Η sold out Τελετή Απονομής των Social Media Awards 2018 πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου, στο κατάμεστο Κτήριο 56 του Κέντρου Πολιτισμού “Ελληνικός Κόσμος”. Στην πιο social βραδιά της αγοράς Επικοινωνίας παρευρέθηκαν πάνω από 600 στελέχη και με παρουσιάστρια τη Λυδία Παπαϊωάννου παρακολούθησαν τη δημοφιλέστερη διοργάνωση για τα Social Media στην Ελλάδα.
Τα βραβεία, τα οποία διοργανώθηκαν από το Marketing Week και την Boussias Communications, συγκέντρωσαν περισσότερες από 600 υποψηφιότητες από όλη την Ελλάδα, σημειώνοντας νέο ρεκόρ συμμετοχών και αύξηση 7% σε σχέση με πέρυσι. Τα φετινά βραβεία, με εμπλουτισμένα ζητούμενα υποψηφιότητας, ανανεωμένα κριτήρια αξιολόγησης και 3 Προέδρους στην Κριτική Επιτροπή, για να αντιπροσωπεύονται και οι τρεις πλευρές του digital οικοσυστήματος (brand – agency – platform), ,είχαν ως στόχο να χαρτογραφήσουν τις πιο δυναμικές τάσεις και να αναδείξουν τις βέλτιστες πρακτικές marketing στα Social Media.
Best on YouTube
4 WISE MONKEYS: Γρηγόρης – Η Ωραία Μέρα Έχει Όνομα
PLATINUM Best Use of Social Media for a Corporate Brand
4 WISE MONKEYS: Γρηγόρης – Η Ωραία Μέρα Έχει Όνομα
GOLD Best Use of Social Media for a Corporate Brand / per Industry: Best in FMCG
SILVER Best Content in Social Media: Best Community Engagement
SILVER Best Content in Social Media: Best User Generated Content
BRONZE Best Innovation in Social Media: Most Innovative Presence in Social Media