Latest Franchises

  • POTATO KING
  • HAPPY BUDDHA
  • LELASHES
  • ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ
  • COFFEE LAB PR
  • SUGAR ANGEL
  • 20 MINUTES FITNESS

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των Potato King είναι αυτό που αυτο-αποκαλούνται: Serious Potato Business, με τις πατάτες να κυριαρχούν και να λαμβάνουν τιμές βασιλιά, σε 6 διαφορετικά είδη και με 22 διαφορετικές σως και όχι μόνο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του HAPPY BUDDHA αλλάζει τα δεδομένα στο Asian Street Food με την υπογραφή του Βαγγέλη Δρίσκα και με κύρια συστατικά επιτυχίας την χαμηλή επένδυση και την εξαιρετικά εύκολη διαχείριση, με τα πιο χαρακτηριστικά πιάτα από τις κουζίνες της Ασίας.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise της LE-LAshes έρχεται να αλλάξει τον κλάδο της ομορφιάς. Με την υπογραφή της Lenia Lamnatou και με την εγγύηση της κορυφαίας εταιρείας Lash extend, τα LE-LAshes studios παρέχουν τα πάντα για τις βλεφαρίδες, από τοποθετήσεις και συντήρηση, μέχρι ειδικά προϊόντα περιποίησης και μαγευτικά αξεσουάρ και δώρα.

Περισσότερα

O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ λανσάρει το απόλυτο concept ελληνικού street food, με premium κρέατα από μικρές ελληνικές φάρμες, παραδοσιακές συνταγές από την Βόρεια Ελλάδα και χειροποίητες αλοιφές. Διαθέτοντας ποιότητα και πρώτες ύλες πεντάστερου εστιατορίου, σε προσιτές τιμές και με απροσποίητη εξυπηρέτηση ξεχωρίζει στον κλάδο της Μικρής Εστίασης.

Περισσότερα

Το νέο project COFFEE LAB PR αφορά σε νέο premium concept με το design να μην είναι η μοναδική διαφοροποίηση, καθώς είναι ένα “megastore” για τα ελληνικά δεδομένα, περισσότερο ένας ναός για τους λάτρεις του καφέ, παρά μία παραδοσιακή καφετέρια, o νο1 προορισμός για όλους όσους πίνουν καφέ και όχι μόνο για όσους βρίσκονται στο εμπορικό κέντρο της πρωτεύουσας.

Περισσότερα

Μετά από μια επιτυχημένη πορεία έξι ετών με ιδιαίτερες και μοναδικές δημιουργίες, το Sugar Angel καταξιώθηκε στον κόσμο της ζαχαροπλαστικής και ξεκινά την ανάπτυξή του μέσω franchise για να γνωρίσει τις διαφορετικές και ξεχωριστές δημιουργίες του σε όλη την Ελλάδα και Κύπρο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των 20 Minutes Fitness διαθέτει έντονα διαφοροποιητικά στοιχεία και καινοτόμα χαρακτηριστικά, ξεχωρίζοντας στον κλάδο του fitness. Με χαμηλή αρχική επένδυση, πολύ μεγάλα περιθώρια κέρδους, παροχή αποτελεσματικών υπηρεσιών εκγύμνασης μέσω του συστήματος EMS (ηλεκτρομυοδιέγερση) και της προπονητικής μονάδας Μiha Bodytec που αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή franchise.

Περισσότερα
Starbucks

Η συνεχής εκπαίδευση, φροντίδα και εξέλιξη των εργαζομένων της αποτελεί για την Μαρινόπουλος Εταιρεία Καφέ AEE – Starbucks μια από τις βασικότερες αξίες της εταιρείας. Κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους περισσότεροι από 225 εργαζόμενοι (partners) των Starbucks ανά την Ελλάδα συμμετείχαν σε περισσότερες από 32 εκπαιδευτικές δράσεις (εσωτερικά σεμινάρια, επιμορφωτικά σεμινάρια εκπαιδευτικών φορέων, επιμορφωτικά ταξίδια στο εξωτερικό και ειδικό πρόγραμμα επιμόρφωσης σχετικά με την τέχνη του καφέ). Ένας αριθμός ρεκόρ τον οποίο η εταιρεία προσδοκά να ξεπεράσει μέσα στα επόμενα χρόνια.

Τα Starbucks διακρίνονται για το μοναδικό τους εργασιακό περιβάλλον τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Χαρακτηριστικό της φιλοσοφίας των Starbucks αποτελεί το γεγονός ότι οι εργαζόμενοι τους δεν είναι απλά υπάλληλοι, αλλά συνεργάτες, η επιλογή των οποίων γίνεται με κριτήριο την πίστη σε ένα κοινό σύστημα αξιών ανεξαρτήτου ηλικίας, φύλου, καταγωγής ή οικογενειακής κατάστασης.

Οι άνθρωποι που επιλέγουν να εργαστούν στα Starbucks πιστεύουν στις αρχές της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και σε αυτό το πλαίσιο είναι διατεθειμένοι να διαφοροποιηθούν με απώτερο σκοπό να συμμετέχουν με όποιο τρόπο μπορούν στις πρωτοβουλίες περιβαλλοντικών και κοινωνικών ζητημάτων που η εταιρεία αναλαμβάνει. Αυτό ακριβώς είναι το στοιχείο που διαφοροποιεί την εταιρεία. Η δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος που η διαφορετικότητα είναι απολύτως αποδεκτή, ως ουσιαστικό συστατικό του τρόπου λειτουργίας της επιχείρησης.

Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι 85% των διευθυντικών θέσεων στην εταιρεία προέρχεται από εσωτερικές προαγωγές συνεργατών ενώ μέσα στο 2017 έγιναν συνολικά 16 προαγωγές. Παράλληλα, ιδιαίτερα μεγάλος είναι και ο μέσος όρος παραμονής στην εταιρία, περίπου 7 χρόνια, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τη φύση της εργασίας στα καταστήματα και το γεωγραφικό εύρος του δικτύου καταστημάτων.