Latest Franchises

  • ΟΛΟΝ
  • TETZERIS
  • ZHIDOU
  • OJO SUNGLASSES
  • NINE GRAMS
  • CULTIVOS COFFEE
  • CHIC ESSENCE

H πρόταση του ΟΛΟΝΤΜ by All4Therapy περιλαμβάνει πληθώρα ολιστικών υπηρεσιών υγείας και ευεξίας. Η βραβευμένη και καινοτόμα πρόταση franchise αφορά σε υπηρεσίες ολιστικής θεραπείας σε τοπικό επίπεδο και εναλλακτικού θεραπευτικού τουρισμού που μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν: την διαμόρφωση χώρων wellness εν γένει και την εξέλιξη των spa ξενοδοχείων σε wellness - spa, μενού ολιστικής διατροφής με διαμόρφωση του καταλόγου των εστιατορίων και pool bar προς την κατεύθυνση της υγιεινής διατροφής και αποτοξίνωσης και οργάνωση πακέτων εναλλακτικών θεραπευτικών διακοπών.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του tetzeris αφορά σε ένα ιδιαίτερο concept Μικρής Εστίασης, που δεν προσφέρει απλά μαγειρευτό φαγητό, αλλά μεσογειακή δημιουργική κουζίνα για όλους όσους αναζητούν κάτι το διαφορετικό στην καθημερινή διατροφή τους.

Περισσότερα

H Ν. Ζυμπάς ΑΕ, που δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου πάνω από 45 χρόνια, έχει αναλάβει την αποκλειστική αντιπροσώπευση στην Ελλάδα της μάρκας Zhidou μετά από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης συνεργασίας με την Shandong Zhidou Electric Vehicle Co και αναπτύσσεται δυναμικά μέσω franchise.

Περισσότερα

Η OJO Sunglasses είναι ίσως η πιο επιτυχημένη αλυσίδα λιανικής πώλησης γυαλιών ηλίου και οπτικών στην αγορά, με τη δική της ιδιαίτερα επιτυχημένη και ανταγωνιστική μάρκα, με δέσμευση για ποιότητα, προϊόντα που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας, υπερσύγχρονα καταστήματα λιανικής πώλησης και ειδικά καταρτισμένο προσωπικό.

Περισσότερα

Η NINE GRAMS δημιουργεί τομή στον κλάδο της καφεστίασης, προτείνοντας ένα δυνατό σύστημα franchise που συνδυάζει ένα πραγματικό καφεκοπτείο με ένα μοντέρνο take away coffee shop, στους ρυθμούς του 3rd wave coffee movement, με συμπιεσμένη αρχική επένδυση στα 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των Cultivos Coffee αποτελεί έμπνευση της taf, η οποία καθιέρωσε στην ελληνική αγορά τη φιλοσοφία του νέου κύματος καφέ και ανάπτυξε τις πρώτες σειρές καφέδων specialty, espresso blends και καφέδες από μεμονωμένες φάρμες (single estate coffees). Ο στόχος των Cultivos Coffee είναι να μυήσουν το ευρύ κοινό σε καφέδες ξεχωριστής και υψηλής ποιότητας σε ανταγωνιστικές τιμές, μέσω επιτυχημένων καταστημάτων που εδραιώνονται μέσω της κορυφαίας τεχνογνωσίας και των υποδομών της taf.

Περισσότερα

H Chic Essence αποτελεί μια νέα και ιδιαίτερα δυναμική επιχειρηματική πρόταση franchise. Δημιουργήθηκε από τον Σωτήρη Τσιαλόπουλο με χρόνια εμπειρίας στον κλάδο των αρωμάτων και της ομορφιάς, με σκοπό την ανάπτυξη καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα, τα οποία προσφέρουν υψηλής ποιότητας αρώματα και καλλυντικά σε πολύ προσιτές τιμές.

Περισσότερα
Loyalty Awards 2018

Με την παρουσία περισσότερων από 200 επιχειρηματιών και στελεχών μεγάλων επιχειρήσεων από τον ευρύτερο χώρο του retail, του marketing και της τεχνολογίας, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 24 Απριλίου η τελετή απονομής των Loyalty Awards 2018. Πρόκειται για την πρώτη διοργάνωση των βραβείων που δημιουργήθηκαν από τη Boussias Communications με σκοπό την ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών στην επιβράβευση και την πιστότητα πελατών, σε κλάδους όπως το λιανεμπόριο, οι τράπεζες, οι ασφάλειες, οι τηλεπικοινωνίες, ο τουρισμός και άλλοι.

Η βραδιά ξεκίνησε με το καλωσόρισμα του υπεύθυνου οργάνωσης των βραβείων, εκ μέρους της Boussias Communications, κ. Βασίλη Καφίρη, ο οποίος τόνισε πως με τον θεσμό των Loyalty Awards επιχειρείται να απεικονιστεί γλαφυρά ο πήχης τον οποίο θα πρέπει να ξεπερνούν κάθε χρονιά οι επιχειρήσεις, που περιλαμβάνουν προγράμματα πιστότητας και επιβράβευσης στο οπλοστάσιό τους.

Τον λόγο πήρε ο πρόεδρος της κριτικής επιτροπής, κ. Κωνσταντίνος Μαχαίρας, πρόεδρος του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), ο οποίος αναφέρθηκε στη σημασία που έχουν τα βραβεία για την αγορά, τονίζοντας ότι η επένδυση σε ολοκληρωμένα προγράμματα πιστότητας, όταν οι δεσμοί των brands με το καταναλωτικό κοινό έχουν δεχθεί ισχυρότατο πλήγμα, πρέπει να είναι βασικό μέλημα των επιχειρήσεων. «Τα προγράμματα πρέπει να έχουν ως στόχο τη μετατροπή των customers σε shoppers, δίνοντάς τους συνεχώς λόγους για να επιλέγουν τα brands που υποστηρίζουν. Ειδικότερα σε μια εποχή που το λιανεμπόριο αλλάζει τόσο γρήγορα, ώστε μέσα στην επόμενη πενταετία δεν θα μοιάζει καθόλου με αυτό που γνωρίζουμε σήμερα, πρέπει όλοι να είμαστε σε εγρήγορση», είπε ο κ. Μαχαίρας, ολοκληρώνοντας την ομιλία του. Στη συνέχεια, απένειμε το πρώτο βραβείο της βραδιάς. Το τιμητικό βραβείο των Loyalty Awards 2018 απονεμήθηκε στον κ. Παναγιώτη Λύκο, πρόεδρο Δ.Σ. της εταιρείας Inform-Λύκος, για τη συμβολή του στην ανάπτυξη των υποδομών του λιανεμπορίου και ειδικότερα σε τομείς που συνδέονται άμεσα με την ενίσχυση της σχέσης των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους. Το βραβείο παρέλαβε για λογαριασμό του 90χρονου πλέον κ. Παναγιώτη Λύκου, ο εγγονός του κ. Πάνος Λύκος, σε κλίμα έντονης συγκινησιακής φόρτισης.

Η τελετή συνεχίστηκε με την παρουσίαση των βραβείων που κατέκτησαν οι διαγωνιζόμενες εταιρείες. Χρυσά βραβεία κέρδισαν οι υποψηφιότητες των εταιρειών: Εθνική Τράπεζα, Vodafone Greece, Goody's Burger House, Τράπεζα Πειραιώς, Χρυσή Ευκαιρία, QIVOS - FF Group, West - WIND, Β.ΚΑΥΚΑΣ, SiEBEN - Vero, ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK ERGASIAS και WIND.

Η βραδιά κορυφώθηκε με τις απονομές των σημαντικών διακρίσεων, «Loyalty Brand of the Year» που απέσπασε η WIND και «Loyalty Agency of the Year» η εταιρεία QIVOS.

Με την φωτογράφιση των νικητών, που ανανέωσαν το ραντεβού τους για την επόμενη χρονιά, η βραδιά έκλεισε με το κοινό να απολαμβάνει το ποτό του σε χαλαρό, εορταστικό κλίμα, στο roof bar του Gazarte.

Τα βραβεία απένειμαν στους νικητές οι κ.κ.: Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Πρόεδρος Κριτικής Επιτροπής & Πρόεδρος ΙΕΛΚΑ, Γιώργος Σαρηγιαννίδης, CEO WEST, Αντώνης Ποταμίτης, Πρόεδρος Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος, Αγγελίνα Μιχαηλίδου, Γενική Διευθύντρια Response, Αντώνης Ζαΐρης, Γενικός Διευθυντής & Αναπληρωτής Αντιπρόεδρος, Σύνδεσμος Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος, Ευάγγελος Καραλής, CEO, QIVOS, Frank Thibaut, Πρόεδρος, Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, Μαργαρίτα Κορομηλά, Chief Marketing Officer, ATC, Γιώργος Μητρόπουλος, Country Business Development Leader, Εrnst & Υoung, Αδάμ Βρεχόπουλος, Αναπληρωτής Καθηγητής , Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας (ΔΕΤ), Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Πέτρος Ιμιρζιάδης, Business Development Head / Partner, Sales Promotion Center, Γιώργος Μπαμπαλιάρης, Senior Management Consultant, Optimal HR, Πάνος Μελισσαρόπουλος, Co-founder & Head of Business Development, Moosend, Άννα Σαββίδου, Marketing Manager, Linakis Digital, Πάνος Κοντόπουλος, Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος, Wedia, Αντώνης Κοτζαμανίδης, CEO, Entersoft και Νίκος Μανιάτης, Manager of Enterprise & Commercial Sales, IBM.
Η τελετή απονομής είχε ως παρουσιάστρια την ιδιαιτέρως συμπαθή στο κοινό ηθοποιό κ. Βαλέρια Κουρούπη.
Χορηγός των βραβείων είναι η εταιρεία WEST και υποστηρικτής η εταιρεία RESPONSE.

facebook_page_plugin