Latest Franchises

  • ΟΛΟΝ
  • TETZERIS
  • ZHIDOU
  • OJO SUNGLASSES
  • NINE GRAMS
  • CULTIVOS COFFEE
  • CHIC ESSENCE

H πρόταση του ΟΛΟΝΤΜ by All4Therapy περιλαμβάνει πληθώρα ολιστικών υπηρεσιών υγείας και ευεξίας. Η βραβευμένη και καινοτόμα πρόταση franchise αφορά σε υπηρεσίες ολιστικής θεραπείας σε τοπικό επίπεδο και εναλλακτικού θεραπευτικού τουρισμού που μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν: την διαμόρφωση χώρων wellness εν γένει και την εξέλιξη των spa ξενοδοχείων σε wellness - spa, μενού ολιστικής διατροφής με διαμόρφωση του καταλόγου των εστιατορίων και pool bar προς την κατεύθυνση της υγιεινής διατροφής και αποτοξίνωσης και οργάνωση πακέτων εναλλακτικών θεραπευτικών διακοπών.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του tetzeris αφορά σε ένα ιδιαίτερο concept Μικρής Εστίασης, που δεν προσφέρει απλά μαγειρευτό φαγητό, αλλά μεσογειακή δημιουργική κουζίνα για όλους όσους αναζητούν κάτι το διαφορετικό στην καθημερινή διατροφή τους.

Περισσότερα

H Ν. Ζυμπάς ΑΕ, που δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου πάνω από 45 χρόνια, έχει αναλάβει την αποκλειστική αντιπροσώπευση στην Ελλάδα της μάρκας Zhidou μετά από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης συνεργασίας με την Shandong Zhidou Electric Vehicle Co και αναπτύσσεται δυναμικά μέσω franchise.

Περισσότερα

Η OJO Sunglasses είναι ίσως η πιο επιτυχημένη αλυσίδα λιανικής πώλησης γυαλιών ηλίου και οπτικών στην αγορά, με τη δική της ιδιαίτερα επιτυχημένη και ανταγωνιστική μάρκα, με δέσμευση για ποιότητα, προϊόντα που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας, υπερσύγχρονα καταστήματα λιανικής πώλησης και ειδικά καταρτισμένο προσωπικό.

Περισσότερα

Η NINE GRAMS δημιουργεί τομή στον κλάδο της καφεστίασης, προτείνοντας ένα δυνατό σύστημα franchise που συνδυάζει ένα πραγματικό καφεκοπτείο με ένα μοντέρνο take away coffee shop, στους ρυθμούς του 3rd wave coffee movement, με συμπιεσμένη αρχική επένδυση στα 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των Cultivos Coffee αποτελεί έμπνευση της taf, η οποία καθιέρωσε στην ελληνική αγορά τη φιλοσοφία του νέου κύματος καφέ και ανάπτυξε τις πρώτες σειρές καφέδων specialty, espresso blends και καφέδες από μεμονωμένες φάρμες (single estate coffees). Ο στόχος των Cultivos Coffee είναι να μυήσουν το ευρύ κοινό σε καφέδες ξεχωριστής και υψηλής ποιότητας σε ανταγωνιστικές τιμές, μέσω επιτυχημένων καταστημάτων που εδραιώνονται μέσω της κορυφαίας τεχνογνωσίας και των υποδομών της taf.

Περισσότερα

H Chic Essence αποτελεί μια νέα και ιδιαίτερα δυναμική επιχειρηματική πρόταση franchise. Δημιουργήθηκε από τον Σωτήρη Τσιαλόπουλο με χρόνια εμπειρίας στον κλάδο των αρωμάτων και της ομορφιάς, με σκοπό την ανάπτυξη καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα, τα οποία προσφέρουν υψηλής ποιότητας αρώματα και καλλυντικά σε πολύ προσιτές τιμές.

Περισσότερα
Sklavenitis Supermarket

Ο θάνατος του Στέλιου Σκλαβενίτη προκάλεσε σοκ σε όλη την Ελλάδα, όχι μόνο στον επιχειρηματικό κόσμο. Οσοι γνώριζαν αυτόν και τα αδέρφια του που έφτιαξαν από το μηδέν μια αυτοκρατορία στο χώρο του λιανεμπορίου, μιλούν με τα καλύτερα λόγια. Οι εργαζόμενοι στα σούπερ μάρκετ, από το πρωί εκφράζουν τη θλίψη τους για τον αδόκητο θάνατό του σε πολύ μικρή ηλικία.

Με μηνύματά τους στο διαδίκτυο εκφράζουν τη συμπαράστασή τους χαρακτηρίζοντας αυτόν και τα αδέρφια του ως εξαιρετικούς εργοδότες.

Η επιχείρηση, στα χρόνια της κρίσης, απέφυγε να προχωρήσει σε μαζικές απολύσεις ή να προβεί σε μειώσεις μισθών. Χαρακτηριστική επίσης η κίνησή της να ανθίσταται στο άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές.

Οι εργαζόμενοι μιλούν για το οικογενειακό κλίμα που επικρατεί στα καταστήματα, ακόμη και τους τελευταίους μήνες που γιγαντώθηκε με την απορρόφηση του Μαρινόπουλου

Ορισμένα από τα μηνύματα είναι:

Μια αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει εταιρεία, δεν υπάρχει προμηθευτής να μην σου αναφέρει το όνομα Σκλαβενίτης ή κάτι για το ήθος ή κάτι που μπορεί να είχε ακούσει για τον γέρο Σκλαβενίτη ή απλά μια ιστορία..εφυγε νωρίς ο Στέλιος άφησε έργο πίσω του όμως που θα συζητιέται για καιρό.

«Έχετε δει σε άλλο σούπερ μάρκετ τόσους εργαζόμενους μεγαλύτερης ηλικίας; Όλοι παίρνουν νέους, από τον Σκλαβενίτη πήρα σύνταξη», αναφέρει χαρακτηριστικά κάποιος.

Η αυτοκρατορία των Σ/Μ Σκλαβενίτη

Αν κάτι χαρακτήριζε την αμιγώς ελληνική εταιρεία σούπερ μάρκετ, ήταν πάντα οι πολύ προσεκτικές κινήσεις των ιδιοκητών. Μια επιχείρηση που ξεκίνησε το 1920 ως εταιρεία εισαγωγής ξυλείας και εξαγωγής κρασιών και συνέχισε στο λιανεμπόριο. Ο Γεράσιμος Σκλαβενίτης, με καταγωγή από τη Λευκάδα ξεκινά να χτίζει την αυτοκρατορία και τη σκυτάλη παίρνει η σύζυγός του και τα παιδιά του Γιάννης και Σπύρος, όταν αυτός πεθαίνει μέσα στην Κατοχή.Ξεκινούν τη δική τους επιχείρηση διαθέτοντας στην Κεντρική Αγορά κεχρί, κανναβούρι και είδη πρώτης ανάγκης και σταδιακά αρχίζουν να ασχολούνται με το εμπόριο μπαχαρικών και μπακαλικής στον Πειραιά. Το 1950 γνωρίζονται με τον μικρασιατικής καταγωγής Μιλτιάδη Παπαδόπουλο. Το 1954 οι τρεις τους προχωρούν στη δημιουργία της Σκλαβενίτης & Σία με έδρα τα Πετράλωνα κι αντικείμενο τη χονδρική πώληση τροφίμων. Το 1967 ιδρύουν την πρώτη εταιρεία τηλεφωνικών παραγγελιών στην Ελλάδα, την ΤΗΛΕΞΥΠ - η πρώτη εταιρεία delivery στη χώρα.

Το 1967 ιδρύουν την πρώτη εταιρεία τηλεφωνικών παραγγελιών «delivery» στην Ελλάδα, την «ΤΗΛΕΞΥΠ».

Το 1969 δημιούργησαν το πρώτο κατάστημα λιανικής. Και το 1971 άνοιξαν στη λεωφόρο Κηφισού 80, στο Περιστέρι, το πρώτο σούπερ μάρκετ. Σήμερα, εκεί, βρίσκονται κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρίας Σκλαβενίτης.

Το σλόγκαν «τόσο φθηνά όσο πουθενά» είναι ακόμη και… σήμερα ένα από τα πιο γνωστά της αγοράς.

Το 1993 έφυγε από τη ζωή ο Γιάννης Σκλαβενίτης και το 2006 ο Σπύρος. Τα αδέλφια Γεράσιμος, Στέλιος και Μαρία.

Είχε προηγηθεί μια πρόταση εξαγοράς του ομίλου ύψους 400 εκατ. ευρώ.

Υπό την ηγεσία τους, τα τελευταία χρόνια, η Σκλαβενίτης έχει κάνει πολλές εξαγορές. Όχι μόνο άνοιξε νέα καταστήματα αλλά εξαγόρασαν κι άλλα. Όπως τα σούπερ μάρκετ Παπαγεωργίου. Εξαγόρασαν επίσης 28 καταστήματα άλλων αλυσίδων: της Ατλάντικ, της Δούκας, της Μπαλάσκας, της Extra Πρώτα και Φθηνά, ενώ το τελευταίο big deal ήταν για την απόκτηση της Μαρινόπουλος σε μια συμφωνία διάσωσης της τελευταίας. Μετά από διαπραγματεύσεις μηνών και ενώ οι προμηθευτές δέχτηκαν «κούρεμα» 50% επί των όσων είχαν λαμβάνειν, το deal έκλεισε.

Την 1η Μαρτίου 2017 η εταιρία απορρόφησε το δίκτυο 361 καταστημάτων της Carrefour Μαρινόπουλος.

Ο όμιλος Σκλαβενίτη, μετά την εξαγορά της «Μαρινόπουλος», αριθμεί 538 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο.

Σήμερα η Μαρία Σκλαβενίτη είναι η πρόεδρος της Ι. & Σ. Σκλαβενίτης ΑΕΕ, ενώ ο Στέλιος είχε τη θέση του αναπληρωτή διευθύνοντος σύμβουλου. Ο Γεράσιμος Σκλαβενίτης είναι ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου και έχει αναλάβει κυρίως το διοικητικό κομμάτι.

facebook_page_plugin