elen
5th Wave Coffee

Το πέμπτο κύμα του καφέ εκφράζει μια νέα ισχυρή εποχή στον κλάδο, με smart boutique coffee shops που προσφέρουν μια ολοκληρωτική καταναλωτική εμπειρία, εκφράζοντας απόλυτα τις τρέχουσες τάσεις που διαμορφώνουν την βιομηχανία του καφέ.

Με απλά λόγια, το πέμπτο κύμα έχει ως βασικά χαρακτηριστικά την συνεχή βελτίωση και την ολική ποιότητα, με σκοπό  την επίτευξη ενός εξαιρετικά επιτυχημένου, άκρως πελατοκεντρικού και κερδοφόρου επιχειρηματικού αποτελέσματος.
 
Το πέμπτο κύμα θα μπορούσε να θεωρηθεί ως ένα κβαντικό άλμα σε επίπεδο οράματος και υλοποίησης των επιχειρήσεων που το ενστερνίζονται, με σκοπό την απόλυτη ικανοποίηση των επιθυμιών, των αναγκών και των προσδοκιών των millennials (ηλικίες 24 – 32) και της Generation Z (ηλικίες 13 – 23), γενιές που ως καταναλωτές διαθέτουν πολύ διαφορετική συμπεριφορά από τους Baby Boomers και την Generation X:

  • Οι Millennials χρησιμοποιούν κατά κόρον την τεχνολογία στις επικοινωνίες τους, δεν εξασκούν πολύ τη διαπροσωπική επικοινωνία, συμπεριφέρονται σαν να γνωρίζουν μόνο αυτοί την ψηφιακή εποχή, αναζητούν εργασία με νόημα, υιοθετούν multi-tasking εργασιακά προφίλς, κοινωνικοί και με αυτοπεποίθηση, χρησιμοποιούν κατά κόρον τα social media.

  • Η Generation X πιστεύει στις δυνάμεις της, με βασικές αρχές τη διαφάνεια και την υπερ-συνδεσιμότητα, ολιγομίλητοι, επικεντρώνουν την ενέργεια τους στην ταχύτητα, απογοητεύονται όταν συναντήσουν πωλητές ή προσωπικό εξυπηρέτησης μεγαλυτέρων ηλικιακών ομάδων.

Η ιδέα του πέμπτου κύματος αναπτύχθηκε από την Allegra Strategies consultancy και προσδιορίστηκε με ακρίβεια από την Allegra World Coffee Portal μετά από δύο δεκαετίες έρευνας και ανάλυσης της βιομηχανίας καφέ.

Το πέμπτο κύμα αποτελεί το αποκορύφωμα των τεσσάρων προηγουμένων κυμάτων ανάπτυξης του κλάδου του καφέ!

Με ανταγωνιστικό πλεονέκτημα να ενισχύουν συνέχεια την καταναλωτική εμπειρία, οι αλυσίδες του 5ου κύματος καινοτομούν, επενδύουν, αναπτύσσονται έξυπνα, στιβαρά και μετρημένα, δημιουργώντας νέα κριτήρια αναφοράς για την ποιότητα και την αλληλεπίδραση με τους πελάτες.

Οι εκπρόσωποι του πέμπτου κύματος, όπως οι Notes Coffee, Grind, Department of Coffee and Social Affairs, στο Λονδίνο, είναι μικρές αλυσίδες (micro-chains) που προσφέρουν ευκολία και ποιότητα.

Οι επιχειρήσεις του 5ου κύματος του καφέ προσφέρουν συνέχεια άκρως ενδιαφέρουσες εμπειρίες σε σαφώς καθορισμένα target groups καταναλωτών. Ξέρουν τι κάνουν και το σχεδιάζουν με ιδιαίτερη προσοχή. Με επίκεντρο της στρατηγικής τους, την πρωτόγνωρη καταναλωτική εμπειρία και την αριστεία, αξιοποιούν προηγμένα διοικητικά συστήματα και διαδικασίες, δίνουν βάρος στην κατάρτιση του προσωπικού τους, αξιοποιούν τις σύγχρονες τεχνολογίες και χαρακτηρίζονται από πάθος και εμμονή στην τελειότητα.

review us on google