Latest Franchises

  • COFFEE LAB PR
  • SUGAR ANGEL
  • 20 MINUTES FITNESS
  • FAMOUS
  • COFIS
  • BUBBLETALE
  • ΟΛΟΝ

Το νέο project COFFEE LAB PR αφορά σε νέο premium concept με το design να μην είναι η μοναδική διαφοροποίηση, καθώς είναι ένα “megastore” για τα ελληνικά δεδομένα, περισσότερο ένας ναός για τους λάτρεις του καφέ, παρά μία παραδοσιακή καφετέρια, o νο1 προορισμός για όλους όσους πίνουν καφέ και όχι μόνο για όσους βρίσκονται στο εμπορικό κέντρο της πρωτεύουσας.

Περισσότερα

Μετά από μια επιτυχημένη πορεία έξι ετών με ιδιαίτερες και μοναδικές δημιουργίες, το Sugar Angel καταξιώθηκε στον κόσμο της ζαχαροπλαστικής και ξεκινά την ανάπτυξή του μέσω franchise για να γνωρίσει τις διαφορετικές και ξεχωριστές δημιουργίες του σε όλη την Ελλάδα και Κύπρο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των 20 Minutes Fitness διαθέτει έντονα διαφοροποιητικά στοιχεία και καινοτόμα χαρακτηριστικά, ξεχωρίζοντας στον κλάδο του fitness. Με χαμηλή αρχική επένδυση, πολύ μεγάλα περιθώρια κέρδους, παροχή αποτελεσματικών υπηρεσιών εκγύμνασης μέσω του συστήματος EMS (ηλεκτρομυοδιέγερση) και της προπονητικής μονάδας Μiha Bodytec που αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή franchise.

Περισσότερα

Η FAMOUS αποτελεί ηγετικό brand στον κλάδο της γυναικείας νεανικής υπόδησης και αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς μέσω franchise, παρέχοντας το best value for money προϊόν, εξαιρετικής ποιότητας και αισθητικής, με περισσότερα από 45 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, δις βραβευμένη στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE και προτείνει μια μοναδική επιχειρηματική πρόταση - εγγύηση για σταθερό εισόδημα για μια ολόκληρη ζωή, με αρχικό κεφάλαιο μόνο 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα

Τα καταστήματα COFIS αντιπροσωπεύουν μια αλυσίδα στην καφεστίαση που χαρακτηρίζεται από δυναμισμό και άριστη ποιότητα προϊόντων και εξυπηρέτησης.

Περισσότερα

Με 14 καταστήματα (12 στην Ελλάδα, 2 στην Κύπρο) μέσα σε 5 χρόνια λειτουργίας, τα Bubbletale συνεχίζουν να είναι πρωτοπόροι στο χώρο της εστίασης.

Περισσότερα

H πρόταση του ΟΛΟΝΤΜ by All4Therapy περιλαμβάνει πληθώρα ολιστικών υπηρεσιών υγείας και ευεξίας. Η βραβευμένη και καινοτόμα πρόταση franchise αφορά σε υπηρεσίες ολιστικής θεραπείας σε τοπικό επίπεδο και εναλλακτικού θεραπευτικού τουρισμού.

Περισσότερα
Zara Réalité Augmentée

Η Zara, η αλυσίδα μόδας του ομίλου ένδυσης INDIΤEX, εγκαινιάζει σήμερα, 12 Απριλίου, την εμπειρία “επαυξημένης πραγματικότητας” (σύνθεση εικονικής πραγματικότητας και φυσικού κόσμου) που θα είναι διαθέσιμη σε κινητές συσκευές μέσω της εφαρμογής Zara AR και θα διαρκέσει δύο εβδομάδες σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλο τον κόσμο.

Στην Αθήνα, στο κατάστημα της Zara Ερμού 9, θα είναι διαθέσιμη από σήμερα η συγκεκριμένη εφαρμογή. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, αυτό το πρωτοποριακό concept τοποθετεί την υπερσύγχρονη τεχνολογία στο λιανικό περιβάλλον, δίνοντας την ευκαιρία στους πελάτες εντός και εκτός του καταστήματος να κάνουν τις αγορές τους και να μοιράζονται την εμπειρία τους όπως ποτέ άλλοτε.

Η “επαυξημένη πραγματικότητα” γίνεται με τη χρήση κινητών τηλεφώνων μέσω της εφαρμογής Zara AR. Η ενεργοποίηση γίνεται σε τρία διαφορετικά σημεία: στις βιτρίνες των καταστημάτων, σε κεντρικά σημεία μέσα στο κατάστημα και στο πάνω μέρος των online πακέτων. Με την τοποθέτηση των smartphones στη γραφική σήμανση (QR code), αμέσως τα μοντέλα ζωντανεύουν φαινομενικά στις οθόνες εντός 7 έως 12 δευτερολέπτων. Όλα τα σύνολα τους μπορούν να αγοραστούν άμεσα με ένα μόνο άγγιγμα στην εφαρμογή Zara AR, όπως επίσης και στο κατάστημα.

Η Zara Augmented Reality είναι η σύλληψη του Creative Director Ezra Petronio που εδρεύει στο Παρίσι, ο οποίος ανέπτυξε αυτή την υψηλής ποιότητας εμπειρία και εφαρμογή με την HOLOOH, γαλλική εταιρεία, πέραν του ερευνητικού εταίρου INRIA (Γαλλικό Εθνικό Ινστιτούτο Πληροφορικής και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών).

Οι 12 δυναμικές ακολουθίες καταγράφηκαν ως ολογράμματα σε ένα στούντιο 170 τετραγωνικών μέτρων που περιλαμβάνει 68 κάμερες, από τα μεγαλύτερα συστήματα εγγραφής του είδους του στον κόσμο. Ο Petronio, ο οποίος είναι επίσης συνιδρυτής του περιοδικού Self Service, ενίσχυσε το τεύχος 47 (Σεπτέμβριος 2017) με μια αντίστοιχη επαυξημένης πραγματικότητας στην αγορά.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, με την έντονη αυτή πραγματικότητα να βρίσκει όλο και περισσότερες εφαρμογές από τον πραγματικό κόσμο, η εμπειρία της Zara δείχνει πόσο η καινοτομία ή έμπνευση και η προηγμένη τεχνολογία μπορούν να επανασχεδιάσουν το συμβατικό λιανικό εμπόριο.

Συμμετέχοντας ταυτόχρονα τόσο στο περιβάλλον των καταστημάτων όσο και στην εφαρμογή, οι καταναλωτές θα ανακαλύψουν την εύκολη χρήση του και παράλληλα θα βιώσουν μια ξεχωριστή εμπειρία. Η παγκόσμια εμβέλεια της Zara φέρνει την προηγμένη τεχνολογία σε συνάρτηση με ένα ευρύ και απεριόριστο κοινό. Κατά μία έννοια, αυτό το συναρπαστικό concept δεν θα μπορούσε να είναι πιο φυσικό για το λιανικό εμπόριο, καθώς το αποκλειστικό branding καθιστά σαφές ότι η επαυξημένη πραγματικότητα συνοδεύει τη Z-AR-A καθ’όλη τη πορεία της

facebook_page_plugin