Latest Franchises

  • FAMOUS
  • COFIS
  • BUBBLETALE
  • ΟΛΟΝ
  • TETZERIS
  • ZHIDOU
  • OJO SUNGLASSES

Η FAMOUS αποτελεί ηγετικό brand στον κλάδο της γυναικείας νεανικής υπόδησης και αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς μέσω franchise, παρέχοντας το best value for money προϊόν, εξαιρετικής ποιότητας και αισθητικής, με περισσότερα από 45 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, δις βραβευμένη στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE και προτείνει μια μοναδική επιχειρηματική πρόταση - εγγύηση για σταθερό εισόδημα για μια ολόκληρη ζωή, με αρχικό κεφάλαιο μόνο 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα

Τα καταστήματα COFIS αντιπροσωπεύουν μια αλυσίδα στην καφεστίαση που χαρακτηρίζεται από δυναμισμό και άριστη ποιότητα προϊόντων και εξυπηρέτησης.

Περισσότερα

Με 14 καταστήματα (12 στην Ελλάδα, 2 στην Κύπρο) μέσα σε 5 χρόνια λειτουργίας, τα Bubbletale συνεχίζουν να είναι πρωτοπόροι στο χώρο της εστίασης.

Περισσότερα

H πρόταση του ΟΛΟΝΤΜ by All4Therapy περιλαμβάνει πληθώρα ολιστικών υπηρεσιών υγείας και ευεξίας. Η βραβευμένη και καινοτόμα πρόταση franchise αφορά σε υπηρεσίες ολιστικής θεραπείας σε τοπικό επίπεδο και εναλλακτικού θεραπευτικού τουρισμού.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του tetzeris αφορά σε ένα ιδιαίτερο concept Μικρής Εστίασης, που δεν προσφέρει απλά μαγειρευτό φαγητό, αλλά μεσογειακή δημιουργική κουζίνα για όλους όσους αναζητούν κάτι το διαφορετικό στην καθημερινή διατροφή τους.

Περισσότερα

H Ν. Ζυμπάς ΑΕ, που δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου πάνω από 45 χρόνια, έχει αναλάβει την αποκλειστική αντιπροσώπευση στην Ελλάδα της μάρκας Zhidou μετά από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης συνεργασίας με την Shandong Zhidou Electric Vehicle Co και αναπτύσσεται δυναμικά μέσω franchise.

Περισσότερα

Η OJO Sunglasses είναι ίσως η πιο επιτυχημένη αλυσίδα λιανικής πώλησης γυαλιών ηλίου και οπτικών στην αγορά, με τη δική της ιδιαίτερα επιτυχημένη και ανταγωνιστική μάρκα, με δέσμευση για ποιότητα, προϊόντα που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας, υπερσύγχρονα καταστήματα λιανικής πώλησης και ειδικά καταρτισμένο προσωπικό.

Περισσότερα
Ab Shopandgo

Δυναμική είσοδο στην αγορά των μικρών «καταστημάτων γειτονιάς» επιχειρεί η ΑΒ Βασιλόπουλος, με το νέο επιχειρηματικό μοντέλο franchise – μοντέλο δικαιόχρησης «Το δικό σου» AB Shop&Go, που αποτελεί εξέλιξη του ήδη δοκιμασμένου και επιτυχημένου μοντέλου της, AB Shop&Go.

Όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος, Λεωνίδας Βρεττάκος, στο πλαίσιο ενημερωτικής συνάντησης με δημοσιογράφους, η αγορά των μικρών «καταστημάτων γειτονιάς» (convenience stores) αναπτύσσεται με γρήγορους ρυθμούς στην Ελλάδα. Ειδικότερα στην Αττική η αγορά υπολογίζεται στα 500 εκατ. ευρώ, ενώ συνολικά στην Ελλάδα στο 1 δισ. ευρώ.

Σύμφωνα με τον κ. Βρεττάκο, το πλάνο ανάπτυξης της ΑΒ Βασιλόπουλος περιλαμβάνει τη δημιουργία 100 franchise καταστημάτων σε πέντε χρόνια, με στόχο την απόκτηση μεριδίου αγοράς 50% στην Αττική, σε βάθος δεκαετίας.

Αναφερόμενος στο νέο μοντέλο franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος, ο κ. Βρεττάκος τόνισε ότι η εταιρεία, με στόχο να στηρίξει στην πράξη την ελληνική επιχειρηματικότητα, καινοτομεί με το νέο αυτό επιχειρηματικό σχήμα, προσφέροντας έως το 80% της αρχικής επένδυσης σε κάθε επιχειρηματία που επιθυμεί να λειτουργήσει το δικό του ΑΒ Shop&Go.

Σημειώνεται ότι το ύψος της επένδυσης για τη δημιουργία ενός τέτοιου είδους καταστήματος κυμαίνεται από 100 έως 150.000 ευρώ, ενώ λειτουργούν ήδη 12 καταστήματα AB Shop&Go.

Το πρόγραμμα ξεκινά από την Αθήνα, τον Πειραιά και τη Θεσσαλονίκη, ενώ στόχος της εταιρείας είναι να επεκταθεί σε ακόμα περισσότερες περιοχές σε όλη την Ελλάδα.

Το επώνυμο, μικρό κατάστημα της γειτονιάς AB Shop&Go διαθέτει χώρους πώλησης 120-200 τ.μ, διευρυμένο ωράριο λειτουργίας καθημερινά, ενώ λειτουργεί και την Κυριακή, σύμφωνα με τη νομοθεσία. Πρόκειται για self service κατάστημα, που προσφέρει 3.000-5.000 κωδικούς ειδών, ανάλογα με το μέγεθος του χώρου πώλησης. Ταυτόχρονα, συμμετέχει στο συνολικό προωθητικό πρόγραμμα της εταιρείας, ενώ διαθέτει προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ΑΒ.

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ 95 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΤΟ 2018

Επενδύσεις ύψους 95 εκατ. ευρώ προγραμματίζει να υλοποιήσει μέσα στο 2018 η ΑΒ Βασιλόπουλος με στόχο τη διεύρυνση του δικτύου και των υπηρεσιών της. Σε αυτές περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, η δημιουργία νέας αποθήκης 40.000 τ.μ. στην Αττική (σ.σ. η εταιρεία βρίσκεται ήδη στην αναζήτηση οικοπέδου για την ανέγερση της αποθήκης), η δημιουργία 12-14 νέων εταιρικών καταστημάτων, 25 franchise καταστημάτων καθώς και η ανακαίνιση υφιστάμενων.

Όπως ανέφερε ο κ. Βρεττάκος, η ΑΒ Βασιλόπουλος ενισχύει το δίκτυο καταστημάτων της επενδύοντας ετησίως περί τα 40 – 60 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία νέων και την ανακαίνιση υφιστάμενων. Το δίκτυο καταστημάτων της εταιρείας σε όλη τη χώρα ανέρχεται σε 414 και περιλαμβάνει cash and carry, franchise και εταιρικά καταστήματα.

Το 2017 ο κύκλος εργασιών της εταιρείας υποχώρησε κατά 3%, στα 2,1 δισ. ευρώ από 2,17 δισ. ευρώ το 2016, ενώ η κερδοφορία ανήλθε στα 100 εκατ. ευρώ.

Αναφερόμενος στην εικόνα της αγοράς, ο κ. Βρετττάκος τόνισε ότι το 2017 ήταν μια ιδιαίτερη χρονιά που χαρακτηρίστηκε από έντονη κινητικότητα στα δίκτυα των καταστημάτων των αλυσίδων. Η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου έκλεισε οριακά αυξημένη και εκτιμάται ότι και το 2018 θα σημειώσει ανάπτυξη 1,5%.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος πέτυχε υψηλή διακράτηση τόσο των μεριδίων αγοράς που κέρδισε το 2016 όσο και των νέων πελατών σε ποσοστά της τάξης του 70-80%. Σημειώνεται ότι το 2017 το μερίδιο αγοράς της εταιρείας διαμορφώθηκε σε 21,7%.

facebook_page_plugin