Η Coca-Cola ξεκίνησε την λειτουργία ενός νέου φυσικού καταστήματος στο Λονδίνο, στο Covent Garden, στις 28 Απριλίου, ένα flagship high street fashion store, σε συνέχεια των καταστημάτων της στις ΗΠΑ, με αποκλειστικά προϊόντα Coca-Cola και όχι μόνο.
Ο στόχος του καταστήματος αφορά στην ενίσχυση του «brand love» των καταναλωτών, προσφέροντας τους μοναδικές εμπειρίες αγορών, όπως αξεσουάρ, premium σειρές street style ρούχων, είδη από ανακυκλωμένο πλαστικό, αλλά και mocktails, με βάση την Coca-Cola, συνδυάζοντας online και διά ζώσης εμπειρίες.
Στο πλαίσιο αυτής της προσέγγισης, το νέο κατάστημα συνδέεται με την πλατφόρμα εμπειριών του brand, «Real Magic», που λανσαρίστηκε ως προωθητική ενέργεια τον περασμένο Σεπτέμβριο, με στόχο να προσφέρει «κορυφαίες εμπειρίες μάρκετινγκ με επίκεντρο τον καταναλωτή».
Αξίζει να σημειώσουμε ότι οι επισκέπτες του καταστήματος μπορούν να σχεδιάσουν το δικό τους προσωποποιημένο κουτάκι αναψυκτικού.
Επίσης, στο κατάστημα υπάρχει και μια σειρά προϊόντων Starlight, τη νέα γεύση της Coca-Cola Creations.
Το Starlight Coke είναι ένα αφρώδες ποτό περιορισμένης έκδοσης. Η Coca-Cola λέει ότι προσφέρει μια «λεπτή αίσθηση δροσιάς» όταν το πίνετε. Είναι επίσης νοσταλγικό — το 1985, η Coca-Cola ήταν ένα από τα πρώτα αναψυκτικά που καταναλώθηκαν στο διάστημα από αστροναύτες που χρησιμοποιούσαν διαστημικό κουτί.
Η Coca-Cola Creations διαφοροποιείται από τον τρόπο με τον οποίο η Coca-Cola λανσάρει συνήθως νέα προϊόντα, τα οποία αναπτύσσονται με εκτεταμένη έρευνα αγοράς και υποστηρίζονται από καμπάνιες με επίκεντρο την τηλεόραση. (Οι γεύσεις που κυκλοφόρησαν προηγουμένως, όπως το Orange-Vanilla, αναπτύσσονται εν μέρει με τον προσδιορισμό του τι είναι καλό στις μηχανές ροφημάτων Freestyle με οθόνη αφής της Coke, οι οποίες επιτρέπουν αμέτρητες γεύσεις).
Με πληροφορίες από το independent.co.uk