εαρινές εκπτώσεις.

  2. Ως προς το ύψος του ποσοστού έκπτωσης 6 στις 10 επιχειρήσεις πραγματοποίησε εκπτώσεις μεταξύ 11% και 40%, το 32% μεταξύ 11 – 20% και το 28% μεταξύ 21 – 40%.

  3. Μία στις δύο επιχειρήσεις (53%) πραγματοποίησαν εκπτώσεις στο σύνολο των εμπορευμάτων και το 14% στο μεγαλύτερο μέρος των νέων παραλαβών. Διαφοροποίηση καταγράφεται στις άλλες κατηγορίες, όπου το 17% έκανε εκπτώσεις σε συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων και το 13% σε εμπορεύματα stock.

  4. Περισσότερες από μία στις δύο επιχειρήσεις (56%) σημείωσαν χαμηλότερες πωλήσεις σε σύγκριση με πέρυσι. Ωστόσο, το ποσοστό αυτό είναι χαμηλότερο από το αντίστοιχο περυσινό που είχε φτάσει στο 70%. Αναφορικά με την εικόνα των πωλήσεων με βάση το μέγεθος της επιχείρησης, φαίνεται ότι οι πιο μικρές επιχειρήσεις είχαν δυσμενέστερη εικόνα. Ενδεικτικά, το 70% των επιχειρήσεων με κύκλο εργασιών μικρότερο των 30.000 ευρώ σημείωσε πτώση πωλήσεων.

  5. Η πλειονότητα των επιχειρήσεων (53%) θεωρεί ότι οι ενδιάμεσες εαρινές εκπτώσεις δεν επηρεάζουν τον συνολικό τζίρο της ανοιξιάτικης – καλοκαιρινής περιόδου, ενώ ποσοστό 29% κρίνει ότι το συγκεκριμένο μέτρο έχει αρνητικό αντίκτυπο και 15% θετικό.

  6. Παρά το γεγονός την υψηλής συμμετοχής των επιχειρήσεων στις ενδιάμεσες εαρινές εκπτώσεις, οι επιχειρηματίες θεωρούν ότι ο εν λόγω θεσμός δεν είναι θετικός στην επιχειρηματική δράση.

  7. Όσον αφορά τη λειτουργία των καταστημάτων την πρώτη Κυριακή της εαρινής εκπτωτικής περιόδου, επιβεβαιώνεται η κυρίαρχη τάση που καταγράφεται σε όλες τις έρευνες του ΙΝΕΜΥ για τη λειτουργία των επιχειρήσεων τις Κυριακές. Συγκεκριμένα, η πλειονότητα αναφέρει ότι η λειτουργία της Κυριακής δεν επηρεάζει τον συνολικό τζίρο των ενδιάμεσων εαρινών εκπτώσεων (46%) και το 37% δηλώνει ότι έχει αρνητικό αντίκτυπο. Επίσης, η ανάγκη απασχόλησης προσωπικού την Κυριακή καλύπτεται, είτε προσωπικά από τον επιχειρηματία, είτε με επέκταση του ωραρίου των ήδη υπαρχόντων υπαλλήλων χωρίς, δηλαδή, να πραγματοποιηθούν επιπλέον προσλήψεις. Τέλος, τρεις στις τέσσερις επιχειρήσεις φαίνεται να καταγράφουν αύξηση του λειτουργικού κόστους από τη λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές.

  8. Σε συνέχεια των προηγούμενων τακτικών ερευνών του Ινστιτούτου που πραγματοποιήθηκαν στις συμβεβλημένες εμπορικές επιχειρήσεις του Open Mall του Πειραιά, της Θεσσαλονίκης, της Πάτρας και της Αλεξανδρούπολης, διαπιστώθηκε ότι το ποσοστό των εκπτώσεων στα καταστήματα των ανοικτών κέντρων εμπορίου δεν διαφοροποιείται σημαντικά από το γενικό πληθυσμό. Η πλειονότητα των επιχειρήσεων πραγματοποίησε εκπτώσεις της τάξης μεταξύ 11% και 40%, ενώ το ποσοστό συμμετοχής διαμορφώνεται στο 80%.

Την ανησυχία του για το θεσμό των εκπτώσεων εκφράζει ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, Βασίλης Κορκίδης, με δήλωσή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ με αφορμή τη δημοσιοποίηση των συμπερασμάτων από τη διενέργεια των εαρινών ενδιάμεσων εκπτώσεων.

Όπως δήλωσε ο κ. Κορκίδης, «Ξαναγυρίσαμε στα ανησυχητικά αρνητικά πρόσημα πωλήσεων ενώ η αγορά την περίοδο των ενδιάμεσων εκπτώσεων έδειξε γενικά υποτονική και ο καταναλωτής πολύ κουρασμένος. Ο θεσμός των εκπτώσεων ξεχείλωσε πολύ, με αποτέλεσμα να ξεφτίσει».

facebook_page_plugin