Shake Shack

Οι πωλήσεις της Shake Shack αυξήθηκαν πέρυσι 32,5% και η αλυσίδα έχει πλέον εστιατόρια σε 100 διαφορετικές πόλεις. Οι πωλήσεις της ξεπέρασαν τα 367 εκατομμύρια ευρώ.

Το βασικό προϊόν της εταιρείας είναι το Burger, που όπως φαίνεται δεν πεθαίνει, και οι τακτικές στις βασικές επιχειρηματικές της κινήσεις για προσέλκυση πελατών, είναι τα σημεία πωλήσεων χωρίς ταμεία (ηλεκτρονικά) και τα καινούργια χορτοφαγικά Burger.

Το νεοϋορκέζικο Shake Shack ανεβάζει τους παλμούς και δημιουργεί προσδοκίες με κλασσικό cheeseburger με τη shack σως και το πατατένιο ψωμάκι συνοδευμένο από τις τυρένιες κατσαρές πατάτες. Το κορυφαίο Smoke Stack burger με το καπνιστό μπεικον και τις κοκκινες πιπεριές. Το burger με τα μανιτάρια είναι εξαιρετικό και για όσους δεν ειναι χορτοφάγοι υπάρχει το double stack που συνδυάζει και τα δύο. Το Big Blend που συνδυάζει frozen custard βανιλια και σοκολάτα με μπισκότα από το St John’s bakery και κομμάτια brownie.

Review Us On Google