Latest Franchises

  • FAMOUS
  • COFIS
  • BUBBLETALE
  • ΟΛΟΝ
  • TETZERIS
  • ZHIDOU
  • OJO SUNGLASSES

Η FAMOUS αποτελεί ηγετικό brand στον κλάδο της γυναικείας νεανικής υπόδησης και αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς μέσω franchise, παρέχοντας το best value for money προϊόν, εξαιρετικής ποιότητας και αισθητικής, με περισσότερα από 45 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, δις βραβευμένη στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE και προτείνει μια μοναδική επιχειρηματική πρόταση - εγγύηση για σταθερό εισόδημα για μια ολόκληρη ζωή, με αρχικό κεφάλαιο μόνο 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα

Τα καταστήματα COFIS αντιπροσωπεύουν μια αλυσίδα στην καφεστίαση που χαρακτηρίζεται από δυναμισμό και άριστη ποιότητα προϊόντων και εξυπηρέτησης.

Περισσότερα

Με 14 καταστήματα (12 στην Ελλάδα, 2 στην Κύπρο) μέσα σε 5 χρόνια λειτουργίας, τα Bubbletale συνεχίζουν να είναι πρωτοπόροι στο χώρο της εστίασης.

Περισσότερα

H πρόταση του ΟΛΟΝΤΜ by All4Therapy περιλαμβάνει πληθώρα ολιστικών υπηρεσιών υγείας και ευεξίας. Η βραβευμένη και καινοτόμα πρόταση franchise αφορά σε υπηρεσίες ολιστικής θεραπείας σε τοπικό επίπεδο και εναλλακτικού θεραπευτικού τουρισμού.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του tetzeris αφορά σε ένα ιδιαίτερο concept Μικρής Εστίασης, που δεν προσφέρει απλά μαγειρευτό φαγητό, αλλά μεσογειακή δημιουργική κουζίνα για όλους όσους αναζητούν κάτι το διαφορετικό στην καθημερινή διατροφή τους.

Περισσότερα

H Ν. Ζυμπάς ΑΕ, που δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου πάνω από 45 χρόνια, έχει αναλάβει την αποκλειστική αντιπροσώπευση στην Ελλάδα της μάρκας Zhidou μετά από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης συνεργασίας με την Shandong Zhidou Electric Vehicle Co και αναπτύσσεται δυναμικά μέσω franchise.

Περισσότερα

Η OJO Sunglasses είναι ίσως η πιο επιτυχημένη αλυσίδα λιανικής πώλησης γυαλιών ηλίου και οπτικών στην αγορά, με τη δική της ιδιαίτερα επιτυχημένη και ανταγωνιστική μάρκα, με δέσμευση για ποιότητα, προϊόντα που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας, υπερσύγχρονα καταστήματα λιανικής πώλησης και ειδικά καταρτισμένο προσωπικό.

Περισσότερα
Alterego PILLSCIGS

Μια νέα επιστημονική μελέτη ερευνητών από διάφορα πανεπιστήμια του κόσμου αποφαίνεται αυτό που ήδη έχετε παρατηρήσει εδώ και καιρό γύρω σας: Το μέσο που επιλέγουν οι καπνιστές για να σταματήσουν τη βλαβερή τους συνήθεια είναι το ηλεκτρονικό τσιγάρο. Η έρευνα προστίθεται σε μια σειρά άλλων μελετών με αντίστοιχα αποτελέσματα, ενώ ουσιαστικά χαρτογραφεί και την πραγματικότητα.

Όμως, παρόλα αυτά, σημαντικοί φορείς αλλά και κρατικές αρχές που ρυθμίζουν τη νομοθεσία, «κωφεύουν» και εξακολουθούν να εξομοιώνουν το ηλεκτρονικό με το συμβατικό τσιγάρο, δημιουργώντας όχι απλά σύγχυση και παραπληροφόρηση, αλλά και ουσιαστική αποτροπή στη δοκιμή του μέσου αυτού για όσους θέλουν να βελτιώσουν τη ζωή τους.

Η έρευνα δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό British Medical Journal και επικεφαλής ερευνητής ήταν ο «δικός μας», Φίλιππος Φιλιππίδης, καθηγητής στο Imperial College του Λονδίνου και στην Ιατρική Αθηνών (συμμετείχε και ο Κωνσταντίνος Βαρδάβας, από την Ιατρική Αθηνών, συνεργάτης του Κέντρο Απεξάρτησης Νικοτίνης της Μινεσότα των ΗΠΑ). Αφορά σε μετρήσεις σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, το 2017 το ποσοστό των νυν και πρώην καπνιστών που προσπάθησαν να το κόψουν χωρίς ιατρική βοήθεια αυξήθηκε στο 74,8% (από το 70,3%) το 2012, με το ηλεκτρονικό τσιγάρο ως μέθοδος διακοπής να τριπλασιάζεται σχεδόν στις προτιμήσεις (από 3,7% στο 9,7%). Αντίστοιχα, οι καπνιστές που χρησιμοποίησαν υπηρεσίες διακοπής του καπνίσματος μειώθηκαν από το 7,5% στο 5% και όσοι χρησιμοποίησαν φαρμακευτικά προϊόντα διακοπής του καπνίσματος μειώθηκαν από το 14.6% στο 11,1%.

Παρατηρούν, δηλαδή, οι επιστήμονες ότι η αύξηση της χρήσης του ηλεκτρονικού τσιγάρου από τους καπνιστές ως μέσο διακοπής του καπνίσματος επιφέρει μείωση στις άλλες παραδοσιακές μεθόδους (τσιρότα νικοτίνης, φάρμακα κτλ.). Τα ποσοστά χρήσης του ηλεκτρονικού τσιγάρου μάλιστα αυξάνονται στους νεώτερους, που προτιμούν αυτό το μέσο διακοπής παρά τις παραδοσιακές μεθόδους.

Ένας καλόπιστος παρατηρητής, αντιλαμβάνεται εύκολα την αιτία που παρόλα αυτά το ηλεκτρονικό τσιγάρο εξακολουθεί να αντιμετωπίζεται πολύ εχθρικά, ως κάτι αντίστοιχο με το συμβατικό, σε χώρες της Ε.Ε., μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα. Τα τεράστια ιατρικά και φαρμακευτικά συμφέροντα πλήττονται από τη χρήση του, όπως χαρτογραφείται και με τα στοιχεία από τη συγκεκριμένη έρευνα, μια αρνητική εξέλιξη για την κερδοφορία τους και ως εκ τούτου τα πανίσχυρα λόμπι φροντίζουν να «μετριάσουν» τις συνέπειες, πολεμώντας το μέσο αυτό γιατί πολύ απλά, μειώνει τις πωλήσεις των προϊόντων τους.

Έρευνες που δημοσιεύονται με αμφίβολη επιστημονική πιστότητα, ανακοινώσεις επαγγελματικών ιατρικών συλλόγων (που λαμβάνουν χρηματοδότηση από τις μεγάλες φαρμακευτικές εταιρίες), παραπλανητικά συμπεράσματα σε πηχυαίους τίτλους δημοσιευμάτων στον Τύπο και, κυρίως, απροθυμία προσαρμογής στην πραγματικότητα από τους νομοθέτες που επηρεάζονται, είναι μερικοί τρόποι έκφρασης αυτής της αντίδρασης των κατεστημένων συμφερόντων, με τη βελτίωση της δημόσιας υγείας να μην αποτελεί φυσικά το ζητούμενο για αυτούς, αφού ο στόχος τους είναι η συνέχιση ή αύξηση της κερδοφορίας τους.

Όμως, όπως αναφέρεται στα συμπεράσματα της έρευνας, καταδεικνύεται η ανάγκη παροχής υποστήριξης στους Ευρωπαίους καπνιστές που θέλουν να το κόψουν και θα πρέπει να εξεταστεί πολύ προσεχτικά εάν η διαθεσιμότητα του ηλεκτρονικού τσιγάρου αντικαταστήσει τις άλλες μεθόδους, καθώς και οι συνέπειες αυτής της αλλαγής. Δηλαδή, προσθέτουν οι επιστήμονες, θα πρέπει η Ε.Ε. να εξετάσει προσεχτικά νέες προσεγγίσεις πολιτικών για τη διακοπή του καπνίσματος.

Η έρευνα καταλήγει: «Η υποστήριξη στις προσπάθειες των καπνιστών που θέλουν να το κόψουν αποτελεί σημαντική στρατηγική στη μάχη εναντίον του καπνού. Η αναγνώριση των νέων τάσεων που σχετίζονται με την ενίσχυση αυτής της προσπάθειας, μπορούν να πληροφορήσουν σημαντικά τους γιατρούς αλλά και τους νομοθέτες»...

facebook_page_plugin