Latest Franchises

  • FAMOUS
  • COFIS
  • BUBBLETALE
  • ΟΛΟΝ
  • TETZERIS
  • ZHIDOU
  • OJO SUNGLASSES

Η FAMOUS αποτελεί ηγετικό brand στον κλάδο της γυναικείας νεανικής υπόδησης και αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς μέσω franchise, παρέχοντας το best value for money προϊόν, εξαιρετικής ποιότητας και αισθητικής, με περισσότερα από 45 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, δις βραβευμένη στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE και προτείνει μια μοναδική επιχειρηματική πρόταση - εγγύηση για σταθερό εισόδημα για μια ολόκληρη ζωή, με αρχικό κεφάλαιο μόνο 25,000 Ευρώ.

Περισσότερα

Τα καταστήματα COFIS αντιπροσωπεύουν μια αλυσίδα στην καφεστίαση που χαρακτηρίζεται από δυναμισμό και άριστη ποιότητα προϊόντων και εξυπηρέτησης.

Περισσότερα

Με 14 καταστήματα (12 στην Ελλάδα, 2 στην Κύπρο) μέσα σε 5 χρόνια λειτουργίας, τα Bubbletale συνεχίζουν να είναι πρωτοπόροι στο χώρο της εστίασης.

Περισσότερα

H πρόταση του ΟΛΟΝΤΜ by All4Therapy περιλαμβάνει πληθώρα ολιστικών υπηρεσιών υγείας και ευεξίας. Η βραβευμένη και καινοτόμα πρόταση franchise αφορά σε υπηρεσίες ολιστικής θεραπείας σε τοπικό επίπεδο και εναλλακτικού θεραπευτικού τουρισμού.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του tetzeris αφορά σε ένα ιδιαίτερο concept Μικρής Εστίασης, που δεν προσφέρει απλά μαγειρευτό φαγητό, αλλά μεσογειακή δημιουργική κουζίνα για όλους όσους αναζητούν κάτι το διαφορετικό στην καθημερινή διατροφή τους.

Περισσότερα

H Ν. Ζυμπάς ΑΕ, που δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου πάνω από 45 χρόνια, έχει αναλάβει την αποκλειστική αντιπροσώπευση στην Ελλάδα της μάρκας Zhidou μετά από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης συνεργασίας με την Shandong Zhidou Electric Vehicle Co και αναπτύσσεται δυναμικά μέσω franchise.

Περισσότερα

Η OJO Sunglasses είναι ίσως η πιο επιτυχημένη αλυσίδα λιανικής πώλησης γυαλιών ηλίου και οπτικών στην αγορά, με τη δική της ιδιαίτερα επιτυχημένη και ανταγωνιστική μάρκα, με δέσμευση για ποιότητα, προϊόντα που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας, υπερσύγχρονα καταστήματα λιανικής πώλησης και ειδικά καταρτισμένο προσωπικό.

Περισσότερα
Korkidhs

Το τελευταίο έτος, το λιανικό εμπόριο πέρασε σε μία φάση σταθερότητας και πλέον αυτό φαίνεται ακόμα και στις επιδόσεις του κύκλου εργασιών αλλά κυρίως στις προσδοκίες του. Το έτος που διανύουμε θα είναι καθοριστικό για την πορεία των ελληνικών ΜμΕ, το αν θα καταφέρουν να φτάσουν τις επιδόσεις των ευρωπαϊκών, συνεχίζοντας την ανοδική πορεία του τελευταίου έτους. Πάμε καλύτερα, αλλά έχουμε ακόμα μεγάλη απόσταση να διανύσουμε.

Αυτό δήλωσε ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Βασίλης Κορκίδης με αφορμή τα ευρήματα της εξαμηνιαίας έρευνες για το λιανικό εμπόριο του Ινστιτούτου Εμπορίου και Υπηρεσιών (ΙΝΕΜΥ) της ΕΣΕΕ.

Συγκεκριμένα, διαμορφώθηκε για δεύτερη φορά το Βαρόμετρο του Λιανικού Εμπορίου για το β’ εξάμηνο του 2017, το οποίο έφτασε το 51,8 από 50,1 το α’ εξάμηνο του 2017 και 51,6 το β’ εξάμηνο του 2016.

Τα στοιχεία για πρώτη φορά είναι αρκετά ενθαρρυντικά αφού το 26% των επιχειρήσεων παρουσίασε αύξηση του κύκλου εργασιών το β’ εξάμηνο του 2017 σε σχέση με το α’ εξάμηνο του έτους και ο μέσος κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 3%. Η παραπάνω εξέλιξη επιβεβαίωσε τις προβλέψεις μας για το 2017, μία χρονιά σταθερότητας για το ελληνικό εμπόριο μετά από την περίοδο της κρίσης.

Η απασχόληση παρέμεινε στα ίδια επίπεδα, συγκρατώντας τις αυξητικές τάσεις του τελευταίου εξαμήνου, ενώ, όπως σημειώνεται, είναι σαφής και σταθερή τα τελευταία δύο έτη η τάση αποεπένδυσης.

Τέλος, οι μισές επιχειρήσεις δεν έχουν καμία οφειλή (εφορία, ασφαλιστικά ταμεία, προμηθευτές), επίδοση που παραμένει σταθερή μεταξύ όλων των εξαμήνων.

Παράλληλα, το τελευταίο Βαρόμετρο για τις ΜμΕ της ευρωπαϊκής ομοσπονδίας – UEAPME έδειξε συνεχείς βελτιώσεις για τις ευρωπαϊκές ΜμΕ το δεύτερο εξάμηνο του 2017 και παρουσίασε ενθαρρυντικά σήματα σταθερότητας για το μέλλον.

Ο δείκτης επιχειρηματικού κλίματος για τις ευρωπαϊκές ΜμΕ έφτασε στο 81,6, ενώ στις επιχειρήσεις του Νότου στο 77,7, την ίδια στιγμή που οι ελληνικές εμπορικές ΜμΕ στον ίδιο δείκτη φτάνουν το 45,5. Αν και η τάση μπορεί να είναι θετική και για τη χώρα μας όπως στην Ευρώπη, το ΙΝΕΜΥ σημειώνει ότι η ελληνική αγορά αγωνίζεται να φτάσει το επίπεδο των ευρωπαϊκών επιδόσεων.

Τέλος, όπως αναφέρεται, σε όλες τις βασικές μεταβλητές οι επιδόσεις του ισοζυγίου μεταξύ θετικών – αρνητικών απαντήσεων για τις ελληνικές ΜμΕ επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου είναι αρνητικές, παρουσιάζοντας την υστέρηση της ελληνικής αγοράς σε σύγκριση με τα ευρωπαϊκά δεδομένα.

facebook_page_plugin