Η ΑΒ Βασιλόπουλος σχεδιάζει τη μετάβαση σε ένα διαφορετικό μοντέλο προσωποποιημένων προσφορών, καθώς η σημερινή πολιτική των «τυφλών» προσφορών που ακολουθεί η πλειονότητα του λιανεμπορίου είναι αδιέξοδη.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος διαθέτει την υποδομή να προχωρήσει σε ένα καινούριο μοντέλο προσφορών που θα είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες του κάθε καταναλωτή ξεχωριστά και με τον τρόπο αυτό η αλυσίδα θα διαφοροποιηθεί από την υπόλοιπη αγορά. Η ΑΒ θέλει να έχει μια διακριτή πολιτική προσφορών, η οποία σε μεγάλο βαθμό θα καθορίζεται από την ίδια και όχι από τις επιλογές των προμηθευτών που κάνουν τις ίδιες προσφορές σε όλους.
Η βαρύτητα και κυρίως το εύρος των προσφορών απασχολούν πλέον όλους τους παίκτες του χώρου, αλυσίδες και προμηθευτές. Πριν από μερικές μέρες μάλιστα ήταν η σειρά του νέου επικεφαλής της Ελαϊς - Unilever, Jean Francois Etienne να εκφράσει δημόσια τον προβληματισμό του, υποστηρίζοντας πως μια τέτοια κατάσταση δεν είναι βιώσιμη για κανέναν και προανήγγειλε ενέργειες από την πλευρά της εταιρείας για περιορισμό τους.
Όλα αυτά έρχονται τη στιγμή που η κατανάλωση παραμένει υπό πίεση και δεν φαίνεται από πουθενά προοπτική άμεσης βελτίωσης της κατάστασης. Σύμφωνα με παράγοντες του κλάδου, οι πωλήσεις είναι στάσιμες παρότι το ευρύτερο περιβάλλον στην οικονομία δείχνει σημάδια ανάκαμψης.