Latest Franchises

  • TYCO
  • WATT+VOLT
  • ΑΡΕΙΜΑΝΙΟ
  • SO EASY
  • POTATO KING
  • HAPPY BUDDHA
  • LELASHES

Το TYCO αποτελεί ένα πολύ φρέσκο και καινοτόμο franchise concept στη Μικρή Εστίαση, με ζωντανό και κεφάτο χαρακτήρα, χαμηλή επένδυση και εξαιρετικά ποτά σε χαμηλές τιμές, που «εκδημοκρατίζει» την έννοια του cocktail.

Περισσότερα

Η WATT+VOLT, ο ολοκληρωμένος πάροχος ενέργειας, μετρώντας περισσότερα από 7 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην ελληνική αγορά και με ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο δίκτυο καταστημάτων, αποτελεί μία ισχυρή επιλογή συνεργασίας για όσους επιθυμούν να επενδύσουν στο επαγγελματικό τους μέλλον και στοχεύουν στην κορυφή.

Περισσότερα

Τα φροντιστήρια ΑΡΕΙΜΑΝΙΟ®, έχοντας ηγετική παρουσία 30 ετών kαι συνεχείς επιτυχίες στην εισαγωγή μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση προσφέρoυν δυναμικές ευκαιρίες επιχειρηματικής ανάπτυξης. Η φιλοσοφία τους βασίζεται στο συνδυασμό ποιότητας και καινοτομίας, πάθους για την εκπαίδευση και εμπειρίας στην πράξη.

Περισσότερα

Τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών SO EASY® , καταφέρνουν να κερδίζουν τους σπουδαστές κάθε ηλικίας και να δημιουργούν πετυχημένους συνεργάτες, συνδυάζοντας την προσωπική επαφή και ενασχόληση με τις πιο πρωτοποριακές και αποτελεσματικές μεθόδους εκπαίδευσης.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise των Potato King είναι αυτό που αυτο-αποκαλούνται: Serious Potato Business, με τις πατάτες να κυριαρχούν και να λαμβάνουν τιμές βασιλιά, σε 6 διαφορετικά είδη και με 22 διαφορετικές σως και όχι μόνο.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise του HAPPY BUDDHA αλλάζει τα δεδομένα στο Asian Street Food με την υπογραφή του Βαγγέλη Δρίσκα και με κύρια συστατικά επιτυχίας την χαμηλή επένδυση και την εξαιρετικά εύκολη διαχείριση, με τα πιο χαρακτηριστικά πιάτα από τις κουζίνες της Ασίας.

Περισσότερα

Η επιχειρηματική πρόταση franchise της LE-LAshes έρχεται να αλλάξει τον κλάδο της ομορφιάς. Με την υπογραφή της Lenia Lamnatou και με την εγγύηση της κορυφαίας εταιρείας Lash extend, τα LE-LAshes studios παρέχουν τα πάντα για τις βλεφαρίδες, από τοποθετήσεις και συντήρηση, μέχρι ειδικά προϊόντα περιποίησης και μαγευτικά αξεσουάρ και δώρα.

Περισσότερα
Korkidhs

Το τελευταίο έτος, το λιανικό εμπόριο πέρασε σε μία φάση σταθερότητας και πλέον αυτό φαίνεται ακόμα και στις επιδόσεις του κύκλου εργασιών αλλά κυρίως στις προσδοκίες του. Το έτος που διανύουμε θα είναι καθοριστικό για την πορεία των ελληνικών ΜμΕ, το αν θα καταφέρουν να φτάσουν τις επιδόσεις των ευρωπαϊκών, συνεχίζοντας την ανοδική πορεία του τελευταίου έτους. Πάμε καλύτερα, αλλά έχουμε ακόμα μεγάλη απόσταση να διανύσουμε.

Αυτό δήλωσε ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Βασίλης Κορκίδης με αφορμή τα ευρήματα της εξαμηνιαίας έρευνες για το λιανικό εμπόριο του Ινστιτούτου Εμπορίου και Υπηρεσιών (ΙΝΕΜΥ) της ΕΣΕΕ.

Συγκεκριμένα, διαμορφώθηκε για δεύτερη φορά το Βαρόμετρο του Λιανικού Εμπορίου για το β’ εξάμηνο του 2017, το οποίο έφτασε το 51,8 από 50,1 το α’ εξάμηνο του 2017 και 51,6 το β’ εξάμηνο του 2016.

Τα στοιχεία για πρώτη φορά είναι αρκετά ενθαρρυντικά αφού το 26% των επιχειρήσεων παρουσίασε αύξηση του κύκλου εργασιών το β’ εξάμηνο του 2017 σε σχέση με το α’ εξάμηνο του έτους και ο μέσος κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 3%. Η παραπάνω εξέλιξη επιβεβαίωσε τις προβλέψεις μας για το 2017, μία χρονιά σταθερότητας για το ελληνικό εμπόριο μετά από την περίοδο της κρίσης.

Η απασχόληση παρέμεινε στα ίδια επίπεδα, συγκρατώντας τις αυξητικές τάσεις του τελευταίου εξαμήνου, ενώ, όπως σημειώνεται, είναι σαφής και σταθερή τα τελευταία δύο έτη η τάση αποεπένδυσης.

Τέλος, οι μισές επιχειρήσεις δεν έχουν καμία οφειλή (εφορία, ασφαλιστικά ταμεία, προμηθευτές), επίδοση που παραμένει σταθερή μεταξύ όλων των εξαμήνων.

Παράλληλα, το τελευταίο Βαρόμετρο για τις ΜμΕ της ευρωπαϊκής ομοσπονδίας – UEAPME έδειξε συνεχείς βελτιώσεις για τις ευρωπαϊκές ΜμΕ το δεύτερο εξάμηνο του 2017 και παρουσίασε ενθαρρυντικά σήματα σταθερότητας για το μέλλον.

Ο δείκτης επιχειρηματικού κλίματος για τις ευρωπαϊκές ΜμΕ έφτασε στο 81,6, ενώ στις επιχειρήσεις του Νότου στο 77,7, την ίδια στιγμή που οι ελληνικές εμπορικές ΜμΕ στον ίδιο δείκτη φτάνουν το 45,5. Αν και η τάση μπορεί να είναι θετική και για τη χώρα μας όπως στην Ευρώπη, το ΙΝΕΜΥ σημειώνει ότι η ελληνική αγορά αγωνίζεται να φτάσει το επίπεδο των ευρωπαϊκών επιδόσεων.

Τέλος, όπως αναφέρεται, σε όλες τις βασικές μεταβλητές οι επιδόσεις του ισοζυγίου μεταξύ θετικών – αρνητικών απαντήσεων για τις ελληνικές ΜμΕ επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου είναι αρνητικές, παρουσιάζοντας την υστέρηση της ελληνικής αγοράς σε σύγκριση με τα ευρωπαϊκά δεδομένα.

Review Us On Google