Latest Franchises

  • TYCO
  • WATT+VOLT
  • ΑΡΕΙΜΑΝΙΟ
  • SO EASY
  • POTATO KING
  • HAPPY BUDDHA
  • LELASHES

Το TYCO αποτελεί ένα πολύ φρέσκο και καινοτόμο franchise concept στη Μικρή Εστίαση, με ζωντανό και κεφάτο χαρακτήρα, χαμηλή επένδυση και εξαιρετικά ποτά σε χαμηλές τιμές, που «εκδημοκρατίζει» την έννοια του cocktail.

Περισσότερα

Η WATT+VOLT, ο ολοκληρωμένος πάροχος ενέργειας, μετρώντας περισσότερα από 7 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην ελληνική αγορά και με ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο δίκτυο καταστημάτων, αποτελεί μία ισχυρή επιλογή συνεργασίας για όσους επιθυμούν να επενδύσουν στο επαγγελματικό τους μέλλον και στοχεύουν στην κορυφή.

Περισσότερα

Τα φροντιστήρια ΑΡΕΙΜΑΝΙΟ®, έχοντας ηγετική παρουσία 30 ετών kαι συνεχείς επιτυχίες στην εισαγωγή μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση προσφέρoυν δυναμικές ευκαιρίες επιχειρηματικής ανάπτυξης. Η φιλοσοφία τους βασίζεται στο συνδυασμό ποιότητας και καινοτομίας, πάθους για την εκπαίδευση και εμπειρίας στην πράξη.

Περισσότερα

Τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών SO EASY® , καταφέρνουν να κερδίζουν τους σπουδαστές κάθε ηλικίας και να δημιουργούν πετυχημένους συνεργάτες, συνδυάζοντας την προσωπική επαφή και ενασχόληση με τις πιο πρωτοποριακές και αποτελεσματικές μεθόδους εκπαίδευσης.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των Potato King είναι αυτό που αυτο-αποκαλούνται: Serious Potato Business, με τις πατάτες να κυριαρχούν και να λαμβάνουν τιμές βασιλιά, σε 6 διαφορετικά είδη και με 22 διαφορετικές σως και όχι μόνο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του HAPPY BUDDHA αλλάζει τα δεδομένα στο Asian Street Food με την υπογραφή του Βαγγέλη Δρίσκα και με κύρια συστατικά επιτυχίας την χαμηλή επένδυση και την εξαιρετικά εύκολη διαχείριση, με τα πιο χαρακτηριστικά πιάτα από τις κουζίνες της Ασίας.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise της LE-LAshes έρχεται να αλλάξει τον κλάδο της ομορφιάς. Με την υπογραφή της Lenia Lamnatou και με την εγγύηση της κορυφαίας εταιρείας Lash extend, τα LE-LAshes studios παρέχουν τα πάντα για τις βλεφαρίδες, από τοποθετήσεις και συντήρηση, μέχρι ειδικά προϊόντα περιποίησης και μαγευτικά αξεσουάρ και δώρα.

Περισσότερα
Loyalty Awards 2018

Με την παρουσία περισσότερων από 200 επιχειρηματιών και στελεχών μεγάλων επιχειρήσεων από τον ευρύτερο χώρο του retail, του marketing και της τεχνολογίας, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 24 Απριλίου η τελετή απονομής των Loyalty Awards 2018. Πρόκειται για την πρώτη διοργάνωση των βραβείων που δημιουργήθηκαν από τη Boussias Communications με σκοπό την ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών στην επιβράβευση και την πιστότητα πελατών, σε κλάδους όπως το λιανεμπόριο, οι τράπεζες, οι ασφάλειες, οι τηλεπικοινωνίες, ο τουρισμός και άλλοι.

Η βραδιά ξεκίνησε με το καλωσόρισμα του υπεύθυνου οργάνωσης των βραβείων, εκ μέρους της Boussias Communications, κ. Βασίλη Καφίρη, ο οποίος τόνισε πως με τον θεσμό των Loyalty Awards επιχειρείται να απεικονιστεί γλαφυρά ο πήχης τον οποίο θα πρέπει να ξεπερνούν κάθε χρονιά οι επιχειρήσεις, που περιλαμβάνουν προγράμματα πιστότητας και επιβράβευσης στο οπλοστάσιό τους.

Τον λόγο πήρε ο πρόεδρος της κριτικής επιτροπής, κ. Κωνσταντίνος Μαχαίρας, πρόεδρος του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), ο οποίος αναφέρθηκε στη σημασία που έχουν τα βραβεία για την αγορά, τονίζοντας ότι η επένδυση σε ολοκληρωμένα προγράμματα πιστότητας, όταν οι δεσμοί των brands με το καταναλωτικό κοινό έχουν δεχθεί ισχυρότατο πλήγμα, πρέπει να είναι βασικό μέλημα των επιχειρήσεων. «Τα προγράμματα πρέπει να έχουν ως στόχο τη μετατροπή των customers σε shoppers, δίνοντάς τους συνεχώς λόγους για να επιλέγουν τα brands που υποστηρίζουν. Ειδικότερα σε μια εποχή που το λιανεμπόριο αλλάζει τόσο γρήγορα, ώστε μέσα στην επόμενη πενταετία δεν θα μοιάζει καθόλου με αυτό που γνωρίζουμε σήμερα, πρέπει όλοι να είμαστε σε εγρήγορση», είπε ο κ. Μαχαίρας, ολοκληρώνοντας την ομιλία του. Στη συνέχεια, απένειμε το πρώτο βραβείο της βραδιάς. Το τιμητικό βραβείο των Loyalty Awards 2018 απονεμήθηκε στον κ. Παναγιώτη Λύκο, πρόεδρο Δ.Σ. της εταιρείας Inform-Λύκος, για τη συμβολή του στην ανάπτυξη των υποδομών του λιανεμπορίου και ειδικότερα σε τομείς που συνδέονται άμεσα με την ενίσχυση της σχέσης των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους. Το βραβείο παρέλαβε για λογαριασμό του 90χρονου πλέον κ. Παναγιώτη Λύκου, ο εγγονός του κ. Πάνος Λύκος, σε κλίμα έντονης συγκινησιακής φόρτισης.

Η τελετή συνεχίστηκε με την παρουσίαση των βραβείων που κατέκτησαν οι διαγωνιζόμενες εταιρείες. Χρυσά βραβεία κέρδισαν οι υποψηφιότητες των εταιρειών: Εθνική Τράπεζα, Vodafone Greece, Goody's Burger House, Τράπεζα Πειραιώς, Χρυσή Ευκαιρία, QIVOS - FF Group, West - WIND, Β.ΚΑΥΚΑΣ, SiEBEN - Vero, ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK ERGASIAS και WIND.

Η βραδιά κορυφώθηκε με τις απονομές των σημαντικών διακρίσεων, «Loyalty Brand of the Year» που απέσπασε η WIND και «Loyalty Agency of the Year» η εταιρεία QIVOS.

Με την φωτογράφιση των νικητών, που ανανέωσαν το ραντεβού τους για την επόμενη χρονιά, η βραδιά έκλεισε με το κοινό να απολαμβάνει το ποτό του σε χαλαρό, εορταστικό κλίμα, στο roof bar του Gazarte.

Τα βραβεία απένειμαν στους νικητές οι κ.κ.: Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Πρόεδρος Κριτικής Επιτροπής & Πρόεδρος ΙΕΛΚΑ, Γιώργος Σαρηγιαννίδης, CEO WEST, Αντώνης Ποταμίτης, Πρόεδρος Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος, Αγγελίνα Μιχαηλίδου, Γενική Διευθύντρια Response, Αντώνης Ζαΐρης, Γενικός Διευθυντής & Αναπληρωτής Αντιπρόεδρος, Σύνδεσμος Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος, Ευάγγελος Καραλής, CEO, QIVOS, Frank Thibaut, Πρόεδρος, Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, Μαργαρίτα Κορομηλά, Chief Marketing Officer, ATC, Γιώργος Μητρόπουλος, Country Business Development Leader, Εrnst & Υoung, Αδάμ Βρεχόπουλος, Αναπληρωτής Καθηγητής , Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας (ΔΕΤ), Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Πέτρος Ιμιρζιάδης, Business Development Head / Partner, Sales Promotion Center, Γιώργος Μπαμπαλιάρης, Senior Management Consultant, Optimal HR, Πάνος Μελισσαρόπουλος, Co-founder & Head of Business Development, Moosend, Άννα Σαββίδου, Marketing Manager, Linakis Digital, Πάνος Κοντόπουλος, Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος, Wedia, Αντώνης Κοτζαμανίδης, CEO, Entersoft και Νίκος Μανιάτης, Manager of Enterprise & Commercial Sales, IBM.
Η τελετή απονομής είχε ως παρουσιάστρια την ιδιαιτέρως συμπαθή στο κοινό ηθοποιό κ. Βαλέρια Κουρούπη.
Χορηγός των βραβείων είναι η εταιρεία WEST και υποστηρικτής η εταιρεία RESPONSE.

Review Us On Google