Συζητάμε με τον Κυριάκο Βασιλείου, CEO της TYCO, μας παρουσιάζει τα πλεονεκτήματα της πρότασης franchise της αλυσίδας του, αλλά και κάνει προβλέψεις για το μέλλον της αγοράς...
Ποιό είναι το κύριο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της επιχειρηματικής σας πρότασης;
Το TYCO σημαίνει «Take Your Cocktail Out» και ξεκίνησε με το πρώτο κατάστημά του στο κέντρο της Αθήνας, στον πεζόδρομο της Ρόμβης. Η ανάπτυξή μας μέσω franchise ξεκίνησε αρχές του 2019 και σήμερα έχουμε άλλα δυο καταστήματα franchise σε Χαλάνδρι και Ν. Σμύρνη και αρχές του 2020 θα είναι έτοιμο και το TYCO στη Μύκονο.
Το κύριο ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα αφορά στο δίπτυχο «χαμηλά λειτουργικά έξοδα και επένδυση – διαφοροποιημένο και ποιοτικό προϊόν». Η αρχική επένδυση για ένα TYCO κυμαίνεται μεταξύ 28 – 35 χιλ. Ευρώ και χρειαζόμαστε ένα μικρό χώρο 20 – 35 τ.μ. σε πολύ κεντρικό σημείο, με 1 – 2 άτομα προσωπικό. Το, δε, προϊόν αφορά σε ποιοτικότατα cocktails, με συνεχή ανανεούμενη γκάμα που διατίθενται σε χαμηλές τιμές, σε take away και delivery, αλλά και σε καθήμενους, και κυρίως με το μεγαλύτερο μεικτό περιθώριο στην κατηγορία μας, πάντοτε με τα καλύτερα και επώνυμα είδη.
Ποιοί είναι οι στόχοι για την ανάπτυξή σας το 2020;
Το 2020 στοχεύουμε στην δημιουργία 6 με 10 καταστημάτων, με προτεραιότητες σε Γλυφάδα, Περιστέρι, Πειραιά και νησιά.
Ποιές τάσεις / εξελίξεις θα επηρεάσουν τον κλάδο σας;
Το street lifestyle κατακτά όλο και περισσότερο την κοινωνία μας, από τον τρόπο που ντυνόμαστε μέχρι και τις προτιμήσεις μας για φαγητό / ποτό, μια τάση που θα ενδυναμώσει ακόμα περισσότερο το concept των TYCO. Επίσης, η αυξανόμενη χρήση των υπηρεσιών delivery στον κλάδο της καφεστίασης, αλλά και γενικότερα κάνει ολοένα και πιο εύκολη την παράδοση cocktails στο σπίτι (βλ. cocooning) ή και στο γραφείο (π.χ. events).
Ποιά πιστεύετε ότι θα είναι η ανάπτυξη στον κλάδο σας;
Ως πρωτοπόρος αλυσίδα σαφέστατα θα γνωρίσουμε αρκετούς που θα προσπαθήσουν να ασχοληθούν με το ίδιο αντικείμενο, και σε κάθε περίπτωση αξιοποιώντας τη δυναμική του TYCO βλέπουμε να ξεπροβάλλει μια νέα κατηγορία στη Μικρή Εστίαση.
Πώς πιστεύετε ότι θα κινηθεί το real estate;
Τα τελευταία έτη έχει παρατηρηθεί συγκέντρωση των αγορών και έλλειψη προσφοράς, η οποία σε συνδυασμό με την σταθερή ή και αυξανόμενη ζήτηση οδηγεί σε αύξηση των μισθωμάτων.
Ποιες θεωρείτε ως κύριες ενέργειες / παράγοντες ενδυνάμωσης του brand;
Οι δύο άξονες ενδυνάμωσης του brand ειδικά σε αλυσίδες franchise αφορούν σε επιτυχημένα καταστήματα σε δυνατές περιοχές και στην αξιοποίηση των social media, που αποτελούν το πιο βασικό παράγοντα ενημέρωσης για διασκέδαση.
Θα εξακολουθήσει το franchising ως λύση αυτο-απασχόλησης και γιατί;
Σαφέστατα το franchising αποτελεί την ιδανική επιλογή για οποιοδήποτε επιθυμεί να διασφαλίσει μια καλή μηνιαία αμοιβή, πολύ μεγαλύτερη από το να είναι υπάλληλος και κυρίως με δυνατές προοπτικές, αρκεί να ασχοληθεί σοβαρά με το κατάστημά του και να δώσει τον καλύτερό του εαυτό.
Ποιά θεωρείτε τα top trends για το 2020;
Το 2020 αναμένω να εμφανισθούν νέα concepts στον κλάδο της Μικρής Εστίασης, ιδιαίτερα διαφοροποιημένα και σίγουρα όχι με βασικό προϊόν τον καφέ. Επίσης, με την βελτίωση της αγοράς σίγουρα θα έχουμε νέα λανσαρίσματα ή και επανεκκινήσεις στον κλάδο της ομορφιάς και της μόδας.
FRANCHISE FACTS
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΩΡΟΣ (σε τ.μ.): από 20
ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ:
Διαμόρφωση: από 10,500 Ευρώ
Εξοπλισμός/Επίπλωση: 7,500 Ευρώ
Αρχικό εμπόρευμα: 2,500 Ευρώ
ENTRY FEES: από 8,000 Ευρώ
ROYALTIES: 3%
MRK FEES: δεν υπάρχουν
FRANCHISE INFO
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ: ΡΟΜΒΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ FRANCHISE: FBS
ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 2106540681
EMAIL: sales@franchise.gr