Strong Customer Authentication

Οι νέοι κανόνες Strong Customer Authentication απαιτούν πρόσθετο επίπεδο επαλήθευσης για τις περισσότερες πληρωμές μέσω διαδικτύου άνω των 30 ευρώ. Το συγκεκριμένο πλαίσιο θα τεθεί σε ισχύ από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Οι κανόνες σχεδιάστηκαν για να μειώσουν τις περιπτώσεις εξαπάτησης, αλλά απαιτούν σημαντικές αλλαγές στις διαδικασίες και την τεχνολογία που χρησιμοποιούν οι λιανοπωλητές και οι τράπεζες, καθώς και τη συνεργασία δεκάδων εκατομμυρίων καταναλωτών που παραμένουν σε μεγάλο βαθμό σε άγνοια για τις επικείμενες αλλαγές.

Σύμφωνα με τους νέους κανόνες, εάν οι πελάτες δεν εγκρίνουν μια συναλλαγή - για παράδειγμα, εισάγοντας έναν κωδικό που έλαβαν σε ένα μήνυμα κειμένου από την τράπεζά τους ή μέσω του αποτυπώματος τους - ενδέχεται να μην τους επιτραπεί η ολοκλήρωση της αγοράς.

«Για όσους δεν είναι προετοιμασμένοι, θα υπάρξει τεράστιος αρνητικός αντίκτυπος» δήλωσε ο Patrick Collison, διευθύνων σύμβουλος της Stripe που εδρεύει στο Σαν Φρανσίσκο και αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου, με τον ίδιο να συμπληρώνει πως ο βαθμός ετοιμότητας βρίσκεται σε πολύ κακό επίπεδο.

Μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Stripe έδειξε ότι η ΕΕ θα μπορούσε να χάσει 57 δις ευρώ σε οικονομική δραστηριότητα κατά το πρώτο έτος από την έναρξη εφαρμογής της νέας οδηγίας.