coffee to go franchise

Η αγορά του coffee to go πρωταγωνισθεί στη Μικρή Εστίαση και στο franchising, με αρκετές δεκάδες αλυσίδες να αναπτύσσονται μέσω franchise και με ολοένα περισσότερα coffee shops να εντάσσονται στα δίκτυα γνωστών franchise brands, τα οποία παράλληλα με την ανάπτυξή τους, επενδύουν σε εγκαταστάσεις, σε νέες τεχνολογίες και σε διαφήμιση, ανανεώνοντας τα προϊόντα τους και την εικόνα τους και ενισχύοντας το brand τους, με στόχο να ισχυροποιούν συνέχεια τους συνεργάτες - franchisees τους. Ποιά brands πρωταγωνισθούν στην ανάπτυξη για το 2018;

Από την αρχή του έτους οι τρεις κορυφαίες αλυσίδες στον κλάδο του coffee to go, σε σύνολο 795 καταστημάτων άνοιξαν, μέσα στο πρώτο τετράμηνο του έτους, 49 νέα καταστήματα, δηλ. παρουσίασαν συνολική ανάπτυξη 6,2% και με την παραδοχή ότι θα διατηρηθεί ο αναπτυξιακός αυτός ρυθμός, η συνολική ανάπτυξή τους μέχρι τέλος του έτους θα ξεπεράσει το 18%, ποσοστό που με βάση τις αναλύσεις του Franchising.GR θεωρείται σίγουρο.

Το COFFEE ISLAND, με περισσότερα από 400 καταστήματα στο σύνολο, άνοιξε 18 νέα καταστήματα, 7 σε Θεσσαλονίκη, 7 στη Β. Ελλάδα, 1 σε Αττική, 1 σε Κρήτη και 2 σε Κύπρο.

Ο ΓΡΗΓΟΡΗΣ, με περισσότερα από 320 καταστήματα στο σύνολο, άνοιξε 12 νέα καταστήματα, 6 σε Αττική, 2 σε Ρόδο, 1 σε Κρήτη, 2 σε Πελοπόννησο και 1 σε Κύπρο.

Το COFFEE LAB, με περισσότερα από 75 καταστήματα στο σύνολο, άνοιξε 19 νέα καταστήματα, 16 σε Αττική, 1 σε Σαντορίνη και 2 σε Θεσσαλονίκη.