Latest Franchises

  • ΟΛΟΝ
  • TETZERIS
  • ZHIDOU
  • OJO SUNGLASSES
  • NINE GRAMS
  • CULTIVOS COFFEE
  • CHIC ESSENCE

H πρόταση του ΟΛΟΝΤΜ by All4Therapy περιλαμβάνει πληθώρα ολιστικών υπηρεσιών υγείας και ευεξίας. Η βραβευμένη και καινοτόμα πρόταση franchise αφορά σε υπηρεσίες ολιστικής θεραπείας σε τοπικό επίπεδο και εναλλακτικού θεραπευτικού τουρισμού.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του tetzeris αφορά σε ένα ιδιαίτερο concept Μικρής Εστίασης, που δεν προσφέρει απλά μαγειρευτό φαγητό, αλλά μεσογειακή δημιουργική κουζίνα για όλους όσους αναζητούν κάτι το διαφορετικό στην καθημερινή διατροφή τους.

Περισσότερα

H Ν. Ζυμπάς ΑΕ, που δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου πάνω από 45 χρόνια, έχει αναλάβει την αποκλειστική αντιπροσώπευση στην Ελλάδα της μάρκας Zhidou μετά από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης συνεργασίας με την Shandong Zhidou Electric Vehicle Co και αναπτύσσεται δυναμικά μέσω franchise.

Περισσότερα

Η OJO Sunglasses είναι ίσως η πιο επιτυχημένη αλυσίδα λιανικής πώλησης γυαλιών ηλίου και οπτικών στην αγορά, με τη δική της ιδιαίτερα επιτυχημένη και ανταγωνιστική μάρκα, με δέσμευση για ποιότητα, προϊόντα που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας, υπερσύγχρονα καταστήματα λιανικής πώλησης και ειδικά καταρτισμένο προσωπικό.

Περισσότερα

Η NINE GRAMS δημιουργεί τομή στον κλάδο της καφεστίασης, προτείνοντας ένα δυνατό σύστημα franchise που συνδυάζει ένα πραγματικό καφεκοπτείο με ένα μοντέρνο take away coffee shop, στους ρυθμούς του 3rd wave coffee movement, με συμπιεσμένη αρχική επένδυση στα 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των Cultivos Coffee αποτελεί έμπνευση της taf, η οποία καθιέρωσε στην ελληνική αγορά τη φιλοσοφία του νέου κύματος καφέ και ανάπτυξε τις πρώτες σειρές καφέδων specialty, espresso blends και καφέδες από μεμονωμένες φάρμες (single estate coffees).

Περισσότερα

H Chic Essence αποτελεί μια νέα και ιδιαίτερα δυναμική επιχειρηματική πρόταση franchise. Δημιουργήθηκε από τον Σωτήρη Τσιαλόπουλο με χρόνια εμπειρίας στον κλάδο των αρωμάτων και της ομορφιάς, με σκοπό την ανάπτυξη καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα, τα οποία προσφέρουν υψηλής ποιότητας αρώματα και καλλυντικά σε πολύ προσιτές τιμές.

Περισσότερα
Zara Réalité Augmentée

Η Zara, η αλυσίδα μόδας του ομίλου ένδυσης INDIΤEX, εγκαινιάζει σήμερα, 12 Απριλίου, την εμπειρία “επαυξημένης πραγματικότητας” (σύνθεση εικονικής πραγματικότητας και φυσικού κόσμου) που θα είναι διαθέσιμη σε κινητές συσκευές μέσω της εφαρμογής Zara AR και θα διαρκέσει δύο εβδομάδες σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλο τον κόσμο.

Στην Αθήνα, στο κατάστημα της Zara Ερμού 9, θα είναι διαθέσιμη από σήμερα η συγκεκριμένη εφαρμογή. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, αυτό το πρωτοποριακό concept τοποθετεί την υπερσύγχρονη τεχνολογία στο λιανικό περιβάλλον, δίνοντας την ευκαιρία στους πελάτες εντός και εκτός του καταστήματος να κάνουν τις αγορές τους και να μοιράζονται την εμπειρία τους όπως ποτέ άλλοτε.

Η “επαυξημένη πραγματικότητα” γίνεται με τη χρήση κινητών τηλεφώνων μέσω της εφαρμογής Zara AR. Η ενεργοποίηση γίνεται σε τρία διαφορετικά σημεία: στις βιτρίνες των καταστημάτων, σε κεντρικά σημεία μέσα στο κατάστημα και στο πάνω μέρος των online πακέτων. Με την τοποθέτηση των smartphones στη γραφική σήμανση (QR code), αμέσως τα μοντέλα ζωντανεύουν φαινομενικά στις οθόνες εντός 7 έως 12 δευτερολέπτων. Όλα τα σύνολα τους μπορούν να αγοραστούν άμεσα με ένα μόνο άγγιγμα στην εφαρμογή Zara AR, όπως επίσης και στο κατάστημα.

Η Zara Augmented Reality είναι η σύλληψη του Creative Director Ezra Petronio που εδρεύει στο Παρίσι, ο οποίος ανέπτυξε αυτή την υψηλής ποιότητας εμπειρία και εφαρμογή με την HOLOOH, γαλλική εταιρεία, πέραν του ερευνητικού εταίρου INRIA (Γαλλικό Εθνικό Ινστιτούτο Πληροφορικής και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών).

Οι 12 δυναμικές ακολουθίες καταγράφηκαν ως ολογράμματα σε ένα στούντιο 170 τετραγωνικών μέτρων που περιλαμβάνει 68 κάμερες, από τα μεγαλύτερα συστήματα εγγραφής του είδους του στον κόσμο. Ο Petronio, ο οποίος είναι επίσης συνιδρυτής του περιοδικού Self Service, ενίσχυσε το τεύχος 47 (Σεπτέμβριος 2017) με μια αντίστοιχη επαυξημένης πραγματικότητας στην αγορά.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, με την έντονη αυτή πραγματικότητα να βρίσκει όλο και περισσότερες εφαρμογές από τον πραγματικό κόσμο, η εμπειρία της Zara δείχνει πόσο η καινοτομία ή έμπνευση και η προηγμένη τεχνολογία μπορούν να επανασχεδιάσουν το συμβατικό λιανικό εμπόριο.

Συμμετέχοντας ταυτόχρονα τόσο στο περιβάλλον των καταστημάτων όσο και στην εφαρμογή, οι καταναλωτές θα ανακαλύψουν την εύκολη χρήση του και παράλληλα θα βιώσουν μια ξεχωριστή εμπειρία. Η παγκόσμια εμβέλεια της Zara φέρνει την προηγμένη τεχνολογία σε συνάρτηση με ένα ευρύ και απεριόριστο κοινό. Κατά μία έννοια, αυτό το συναρπαστικό concept δεν θα μπορούσε να είναι πιο φυσικό για το λιανικό εμπόριο, καθώς το αποκλειστικό branding καθιστά σαφές ότι η επαυξημένη πραγματικότητα συνοδεύει τη Z-AR-A καθ’όλη τη πορεία της

facebook_page_plugin